quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Nee, zo kan ik niet naar een verjaardag.quote:Op zondag 22 september 2013 13:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niks dus?![]()
![]()
Of old school Gothic jurk
GTA! Is dat wat?quote:Op zondag 22 september 2013 21:45 schreef Raene het volgende:
Stomme telefoon ik kan geen berichten quoten vanuit het vorige topicmaar mijn weekend was wel oke
.. heel veel GTA maar volgende week gaan we een weekendje weg
.
Mooi zoquote:Op zondag 22 september 2013 21:45 schreef Raene het volgende:
Stomme telefoon ik kan geen berichten quoten vanuit het vorige topicmaar mijn weekend was wel oke
.. heel veel GTA maar volgende week gaan we een weekendje weg
.
Zwartquote:Op zondag 22 september 2013 21:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, zo kan ik niet naar een verjaardag.
Verder wel helemaal in het zwart, want zwart.
Hate to say it maar ik snap waarom iedereen er zo wild van is.. ik heb zelf ook een paar uurtjes op mijn eigen account mogen spelenquote:
Mijn voorspelling zat meer sex inquote:Op zondag 22 september 2013 21:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mooi zo
Zoals je voorspelling dus was?Oh nice
Ikke nietquote:Op zondag 22 september 2013 21:48 schreef Raene het volgende:
[..]
Hate to say it maar ik snap waarom iedereen er zo wild van is.. ik heb zelf ook een paar uurtjes op mijn eigen account mogen spelen
Das dan weer een beetje jammerquote:
Iemand vroeg of ik afgevallen was. Maar ik weet dus niet of dat door het zwarte jurkje komt of niet.quote:
Hoi.quote:
Is er echt iets vernieuwend?quote:Op zondag 22 september 2013 21:48 schreef Raene het volgende:
[..]
Hate to say it maar ik snap waarom iedereen er zo wild van is.. ik heb zelf ook een paar uurtjes op mijn eigen account mogen spelen
Koffiequote:
Feraquote:Op zondag 22 september 2013 21:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoi.Ik moest nog aan je denken vandaag.
He Vinquote:
Kaneelthee.quote:Op zondag 22 september 2013 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Koffie
[..]
FeraHoe kwam dat?
[..]
He Vin
Kaneeltheequote:Op zondag 22 september 2013 21:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Kaneelthee.
En ik was in Leiderdorp.
Ik vond er geen kut aan. Maar dat lag meer aan de visite.quote:
Er is ook niks daarquote:Op zondag 22 september 2013 21:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vond er geen kut aan. Maar dat lag meer aan de visite.Op een gegeven moment maar met een paar man naar buiten gegaan.
Er was geen kip op straat.quote:Op zondag 22 september 2013 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is ook niks daar
Echt helemaal niks. Maar het is thuis.
Eerst een bank en salon tafel hebbenquote:Op zondag 22 september 2013 21:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Er was geen kip op straat.
Wanneer is trouwens jouw housewarming?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |