dinosaurus mart zucht eens diep bij de gedachte dat we over 6 tot 8 jaar allemaal zelf kunnen kiezen wat we kijken, terwijl hij vlak daarvoor nog de kijkers meedeelde dat ze via een internetstrream zitten te kijken.quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:03 schreef borisz het volgende:
Lekker ouwehoeren over de TV van de toekomst
Ze heeft 2x verloren dit jaar, van Johansson in de Euskal Bira en van Gillow in Thüringen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:06 schreef Cavaliers het volgende:
Van Dijk wint nagenoeg elke tijdrit waarin ze start, en als ze niét wint, wordt ze tweede.
1 Eleonora van Dijk Team Specialized - Lululemon 43'49"
2 Carmen McNellis Team Specialized - Lululemon 1'43"
3 Shara Gillow Orica - AIS 2'07"
lol
Ach ja, zelfde type als Ria Visser, dus ik begrijp het wel.quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:33 schreef Drebbelman het volgende:
Hier fapt Mart dus op:
[ afbeelding ]
Marion Roussequote:Op dinsdag 24 september 2013 15:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Fahlin, Ferrand-Prevot, allemaal leuk en aardig, maar bij Johansson komen ze niet in de buurt.
Was een tip van Marijn hoor.quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:33 schreef Drebbelman het volgende:
Hier fapt Mart dus op:
[ afbeelding ]
Is dat deze Langvad?quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:39 schreef TheArt het volgende:
Langvad heeft gewoon een tijd gereden die misschien wel goed gaat zijn voor een top-5.
Idd, mooie carrièreswitch.quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is dat deze Langvad?
http://en.wikipedia.org/wiki/Annika_Langvad
Edit: Ja dus.
Marijn fapt hieropquote:Op dinsdag 24 september 2013 15:33 schreef Drebbelman het volgende:
Hier fapt Mart dus op:
[ afbeelding ]
Zo interpreteerde ik het in elk geval niet.quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:47 schreef Szura het volgende:
Specialized is dus een dopingploeg, impliceert Marijn dat?
Marijn impliceert eerder dat er overal nog heel veel winst te boeken valt in het dameswielrennen op het gebied van professionaliteit.quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:47 schreef Szura het volgende:
Specialized is dus een dopingploeg, impliceert Marijn dat? Ik ken nog wel meer ploegen waar renners plots konden tijdrijden.
En Mart en Marijn hadden onderweg totaal niet door dat ze alle tussentijden aan het verpulveren was. Mart vroeg zich bij de finish zelfs nog af of ze niet verward was met iemand andersquote:Op dinsdag 24 september 2013 15:52 schreef TheArt het volgende:
Langvad kan gewoon gaan meedoen voor het podium als het zo doorgaat
Hahaha echt hèquote:
Stevens zal op t einde net iets sterker zijn verwacht ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |