quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
ik bespaar jullie de moeite, dat is wat anders.quote:Op zondag 22 september 2013 16:54 schreef Robby87 het volgende:
Ga je nu jezelf al een naamtopic geven, dat is wel heel sneu
Oh, je gaat er al vanuit dat wij naamtopics voor jou gaan maken? Dat moet je eerst verdienenquote:Op zondag 22 september 2013 16:57 schreef Sands het volgende:
[..]
ik bespaar jullie de moeite, dat is wat anders.
die verdient Sands toch ook.quote:Op zondag 22 september 2013 17:00 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Oh, je gaat er al vanuit dat wij naamtopics voor jou gaan maken? Dat moet je eerst verdienen
Hangover 3 is echt een armoedige filmquote:Op zondag 22 september 2013 17:47 schreef dyonvbaal het volgende:
Zal ik vanavond The hangover III gaan kijken of Star trek 2?
quote:
Maar ja, ik wil em wel zien...quote:Op zondag 22 september 2013 18:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hangover 3 is echt een armoedige film
Nou wat is dan leuk... (niet dat ik dat ga kijken... maar toch amuse mequote:Op zondag 22 september 2013 18:16 schreef drakin het volgende:
Beide niet Dyon, ga maar iets leuks kijken.
En Sands, dat filmpje met die 99 films, zit daar niet een film bij die je nog niet gezien hebt?
Ik ben nu de 5e aan het zien van de nog niet geziene films uit dat lijstje.
heb je een lijst?quote:Op zondag 22 september 2013 18:16 schreef drakin het volgende:
Beide niet Dyon, ga maar iets leuks kijken.
En Sands, dat filmpje met die 99 films, zit daar niet een film bij die je nog niet gezien hebt?
Ik ben nu de 5e aan het zien van de nog niet geziene films uit dat lijstje.
jaquote:
Dat zijn er al een stuk minder... en ik kijk dan nog niet eens zoveel films als Sands...quote:Op zondag 22 september 2013 18:33 schreef drakin het volgende:
Underworld: Awakening
300
Man of Steel
Clash of the Titans
Wrath of the Titans
Terminator Salvation
Thor: The Dark World
Takers
The Mummy: Tomb of the Dragon Emperor
Hitman
Solomon Kane
The Lovely Bones
The Seeker: The Dark Is Rising
Sunshine
Eragon
Inkheart
Resident Evil: Extinction
The Golden Compass
The Fountain
Resident Evil: Afterlife
Super 8
Broken Hill
300: Rise of an Empire
Green Zone
Legion
Live Free or Die Hard
The Nutcracker
Priest
Pacific Rim
Trance
Battleship
The Hobbit: The Desolation of Smaug
Elysium
Resident Evil: Retribution
The Lone Ranger
Ender's Game
Gravity
Skyline
A Good Day to Die Hard
The Divide
I Am Legend
The New World
After Earth
To the Wonder
Van een filmpje die Sands ooit postte met 99 films, en omdat het niet moeilijk nadenk films zijn wil ik deze even kijken voorlopig, of iig die ik niet al had gezien.quote:
Het was net zo armoedig als Hangover 3quote:Op zondag 22 september 2013 18:19 schreef dyonvbaal het volgende:
FF heb je de uitslag van het voetbal gezien?
Die paar die kijk ik dan ook pas als laatste van de lijstquote:Op zondag 22 september 2013 18:47 schreef dyonvbaal het volgende:
Het word alleen bij sommige films wat moeilijk of niet. Als ze nog niet in de bios zijn
Star trek staat ook op de lijst.quote:Op zondag 22 september 2013 18:54 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik dacht dat je die als eerste wilde gaan kijken...
Die is alweer een paar jaar oud toch? Zit nou deel 2 te kijkenquote:
Staat geen cijfer achter, dus geen idee welke ze bedoelen, zijn toch ook al tien films van ofzo?quote:Op zondag 22 september 2013 19:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Die is alweer een paar jaar oud toch? Zit nou deel 2 te kijken
Zoveel films kijk ik niet eens meerquote:Op zondag 22 september 2013 18:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat zijn er al een stuk minder... en ik kijk dan nog niet eens zoveel films als Sands...
Star Trek The Future Begins. Dit is een reboot van de oude films uit 2009. De oude films zijn te oud voor deze trailer.quote:Op zondag 22 september 2013 19:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Staat geen cijfer achter, dus geen idee welke ze bedoelen, zijn toch ook al tien films van ofzo?
Nog maar 2 per dag?quote:Op zondag 22 september 2013 19:40 schreef Sands het volgende:
[..]
Zoveel films kijk ik niet eens meer
Alles krijgt tegenwoordig een reboot/remake/prequel/sequelquote:Op zondag 22 september 2013 20:27 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Star Trek The Future Begins. Dit is een reboot van de oude films uit 2009. De oude films zijn te oud voor deze trailer.
Star Trek Into Darkness is deel 2 van de nieuwe serie en is een vervolg. Die film is van dit jaar
Dat niet eens meer.quote:Op zondag 22 september 2013 21:49 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Alles boven de 1,00 gemiddeld per dag is nog steeds erg veel
Zoietsquote:Op zondag 22 september 2013 21:52 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]zit je in een filmkijkdepressie
Zou kunnen, hoe staat het trouwens met je tournament?quote:Op zondag 22 september 2013 21:55 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Of geven we je gewoon niet genoeg goede filmtips?
De enige animeserie die ik op het moment kijk loopt volgende week af en volg op het moment geen tv series. Oh en ik lees geen boekenquote:Op zondag 22 september 2013 22:04 schreef drakin het volgende:
Sands, veel animeseries en/of tv-series aan het kijken of ben je ineens aan het boeklezen geslagen?
Volgens mij kijk ik dezelfde serie momenteel, 25 afleveringen.quote:Op zondag 22 september 2013 22:10 schreef Sands het volgende:
[..]
De enige animeserie die ik op het moment kijk loopt volgende week af en volg op het moment geen tv series. Oh en ik lees geen boeken
Eh... oh jaquote:Op zondag 22 september 2013 22:02 schreef Sands het volgende:
[..]
Zou kunnen, hoe staat het trouwens met je tournament?
Is het weer zover?quote:Op zondag 22 september 2013 22:18 schreef dyonvbaal het volgende:
Hangover 3 is grappig. Maar niks vergeleken met de vorige delen... maar al met al heb ik een leuk film avondje gehad... in me eentje...
25 ja, ik hoop dat ze volgend jaar weer verder gaanquote:Op zondag 22 september 2013 22:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Volgens mij kijk ik dezelfde serie momenteel, 25 afleveringen.
Of duurt elke ronde gewoon 3 maanden?quote:
Of een leuke andere serie vindenquote:Op zondag 22 september 2013 22:35 schreef Sands het volgende:
25 ja, ik hoop dat ze volgend jaar weer verder gaan
Ik ben het gewoon niet gewend dat mijn toernooi niet populair is en dus niet automatisch weer naar boven komtquote:
Oh ik zie nu dat ik ook nog moet stemmen deze ronde.quote:Op zondag 22 september 2013 22:38 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik ben het gewoon niet gewend dat mijn toernooi niet populair is en dus niet automatisch weer naar boven komt
Toernooitjes zijn altijd wel tof, maar om een of andere reden heb ik nooit de behoefte gehad me in kortfilms te verdiepen. Wel tof dat je hem host, had aan het begin wel de intentie er iets mee te gaan doen maar het is er niet van gekomen.quote:Op zondag 22 september 2013 22:38 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik ben het gewoon niet gewend dat mijn toernooi niet populair is en dus niet automatisch weer naar boven komt
Ik zou niet weten waar je het over hebtquote:
Ik ben sinds vandaag Game of Thrones seizoen 1 weer aan het kijken.quote:
Ik bedoelde eigenlijk een animeserie. Omdat volgende week de laatste aflevering van een leuke serie is wil ik gewoon een andere animeserie gaan kijken.quote:Op zondag 22 september 2013 22:50 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik ben sinds vandaag Game of Thrones seizoen 1 weer aan het kijken.
FMA:BHquote:Op zondag 22 september 2013 22:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk een animeserie. Omdat volgende week de laatste aflevering van een leuke serie is wil ik gewoon een andere animeserie gaan kijken.
Ik ga Game of Thrones ws voor het volgende seizoen ook wel weer helemaal zien.
Al gezienquote:
Dat kan natuurlijk, dat hebben meer mensen. Had vantevoren alleen (blijkbaar een beetje verkeerdquote:Op zondag 22 september 2013 22:43 schreef vinnypassy het volgende:
[..]
Toernooitjes zijn altijd wel tof, maar om een of andere reden heb ik nooit de behoefte gehad me in kortfilms te verdiepen. Wel tof dat je hem host, had aan het begin wel de intentie er iets mee te gaan doen maar het is er niet van gekomen.
De meeste mensen kijken geen korte films omdat ze die minderwaardig vinden.quote:Op zondag 22 september 2013 22:58 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk, dat hebben meer mensen. Had vantevoren alleen (blijkbaar een beetje verkeerd) ingeschat dat er in ieder geval wat meer mensen waren die wel veel kortfilms kijken.
Even kijken of het wat isquote:
Ik ben gek op korte films! Had geen idee, waar vind ik het?quote:Op zondag 22 september 2013 22:58 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk, dat hebben meer mensen. Had vantevoren alleen (blijkbaar een beetje verkeerd) ingeschat dat er in ieder geval wat meer mensen waren die wel veel kortfilms kijken.
Maar dat zeggen ze ook van Bleach en die spreekt mij helemaal niet aan.quote:Op zondag 22 september 2013 23:05 schreef Sands het volgende:
[..]
Een van de beste anime series van de laatste 10 jaar, en ook veel episodes
TV / [Tournament] Korte Films Deel IIquote:Op zondag 22 september 2013 23:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben gek op korte films! Had geen idee, waar vind ik het?
Bleach als een van de beste zienquote:Op zondag 22 september 2013 23:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar dat zeggen ze ook van Bleach en die spreekt mij helemaal niet aan.
Ik hou vooral van series als Darker than Black, Deadman Wonderland en Kiroshitsuji
ok ik ga gelijk even kijkenquote:Op zondag 22 september 2013 23:09 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
TV / [Tournament] Korte Films Deel II
o ja die moest ook nog een keerquote:Op zondag 22 september 2013 23:10 schreef Sands het volgende:
[..]
Bleach als een van de beste zien![]()
Maar heb je Hellsing Ultimate al gezien?
Als ik niks anders vind dan ga ik die kijken.quote:Op zondag 22 september 2013 23:17 schreef Sands het volgende:
[..]
Nou dan heb je de komende tijd weer wat om te kijken
Wat een rustig avondjr...quote:
Heb het druk...quote:
Hoe zoek je een afbeelding op?quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:33 schreef sasquatsch het volgende:
Heb het even opgezocht en alle antwoorden tot nog toe zijn fout.
Is een recente film.
Google afbeeldingen en de url als zoeklocatie opgeven door op het fototoestel te klikken.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:42 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hoe zoek je een afbeelding op?
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:23 schreef FireFox1 het volgende:
Nog bedankt voor je hulp sasquatsch.![]()
Ik heb er geen probleem mee.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:00 schreef drakin het volgende:
Op geen van die kan ik de afbeelding terugvinden
Dat deed ik ook maar zonder resultaat, en bij http://tineye.com/ ook niks.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:42 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik heb er geen probleem mee.
Ik kopieer de url van de afbeelding en kopieer die in de mogelijkheid van Google om op afbeeldingen te zoeken en krijg een paar hits met hetzelfde plaatje.
Iedereen behalve jijquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:37 schreef dyonvbaal het volgende:
Alweer een rustig avondje hier... Heeft iedereen opeens een leven gekregen
Ik haat ook van jouquote:
Wat voor werk?quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:46 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik haat ook van jouen ik ben aan het werk...
Knap hoor! Ik was er niet op gekomenquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:57 schreef sasquatsch het volgende:
Dit is wat ik krijg
[ afbeelding ]
Kassa bij een pompstation. In de buurt van Eindhoven (+/- 20km)quote:
Tijdje rijden van Wijchenquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Kassa bij een pompstation. In de buurt van Eindhoven (+/- 20km)
3 kwartier ongeveer. 55kmquote:
Ok, leuk?quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Kassa bij een pompstation. In de buurt van Eindhoven (+/- 20km)
Jawel. Rustig. Alleen het nachtwerk is wat wennen. Jammer genoeg ben ik er elke keer pas aan gewend als ik er weer klaar mee benquote:
Tja crisis enzo.quote:Op woensdag 25 september 2013 00:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Jawel. Rustig. Alleen het nachtwerk is wat wennen. Jammer genoeg ben ik er elke keer pas aan gewend als ik er weer klaar mee ben
Jawel, anders zou het weinig nut hebben voor me om hier nu te zijnquote:
Ik was inderdaad vanaf mijn werk aan het posten. Op de momenten dat er even niks te doen was. De verwachte klusjes had ik al van mijn lijstje gestreeptquote:Op woensdag 25 september 2013 00:43 schreef drakin het volgende:
Dus je moet ook wel de hele nacht door, of post je nu vanaf je werk?
Ik ga trouwens pitten, doeg!
Goeiemorgen dan maar weerquote:Op woensdag 25 september 2013 12:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik was inderdaad vanaf mijn werk aan het posten. Op de momenten dat er even niks te doen was. De verwachte klusjes had ik al van mijn lijstje gestreept
Dank u... 5uurtjes slaap... hopelijk is dat genoeg om vannacht de nacht weer mee door te komen...quote:
Ik niet, veel plezier alvast.quote:
Voor jou is dat zatquote:Op woensdag 25 september 2013 13:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dank u... 5uurtjes slaap... hopelijk is dat genoeg om vannacht de nacht weer mee door te komen...
Ik zal de nacht wel doorkomen ja. Maar zit nou alweer bijna te slapen...quote:
Je moet het dan ook niet te vaak doen.quote:Op woensdag 25 september 2013 13:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik zal de nacht wel doorkomen ja. Maar zit nou alweer bijna te slapen...
dank je! Jij ook!quote:Op woensdag 25 september 2013 13:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik niet, veel plezier alvast.
Maandag naar The Lone Ranger als die nog draait
Vannacht is dan ook de laatste in de reeksquote:Op woensdag 25 september 2013 13:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Je moet het dan ook niet te vaak doen.
Nee, is er een filmfestival?quote:
Ja, vandaag in Utrecht begonnen t/m 4 oktquote:Op woensdag 25 september 2013 13:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee, is er een filmfestival?
Hier is in een dorpje vlakbij as zaterdag film in het mais, gaat mijn zoon naartoe
Zaterdag ga ik naar Rush in Utrecht. Maar ik geloof niet dat dat onderdeel is van het festival.quote:
In Tichelum? In wou er afgelopen zaterdag heen, maar ging niet door, doordat ik er niet op tijd kon zijnquote:Op woensdag 25 september 2013 13:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee, is er een filmfestival?
Hier is in een dorpje vlakbij as zaterdag film in het mais, gaat mijn zoon naartoe
Bijna goed, maar het is in Techum.quote:Op woensdag 25 september 2013 14:02 schreef hornage het volgende:
[..]
In Tichelum? In wou er afgelopen zaterdag heen, maar ging niet door, doordat ik er niet op tijd kon zijn
Dat andere dorp bestaat ook nog niet eens volgens mij.quote:Op woensdag 25 september 2013 14:13 schreef dyonvbaal het volgende:
Geen wonder dat hij er niet op tijd kon zijn. Hij is naar het verkeerde dorp gereden
Het was dan ook maar een grapje...quote:Op woensdag 25 september 2013 14:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat andere dorp bestaat ook nog niet eens volgens mij.
quote:Op woensdag 25 september 2013 14:49 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Het was dan ook maar een grapje...
En Hornage maar zoekenquote:
jep. Aardig, maar ik ben nog niet verkocht.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:34 schreef dyonvbaal het volgende:
Iemand al Agents of S.H.I.E.L.D gekeken?
Ik ook nog niet...quote:Op woensdag 25 september 2013 16:45 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
jep. Aardig, maar ik ben nog niet verkocht.
Nieuwe serie die gaat over S.H.I.E.L.D. Je hebt the avengers toch wel gezien?quote:
Ja die heb ik wel gezien, viel er nog bij in slaap en moest dus een stuk opnieuw zienquote:Op woensdag 25 september 2013 17:43 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik ook nog niet...
[..]
Nieuwe serie die gaat over S.H.I.E.L.D. Je hebt the avengers toch wel gezien?
Ja het is ook zo'n boeiende filmquote:Op woensdag 25 september 2013 18:43 schreef sasquatsch het volgende:
In slaap vallen bij de Avengers.
Ik heb die in de bioscoop gezien en dan is het wel indrukwekkend. Zit je de hele tijd op het puntje van je stoel en heb je gewoon geen tijd om in slaap te vallen.quote:Op woensdag 25 september 2013 18:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja het is ook zo'n boeiende film![]()
Of het was gewoon laat
Of ik had daarvoor al 3 films gezien
Daar zou ik waarschijnlijk bij in slaap vallen.quote:Op woensdag 25 september 2013 18:51 schreef drakin het volgende:
Ik zit nu voor de 4e keer Winnie Pooh te kijken.
Erg matige pilotquote:Op woensdag 25 september 2013 15:34 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik kan bij alle films in slaap vallen. Ook in de biosquote:Op woensdag 25 september 2013 18:52 schreef sasquatsch het volgende:
Ik heb die in de bioscoop gezien en dan is het wel indrukwekkend. Zit je de hele tijd op het puntje van je stoel en heb je gewoon geen tijd om in slaap te vallen.
Ik vond het wel vermakelijk. Vond het alleen erg veel op Alpha's lijkenquote:
Ik krijg hem niet binnen gehaald.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:34 schreef dyonvbaal het volgende:
Nieuwe hengel kopen.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:50 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik krijg hem niet binnen gehaald.
De nieuwe hengel werkt. Is nu bezig.quote:
ik vond hem niet matig, ik hou wel van de typische Whedon humor en het spelen en omdraaien van verwachtingen (ik vond het truth serum ding wel leuk gevonden en uitgespeeld). De karakters zijn alleen allemaal nog niet erg grondig geïntroduceerd. Er ging wat mij betreft wat teveel aandacht uit naar de prooi in plaats van de jagers. Maar er is genoeg in gang gezet om een paar story arcs te bouwen.quote:
Ga hem denk ik niet kijken, zoveel series nog te zien en net ontdekt dat er van Sleepy Hollow een serie gemaakt is.quote:
Eigenlijk is dit de enige die ik ken.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:27 schreef Sands het volgende:
Aub 10 films met muziek van Frank Stallone
Ik vond 90% van de karakters slaapverwekkend eigenlijkquote:Op woensdag 25 september 2013 21:07 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
ik vond hem niet matig, ik hou wel van de typische Whedon humor en het spelen en omdraaien van verwachtingen (ik vond het truth serum ding wel leuk gevonden en uitgespeeld). De karakters zijn alleen allemaal nog niet erg grondig geïntroduceerd. Er ging wat mij betreft wat teveel aandacht uit naar de prooi in plaats van de jagers. Maar er is genoeg in gang gezet om een paar story arcs te bouwen.
Spotify vertelde mij dat ik Frank Stallone moest luisteren, daarom dus die vraagquote:Op woensdag 25 september 2013 21:42 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Eigenlijk is dit de enige die ik ken.
Maar ik weet dat hij muziek voor veel van de films van Sylvester gemaakt heeft, dus was het een kwestie van die films opnoemen.
In deze aflevering hebben ze zich voornamelijk op die vrouw gericht. Die eerst anti shield was. Maar er is wel wat over Colson gezegd. Ben benieuwd waar dat heen gaat.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:07 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
ik vond hem niet matig, ik hou wel van de typische Whedon humor en het spelen en omdraaien van verwachtingen (ik vond het truth serum ding wel leuk gevonden en uitgespeeld). De karakters zijn alleen allemaal nog niet erg grondig geïntroduceerd. Er ging wat mij betreft wat teveel aandacht uit naar de prooi in plaats van de jagers. Maar er is genoeg in gang gezet om een paar story arcs te bouwen.
Ik zag em daar vannacht in staan. Dacht laat ik die maar eens downloaden. Op zich vond ik de eerste aflevering wel leuk. Ik vind alleen de hoofdpersoon verkeerd gecastquote:Op donderdag 26 september 2013 16:51 schreef drakin het volgende:
The Blacklist?
Even kijken, heb al een tijdje niet in het nieuwe series topic gekeken
Maar even in myAT gezet. Kan ik kijken welke series interessant zijn.quote:Op donderdag 26 september 2013 16:51 schreef drakin het volgende:
The Blacklist?
Even kijken, heb al een tijdje niet in het nieuwe series topic gekeken
Vinnie Pukhquote:Op woensdag 25 september 2013 18:59 schreef drakin het volgende:
Wel de russische, zag hem begin dit jaar voor het eerst en ben gek op het deuntje
James Spader bedoel je? Ik vond hem in de trailer wel goed overkomen. De trailer die volgens mij meteen de complete aflevering samengevat heeftquote:Op donderdag 26 september 2013 16:53 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik zag em daar vannacht in staan. Dacht laat ik die maar eens downloaden. Op zich vond ik de eerste aflevering wel leuk. Ik vind alleen de hoofdpersoon verkeerd gecast(maar dat heb ik bij zoveel series op het moment)
Ja, die bedoelde ik. Ik weet niet meer of ik de trailer gezien hebquote:Op donderdag 26 september 2013 18:43 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
James Spader bedoel je? Ik vond hem in de trailer wel goed overkomen. De trailer die volgens mij meteen de complete aflevering samengevat heeft
Beetje commitment he!quote:Op donderdag 26 september 2013 19:32 schreef drakin het volgende:
Ik heb nu die trailers van de nieuwe series bekeken, en van alles wat het deed vond ik Dracula, Enlisted, Brooklyn nine-nine, The bridge, The last ship, legends, Reign, The tomorrow people, The originals, The 100 en Star Crossed er allemaal wel leuk uitzien.
Maar om nu 8 nieuwe series allemaal te gaan volgen terwijl ik al een aantal series volg?
Die wil ik wel gaan volgen. The originals als spin off van true blood heb ik geen zin in aangezien ik dat ook niet kijk. Verder ga ik dan the blacklist, agents of s.h.i.e.l.d. , mom, de once upon a time spin off en vast nog wel meer kijken. Boven op de series die ik al kijkquote:Op donderdag 26 september 2013 19:32 schreef drakin het volgende:
Ik heb nu die trailers van de nieuwe series bekeken, en van alles wat het deed vond ik Dracula, Enlisted, Brooklyn nine-nine, The bridge, The last ship, legends, Reign, The tomorrow people, The originals, The 100 en Star Crossed er allemaal wel leuk uitzien.
Maar om nu 8 nieuwe series allemaal te gaan volgen terwijl ik al een aantal series volg?
The Originals is een spin-off van Vampire Diaries.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Die wil ik wel gaan volgen. The originals als spin off van true blood heb ik geen zin in aangezien ik dat ook niet kijk. Verder ga ik dan the blacklist, agents of s.h.i.e.l.d. , mom, de once upon a time spin off en vast nog wel meer kijken. Boven op de series die ik al kijk
Net zo slechtquote:Op donderdag 26 september 2013 19:40 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
The Originals is een spin-off van Vampire Diaries.
Ik weet het alleen maar omdat mijn dochter het er altijd over heeft.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Net zo slechtIk zat al te twijfelen welke van de 2 en ik heb verkeerd gegokt
Zou ik ook zeggen...quote:Op donderdag 26 september 2013 19:41 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik weet het alleen maar omdat mijn dochter het er altijd over heeft.
Je bedoelt voor chrome? Ik kwam met media hint. Maar er werden nog meer alternatieven genoemd geloof ik...quote:Op donderdag 26 september 2013 21:07 schreef Njosnavelin het volgende:
Jongens, wat was ook al weer de link van die netflix extensie?
Holaquote:Op donderdag 26 september 2013 21:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je bedoelt voor chrome? Ik kwam met media hint. Maar er werden nog meer alternatieven genoemd geloof ik...
Ja dankjewel!quote:Op donderdag 26 september 2013 21:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je bedoelt voor chrome? Ik kwam met media hint. Maar er werden nog meer alternatieven genoemd geloof ik...
Ik kan je alleen deze link geven, maar das niet wat je zoekt...quote:
Ja, ik heb hem gelijk besteld.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:43 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik kan je alleen deze link geven, maar das niet wat je zoekt...
http://fashionablygeek.co(...)-a-dress/#more-88119
Maar als je even google'ed dan vind je wat je zoekt
[ afbeelding ]
Of is dit niet wat je zoekt?![]()
quote:Op donderdag 26 september 2013 22:33 schreef dyonvbaal het volgende:
AV, de hoofdrolspeelster zoals ze er tegenwoordig uitziet. Hopelijk werkt de foto
[ afbeelding ]
Dat is Alexa Vega in Machete killsquote:
Een must see dus.quote:Op donderdag 26 september 2013 23:02 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat is Alexa Vega in Machete kills
Als ik (half) naakte vrouwen wil zien zet ik wel een porno film aan... neemt niet weg dat ik machete kills wel wil zien. Maar dan omdat Danny Trejo toch best een grappig acteur isquote:
Ik vind vrouwen die vechten in films leuker dan een pornofilm. Zeker als ze er zo uitzien zoals zij.quote:Op donderdag 26 september 2013 23:13 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Als ik (half) naakte vrouwen wil zien zet ik wel een porno film aan... neemt niet weg dat ik machete kills wel wil zien. Maar dan omdat Danny Trejo toch best een grappig acteur isen deel 1 ook wel leuk was
Welke?quote:Op vrijdag 27 september 2013 10:43 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat gaan we vandaag eens doen.... I know... Series kijken
Ik heb net Elementary seizoen 2 ep 1 gekeken. Nou de eerste 2 afleveringen van the big bang theorie. Glee komt nog voorbijquote:
Dat meen je niet, nu pas TBBT aan het kijken?quote:Op vrijdag 27 september 2013 10:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb net Elementary seizoen 2 ep 1 gekeken. Nou de eerste 2 afleveringen van the big bang theorie. Glee komt nog voorbij, Revolutionary en nog wat andere dingetjes
Ik ben wel bezig tot ik vanavond moet rijden
Ah ik dacht alquote:
Even gezocht.... 175.000 euro verhoging is best veel ja... al helemaal als je al 325.000 verdient per aflevering...quote:Op vrijdag 27 september 2013 10:52 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ah ik dacht al
Las laatst iets op Nu over dat die gasten salarisverhogingen wilden, belachelijk.
Verschil is inderdaad erg groot, maar voor 20.000¤x 24 per jaar wil ook best acteren.quote:Op vrijdag 27 september 2013 10:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Even gezocht.... 175.000 euro verhoging is best veel ja... al helemaal als je al 325.000 verdient per aflevering...
had nog niet alles gelezen... wth... sheldon, lennord en penny alle 3 325.000 per aflevering en amy en bernadette maar 20.000/35.000 per aflevering...![]()
Tuurlijk snap ik dat ook wel. Maar 175.000 is wel erg veel. Er stond overigens in het bericht ook nog dat amy en bernadette een verdubbeling van het salaris gingen krijgen in dit seizoenquote:Op vrijdag 27 september 2013 11:52 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Verschil is inderdaad erg groot, maar voor 20.000¤x 24 per jaar wil ook best acteren.Maar Amy en Bernadette zijn eigenlijk niet echt meer gastrolspelers inmiddels.
Tja, als een serie veel geld gaat opbrengen dan zie je vaak dat de hoofdrolspelers daar ook een deel van mee willen pikken. Snap ik ergens ook wel weer.
Bij mij zouden beiden al een vooruitgang zijnquote:
Das niet veel...quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:13 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik zou overigens al blij zijn met een jaar salaris van 20.000
quote:
klopt, maar ik "red" het ermee. Heb het overigens ook nog nooit gehaald volgens mij. Zelfs niet toen ik 3 banen had... (geloof ik tenminste)quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Bij mij zouden beiden al een vooruitgang zijn
20000 bruto nooit gehaald? Je wordt uitgebuit man.quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
[..]
klopt, maar ik "red" het ermee. Heb het overigens ook nog nooit gehaald volgens mij. Zelfs niet toen ik 3 banen had... (geloof ik tenminste)
Bruto waarschijnlijk wel... maar netto zeker nietquote:Op vrijdag 27 september 2013 14:02 schreef ArtistA het volgende:
[..]
20000 bruto nooit gehaald? Je wordt uitgebuit man.
Je loonstrookje?quote:Op vrijdag 27 september 2013 14:08 schreef dyonvbaal het volgende:
nou ben ik eigenlijk nieuwsgierig (of ik niet de hele boel bij elkaar aan het liegen ben).. kun je dat ergens zien (zonder al je jaar opgaven te hoeven nakijken)
Das toch het zelfde als je jaar opgaven zoekenquote:
Vind je? Wij hebben alles digitaal staan, wel zo makkelijkquote:Op vrijdag 27 september 2013 14:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Das toch het zelfde als je jaar opgaven zoeken
Zou ik ook es moeten doen met de belangrijke dingen...quote:Op vrijdag 27 september 2013 14:27 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Vind je? Wij hebben alles digitaal staan, wel zo makkelijk
Je had echt iets makkelijkers moeten vragen.... ik heb gister nog wel op de imdb pagina van LH gekeken en ik weet al niet meer wat ik gelezen heb...quote:
Een van de films die je met je gratis bioscooptoegang hebt gezien?quote:Op vrijdag 27 september 2013 14:39 schreef hornage het volgende:
[..]
En dat is naam nummer 6![]()
Film heet Paranoia, draait nu in de bios en hij is leuker dan imdb doet vermoeden.
Idd, nog maar een paar dagen te gaan en zoveel gemist eigenlijkquote:Op vrijdag 27 september 2013 14:42 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Een van de films die je met je gratis bioscooptoegang hebt gezien?
Ik heb het idee dat er niks aan is. Ga ik em dan leuk vinden?quote:Op vrijdag 27 september 2013 15:02 schreef DragonFodder het volgende:
ik vond we're the millers best grappig. grappiger dan ik verwacht had,
het gaat je waarschijnlijk meevallen welquote:Op vrijdag 27 september 2013 15:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat er niks aan is. Ga ik em dan leuk vinden?
hmm... nou jaquote:Op vrijdag 27 september 2013 15:03 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
het gaat je waarschijnlijk meevallen wel
Ga niet vaak naar de bios (geen geld voorquote:Op vrijdag 27 september 2013 15:09 schreef ArtistA het volgende:
Het verbaast me eigenlijk dat je 'm nog niet gezien hebt Dyon.
Vanavond moet je eraan geloven Hornage!quote:Op vrijdag 27 september 2013 15:11 schreef hornage het volgende:
Ok, jullie hebben me overgehaald. Ik ontloop die film eigenlijk al 4 weken. Dat terwijl die wel elke avond hier om de hoek in de bios draait
Die zou ik ook wel willen zien zeg!quote:
Er is geen film waar ik zo naar uitgekeken heb als deze.quote:Op vrijdag 27 september 2013 15:50 schreef hornage het volgende:
[..]
Die zou ik ook wel willen zien zeg!
Oe BB is er weer? Ik wou net hallo zeggen, maar ga geloof ik toch maar even kijken.quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:09 schreef dyonvbaal het volgende:
Big bang 2 afleveringen, Glee, Revolution, Elementary en nog WWE. Dat is wel weer genoeg voor vandaag...
Ik ook!quote:Op vrijdag 27 september 2013 15:02 schreef DragonFodder het volgende:
ik vond we're the millers best grappig. grappiger dan ik verwacht had,
Laat ons weten hoe die isquote:
Ach, ik durf te wedden dat jullie allemaal meer te besteden hebben dan ik.quote:
Zal ik doen!quote:
Ik verdien 1469 euro en 40 cent...bruto natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ach, ik durf te wedden dat jullie allemaal meer te besteden hebben dan ik.
De studenten hier hebben het ook niet zo ruim denk ikquote:Op vrijdag 27 september 2013 19:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je bent nog geen 23? Dat is net iets minder dan het minimumloon.quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:46 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik verdien 1469 euro en 40 cent...bruto natuurlijk.
40% van mijn salaris gaat direct of indirect naar mijn kinderen. Ik leef van 60% van mijn inkomsten.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
De studenten hier hebben het ook niet zo ruim denk ik
Nog weinig.quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
40% van mijn salaris gaat direct of indirect naar mijn kinderen.
Durf je die weddenschap met mij aan te gaan?quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
25quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:03 schreef victorinox het volgende:
[..]
Je bent nog geen 23? Dat is net iets minder dan het minimumloon.
Die heb je zelf gemaakt.quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
40% van mijn salaris gaat direct of indirect naar mijn kinderen. Ik leef van 60% van mijn inkomsten.
Ik denk dat dat op dit moment bij mij omgekeerd is.quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
40% van mijn salaris gaat direct of indirect naar mijn kinderen. Ik leef van 60% van mijn inkomsten.
Ik denk wel dat jij meer verdient dan FFquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:12 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik denk dat dat op dit moment bij mij omgekeerd is.
Dat misschien wel, maar daar hou ik op dit moment niet zoveel van over.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:16 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik denk wel dat jij meer verdient dan FF
ach jaquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:19 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat misschien wel, maar daar hou ik op dit moment niet zoveel van over.
Het intereseert me ook niet veel... ik geef het liever weg als ik het wel heb...quote:
Weggeven aan mij?quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Het intereseert me ook niet veel... ik geef het liever weg als ik het wel heb...
Nee niet aan jou... aan vriendenquote:
Dat probleem heb ik ook en hou dus nog minder over. Maar maakt me wel gelukkiger.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Het intereseert me ook niet veel... ik geef het liever weg uit als ik het wel heb...
Niet alleen uitgeven... ook weggeven/delen met vrienden... maar dat gebeurd niet vaakquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:28 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook en hou dus nog minder over. Maar maakt me wel gelukkiger.
Dan weet ik ook weer waar ik staquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:28 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee niet aan jou... aan vrienden
Die allemaal meer verdienen dan jijquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:29 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Niet alleen uitgeven... ook weggeven/delen met vrienden... maar dat gebeurd niet vaak
Nee... ik ben een watje, een klootzak en niet al te snugger... daarna komt pas dat goede mensquote:
Zucht.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:34 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee... ik ben een watje, een klootzak en niet al te snugger... daarna komt pas dat goede mens
Waarom haal je jezelf zo onnodig onderuit? Ik dacht dat ik daar goed in was (naar mezelf), maar dit slaat echt alles.quote:
Omdat mensen altijd een ander beeld van me hebben dan ik ben? Ik haal me zelf niet omlaag. Ik ben gewoon niet altijd zo'n goed mens als er van me gedacht wordquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:37 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Waarom haal je jezelf zo onnodig onderuit? Ik dacht dat ik daar goed in was (naar mezelf), maar dit slaat echt alles.
Soms heb ik bij jou echt het idee dat je ons allemaal in de zeik aan het nemen bent met die opmerkingen van je. Maar kun je nou echt niet tussen de regels doorlezen en wat sarcasme onderscheiden?quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Omdat mensen altijd een ander beeld van me hebben dan ik ben? Ik haal me zelf niet omlaag. Ik ben gewoon niet altijd zo'n goed mens als er van me gedacht word
Dit inddquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:41 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Soms heb ik bij jou echt het idee dat je ons allemaal in de zeik aan het nemen bent met die opmerkingen van je. Maar kun je nou echt niet tussen de regels doorlezen en wat sarcasme onderscheiden?
Kijk die seizoenen van the big bang nog maar een paar keer, hopelijk valt dan het een en ander.
Ik zou niet weten waar je het over hebt... nee ik heb moeite met sarcasme lezen...quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:41 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Soms heb ik bij jou echt het idee dat je ons allemaal in de zeik aan het nemen bent met die opmerkingen van je. Maar kun je nou echt niet tussen de regels doorlezen en wat sarcasme onderscheiden?
Kijk die seizoenen van the big bang nog maar een paar keer, hopelijk valt dan het een en ander.
Overigens reageer ik zo fel omdat ik dat natuurlijk in enige mate in mezelf herken, dus geheel objectief kan ik niet zijn + het aantal biertjes heeft daar ook een rol in.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:42 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar je het over hebt... nee ik heb moeite met sarcasme lezen...in het echt ben ik wat minder erg dan Sheldon
quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:42 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar je het over hebt... nee ik heb moeite met sarcasme lezen...in het echt ben ik wat minder erg dan Sheldon
Ja maar jij spoort sowieso niet.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:43 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Overigens reageer ik zo fel omdat ik dat natuurlijk in enige mate in mezelf herken, dus geheel objectief kan ik niet zijn + het aantal biertjes heeft daar ook een rol in.
ok... in het echt ben ik inderdaad een Sheldon.. en ik ben dan ook op zoek naar een Amy... al is een Bernadette leuker...quote:
Auw.quote:
AUW.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:28 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee niet aan jou... aan vrienden
O sorryquote:
Waar kan ik mijn Fok account verwijderen?quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:48 schreef dyonvbaal het volgende:
Jullie zijn wel zo ongeveer mijn hele sociale leven...
quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:54 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Waar kan ik mijn Fok account verwijderen?
Dude... wanneer zal ik langskomen?quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:48 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
O sorryzijn jullie vrienden?
![]()
Jullie zijn wel zo ongeveer mijn hele sociale leven... maar om nou vrienden te zeggen.. daar heb ik moeite mee
quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dude... wanneer zal ik langskomen?
Gaan we een avondje stappen, zuipen en een chick voor je scoren![]()
en fifa 14, wil je die alvast even kopen?
Mag ik dan ook mee?quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:18 schreef FireFox1 het volgende:
Precies de dingen waar ik niet aan doe...quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen? Tis niet dat wij nou een gezellig duo zijn...quote:
quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Gezellig niet, interessant wel.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:36 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen? Tis niet dat wij nou een gezellig duo zijn...
2/25quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:55 schreef Sands het volgende:
Ik weet niet welke blu-ray ik wil kijken...help mij kiezen
4 planken, ongeveer 50+ per plank
Je heb gelijk, dat was niet eerlijkquote:
Batman Forever, je bent goed op dreef.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je heb gelijk, dat was niet eerlijk![]()
2/14
Robby heeft gelijk. Waarom altijd dat negatieve benadrukken? Te veel zelfmedelijden. Ik word er een beetje moe van.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:34 schreef dyonvbaal het volgende:
Nee... ik ben een watje, een klootzak en niet al te snugger... daarna komt pas dat goede mens
Jezusquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:13 schreef Sands het volgende:
[..]
Batman Forever, je bent goed op dreef.
quote:
The Departed... goh, is voor mij ook een tijdje geleden. En toen vond ik hem geweldig. Zou ie dat nog steeds zijn?quote:
Nadeel van kennisquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:25 schreef wyccie het volgende:
Ik heb trouwens een prima salaris (in absolute zin), maar ik heb ook een gigantische Studieschuld.
Dan zou je stiekem naar Wijchen moeten zijn verhuisdquote:Op zaterdag 28 september 2013 10:33 schreef wyccie het volgende:
En wees niet bang, ik ben geen buurvrouw die je in de gaten houdt hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |