SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met Bojan heb je een dribbelaar, met Siem een meevoetballende spits en met Cuenca een voorzetter. Dan heb je met Duarte kracht en techniek, met Bazoer een groot talent en met Serero een technicus. De verdediging staat dan gewoon redelijk.:')
we missen creativiteit, dan wordt het moeilijk. Zelfs met Schone en Serero op het middenveld ipv Poulsen en Bojan met een belangrijke rolquote:Op zondag 22 september 2013 18:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dus. PSV presteerde het op een gegeven moment om geen 2 normale passes op rij te kunnen geven zonder balverlies. We waren gewoon de betere, alleen creëerde we geen fuck.
quote:Op zondag 22 september 2013 18:52 schreef Zanger_Rinus het volgende:
Waarom probeert Ajax dit niet? Dan speel je nu met Andersen op rechts en dan haal je in de winter Cuenca op.neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met Bojan heb je een dribbelaar, met Siem een meevoetballende spits en met Cuenca een voorzetter. Dan heb je met Duarte kracht en techniek, met Bazoer een groot talent en met Serero een technicus. De verdediging staat dan gewoon redelijk.
Daarin zeg je alleen dat jullie de betere waren, niet waarom. Als je niks creëert ben je nooit de betere. Hoogstens even slecht.quote:Op zondag 22 september 2013 18:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heb je in diezelfde reactie kunnen lezen.
Ja, eens.quote:Op zondag 22 september 2013 18:53 schreef Adames het volgende:
[..]
we missen creativiteit, dan wordt het moeilijk. Zelfs met Schone en Serero op het middenveld ipv Poulsen en Bojan met een belangrijke rol
Dan lees je niet goed.quote:Op zondag 22 september 2013 18:54 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Daarin zeg je alleen dat jullie de betere waren, niet waarom.
Onzin.quote:Op zondag 22 september 2013 18:54 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Als je niks creëert ben je nooit de betere
quote:Op zondag 22 september 2013 18:52 schreef Zanger_Rinus het volgende:
Waarom probeert Ajax dit niet? Dan speel je nu met Andersen op rechts en dan haal je in de winter Cuenca op.Dat klinkt voor ons heel logisch, maar ik zal niet verbaasd zijn als we volgende week weer met precies dezelfde opstelling spelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met Bojan heb je een dribbelaar, met Siem een meevoetballende spits en met Cuenca een voorzetter. Dan heb je met Duarte kracht en techniek, met Bazoer een groot talent en met Serero een technicus. De verdediging staat dan gewoon redelijk.
Dit lijkt mij ook de druppel jah, maar dat gevoel heb ik al meerdere keren gehad en toch liet Frank hem staan.quote:Op zondag 22 september 2013 18:53 schreef Heeinz het volgende:
Woensdag speelt Cillessen voor de beker. Een grotere kans gaat hij niet krijgen om eerste keeper te worden denk ik.. Ik ben de laatste weken ook helemaal klaar met Vermeer. Steeds dat geklungel, en 2 seconden later redt hij ons weer. Maar het is nu gewoon een keer afgelopen, en verdient Cillessen een kans.
4 punten.quote:Op zondag 22 september 2013 18:49 schreef MouzurX het volgende:
Volgende wedstrijden:
Ajax - GAE
Ajax - FC Utrecht (12:30 wedstrijd)
Fc Twente - Ajax
Ajax - RKC
Ajax - Vitesse
NEC - Ajax
Moet je wel vertrouwen kunnen tanken lijkt me.
instelling was vandaag niet het probleemquote:Op zondag 22 september 2013 18:57 schreef Buitendam het volgende:
Met dezelfde instelling als vandaag haal je er maximaal vier. GAE, Vitesse, Utrecht en NEC gaan je dan echt het vuur aan de schenen leggen.
Dat was het fundament voor alle fouten.quote:Op zondag 22 september 2013 18:57 schreef Adames het volgende:
[..]
instelling was vandaag niet het probleem
voorspelbaar, kijken wanneer nu.nl dit oppikt. hilarischquote:Op zondag 22 september 2013 18:58 schreef Evertjan het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
haha XD XDquote:Op zondag 22 september 2013 18:58 schreef Evertjan het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
Een gebrek aan kwaliteit was het fundament.quote:Op zondag 22 september 2013 18:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat was het fundament voor alle fouten.
Gewoon van wedstrijd naar wedstrijd en we zien wel waar we uitkomen maar ik durf toch wel met zekerheid te beweren dat het veel meer dan 4 punten zullen zijnquote:Op zondag 22 september 2013 18:57 schreef Buitendam het volgende:
Met dezelfde instelling als vandaag haal je er maximaal vier. GAE, Vitesse, Utrecht en NEC gaan je dan echt het vuur aan de schenen leggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |