Ik had meer verwacht. Goed bezig.quote:Op zondag 22 september 2013 22:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
5h13 + 6h38 + 5h43.
Veel te weinig eigenlijk, wtf.
Met een mes zijn ze te doden, is me 2x gelukt. Wel moeilijkquote:Op zondag 22 september 2013 22:29 schreef Lutrian het volgende:
Ik deed het bijna in mijn broek toen ik aan het duiken was, nog flink wat meters onder de zeespiegel was en opeens de schim zag van een haai. Als een gek naar boven zwemmen, toen kwam het rode puntje. Hartslag versnelde aanzienlijk toen ik nog die meters naar boven aan het zwemmen was.
Ik zat wel vol met adrenaline toen ik op mijn duikboot was geklommen, zag nog steeds die vin boven water cirkeltjes zwemmen.
Jij dan? Sowieso 48h+ zeker vanwege morgen scorroquote:Op zondag 22 september 2013 23:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik had meer verwacht. Goed bezig.
Maar wel over Jimmy, wat een kut kind.quote:Op zondag 22 september 2013 23:02 schreef delano.888 het volgende:
Tip, rij NIET als Micheal over je vrouw heen, hoe bitchy ze ook mag zijn.
Grootste nadeel is imo dat hij te makkelijk is.quote:Op zondag 22 september 2013 22:49 schreef Lutrian het volgende:
[..]
Daarmee wil ik ook gelijk zeggen dat V net niet de ideale mix is tussen Vice City, San Andreas en IV, wat ik wel graag had gewild. De game heeft zeker zijn eigen identiteit, maar toch mis ik vele dingen die ik erg graag had gezien.
- Echte missies bij properties (Vice City)
- Meerdere steden en huizen kopen (San Andreas)
- "Realisme" en grittiness
81% - 67 uur.quote:Op zondag 22 september 2013 23:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij dan? Sowieso 48h+ zeker vanwege morgen scorro.
Je kunt alleen in de allergrootste boeings. Die met 2 verdiepingen.quote:Op zondag 22 september 2013 23:05 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik wilde zo'n grote boeing jatten op het vliegveld, maar ik kan niet in zo'n ding stappen. Meer mensen last van?
Volgens mij moet je tegen de voorste wielen aanlopen.quote:Op zondag 22 september 2013 23:05 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik wilde zo'n grote boeing jatten op het vliegveld, maar ik kan niet in zo'n ding stappen. Meer mensen last van?
quote:Op zondag 22 september 2013 23:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
81% - 67 uur.![]()
![]()
Ja absoluut. Nu heb ik geen drang meer om te spelen en kan ik mij dus volledig focussen op de studie. Het verbaasde mij dan ook niet dat ik vandaag even geen zin had, maar was ook vrij lam want jij weet.
Mag ik vragen waarom niet?quote:Op zondag 22 september 2013 23:02 schreef delano.888 het volgende:
Hij gaat er weer voor hoor.quote:Op zondag 22 september 2013 23:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
81% - 67 uur.![]()
![]()
Ja absoluut. Nu heb ik geen drang meer om te spelen en kan ik mij dus volledig focussen op de studie. Het verbaasde mij dan ook niet dat ik vandaag even geen zin had, maar was ook vrij lam want jij weet.
Met Trevor die alleen maar vloektquote:
Ik kon dr niet neer schieten dus reed ik dr over. Smste ze later dat ze uit het ziekenhuis is. Kostte me 5000quote:
Ik heb hem alleen opgestart, doe eens rustig.quote:Op zondag 22 september 2013 23:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hij gaat er weer voor hoor.
hoezo nietquote:Op zondag 22 september 2013 23:02 schreef delano.888 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |