Dat was zo vet, ik weet niet zo veel meer van de meet maar wat ik wel nog weet is dat ik helemaal waus was en jij zoiets zei van. 'Yo hier is mijn nummer want we wonen niet zo ver van elkaar en dan kunnen we een keer chillen' EN DAT MOET ER NOG VAN KOMEN HEquote:

Wedje machen, zodra ik 18 ben is niemand in dit topic thuis meer veilig.quote:Op zondag 22 september 2013 20:52 schreef Beach het volgende:
en dan komt het er vervolgens nooit meer van

Als een halvegare voor je uit staren met rode ogen en je mond halfopen.quote:Op zondag 22 september 2013 20:52 schreef Klojo120 het volgende:
ik weet niet zo veel meer van de meet

altijd.quote:Op zondag 22 september 2013 20:52 schreef Beach het volgende:
en dan komt het er vervolgens nooit meer van

App wel, mein freund. Fok niet. TROUWENS IK HEB EEN NIEUW NUMMERquote:Op zondag 22 september 2013 20:54 schreef FL_Freak het volgende:
klojo je was ook een hele tijd niet meer op app en fok te vinden trouwens.

Zo zijn mijn ervaringen met FL. Altijd een teleurstelling.quote:

Dat waren mijn röntgenlenzen ik kon je tippels zienquote:Op zondag 22 september 2013 20:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als een halvegare voor je uit staren met rode ogen en je mond halfopen.

Welk cijfer geef je? :$quote:Op zondag 22 september 2013 20:56 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Dat waren mijn röntgenlenzen ik kon je tippels zien

Uit de schaal pannenkoek/flensjes/poffertjes/tuinbonen krijg jij een floffertje/10quote:

me jellyquote:Op zondag 22 september 2013 20:58 schreef FL_Freak het volgende:
klojo die mij gelijk naakt foto's van zichzelf appt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |