SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
haha die spelers zijn niks waard, manquote:Op zondag 22 september 2013 18:03 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Ajacied beter opletten stond er al 6 minuten op
Je moeders kut ook niet.quote:Op zondag 22 september 2013 18:04 schreef Baje het volgende:
[..]
haha die spelers zijn niks waard, man
Als ik een CB was met Vermeer achter me zou ik ook schijtnerveus worden.quote:Op zondag 22 september 2013 18:04 schreef Dudeweiser het volgende:
Dit is echt niet alleen Vermeers schuld hoor, de rest staat ook gigantisch te slapen
Er kan er maar 1 de beste zijn.quote:Op zondag 22 september 2013 18:04 schreef Dudeweiser het volgende:
Dit is echt niet alleen Vermeers schuld hoor, de rest staat ook gigantisch te slapen
vind het verdedigend nog wel meevallen, aanvallend is het echt al weken slecht gewoon.quote:Op zondag 22 september 2013 18:04 schreef Dudeweiser het volgende:
Moyes lijkt wel geprobeerd te hebben om een zo slecht mogelijke opstelling te maken.quote:Op zondag 22 september 2013 18:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat United is ook zo slecht
Missen Scholes.
Gekocht, maar Chelsea heeft terugkoop clausule van 5 miljoen ofzo.quote:Op zondag 22 september 2013 18:08 schreef FCsuarez het volgende:
hebben ze bruma eigenlijk geleend of gekocht ?
staat best goed te spelen die kerel.
@thorb ik heb wel een gehoord dat scholes de beste pass aller tijden heeft.
Kijk, dat is de eerste serieuze post van vandaag.quote:Op zondag 22 september 2013 18:08 schreef FCsuarez het volgende:
hebben ze bruma eigenlijk geleend of gekocht ?
staat best goed te spelen die kerel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |