SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
haha die spelers zijn niks waard, manquote:Op zondag 22 september 2013 18:03 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Ajacied beter opletten stond er al 6 minuten op
Je moeders kut ook niet.quote:Op zondag 22 september 2013 18:04 schreef Baje het volgende:
[..]
haha die spelers zijn niks waard, man
Als ik een CB was met Vermeer achter me zou ik ook schijtnerveus worden.quote:Op zondag 22 september 2013 18:04 schreef Dudeweiser het volgende:
Dit is echt niet alleen Vermeers schuld hoor, de rest staat ook gigantisch te slapen
Er kan er maar 1 de beste zijn.quote:Op zondag 22 september 2013 18:04 schreef Dudeweiser het volgende:
Dit is echt niet alleen Vermeers schuld hoor, de rest staat ook gigantisch te slapen
vind het verdedigend nog wel meevallen, aanvallend is het echt al weken slecht gewoon.quote:Op zondag 22 september 2013 18:04 schreef Dudeweiser het volgende:
Moyes lijkt wel geprobeerd te hebben om een zo slecht mogelijke opstelling te maken.quote:Op zondag 22 september 2013 18:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat United is ook zo slecht
Missen Scholes.
Gekocht, maar Chelsea heeft terugkoop clausule van 5 miljoen ofzo.quote:Op zondag 22 september 2013 18:08 schreef FCsuarez het volgende:
hebben ze bruma eigenlijk geleend of gekocht ?
staat best goed te spelen die kerel.
@thorb ik heb wel een gehoord dat scholes de beste pass aller tijden heeft.
Kijk, dat is de eerste serieuze post van vandaag.quote:Op zondag 22 september 2013 18:08 schreef FCsuarez het volgende:
hebben ze bruma eigenlijk geleend of gekocht ?
staat best goed te spelen die kerel.
Kijk naar het aantal goals/assists van zo'n Young vorig jaarquote:Op zondag 22 september 2013 18:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Moyes lijkt wel geprobeerd te hebben om een zo slecht mogelijke opstelling te maken.Echt 0.0 dreiging/creativiteit daar voorin. Die rennegers voorin kunnen er echt geen reet van. :
Brengt ie fucking Cleverley erin.quote:Op zondag 22 september 2013 18:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kijk naar het aantal goals/assists van zo'n Young vorig jaar
Die andere spelers hebben ook geen creativiteit inderdaad, Rooney loopt een beetje te verdedigen waar al 3 middenvelders voorstaan etc.
Geniusquote:Op zondag 22 september 2013 18:11 schreef Tim86 het volgende:
PSV had beter tegen Ajax kunnen spelen bij dat eeuwfeest
quote:Op zondag 22 september 2013 18:11 schreef Tim86 het volgende:
PSV had beter tegen Ajax kunnen spelen bij dat eeuwfeest
Ik denk dat ik dit maar ga noteren in de wiskundeboeken, dan leren de kinderen tenminste nog wat.quote:Op zondag 22 september 2013 18:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]![]()
![]()
om in de baje termen te blijven.
cambuur=psv
dus cambuur is ook barca
Op de bank krijg je meer rente.quote:Op zondag 22 september 2013 18:14 schreef Michaelvanb het volgende:
Wat een held die vermeer. Hij kiest ervoor om op de bank voortaan zijn centjes te verdienen
tegenwoordig ook niet zo heel veel meer hoorquote:
Dit was ook een mooie baas..zat nog in jeugdteams van Oranje geloof ikquote:
Geen wannabe Bogarde joh.quote:Op zondag 22 september 2013 18:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
tegenwoordig ook niet zo heel veel meer hoor![]()
gewoon een wannabe bogardete lui om.....
![]()
denk dat bogarde toch wel de best verdienende bankspeler in de geschiedenis is geweest hoorquote:Op zondag 22 september 2013 18:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen wannabe Bogarde joh.
[ afbeelding ]
Vermeer buigt voor iedereen.
Gewoon naar een hi-res versie van je avatar kijken, knap je zo weer van op.quote:Op zondag 22 september 2013 18:18 schreef jepperdeprep het volgende:
Ik ga als troost na deze 4-0 nederlaag lekker spare ribs bestellen en ze huilend opeten.
ik ga pizza met tranen eten.quote:Op zondag 22 september 2013 18:18 schreef jepperdeprep het volgende:
Ik ga als troost na deze 4-0 nederlaag lekker spare ribs bestellen en ze huilend opeten.
Ik dacht dat hij een luier aan had.quote:Op zondag 22 september 2013 18:20 schreef Thorb het volgende:
Die spelers zoals Willems die hun broekjes steeds oprollen![]()
Genius Rik ziet hetzelfde als iktwitter:RikElfrink twitterde op zondag 22-09-2013 om 18:18:51#PSV doet het op het scorebord dus net zo goed als #Barcelona tegen #Ajax: 4-0 is de eindstand. reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 september 2013 18:23 schreef Baje het volgende:
Ajacied7 zullen we Vermeer gaan pricefixen quicksellen?
Jo Patje, RKC deed het dit weekend beter dan Ajaks (Y)quote:
Ja was weer ruk, verlies heb ik goed kunnen verdrinkenquote:Op zondag 22 september 2013 18:31 schreef Baje het volgende:
[..]
Jo Patje, RKC deed het dit weekend beter dan Ajaks (Y)
Je moet maar zo denken. RKC is beter dan Ajaksquote:Op zondag 22 september 2013 18:32 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja was weer ruk, verlies heb ik goed kunnen verdrinken
quote:Op zondag 22 september 2013 18:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als ik niet hoefde te koken had Ajax gewoon gewonnen. Toen ik net begon met koken werd het 1-0, daarna keek ik niet meer en toen ging het helemaal mis (maar ik heb de goals dus niet gezien) Ik ben er wel echt kapot van.
Dat negertje van je speelde nog best wel aardig ook.quote:Op zondag 22 september 2013 18:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als ik niet hoefde te koken had Ajax gewoon gewonnen. Toen ik net begon met koken werd het 1-0, daarna keek ik niet meer en toen ging het helemaal mis (maar ik heb de goals dus niet gezien) Ik ben er wel echt kapot van.
Die neger op doel blijkbaar niet.quote:Op zondag 22 september 2013 18:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat negertje van je speelde nog best wel aardig ook.
origineel,quote:Op zondag 22 september 2013 18:35 schreef Patje1987 het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)en-in-amsterdam.html
Ja toch, elke dag een nieuwe.quote:
Echt hè. Pas 12 miljoen keer eerder gedaan zoiets.quote:
quote:Op zondag 22 september 2013 18:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die neger op doel blijkbaar niet.
Hoe vind je FIFA 14?quote:Op zondag 22 september 2013 18:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt hè. Pas 12 miljoen keer eerder gedaan zoiets.
Ik ben er ook helemaal kapot van. Zit al de hele tijd te janken in een hoekje, wachtend op mijn spare ribsquote:Op zondag 22 september 2013 18:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
zat op mijn verkeerde account..hoopte dat niemand het door zou hebbenquote:
Je weet dat ik je overal volgquote:Op zondag 22 september 2013 18:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
zat op mijn verkeerde account..hoopte dat niemand het door zou hebben
Dus toch probeer je stiekem te traden in de ballen.quote:Op zondag 22 september 2013 18:38 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Volle transferpile + nog genoeg fitness en contracten in club en dit :
[ afbeelding ]
Ja abuse die Benteke maar.quote:Op zondag 22 september 2013 18:38 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doet me denken aan de Jersey Boysquote:Op zondag 22 september 2013 18:38 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Best oké..ben wat minder negatief dan de meesten hier. Je kan wel leuk en gevarieerd spelen. Veel meer vrijheid in de passing en je maakt daardoor wel wat meer verschillende doelpunten als je dat wil. Meeste tegenstanders die ik tegenkwam probeerden steeds maar 1 ding, maar dat is hun probleem.quote:
Zat er echt heel mooi in jaquote:
Hmm oke. Dat corners en crosses was denk ik mijn zwakte vorige fifaquote:Op zondag 22 september 2013 18:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Best oké..ben wat minder negatief dan de meesten hier. Je kan wel leuk en gevarieerd spelen. Veel meer vrijheid in de passing en je maakt daardoor wel wat meer verschillende doelpunten als je dat wil. Meeste tegenstanders die ik tegenkwam probeerden steeds maar 1 ding, maar dat is hun probleem.
Negatief: Corners en kopballen in het algemeen zijn wel echt schijtirritant omdat de aanvallende partij zo zwaar in het voordeel is. Curve is net zo OP als in de demo ook en pace abuse kan nog steeds. Nu wat minder met lange ballen van achteruit, maar meer met stiftjes net over de verdediging heen (en lage steekpasses). Verdedigers staan dan echt standaard nog even voor zich uit te staren voor ze zich omdraaien. En ik moet zelf echt wennen aan het dribbelen. Bij de vorige FIFA had je zoveel meer controle over je speler..nu heeft zelfs Hazard moeite met draaien af en toe. Ik gebruikte vaak die LB+RB om een andere looprichting in te gaan en dat werkt nu amper nog.
Als op de nextgen finesse en kopballen slechter zijn, keepers beter ( mijn controls stonden op semiquote:Op zondag 22 september 2013 18:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Best oké..ben wat minder negatief dan de meesten hier. Je kan wel leuk en gevarieerd spelen. Veel meer vrijheid in de passing en je maakt daardoor wel wat meer verschillende doelpunten als je dat wil. Meeste tegenstanders die ik tegenkwam probeerden steeds maar 1 ding, maar dat is hun probleem.
Negatief: Corners en kopballen in het algemeen zijn wel echt schijtirritant omdat de aanvallende partij zo zwaar in het voordeel is. Curve is net zo OP als in de demo ook en pace abuse kan nog steeds. Nu wat minder met lange ballen van achteruit, maar meer met stiftjes net over de verdediging heen (en lage steekpasses). Verdedigers staan dan echt standaard nog even voor zich uit te staren voor ze zich omdraaien. En ik moet zelf echt wennen aan het dribbelen. Bij de vorige FIFA had je zoveel meer controle over je speler..nu heeft zelfs Hazard moeite met draaien af en toe. Ik gebruikte vaak die LB+RB om een andere looprichting in te gaan en dat werkt nu amper nog.
Nee joh, chem styles zijn gewoon een soort permanente traningskaarten.quote:Op zondag 22 september 2013 18:48 schreef TheFastOne het volgende:
Hoe zit het met die chemistry styles. Linken 2 spelers met dezelfde styles ook beter met elkaar?
835, en dat is niet veranderd.quote:Op zondag 22 september 2013 18:49 schreef Maver24 het volgende:
tot hoever kon je in fifa13 nou op de transfermarkt komen, tot welke pagina? was dat nou ook 835 ?
quote:Op zondag 22 september 2013 18:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee joh, chem styles zijn gewoon een soort permanente traningskaarten.
Waarom zouden ze. Hebben ze er bewust in gezet.quote:
jij hebt 900 keer op RT geklikt?quote:Op zondag 22 september 2013 18:52 schreef Maver24 het volgende:
[..]
op de console wel, zit op pagina 900
Precies. Die radiozender, maar dan achterstevoren. Duidelijk "een bewussie"quote:Op zondag 22 september 2013 18:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom zouden ze. Hebben ze er bewust in gezet.
Elastiekje om de joystick waarschijnlijk.quote:Op zondag 22 september 2013 18:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jij hebt 900 keer op RT geklikt?
haha, jaquote:Op zondag 22 september 2013 18:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jij hebt 900 keer op RT geklikt?
dat is net zo sneuquote:Op zondag 22 september 2013 18:53 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Elastiekje om de joystick waarschijnlijk.
quote:Op zondag 22 september 2013 18:54 schreef Maver24 het volgende:
[..]
haha, ja, maar ik ben al heel de dag bij het uur
. heb al 50k gemaakt vandaag
Ook geen deals. Maar we winnen wel met 3-0 van AZquote:Op zondag 22 september 2013 18:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat een rotdag.. Ajax verliest en ik kan nu ook geen deals vinden. O wacht een Chikhaoui voor 1.8k
Je ziet dat hij uit Rotterdam Zuid komtquote:Op zondag 22 september 2013 18:58 schreef Tim86 het volgende:
Godverdomme wat is die Willems dom man..dat is echt niet normaal gewoon
toekomstige royston drenthequote:Op zondag 22 september 2013 18:58 schreef Tim86 het volgende:
Wat deed hij?quote:Op zondag 22 september 2013 18:58 schreef Tim86 het volgende:
Een dom interview geven.quote:
3 teams in 24 uurquote:Op zondag 22 september 2013 19:03 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Iemand een nieuw idee voor een team met een goede verdediging een scorende spits?
http://www.easports.com/fifa/football-club/ultimate-teamquote:Op zondag 22 september 2013 19:10 schreef Snorrenbaard het volgende:
Kan ultimate team niet meer vinden op de ea site WTF
Thx, daily gift 2,5k mooiquote:Op zondag 22 september 2013 19:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
http://www.easports.com/fifa/football-club/ultimate-team
kutweekend omdat AZ verloren heeft?quote:Op zondag 22 september 2013 19:22 schreef TBakkert het volgende:
Kutweekend. Maar ik krijg er dankzij PSV morgen gelukkig weinig over te horen.
lol_manuquote:Op zondag 22 september 2013 19:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
kutweekend omdat AZ verloren heeft?
AZ en United.quote:Op zondag 22 september 2013 19:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
kutweekend omdat AZ verloren heeft?
goed gezien, thorb...quote:
Dat is toch in balbezit?quote:
quote:Op zondag 22 september 2013 19:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
voetbal is leuk maar daar ga je toch niet serieus je weekend door laten verpesten?
Het is wel een heel droevige zondag.quote:Op zondag 22 september 2013 19:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
voetbal is leuk maar daar ga je toch niet serieus je weekend door laten verpesten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Mijn hele weekend is verpest. Ik ga mijn verdriet maar wegeten.quote:Op zondag 22 september 2013 19:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Dit.quote:Op zondag 22 september 2013 19:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Het is niet per se dat ze één keer verliezen, maar het gaat structureel elke keer op dezelfde manier fout en daar begin ik me steeds meer aan te ergeren. Welke mongool kiest er nu voor Young en Welbeck boven Kagawa en Hernandez?quote:Op zondag 22 september 2013 19:30 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dit.
Jammer dat je club verliest genoeg wedstrijden waar in ze het nog goed kunnen maken
Was te verwachten voor United zon sterke selectie hebben ze nou ook weer nietquote:Op zondag 22 september 2013 19:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Het is niet per se dat ze één keer verliezen, maar het gaat structureel elke keer op dezelfde manier fout en daar begin ik me steeds meer aan te ergeren. Welke mongool kiest er nu voor Young en Welbeck boven Kagawa en Hernandez?
Bij AZ kan ik het me nog wel voorstellen, want Europese uitwedstrijd op donderdag die heel zwaar was. Toch jammer.
United heeft op papier gezien sinds het vertrek van Ronaldo nog nooit de sterkste selectie van de Premier League gehad. Toch 2 keer weer kampioen geworden in 4 jaar en in de CL finale gestaan. Ferguson wist er altijd zo'n team van te maken dat je aan het einde van de rit eigenlijk nooit met lege handen stond. Moyes kan dat volgens mij gewoon (nog) niet. Maar dat heeft ook tijd nodig, Ferguson won in zijn eerste jaren ook helemaal niks.quote:Op zondag 22 september 2013 19:35 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Was te verwachten voor United zon sterke selectie hebben ze nou ook weer niet
Niet zo janken joh, dit soort reacties zijn er ieder jaar. Als je je eigen posts terugzoekt van vorig jaar zijn ze vast bijna hetzelfdequote:Op zondag 22 september 2013 19:35 schreef Confetti het volgende:
Zien jullie jezelf het hele jaar FUT spelen? Ik vind het echt slopend om te spelen..bijna alle vervelende dingen uit vorige jaren zitten er allemaal weer in.
Vooral dat je echt geen seconde aan de bal krijgt om wat te doen. Je moet wel ping-pongen.
Alsnog heeft United een matig elftal en nu helemaal zonder Ferguson als coachquote:Op zondag 22 september 2013 19:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
United heeft op papier gezien sinds het vertrek van Ronaldo nog nooit de sterkste selectie van de Premier League gehad. Toch 2 keer weer kampioen geworden in 4 jaar en in de CL finale gestaan. Ferguson wist er altijd zo'n team van te maken dat je aan het einde van de rit eigenlijk nooit met lege handen stond. Moyes kan dat volgens mij gewoon (nog) niet. Maar dat heeft ook tijd nodig, Ferguson won in zijn eerste jaren ook helemaal niks.
op papier heeft United een matig elftal ja, maar in de praktijk is er best een hechte groep van te smeden. Alleen twijfel ik er aan of Moyes dat nu al kan...quote:Op zondag 22 september 2013 19:39 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Alsnog heeft United een matig elftal en nu helemaal zonder Ferguson als coach
Ik vind het een stuk leuker dan vorig jaar eigenlijk.quote:Op zondag 22 september 2013 19:35 schreef Confetti het volgende:
Zien jullie jezelf het hele jaar FUT spelen? Ik vind het echt slopend om te spelen..bijna alle vervelende dingen uit vorige jaren zitten er allemaal weer in.
Vooral dat je echt geen seconde aan de bal krijgt om wat te doen. Je moet wel ping-pongen.
ja het enige wat jij deed vorig jaar was crossen op lukaku en bentekequote:Op zondag 22 september 2013 19:42 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik vind het een stuk leuker dan vorig jaar eigenlijk.
+1quote:Op zondag 22 september 2013 19:42 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ja het enige wat jij deed vorig jaar was crossen op lukaku en benteke
Sierd zegt andersquote:Op zondag 22 september 2013 19:26 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat is toch in balbezit?
Zonder bal waren er volgens mij snellere spelers...
Vast wel, ook nog legends erbij dus nog een extra dimensie.quote:Op zondag 22 september 2013 19:35 schreef Confetti het volgende:
in elk geval zou hij op FIFA 98 pace moeten hebben.quote:
5-7k.quote:Op zondag 22 september 2013 19:48 schreef FCsuarez het volgende:
iemand die de normale waarde van agra kent op ps3 ?
ik heb geen idee, lag een tijdje rond de 4-5k en toen pikte ik er één op voor 2k, maar nu verkoopt die van mij niet voor 5,8k terwijl het wel de goedkoopste op de markt is volgens mij...quote:Op zondag 22 september 2013 19:48 schreef FCsuarez het volgende:
iemand die de normale waarde van agra kent op ps3 ?
thnx. stonden er maar 2 op namelijkquote:
Ja, hij is zeldzaam inderdaad...quote:Op zondag 22 september 2013 19:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
thnx. stonden er maar 2 op namelijk
DIt jaar nog steeds hoorquote:Op zondag 22 september 2013 19:42 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ja het enige wat jij deed vorig jaar was crossen op lukaku en benteke
KOMT DOOR DE POLEN WANT DIE MONTEREN DIE KAARTEN ER VOOR VEEL MINDER OP ONEERLIJKE CONCURRENTIE OPEN DE OGEN MENSCHEN!!1!!111!!!quote:Op zondag 22 september 2013 19:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
De kaart voor de chemistry style hunter kost 4.5k maar er staan spelers op met die chemistry style voor minder dan 3k
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Mensen kopen nu gewoon spelers die ze kunnen betalen, niet iedereen heeft al 100k +quote:Op zondag 22 september 2013 19:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
De kaart voor de chemistry style hunter kost 4.5k maar er staan spelers op met die chemistry style voor minder dan 3k
Bedoel je de meeste goede silvers zijn niet gestegen?quote:Op zondag 22 september 2013 19:52 schreef Ajacied7 het volgende:
Drenthe is ineens 28k waard. De meeste goede silvers zijn niet gesten.
ajax krijgt pakkie en tim maakt meteen psv team ik zie het alweerquote:Op zondag 22 september 2013 19:53 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien wel iets te aanvallend, maar dat kan ik nog tweaken. Nu nog de coins
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 september 2013 19:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
ajax krijgt pakkie en tim maakt meteen psv team ik zie het alweerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
kortom:
ps3 toch ? stond er net alleen een voor 5K BIN en 7.5K BIN opquote:Op zondag 22 september 2013 19:54 schreef TBakkert het volgende:
Heeft iemand hier mijn Agra voor 5,8k gekocht?![]()
Hoeveel zou dit kosten ?quote:Op zondag 22 september 2013 19:53 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja. Raar dan, want net nadat ik mijn reactie had gepost, was hij meteen verkocht.quote:Op zondag 22 september 2013 19:55 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ps3 toch ? stond er net alleen een voor 5K BIN en 7.5K BIN op
En dan is het ook nog een langzame neger.quote:Op zondag 22 september 2013 19:56 schreef Tim86 het volgende:
Niemand die ingaat op het feit dat ik een neger op doel heb
Met al die pack openings hebben genoeg mensen al 100k of meer.. de kaart voor die chemistry style is duurder dan Torres zelf.quote:Op zondag 22 september 2013 19:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mensen kopen nu gewoon spelers die ze kunnen betalen, niet iedereen heeft al 100k +
it wasn't me ..quote:Op zondag 22 september 2013 19:56 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ja. Raar dan, want net nadat ik mijn reactie had gepost, was hij meteen verkocht.
Alsof die mensen op die pauper silvers zitten te wachten.quote:Op zondag 22 september 2013 19:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Met al die pack openings hebben genoeg mensen al 100k of meer.. de kaart voor die chemistry style is duurder dan Torres zelf.
Ehm...momenteel zit je al snel op 120k denk ik.quote:
Je moeder is een langzame negerquote:Op zondag 22 september 2013 19:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
En dan is het ook nog een langzame neger.
Wel een beetje moeite doen hè..met zo'n mooi puushje en dan zeggen dat je zelf net te weinig coins hebtquote:Op zondag 22 september 2013 19:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als je hier een kaart aanbiedt koopt een lurker hem binnen 10 seconden. Dus koop mijn Torres met chemistry style maar even voor 9k.
Leuk dat jij al weet dat hij slecht is. Hij is een 5* die je voor minder dan 5k op kunt pikken.quote:Op zondag 22 september 2013 19:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Alsof die mensen op die pauper silvers zitten te wachten.
Staan er nu 3 op. 1 voor 4,9k, 1 voor 5k en 1 voor 7,5k.quote:
Een 5* skiller die zo goedkoop is... dan weet je toch genoegquote:Op zondag 22 september 2013 19:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Leuk dat jij al weet dat hij slecht is. Hij is een 5* die je voor minder dan 5k op kunt pikken.
quote:Op zondag 22 september 2013 19:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel een beetje moeite doen hè..met zo'n mooi puushje en dan zeggen dat je zelf net te weinig coins hebt
Nu kost hij nog 5k maar na de release minstens 15k. Hij is echt vet goed man.quote:Op zondag 22 september 2013 19:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Een 5* skiller die zo goedkoop is... dan weet je toch genoeg
bewaar hem danquote:Op zondag 22 september 2013 20:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Wat een deal is dit.
[..]
Nu kost hij nog 5k maar na de release minstens 15k. Hij is echt vet goed man.
ik ben alles behalve FC vd Boor.quote:
Ik ga gelijk 4-2-2-2 weer proberen.quote:Op zondag 22 september 2013 19:53 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik blufte.quote:Op zondag 22 september 2013 20:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik ben alles behalve FC vd Boor.
Poldervogels jonguhh je weet zelf...quote:
8 maarquote:Op zondag 22 september 2013 20:05 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik ga gelijk 4-2-2-2 weer proberen.
[ afbeelding ]
Hoeveel chem kunnen Jesé en Perea nou maximaal halen?
All Stars sowieso.quote:Op zondag 22 september 2013 20:06 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Poldervogels jonguhh je weet zelf...
Dat is nog wel te overzien, wel jammer dat het ook doorwerkt in de chemistry style boosts. Iemand die de workrates van Emana weet?quote:
Hugo Vieira - Agraquote:Op zondag 22 september 2013 20:08 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Welke perfect combo SP - RW voor max 10k?
Vieira-Agraquote:Op zondag 22 september 2013 20:08 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Welke perfect combo SP - RW voor max 10k?
GMTA.quote:
Kerzhakov - Bystrov.quote:Op zondag 22 september 2013 20:09 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Vergeten te zeggen; moet goud zijnWel een leuk idee indd.
Eder - Alanquote:Op zondag 22 september 2013 20:09 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Vergeten te zeggen; moet goud zijnWel een leuk idee indd.
haha gefoptquote:Op zondag 22 september 2013 20:14 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Dat word 'm
[..]
Die komt later, ga eerst voor Thorb z'n tip
LAMA ALAN GEEN PORTUGEES GR
Nee. Later wel, maar dat zal wel ff duren. Niet iets waar je aan het begin iets aan hebt.quote:Op zondag 22 september 2013 20:07 schreef TBakkert het volgende:
Het nu inslaan van fitness cards, zou dat wat opleveren bij de release?
Ik had al zo'n gevoel!quote:Op zondag 22 september 2013 20:16 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Het kan ook nog eens aangezien Danny LV staat
quote:Op zondag 22 september 2013 20:15 schreef dion_v_k het volgende:
Godverdomme wat een stelletje homo's bij Ajax![]()
![]()
Had de wedstrijd opgenomen en na de 60e minuut weer afgezet.
Schandalig![]()
Alleen Serero speelde goed bij Ajax gr grquote:Op zondag 22 september 2013 20:15 schreef dion_v_k het volgende:
![]()
Schandalig![]()
De enige die goed speelde was Denswil en die staat dan ook nog eens op de plek van de enige aangekochte speler (voor bijna 4 miljoen!) v/d Hoorn. Jammer trouwens dat hij niet speelde, uitgelezen wedstrijd om zijn eigen doelpuntje mee te pikkenquote:Op zondag 22 september 2013 20:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Alleen Serero speelde goed bij Ajax gr gr
(ik heb bijna de hele 2e helft ook niet gekeken)
beetje lullig dat jij als ervaringsdeskundige op het gebied van dit soort nederlagen zo gaat doen.quote:
Laten we dit maar snel vergeten. Tijd om weer te handelen.quote:Op zondag 22 september 2013 20:22 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
De enige die goed speelde was Denswil en die staat dan ook nog eens op de plek van de enige aangekochte speler (voor bijna 4 miljoen!) v/d Hoorn. Jammer trouwens dat hij niet speelde, uitgelezen wedstrijd om zijn eigen doelpuntje mee te pikken![]()
quote:Op zondag 22 september 2013 20:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Laten we dit maar snel vergeten. Tijd om weer te handelen.
Ik kan mij een paar weken geleden ook nog een nederlaag herinneren waar iedereen zo triest deed.quote:Op zondag 22 september 2013 20:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
beetje lullig dat jij als ervaringsdeskundige op het gebied van dit soort nederlagen zo gaat doen.
Nope. FUT spelen is gewoon niet leuk. Enige wat je doet is OP dingen als corners enzo verdedigen en aanvallend heeft het ook weinig met voetbal te maken. Nu ze chemistry ook nog eens verneujmkt hebben is er eigenlijk niks meer leuk aan FUT. Als ik FIFA koop zal het voornamelijk voor clubs zijn of om lekker te autobuyerenquote:Op zondag 22 september 2013 19:35 schreef Confetti het volgende:
Wat dan? Waarschijnlijk was ik er niet eens bijquote:Op zondag 22 september 2013 20:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik kan mij een paar weken geleden ook nog een nederlaag herinneren waar iedereen zo triest deed.
Jullie lieten revontulet een DS2tje doen
Heb ik ook niks mee te maken, gelukkig. Revon is tenminste een beetje normaal nog.quote:Op zondag 22 september 2013 20:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik kan mij een paar weken geleden ook nog een nederlaag herinneren waar iedereen zo triest deed.
Jullie lieten revontulet een DS2tje doen
Wellington voor 15k verkocht, bedankt nogquote:Op zondag 22 september 2013 20:15 schreef dion_v_k het volgende:
![]()
Schandalig![]()
Moet ik even kijken of ik het terug kan vinden .. Hij ging even loessoe toen.quote:Op zondag 22 september 2013 20:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wat dan? Waarschijnlijk was ik er niet eens bij
bij die verliesreeks van feyenoord was ik niet in nederland
spelen en koppen met die handelquote:Op zondag 22 september 2013 20:31 schreef Jonnsie het volgende:
Jongens help, Benteke in een pakje. Houden, hopen dat ie meer waard wordt of nu verkopen?
Low rated gold, hij is nu populair, maar gaat niet extreem zeldzaam worden dus ook keihard dalen.quote:Op zondag 22 september 2013 20:31 schreef Jonnsie het volgende:
Jongens help, Benteke in een pakje. Houden, hopen dat ie meer waard wordt of nu verkopen?
Dit. Heb de mijne ook verkocht.quote:Op zondag 22 september 2013 20:32 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Low rated gold, hij is nu populair, maar gaat niet extreem zeldzaam worden dus ook keihard dalen.
quote:Op zondag 22 september 2013 20:32 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wellington voor 15k verkocht, bedankt nog
quote:Op zondag 22 september 2013 20:40 schreef Revontulet het volgende:
Wat is dit nou....ik let even niet op en ik word gewoon voor "normaal" uitgemaakt ?!
Dan is hij echt ziek goed dit jaar...quote:
Toen Feyenoord een paar weken geleden verloor deden ze niet zo lief tegen jou toch ?quote:Op zondag 22 september 2013 20:40 schreef Revontulet het volgende:
Wat is dit nou....ik let even niet op en ik word gewoon voor "normaal" uitgemaakt ?!
Dafuqquote:Op zondag 22 september 2013 20:42 schreef Maver24 het volgende:
wat denken jullie wat de prijs gaat zijn van WIllian als de game uitkomt. hij is nu 40k, zal hij dat blijven of zal hij gaan zakken wat ik eigenlijk denk
ik had em ook moeten kopen gisteren en nou wil ik em hebben en kost hij 40kquote:Op zondag 22 september 2013 20:46 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Dafuqgister nog gekocht voor 28K
Ik denk wel dat hij gaat stijgen, hij is de enige fatsoenlijke Braziliaanse LM/LW/LF. En in BPL is alleen Hazard echt beter.
Ik wil het er niet over hebbenquote:Op zondag 22 september 2013 20:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Toen Feyenoord een paar weken geleden verloor deden ze niet zo lief tegen jou toch ?
achter de dames aanquote:Op zondag 22 september 2013 20:45 schreef FCsuarez het volgende:
waar is toefjes eigenlijk, is die weg gepest door POTS ?
Tijd om mijn verdriet weg te eten.quote:Op zondag 22 september 2013 20:43 schreef ThadCastle het volgende:
Weinig deals nu. Tijd voor een filmpie
dikzak. Zijn alle friezen zo? Doritos elke dag eten etcquote:Op zondag 22 september 2013 20:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Tijd om mijn verdriet weg te eten.
Matige crossing voor een LW en geen superieur schot. Denk zeker dat ie gaat dalen.quote:Op zondag 22 september 2013 20:42 schreef Maver24 het volgende:
wat denken jullie wat de prijs gaat zijn van WIllian als de game uitkomt. hij is nu 40k, zal hij dat blijven of zal hij gaan zakken wat ik eigenlijk denk
Nee, die eten Fryske dumkes enzo. En ik weeg minder dan 70 kilo, mijn BMI (hihi) is precies goed.quote:Op zondag 22 september 2013 20:48 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
dikzak. Zijn alle friezen zo? Doritos elke dag eten etc
High/high work-rates zijn enorm vervelend. De Serie A is ook niet erg populair.quote:Op zondag 22 september 2013 20:48 schreef Ozz-03 het volgende:
Wat is eigenlijk de reden dat spelers als Vidal, De Rossi, Marchisio ondanks een goede overall zo goedkoop zijn?
toch kan je een helden team maken in de serie Aquote:Op zondag 22 september 2013 20:49 schreef Confetti het volgende:
[..]
High/high work-rates zijn enorm vervelend. De Serie A is ook niet erg populair.
Bonucci lijkt mij heel goed dit jaar.quote:Op zondag 22 september 2013 20:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
toch kan je een helden team maken in de serie A![]()
had nocerino isla en immobile in mijn starterpack dus er komt sowieso een serie a team met sirigu op goal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |