Ik zal de volgende keer wat rijen omhoog staanquote:Op zondag 22 september 2013 19:41 schreef Rabieluh het volgende:
Wow, zag iemand die voorste kerel in het publiek? Misschien dat er iets aan de hand was met hem maar hij was grappig lelijk.
Welke van de 46.000 bedoel jequote:Op zondag 22 september 2013 19:41 schreef Rabieluh het volgende:
Wow, zag iemand die voorste kerel in het publiek? Misschien dat er iets aan de hand was met hem maar hij was grappig lelijk.
quote:Op zondag 22 september 2013 19:42 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer wat rijen omhoog staan
Wat is er in jouw hemel te beleven?quote:Op zondag 22 september 2013 19:42 schreef Buitendam het volgende:
Feyenoord ook weer onthutsend zwak, hoor.
Mijn hemel.
Gezien jouw vooraf bepaalde permban blijft dat voor jou immer een vraag, puistenbol van me.quote:Op zondag 22 september 2013 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is er in jouw hemel te beleven?
Dat klinkt als een fijne hemel voor jou.quote:Op zondag 22 september 2013 19:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gezien jouw vooraf bepaalde permban blijft dat voor jou immer een vraag, puistenbol van me.
Nou neequote:Op zondag 22 september 2013 19:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Utrecht minimaal een punt was wel terecht
Ik hoop dat Sjek weer even zijn Ajaxhart laat spreken vanavond hierover.quote:Op zondag 22 september 2013 19:44 schreef Cavaliers het volgende:
Kuipers, Kuipers. Kuipers, Kuipers... je moeder is een hoer!
ja hoor, daar was 'ie weer.
Lucky Feyenoordquote:Op zondag 22 september 2013 19:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Utrecht minimaal een punt was wel terecht
Ik denk dat Hak hier niet blij mee isquote:Op zondag 22 september 2013 19:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Die negatieve armgebaren van Koeman staan mij niet aan.
Dit.quote:Op zondag 22 september 2013 19:45 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Pelle is zichzelf weer, na een aardig eerste seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |