Bojan moet ook nog er uit en we moeten nog een wissel overhouden zodat we de hele wedstrijd nog kunnen zeggen dat Vermeer gewisseld moet wordenquote:Op zondag 22 september 2013 17:02 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Siggy en serero eruit. Duarte en Andersen erin.
13th stream werkt (bij mij) goed... loopt wel n eind achterquote:Op zondag 22 september 2013 17:01 schreef BlueNumber het volgende:
Streams zuigen hier wel kont trouwens, iemand één die niet regelmatig hapert?
Jammer dat Waterman er niet meer is, daar had ik altijd leuke grapjes over.quote:Op zondag 22 september 2013 17:02 schreef TheSolution het volgende:
Met al die schoten is PSV wel ff Zoet
Je wordt er nerveus van?quote:Op zondag 22 september 2013 17:03 schreef donald_dick het volgende:
en toch kan ik na 6 wedstrijden nog steeds niet wennen aan dat roze
een wat?quote:Op zondag 22 september 2013 17:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Beter gaan jullie een gekraakt bakje halen, Fox sports voor ¤5,- de maand
nee, ik wil dan een roze iPhone kopenquote:
Wat heeft ie daar nou weer mee te maken?quote:Op zondag 22 september 2013 17:03 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
13th stream werkt (bij mij) goed... loopt wel n eind achter
Moet je ook SopCast voor hebben trouwens... en werkt alleen in IE
Volgens mij staat zelfs in de mediawet dat een samenvatting van een wedstrijd van de traditionele top 3 sowieso langer moet duren dan normaal. Ook al gebeurt er niks.quote:Op zondag 22 september 2013 17:03 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Dit wordt een korte samenvatting vanavond.
Ik heb een basis ziggo abbo, met alle zenders rondom, foxsports e.d van zon andere gap (niet helemaal legaal zeg maar) en dat bevalt primaquote:
Klopt, Ajax heeft de schieds weer eens meequote:Op zondag 22 september 2013 17:04 schreef GGMM het volgende:
7 overtredingen van PSV
1 van Ajax.
Zegt een hoop.
Maar PSV was wel beter de eerste 3 minuten.quote:Op zondag 22 september 2013 17:04 schreef GGMM het volgende:
7 overtredingen van PSV
1 van Ajax.
Zegt een hoop.
Misschien dat ze de vuurwerkshow kunnen laten zien.quote:Op zondag 22 september 2013 17:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij staat zelfs in de mediawet dat een samenvatting van een wedstrijd van de traditionele top 3 sowieso langer moet duren dan normaal. Ook al gebeurt er niks.
quote:Op zondag 22 september 2013 17:05 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Klopt, Ajax heeft de schieds weer eens mee
Moet 20 minuten zijn volgens mijquote:Op zondag 22 september 2013 17:03 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Dit wordt een korte samenvatting vanavond.
quote:Op zondag 22 september 2013 17:05 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Klopt, Ajax heeft de schieds weer eens mee
davy volgens mij ook, zo'n dreambox toch?quote:Op zondag 22 september 2013 17:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik heb een basis ziggo abbo, met alle zenders rondom, foxsports e.d van zon andere gap (niet helemaal legaal zeg maar) en dat bevalt prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |