SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgende week gewoon dezelfde opstelling, wees gerust.quote:Op zondag 22 september 2013 17:58 schreef Ooku het volgende:
Van Rhijn, Schone, Vermeer, Fischer mogen allemaal geslachtofferd worden en per direct hun basisplaats verliezen. Sjezus zeg.
Gelijk ajax maar opdoeken ja?quote:Op zondag 22 september 2013 17:58 schreef Ooku het volgende:
Van Rhijn, Schone, Vermeer, Fischer mogen allemaal geslachtofferd worden en per direct hun basisplaats verliezen. Sjezus zeg.
Klopt. Maar met falende volwassenen weet je zeker dat je het nooit gaat redden. Iedereen verdient een kans, maar als je bewezen hebt het niveau niet aan te kunnen, is het tijd om te vertrekken.quote:
Daarom zit die Sana er nog.. Man die lui zien dat toch niet johquote:Op zondag 22 september 2013 17:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Maar met falende volwassenen weet je zeker dat je het nooit gaat redden. Iedereen verdient een kans, maar als je bewezen hebt het niveau niet aan te kunnen, is het tijd om te vertrekken.
quote:Op zondag 22 september 2013 17:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Uit dat licht, opdoeken die club.
Sowieso, schöne als CVM in dit soort wedstrijdenquote:Op zondag 22 september 2013 17:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Maar met falende volwassenen weet je zeker dat je het nooit gaat redden. Iedereen verdient een kans, maar als je bewezen hebt het niveau niet aan te kunnen, is het tijd om te vertrekken.
provincialenquote:Op zondag 22 september 2013 18:00 schreef Beursaap het volgende:
Helemaal niets... Ahhhahaha boeruuuh! Tetetet!
Je kan ook de Manchester derby kijken.quote:Op zondag 22 september 2013 17:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Toch een tijd geleden dat ik mijn TV heb uitgezet voor zulke wanprestaties.
We hebben ook totaal geen stappen vooruit gemaakt. We hadden PSV op grote achterstand kunnen zetten.quote:Op zondag 22 september 2013 18:00 schreef Devz het volgende:
Sadness
Hopelijk gaat het roer nu radicaal om, maar Frank kennende zal dat wel niet. Volgende week gewoon weer Vermeer op doel. We zijn na 3 redelijke jaren gewoon weer volledig terug bij af.
Gras is groen.quote:Op zondag 22 september 2013 18:01 schreef arachide. het volgende:
Siem speelt echt dra-ma-tisch vandaag.
Die is nog te uitgeput door zijn blessure.quote:Op zondag 22 september 2013 18:01 schreef arachide. het volgende:
Siem speelt echt dra-ma-tisch vandaag.
Dan moet je hem ook niet opstellenquote:Op zondag 22 september 2013 18:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die is nog te uitgeput door zijn blessure.
Helemaal mee eens maar waar de tering is Sighthorson?quote:Op zondag 22 september 2013 17:58 schreef Ooku het volgende:
Dit is serieus slechter dan de selectie met Grim, de kleine Kanu en Reuser.quote:Op zondag 22 september 2013 18:01 schreef Gruisman het volgende:
gvd wat een tering slechte selectie hebben we ook![]()
![]()
![]()
Dit is waarschijnlijk het matigste Ajax wat ik heb meegemaakt.
Ik vraag me ook af wat het debiele idee eigenlijk is geweest.quote:Op zondag 22 september 2013 18:02 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Dan moet je hem ook niet opstellen
Dat is nergens goed voor.quote:Op zondag 22 september 2013 18:02 schreef Enchanter het volgende:
De Boer moet eens stoppen met Schone als VM te zetten ,dat is leuk tegen clubs die met 9 man verdedigen , maar niet in topwedstrijden
MEER VOETBALLEND VERMOGENquote:Op zondag 22 september 2013 18:02 schreef Enchanter het volgende:
De Boer moet eens stoppen met Schone als VM te zetten ,dat is leuk tegen clubs die met 9 man verdedigen , maar niet in topwedstrijden
Laudrup was wel een eindbaas in dat teamquote:Op zondag 22 september 2013 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit is serieus slechter dan de selectie met Grim, de kleine Kanu en Reuser.
Woensdag ook al...quote:Op zondag 22 september 2013 18:02 schreef Muto het volgende:
Liever 1 keer 4-0 dan 4 keer 1-0 verliezen toch? Geen paniek joh.
Grandel > Vermeer.quote:
Leuk "talent" idd maar hij heeft het werkelijk nog geen een wedstrijd laten zien.quote:Op zondag 22 september 2013 18:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Och... Wat was Fischer ook weer rampzalig. Al is de vraag of hij ooit in vorm is geweest natuurlijk. Leuk dat hij af en toe scoort/ een assist geeft, maar..
Dit inderdaad vorig jaar was het ook vreselijk. De enige memorabele wedstrijd was Feyenoord thuis. Fischer is niet uit-vorm.. hij is nooit in-vorm geweest.quote:Op zondag 22 september 2013 18:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Och... Wat was Fischer ook weer rampzalig. Al is de vraag of hij ooit in vorm is geweest natuurlijk. Leuk dat hij af en toe scoort/ een assist geeft, maar..
thuis tegen feyenoord heeft ie 't laten zien.quote:Op zondag 22 september 2013 18:03 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Leuk "talent" idd maar hij heeft het werkelijk nog geen een wedstrijd laten zien.
Niet overdrijven he.quote:
Dat is sowieso een speler die altijd 100% moet geven en simpel moet spelen, maar hij denkt zelf dat hij Zidane is, dat is het probleem met hem.quote:Op zondag 22 september 2013 18:02 schreef Enchanter het volgende:
Gaat het ook nog wel worden.quote:Op zondag 22 september 2013 18:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit kan nog erger worden, vergesse das nicht
Ik snap Ajax sowieso niet, je weet dat ze gaan counteren, ga dan compacter spelen, fucking backs zijn nog op de middenlijn wanneer er wordt gescoord.quote:Op zondag 22 september 2013 18:03 schreef HighVolume het volgende:
Psv rolt ons op maar wordt weggespeeld door een club uit bulgarije..... wat een niveau in Nederland
Af en toe, hij was bijna clubtopscorer in zijn debuutseizoen...quote:Op zondag 22 september 2013 18:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Speelde erg goed ook....not.quote:Op zondag 22 september 2013 18:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Af en toe, hij was bijna clubtopscorer in zijn debuutseizoen...
precies. Helemaal doorgeslagen met dat totaal voetbal.quote:Op zondag 22 september 2013 18:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik snap Ajax sowieso niet, je weet dat ze gaan counteren, ga dan compacter spelen, fucking backs zijn nog op de middenlijn wanneer er wordt gescoord.
Denswilquote:Op zondag 22 september 2013 18:05 schreef Gruisman het volgende:
Wie komt er het dichtste in de buurt van een 5.5? Serero toch maar?
Mwa... ik zou toch nog liever Vermeer zien staan dan een lulletje rozenwater als Mulderquote:
Dat wel.quote:Op zondag 22 september 2013 18:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Laudrup was wel een eindbaas in dat team
Joe vd Sar > Vermeer.quote:
In de winter gaan we op de laatste dag informeren naar iemand van Heerenveen wat niet doorgaat.quote:Op zondag 22 september 2013 18:04 schreef Smoofie het volgende:
Oh, maar geen aankopen doen hoor, dat is tegen het beleid. Straks worden we beter zonder eigen jeugd, dat mag niet.
Maar in al die wedstrijden ook onzichtbaar. Eigenlijk mag je dan niet afgeven op zo'n speler, maar ook toen werd ik er al moe van.quote:Op zondag 22 september 2013 18:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Af en toe, hij was bijna clubtopscorer in zijn debuutseizoen...
Utrecht uit volgens mij.quote:Op zondag 22 september 2013 18:06 schreef Ajacied422 het volgende:
In 8 minuten 3 tegengoals.
Nooit meegemaakt
Kuch Bayern Munchen Kuchquote:Op zondag 22 september 2013 18:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Nooit meegemaakt
in 2000 werd het ook 4-0 voor PSV en scoorde van Nistelrooy in 10 min 3 keer tegen onsquote:Op zondag 22 september 2013 18:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Nooit meegemaakt
in een thuiswedstrijdquote:Op zondag 22 september 2013 18:06 schreef watheet het volgende:
Ik vind niet dat je als oud voorzitter van PSV, mag zeggen dat je slechts met 3 punten verschil gaat winnen van Ajax.
Toen zat Stijn nog in de box.quote:Op zondag 22 september 2013 18:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
in 2000 werd het ook 4-0 voor PSV en scoorde van Nistelrooy in 10 min 3 keer tegen ons
En Frank Verlaatquote:Op zondag 22 september 2013 18:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen zat Stijn nog in de box.
Niet alleen, verdedigers lopen te snel achteruit en middenvelders laten het lopenquote:Op zondag 22 september 2013 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In 6 minuten drie tegengoals.
Schuldige? Juist ja, Kenneth.
Moisander en Denswill zijn echt heel erg matig vandaag.quote:Op zondag 22 september 2013 18:08 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Cillessen
Ligeon moisander denswil boilesen
Duarte poulsen de jong
Anderson bojan fischer
Dit maar eens doen volgende wedstrijd.
Dat heb ik bij Vermeer, van Rhijn, Schone, Kolbeinn, Fischer, De Jong, Bojan.quote:Op zondag 22 september 2013 18:08 schreef Gruisman het volgende:
Elke keer als ik Duarte in een Ajax shirt zie voel ik een intense verdrietigheid.
Verlaat was een baas. Mooie kopbal tegen Dukla Banska.quote:
Zou mij niks verbazen. Cillissen is ook een omhoog geschreeuwd talent.quote:Op zondag 22 september 2013 18:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zal je zien dat Jasper in de beker ook een blunder maakt
Van der Hart er maar in dan.quote:Op zondag 22 september 2013 18:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou mij niks verbazen. Cillissen is ook een omhoog geschreeuwd talent.
Ja, uiteraard.quote:Op zondag 22 september 2013 18:09 schreef aadspagaat het volgende:
of kunnen jullie nog begrip tonen voor het beleid dat ajax voert?
quote:Op zondag 22 september 2013 18:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zal je zien dat Jasper in de beker ook een blunder maakt
Ja met Jantje van Halst ernaast die overal te laat kwamquote:Op zondag 22 september 2013 18:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verlaat was een baas. Mooie kopbal tegen Dukla Banska.
quote:Op zondag 22 september 2013 18:09 schreef aadspagaat het volgende:
worden de ajaxsupporters nu onrustig? of kunnen jullie nog begrip tonen voor het beleid dat ajax voert? en dat de talenten die de 'nieuwe ajaxopleiding' volgen pas met een aantal jaren in het eerste kunnen komen. ikzelf vind het wel klasse van ajax om geen grote aankopen te doen, waardoor je nu gewoon een k*t elftal hebt(behalve de jong en fischer). alleen kan dat wel inhouden dat je zomaar een paar jaar geen kampioen wordt(al weet je dat maar nooit in de eredivisie).
Ik heb vanaf juni al geen begrip meer.quote:Op zondag 22 september 2013 18:09 schreef aadspagaat het volgende:
worden de ajaxsupporters nu onrustig? of kunnen jullie nog begrip tonen voor het beleid dat ajax voert? en dat de talenten die de 'nieuwe ajaxopleiding' volgen pas met een aantal jaren in het eerste kunnen komen. ikzelf vind het wel klasse van ajax om geen grote aankopen te doen, waardoor je nu gewoon een k*t elftal hebt(behalve de jong en fischer). alleen kan dat wel inhouden dat je zomaar een paar jaar geen kampioen wordt(al weet je dat maar nooit in de eredivisie).
Wtfquote:Op zondag 22 september 2013 18:10 schreef Ajacied422 het volgende:
De landskampioen van Engeland wordt ook afgemaakt in het hol v/d leeuw. Wees gerust.
Toch wel een verschil als Aguero tegen je scoort dan Jetro fucking Willems.quote:Op zondag 22 september 2013 18:10 schreef Ajacied422 het volgende:
De landskampioen van Engeland wordt ook afgemaakt in het hol v/d leeuw. Wees gerust.
Klinkt misschien vreemd na deze wedstrijd maar voor mij is Ajax nog steeds de favoriet voor de titel, moeten ze wel een keer gaan voetballen.quote:Op zondag 22 september 2013 18:09 schreef aadspagaat het volgende:
Okay , ik zal een stuk beter slapen nuquote:Op zondag 22 september 2013 18:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Vierklau die met zijn neus een blik open kon maken.quote:Op zondag 22 september 2013 18:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja met Jantje van Halst ernaast die overal te laat kwam
Ik zie het jaquote:Op zondag 22 september 2013 18:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Vooral verdedigend gewoon super slecht, geitenkaas. Compact spelen kennen ze niet, echt kanker dom daar.quote:Op zondag 22 september 2013 18:11 schreef NY_Giant het volgende:
En speelt PSV nu eigenlijk zo geweldig goed? Ze profiteren gewoon optimaal van het foutenfestival aan de kant van Ajax. Wat een niveau dit...
PSV speelt ook fucking slecht.quote:Op zondag 22 september 2013 18:11 schreef NY_Giant het volgende:
En speelt PSV nu eigenlijk zo geweldig goed? Ze profiteren gewoon optimaal van het foutenfestival aan de kant van Ajax. Wat een niveau dit...
Nikosje Machlas die ook opeens niks meer konquote:Op zondag 22 september 2013 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vierklau die met zijn neus een blik open kon maken.
Is dus geen ezelquote:Op zondag 22 september 2013 18:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Frank de Boer is een geval apart.
''Een ezel stoot zich niet 2x aan dezelfde steen''
Hoeveel keer heeft Frank zich nu al niet aan dezelfde steen gestoten?
Elk jaar minimaal een aantal keertjesquote:Op zondag 22 september 2013 18:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Hij geeft zijn spelers lang krediet.quote:Op zondag 22 september 2013 18:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Mwah, Machlas was niet zo slecht. Had gewoon niet de juiste spelers om zich heen om zijn kwaliteiten te benutten.quote:Op zondag 22 september 2013 18:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nikosje Machlas die ook opeens niks meer kon
quote:Op zondag 22 september 2013 18:13 schreef Ajacied422 het volgende:
En het is hem nog geen enkele keer fataal geworden. Frank grijpt wel in hoor, na vandaag zeker.quote:Op zondag 22 september 2013 18:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij geeft zijn spelers lang krediet.
Was ook een 4-4-2 spitsquote:Op zondag 22 september 2013 18:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah, Machlas was niet zo slecht. Had gewoon niet de juiste spelers om zich heen om zijn kwaliteiten te benutten.
Ik heb medelijden met hem.quote:Op zondag 22 september 2013 18:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik kan er niet meer boos op worden .
Dat weet ik zo net nog niet. Zoveel beters hebben we ook niet op de bank zitten.quote:Op zondag 22 september 2013 18:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En het is hem nog geen enkele keer fataal geworden. Frank grijpt wel in hoor, na vandaag zeker.
Ja, zoals altijd.quote:Op zondag 22 september 2013 18:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ajacied422 praat weer met de meute mee.
Rare aankoop was het.quote:
Ajacied422 heeft De Boer al 3 jaar geleden ontslagen. Al moet ik wel erkennen dat De Boer ook nog altijd hetzelfde traint. Hij wisselt enkel in de 70ste en 80ste minuutquote:Op zondag 22 september 2013 18:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ajacied422 praat weer met de meute mee.
Winter , Verlaat, van Halst zijn ook geen Ajax-Spelers . Het zat ook goed fout in de club toenquote:Op zondag 22 september 2013 18:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rare aankoop was het.
Sowieso veel rare aankopen toen.
Ik kijk alsof Ajax is overleden.quote:Op zondag 22 september 2013 18:16 schreef PowerLoungen het volgende:
Jasper kijkt alsof zijn moeder is overleven
Winter is juist een Ajax speler pur sang.quote:Op zondag 22 september 2013 18:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Winter , Verlaat, van Halst zijn ook geen Ajax-Spelers . Het zat ook goed fout in de club toen
Van Rhijn niet vervangen, Schöne op CVM, geen goede CVM kopen. Fischer etc/.quote:Op zondag 22 september 2013 18:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vermeer, Sigthorsson constant op blijven stellen, noem je geen ezelpraktijken?
Wat dacht je van deze danquote:Op zondag 22 september 2013 18:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
En Anderlecht is ook met 4-0 onderuit gegaan tegen Brugge
Niemand zegt dan ook dat jij daar wat over zegt. Je maakt dat er zelf van.quote:Op zondag 22 september 2013 18:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zeg niets over een ontslag, ik twijfel alleen aan de constante keuzes die hij maakt.
Hoe jullie weer woorden kunnen verdraaien, treurig.
Waarom praat ik dan weer met de meute mee? Zeg het eens.quote:Op zondag 22 september 2013 18:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Niemand zegt dan ook dat jij daar wat over zegt. Je maakt dat er zelf van.
Mja we hadden geluk dat Vermeer de enige was die goed speelde gewoon.quote:Op zondag 22 september 2013 18:19 schreef CaasS het volgende:
En dan mist PSV ook nog Maher, Wijnaldum en Rekik en is Bakkali nog niet helemaal fit. Wow.
quote:Op zondag 22 september 2013 18:19 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Wat dacht je van deze dan
Al-Kuwait 4 - 0 Al Yarmouk Kuwait
Had ook niemand verwacht
Dan weet Psv dus gelijk hun opstelling voor de rest van het seizoen. Al zag ik het ontbreken van Wijnaldum sowieso al niet als iets positiefs.quote:Op zondag 22 september 2013 18:19 schreef CaasS het volgende:
En dan mist PSV ook nog Maher, Wijnaldum en Rekik en is Bakkali nog niet helemaal fit. Wow.
Die was slecht, maar deze nederlaag lag toch echt niet aan hem. Met Buffon op de goal was je er ook gewoon met 3-0 af gegaan.quote:Op zondag 22 september 2013 18:20 schreef MolFan het volgende:
[..]
Mja we hadden geluk dat Vermeer de enige was die goed speelde gewoon.
Daarom, wie weet worden ze nu een keertje wakkerquote:Op zondag 22 september 2013 18:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het treurige is nog dat dit Ajax kampioen kan worden ook
Buffon boven Vermeer zettenquote:Op zondag 22 september 2013 18:20 schreef CaasS het volgende:
[..]
Die was slecht, maar deze nederlaag lag toch echt niet aan hem. Met Buffon op de goal was je er ook gewoon met 3-0 af gegaan.
Laten we het hopen ja.quote:Op zondag 22 september 2013 18:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom, wie weet worden ze nu een keertje wakker
Hij speelde goed inderdaad.quote:Op zondag 22 september 2013 18:20 schreef CaasS het volgende:
[..]
Die was slecht, maar deze nederlaag lag toch echt niet aan hem. Met Buffon op de goal was je er ook gewoon met 3-0 af gegaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
Dat weet je nooit, het team brak wel na weer een blunder van hemquote:Op zondag 22 september 2013 18:20 schreef CaasS het volgende:
[..]
Dat is het enige wat jij kan posten hé?quote:Op zondag 22 september 2013 18:21 schreef Smoofie het volgende:
Dat is gewoon logisch wanneer je zo naïef bent om je selectie niet te gaan versterken waar nodig , maar uit medelijden doorgaat met middelmaat.
medelijden met wie?quote:Op zondag 22 september 2013 18:21 schreef Smoofie het volgende:
Dat is gewoon logisch wanneer je zo naïef bent om je selectie niet te gaan versterken waar nodig , maar uit medelijden doorgaat met middelmaat.
Uhm... wat?quote:Op zondag 22 september 2013 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, we zijn iig voorbij het kaasschaaflevel.
- Cilessen is niet veel beter (zie bekerwedstrijdjes). Ik zeg Vd Hart volgend seizoenquote:Op zondag 22 september 2013 18:21 schreef Zanger_Rinus het volgende:
Ik zal maar eens mijn analyse geven en ik ben tot de conclusie gekomen dat dit Ajax niet zo bijzonder is.
- Vermeer heb ik de afgelopen weken altijd verdedigt, maar het is misschien beter om Jasper toch maar een kansje te gaan geven. Wat zit hij toch te grabbelen de laatste tijd.
- Van Rhijn is echt de grootste prutser van de afgelopen decennia op de rechtsback. Als die Ligeon of Tete volgende week nog steeds geen kans krijgt, moeten we toch eens gaan twijfelen aan het selectiebeleid van De Boer.
- Het is jammer dat Ajax geen échte controleur heeft gehaald, want Schöne komt gewoon zwaar tekort voor die positie. Sowieso is hij niet van het niveau waar Ajax heen wilt.
- Serero is een goede speler, maar als ik hem zie voetballen heb ik altijd het gevoel dat ik naar een technisch begaafde kleuter zit te kijken. Hij heeft een kinderlichaampje en verliest echt ALLE fysieke duels. Maar hij is zeker niet de minste vandaag.
- Sightorsson is een clown en de grootste wanvertoning van de afgelopen decennia. Het is al een manke spits, en dan word hij ook nog eens op de rechtsbuiten neergezet. Hij staat dan tegenover de linksback en probeert dan de bal voor zich uit te spelen, maar hij is zo verschrikkelijk traag en techniekloos dat hij nooit die linksback voorbij komt, waardoor de linksback de bal raakt en de bal dan over de zijlijn gaat.
Tot slot moet Fischer maar eens een maandje bij Jong Ajax meedoen. Hij is zo verschrikkelijk egoïstisch. Het draait allemaal om Viktor bij hem, en dat moet er eens uit.
Ik opteer voor Bojan op links, Siem de Jong weer in de spits, want op het middenveld is het weer niks en Lucas Andersen op rechts. In de winter haal je dan Cuenca op en dan kan Andersen op het middenveld naast Duarte/Serero met bijvoorbeeld Bazoer erachter.
Op naar volgende week, met hopelijk een verbeterde opstelling
Denken dat Ajax dat gaat doenquote:Op zondag 22 september 2013 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, we zijn iig voorbij het kaasschaaflevel.
Nu komen de kleintjes die je normaal gesproken met 3-0 moet oprollen, iedere pot.
Ajax heeft bijna geen kans gecreëerd en het team stortte inderdaad in, maar er werd zooo slecht verdedigd, niet normaal terwijl die degelijkheid de afgelopen jaren juist de basis was.quote:Op zondag 22 september 2013 18:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat weet je nooit, het team brak wel na weer een blunder van hem
Nee, maar ik kan beter mijn frustratie wegtypen dan iets anders doen.quote:Op zondag 22 september 2013 18:22 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dat is het enige wat jij kan posten hé?
Het slachtofferen van spelers die vorig jaar nog redelijk hebben gedaan, zoals schöne.quote:
Seizoen is nog lang.quote:Op zondag 22 september 2013 18:24 schreef Reemi het volgende:
4 punten van kop maar. Niks aan het handje.
Er waren seizoenen dat we de CL shipte en nu?quote:Op zondag 22 september 2013 18:24 schreef Smoofie het volgende:
Doelsaldo is 13-13.
13 tegen.
Er waren seizoenen dat we 21 tegen hadden in het hele seizoen.
Jol moet terug, vind je niet?quote:Op zondag 22 september 2013 18:24 schreef Smoofie het volgende:
Doelsaldo is 13-13.
13 tegen.
V/D Hart is absoluut een optie over 3 jaar, maar op dit moment is hij nog niet beter dan Cillessen/Vermeer. En Vermeer zit nu zo erg te prutsen dat we dan maar eens Cillessen de kans moeten geven.quote:Op zondag 22 september 2013 18:22 schreef MolFan het volgende:
[..]
- Cilessen is niet veel beter (zie bekerwedstrijdjes). Ik zeg Vd Hart volgend seizoen
- Tete is beter idd
Dat kan nog.quote:Op zondag 22 september 2013 18:24 schreef Smoofie het volgende:
Doelsaldo is 13-13.
13 tegen.
Vind ik ookquote:Op zondag 22 september 2013 18:25 schreef Zanger_Rinus het volgende:
[..]
V/D Hart is absoluut een optie over 3 jaar, maar op dit moment is hij nog niet beter dan Cillessen/Vermeer. En Vermeer zit nu zo erg te prutsen dat we dan maar eens Cillessen de kans moeten geven.
Dat met 21 tegen was volgens mij nog onder Jolquote:Op zondag 22 september 2013 18:25 schreef MolFan het volgende:
[..]
Er waren seizoenen dat we de CL shipte en nu?
Nee, maar het compacter spelen mag wel terug.quote:
Jol is ook een baasquote:Op zondag 22 september 2013 18:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat met 21 tegen was volgens mij nog onder Jol.
[..]
Nee, maar het compacter spelen mag wel terug.
Verdedigers dekken al tijden lucht. Lekker kort erop ook altijd, maar 10 meter.quote:Op zondag 22 september 2013 18:26 schreef CaasS het volgende:
Die Hiljemark staat bij die goal 70 meter lang vrij.
Een goal.quote:Op zondag 22 september 2013 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb de goal van Park niet gezien, wat was het?
Schandalig, maar dat kon je wel raden.quote:Op zondag 22 september 2013 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV wint uiteraard alleen als Ajax slecht speeltquote:Op zondag 22 september 2013 18:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Ajax wordt gewoon kampioen weet niet wat die boeren hier komen trollen
Blind kan beter leren rennen, want die gaat bij counters op een wandeltempo terug naar de 16. Schöne is sowieso middelmaat.quote:Op zondag 22 september 2013 18:27 schreef arachide. het volgende:
Het ergst is eigenlijk nog dat alle mensen met een beetje ervaring vandaag het slechtst waren. De Jong bedroevend slecht, Schone, Moisander, Vermeer, Blind ook allemaal kut. Van Rhijn komt ook heel veel tekort en Fischer zijn vorm is gedaald naar een heel bedenkelijk niveau.
Deze hele wedstrijd was het bizar om naar te kijken. En dan ook nog eens geen kansen creeren, er mag nogal wat veranderen.quote:Op zondag 22 september 2013 18:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Verdedigers dekken al tijden lucht. Lekker kort erop ook altijd, maar 10 meter.
Klopt wel ja, De Jong is duidelijk nog niet helemaal terug, maar goed Schone op cvm is ook vragen om problemenquote:Op zondag 22 september 2013 18:27 schreef arachide. het volgende:
Het ergst is eigenlijk nog dat alle mensen met een beetje ervaring vandaag het slechtst waren. De Jong bedroevend slecht, Schone, Moisander, Vermeer, Blind ook allemaal kut. Van Rhijn komt ook heel veel tekort en Fischer zijn vorm is gedaald naar een heel bedenkelijk niveau.
joden hebben toch altijd lucky uiteindelijkquote:Op zondag 22 september 2013 18:28 schreef IMVHI het volgende:
[..]
PSV wint uiteraard alleen als Ajax slecht speelt
Ja, en dat zijn de jongens die de kar moeten trekkenquote:Op zondag 22 september 2013 18:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Blind kan beter leren rennen, want die gaat bij counters op een wandeltempo terug naar de 16. Schöne is sowieso middelmaat.
Je vergeet Denswil. Die stapelt ook fout op fout. Hem erop afrekenen gaat wat ver aangezien hij in het diepe wordt gegooid in een niet draaiend elftal, maar wat is ook hij aan het kloten.quote:Op zondag 22 september 2013 18:27 schreef arachide. het volgende:
Eens. Hij had beter met Duarte op cvm kunnen beginnen denk ik.quote:Op zondag 22 september 2013 18:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Klopt wel ja, De Jong is duidelijk nog niet helemaal terug, maar goed Schone op cvm is ook vragen om problemen
What was he thinking idd, schöne op CVM, die al duzend keer heeft bewezen dat hij daar niet kan spelen als de tegenstander geen RKC heet.quote:Op zondag 22 september 2013 18:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Klopt wel ja, De Jong is duidelijk nog niet helemaal terug, maar goed Schone op cvm is ook vragen om problemen
Niet eens de wedstrijden van je eigen club kijken.quote:Op zondag 22 september 2013 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben heel onemotioneel, maar met Ajax barst ik altijd in huilen uitquote:Op zondag 22 september 2013 18:29 schreef Heeinz het volgende:
Ben ik de enige die op het punt staat in huilen uit te barsten?
Nee. Het was dusdanig slecht dat ik er wel vrede mee hebt. Ik zit wel enigszins met ongeloof.quote:Op zondag 22 september 2013 18:29 schreef Heeinz het volgende:
Ben ik de enige die op het punt staat in huilen uit te barsten?
Vond ik wel vreemd, zal met de (hopeloze) vorm van Poulsen te maken hebbenquote:Op zondag 22 september 2013 18:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
What was he thinking idd, schöne op CVM, die al duzend keer heeft bewezen dat hij daar niet kan spelen als de tegenstander geen RKC heet.
Totaal niet eens. Denswil debuteert in een elftal dat vreselijk draait. Hij durft tenminste nog dingen in balbezit en de logische foutjes die hij vanwege zijn leeftijd nog maakt worden door de rest van het ervaren team niet opgevangen. Ik vond Denswil samen met Serero de beste Ajacied vandaag.quote:Op zondag 22 september 2013 18:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je vergeet Denswil. Die stapelt ook fout op fout. Hem erop afrekenen gaat wat ver aangezien hij in het diepe wordt gegooid in een niet draaiend elftal, maar wat is ook hij aan het kloten.
Wel mee eens al was Serero na een uur ook opquote:Op zondag 22 september 2013 18:31 schreef arachide. het volgende:
[..]
Totaal niet eens. Denswil debuteert in een elftal dat vreselijk draait. Hij durft tenminste nog dingen in balbezit en de logische foutjes die hij vanwege zijn leeftijd nog maakt worden door de rest van het ervaren team niet opgevangen. Ik vond Denswil samen met Serero de beste Ajacied vandaag.
Daarom snap ik ook niet dat ze geen fatsoenlijke CVM hebben gehaald(Kuch Maduro Kuch)quote:Op zondag 22 september 2013 18:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vond ik wel vreemd, zal met de (hopeloze) vorm van Poulsen te maken hebben
Opmerkelijk wel aangezien Psv met regelmaat ballen vrij in kon schieten.quote:Op zondag 22 september 2013 18:31 schreef arachide. het volgende:
[..]
Totaal niet eens. Denswil debuteert in een elftal dat vreselijk draait. Hij durft tenminste nog dingen in balbezit en de logische foutjes die hij vanwege zijn leeftijd nog maakt worden door de rest van het ervaren team niet opgevangen. Ik vond Denswil samen met Serero de beste Ajacied vandaag.
Dat zal wel zijn omdat Bazoer eraan komt, en je Poulsen en dus Schone/Duarte hebt, dat maakt een aankoop een korte termijn oplossing en daar doen ze niet aan.quote:Op zondag 22 september 2013 18:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Daarom snap ik ook niet dat ze een fatsoenlijke CVM hebben gehaald(Kuch Maduro Kuch).
Die wil niet eens manquote:Op zondag 22 september 2013 18:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Daarom snap ik ook niet dat ze geen fatsoenlijke CVM hebben gehaald(Kuch Maduro Kuch).
Wat Tarado zegt. Waarom zou Maduro naar Ajax willen?quote:Op zondag 22 september 2013 18:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Daarom snap ik ook niet dat ze geen fatsoenlijke CVM hebben gehaald(Kuch Maduro Kuch).
quote:Op zondag 22 september 2013 18:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat Tarado zegt. Waarom zou Maduro naar Ajax willen?
quote:Op zondag 22 september 2013 18:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Komt nauwelijks aan spelen toe bij Sevilla.
Maar kan echt wel naar grotere clubs. Onbegrijpelijk dat ze het bij Sevilla niet in hem zien. Die jongen is echt goed.quote:Op zondag 22 september 2013 18:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
ja en, dan zijn er nog zoveel alternatieven waar hij minimaal 2 keer vangt wat hij bij Ajax kan krijgen plus een interessantere competitiequote:Op zondag 22 september 2013 18:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
We hebben de meeste tegendoelpunten ?quote:Op zondag 22 september 2013 18:35 schreef Gruisman het volgende:
Na zeven wedstrijden hebben we slechts twee puntjes meer dan teams als GAE en Cambuur... omg![]()
![]()
Dat zou kunnen, maar je kunt het altijd proberen.quote:Op zondag 22 september 2013 18:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja en, dan zijn er nog zoveel alternatieven waar hij minimaal 2 keer vangt wat hij bij Ajax kan krijgen plus een interessantere competitie
Perspectief door de eerste helft. De bal ging lange periodes goed rond in de ploeg.quote:Op zondag 22 september 2013 18:35 schreef Heeinz het volgende:
Wat voor kutzooi zou Frank nu weer bazelen. Ik gok met domineren, bovenliggende partij, beste kansen en pech.
fucking droogquote:Op zondag 22 september 2013 18:21 schreef Zanger_Rinus het volgende:
Ik zal maar eens mijn analyse geven en ik ben tot de conclusie gekomen dat dit Ajax niet zo bijzonder is.
- Vermeer heb ik de afgelopen weken altijd verdedigt, maar het is misschien beter om Jasper toch maar een kansje te gaan geven. Wat zit hij toch te grabbelen de laatste tijd.
- Van Rhijn is echt de grootste prutser van de afgelopen decennia op de rechtsback. Als die Ligeon of Tete volgende week nog steeds geen kans krijgt, moeten we toch eens gaan twijfelen aan het selectiebeleid van De Boer.
- Het is jammer dat Ajax geen échte controleur heeft gehaald, want Schöne komt gewoon zwaar tekort voor die positie. Sowieso is hij niet van het niveau waar Ajax heen wilt.
- Serero is een goede speler, maar als ik hem zie voetballen heb ik altijd het gevoel dat ik naar een technisch begaafde kleuter zit te kijken. Hij heeft een kinderlichaampje en verliest echt ALLE fysieke duels. Maar hij is zeker niet de minste vandaag.
- Sightorsson is een clown en de grootste wanvertoning van de afgelopen decennia. Het is al een manke spits, en dan word hij ook nog eens op de rechtsbuiten neergezet. Hij staat dan tegenover de linksback en probeert dan de bal voor zich uit te spelen, maar hij is zo verschrikkelijk traag en techniekloos dat hij nooit die linksback voorbij komt, waardoor de linksback de bal raakt en de bal dan over de zijlijn gaat.
Tot slot moet Fischer maar eens een maandje bij Jong Ajax meedoen. Hij is zo verschrikkelijk egoïstisch. Het draait allemaal om Viktor bij hem, en dat moet er eens uit.
Ik opteer voor Bojan op links, Siem de Jong weer in de spits, want op het middenveld is het weer niks en Lucas Andersen op rechts. In de winter haal je dan Cuenca op en dan kan Andersen op het middenveld naast Duarte/Serero met bijvoorbeeld Bazoer erachter.
Op naar volgende week, met hopelijk een verbeterde opstelling
Strooien met monopoly biljetten !!!!quote:Op zondag 22 september 2013 18:38 schreef Gruisman het volgende:
Morgen boze supporters op de toekomst heeeujj
Dit dus. Maarja de boer gaat natuurlijk ook niet zeggen dat het allemaal kut is, daar is hij te professioneel voor, hij houdt het allemaal intern.quote:Op zondag 22 september 2013 18:42 schreef Smoofie het volgende:
Leuk, controle op je eigen helft als het 0-0 is en je geen kansen creeert.
klopt wel, behalve die eerste 10 minuten waar PSV er ook al 1 had kunnen maken was er niets aan de hand tot de 1-0quote:Op zondag 22 september 2013 18:39 schreef Ajacied422 het volgende:
De Boer: 'Dit is niet des Ajax. Het is heel teleurstellend. We hadden de controle. En dan krijg je opeens met 4-0 op de broek'
Gelukkig zei hij niet dominerenquote:Op zondag 22 september 2013 18:42 schreef Smoofie het volgende:
Leuk, controle op je eigen helft als het 0-0 is en je geen kansen creeert.
BWOEHAHAHAHAHAHA, ja, 10 minuten voor rust ja.quote:Op zondag 22 september 2013 18:39 schreef Ajacied422 het volgende:
De Boer: 'Dit is niet des Ajax. Het is heel teleurstellend. We hadden de controle. En dan krijg je opeens met 4-0 op de broek'
Hij heeft gewoon gelijk, op de eerste 10-15 minuten van de 1e helft naquote:Op zondag 22 september 2013 18:44 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
BWOEHAHAHAHAHAHA, ja, 10 minuten voor rust ja.
Het is niet verrassend genoeg, te statisch maar Ajax heeft ook wel kansen gehadquote:Op zondag 22 september 2013 18:45 schreef MouzurX het volgende:
En als ajax de controle heeft is het voetbal nog steeds niet om aan te zien. Zeer laag tempo, eerst aannemen dan 10 sec kijken en pielen en dan de bal pas geven.
Dat moment in de eerste helft waar Fischer die steekbal geeft op Bojan vond ik typerend daar voor. Doet hij ook gewoon een half uur over. Gek dat Bruma hem dan verdedigt. Het gaat zoooo langzaam.quote:Op zondag 22 september 2013 18:45 schreef MouzurX het volgende:
En als ajax de controle heeft is het voetbal nog steeds niet om aan te zien. Zeer laag tempo, eerst aannemen dan 10 sec kijken en pielen en dan de bal pas geven.
Net zo ergquote:Op zondag 22 september 2013 18:46 schreef S0nic het volgende:
Die blunder kan natuurlijk niet van Vermeer maar hoe De Jong en Van Rhijn daar uitverdedigen is nog veel erger
'Controle' bij Ajax. Zoals tegen Barca zeker? Dat ze de bal rondtikken op eigen helft en hem kwijt zijn als ze dan na 5 minuten een keer proberen om de middenlijn over te komen? Als dat controle is, dan laat maar .quote:Op zondag 22 september 2013 18:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk, op de eerste 10-15 minuten van de 1e helft na
Controle is wat anders dan domineren maar qua spel was Ajax op dat moment de beterequote:Op zondag 22 september 2013 18:47 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
'Controle' bij Ajax. Zoals tegen Barca zeker? Dat ze de bal rondtikken op eigen helft en hem kwijt zijn als ze dan na 5 minuten een keer proberen om de middenlijn over te komen? Als dat controle is, dan laat maar .
Daar heeft hij een punt. Niemand bij Ajax speelde eigenlijk echt goed, Bojan was nog de beste van het veld.quote:Op zondag 22 september 2013 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
De Boer: ‘Dit was een collectief falen, je moet niet naar één iemand kijken.’
Meer balbezit is niet per definitie 'de betere'.quote:Op zondag 22 september 2013 18:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Controle is wat anders dan domineren maar qua spel was Ajax op dat moment de betere
Eens. Vermeer was erg slecht, maar dit was collectief.quote:Op zondag 22 september 2013 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
De Boer: ‘Dit was een collectief falen, je moet niet naar één iemand kijken.’
Ajax was wel de betere, na die 2 enorme kansen voor PSV in de eerste helft, ik had er alle vertrouwen in de rustquote:Op zondag 22 september 2013 18:48 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Meer balbezit is niet per definitie 'de betere'.
Als je thuis met hakken over de sloot van PEC Zwolle wint is dit nogal een opportunistische reactie lijkt me.quote:Op zondag 22 september 2013 18:49 schreef MouzurX het volgende:
Volgende wedstrijden:
Ajax - GAE
Ajax - FC Utrecht (12:30 wedstrijd)
Fc Twente - Ajax
Ajax - RKC
Ajax - Vitesse
NEC - Ajax
Moet je wel vertrouwen kunnen tanken lijkt me.
Twente uit wordt gewoon verlies. Utrecht speelt ook sterken Vitesse is ook alles behalve zwak. Die wedstrijden gaan echt nog wel puntverlies opleveren.quote:Op zondag 22 september 2013 18:49 schreef MouzurX het volgende:
Volgende wedstrijden:
Ajax - GAE
Fc Twente - Ajax
Ajax - RKC
Ajax - Vitesse
NEC - Ajax
Wordt ze weer lekker makkelijk gemaakt door de KNJBquote:Op zondag 22 september 2013 18:49 schreef MouzurX het volgende:
Volgende wedstrijden:
Ajax - GAE
Fc Twente - Ajax
Ajax - RKC
Ajax - Vitesse
NEC - Ajax
Flikker op, kut trol.quote:Op zondag 22 september 2013 18:50 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Wordt ze weer lekker makkelijk gemaakt door de KNJB
Dat dus. PSV presteerde het op een gegeven moment om geen 2 normale passes op rij te kunnen geven zonder balverlies. We waren gewoon de betere, alleen creëerde we geen fuck.quote:Op zondag 22 september 2013 18:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ajax was wel de betere, na die 2 enorme kansen voor PSV in de eerste helft, ik had er alle vertrouwen in de rust
Stoppen nu.quote:Op zondag 22 september 2013 18:50 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Wordt ze weer lekker makkelijk gemaakt door de KNJB
oh zeker komt er puntverliesquote:Op zondag 22 september 2013 18:50 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Twente uit wordt gewoon verlies. Utrecht speelt ook sterken Vitesse is ook alles behalve zwak. Die wedstrijden gaan echt nog wel puntverlies opleveren.
Hoe ben je dan de betere?quote:Op zondag 22 september 2013 18:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dus. PSV presteerde het op een gegeven moment om geen 2 normale passes op rij te kunnen geven zonder balverlies. We waren gewoon de betere, alleen creëerde we geen fuck.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |