SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Onmogelijkquote:
Micael ziet er echt kut uit. Zo jammer dat Veloso en Meireles niet in FUT zitten.quote:Op zondag 22 september 2013 15:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Micael voor Moutinho en Man City CM
Beter dat Campagnaro niet heeft gescoord, anders had die al een SIF en was mijn IF geen drol meer waard.quote:
Die stond wel geweldig te verdedigen hoorde ik.quote:Op zondag 22 september 2013 15:49 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Beter dat Campagnaro niet heeft gescoord, anders had die al een SIF en was mijn IF geen drol meer waard.
Helaas is Gomez geblesseerd hopelijk krijgt hij weer een IF en SIF met zijn heading in deze FIFAquote:
Maak je daar maar geen zorgen over.quote:Op zondag 22 september 2013 15:49 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Beter dat Campagnaro niet heeft gescoord, anders had die al een SIF en was mijn IF geen drol meer waard.
Ik hoef voorlopig geen contract in te slaan. 140 non-shiney contracts in de club.quote:Op zondag 22 september 2013 15:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren met de prijzen van consumables nu je onbeperkt kan opslaan
Als iedereen dit gaat doen dan gaan de prijzen van contracts hard omhoogquote:Op zondag 22 september 2013 15:53 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik hoef voorlopig geen contract in te slaan. 140 non-shiney contracts in de club.
Chiellini en caceres omdraaien?quote:Op zondag 22 september 2013 16:01 schreef Tobi-wan het volgende:
Denk toch dat ik weer ga beginnen met een Serie A teampje, misschien daarna overstappen naar Bundesliga oid. Dit lijkt me nog wel geinig.
[ afbeelding ]
Ja moet de CBs inderdaad omdraaien maar heb de coins voor dit team nog lang niet. Criscito is inderdaad ook wel een goede optie maar volgens mij is Constant ook prima.quote:Op zondag 22 september 2013 16:05 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Chiellini en caceres omdraaien?en misschien de rossi en vidal en dan die italiaanse lb uit de rpl erin?
Hij haalt wel constant een goed niveau ja.quote:Op zondag 22 september 2013 16:08 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja moet de CBs inderdaad omdraaien maar heb de coins voor dit team nog lang niet. Criscito is inderdaad ook wel een goede optie maar volgens mij is Constant ook prima.
De commentator vertelde dat hij geblesseerd is.quote:Op zondag 22 september 2013 16:11 schreef Thorb het volgende:
Huh wat is er met RvP? Hij zit niet bij de selectie? Of zag ik hem over het hoofd?
quote:Op zondag 22 september 2013 16:11 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Hij haalt wel constant een goed niveau ja.
Is er geen fatsoenlijke RW meer in Serie A?quote:Op zondag 22 september 2013 16:01 schreef Tobi-wan het volgende:
Denk toch dat ik weer ga beginnen met een Serie A teampje, misschien daarna overstappen naar Bundesliga oid. Dit lijkt me nog wel geinig.
[ afbeelding ]
Biabiany, Cerci, Maggio, Pepe dat is het wel zo'n beetje.quote:Op zondag 22 september 2013 16:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is er geen fatsoenlijke RW meer in Serie A?
Candreva en Pepequote:Op zondag 22 september 2013 16:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Biabiany, Cerci, Maggio, Pepe dat is het wel zo'n beetje.
E: Niang, Callejon, Candreva en die Colombiaan nog.
Wat bedoel je? Volgens mij hoef je niet meer te compenseren maar er gaat meer chem af (al is dat niet zo als je manage + loyalty chem hebt) en nationlink is nog maar 1.quote:Op zondag 22 september 2013 16:14 schreef n0ir het volgende:
Maar in-game in de early access moet je een dode link ook meer compenseren dan in de voorgaande fifa's?
Vond ik eigenlijk ook.quote:
oh nationlink is nog maar 1 oke bedankt grgrquote:Op zondag 22 september 2013 16:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Volgens mij hoef je niet meer te compenseren maar er gaat meer chem af (al is dat niet zo als je manage + loyalty chem hebt) en nationlink is nog maar 1.
ja gr grquote:Op zondag 22 september 2013 16:16 schreef n0ir het volgende:
[..]
oh nationlink is nog maar 1 oke bedankt grgr
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerst was het nog goed maar nu moet ik het even aanpassen
quote:Dit e-mailbericht is een melding dat uw abonnement op EA SPORTS™ Season Ticket (Abonnement) is beëindigd door een mislukte betaling.
Sla voor alle zekerheid dit bericht op voor toekomstige referentie.
Online-id: Fuszy2806
Abonnementsnaam: EA SPORTS™ Season Ticket (Abonnement)
Huidig bedrag in portemonnee: ¤0,24
(Dit bedrag geeft het huidige bedrag van de portemonnee weer op de datum en het tijdstip van dit e-mailbericht.)
Uw abonnement is beëindigd door van één van de volgende redenen.
- Het is mogelijk dat er onvoldoende geld in uw portemonnee is*.
- Het is mogelijk dat u geen geregistreerde creditcard hebt voor gebruik met uw account*.
- De geregistreerde creditcard voor gebruik met deze account* is mogelijk niet geldig.
- Als u een gebruiker van een sub-account bent, hebt u mogelijk uw maandelijkse bestedingslimiet overschreden.
* Als u een gebruiker bent van een sub-account verwijst 'portemonnee' naar de portemonnee van de aan met uw account gekoppelde master-account, en verwijst "account" naar de gekoppelde master-account.
[Hints]
+ Voor heropenen van dit abonnement, moet u het abonnement opnieuw aankopen.**
+ Om beëindiging van abonnementen te voorkomen door onvoldoende geld, kunt u de functie Automatisch toevoegen gebruiken die alleen kan worden ingesteld door gebruikers van master-accounts. Als de houder van de master-account de instellingen aanpast zoals hieronder beschreven, dan zal Sony Entertainment Network de portemonnee gekoppeld aan de master-account van voldoende geld voorzien door de geregistreerde creditcard gekoppeld aan dit account te gebruiken wanneer er niet voldoende geld in de portemonnee is voor de vernieuwing van een abonnement.
- Aanpassing van de instellingen vanaf een PS3(TM)-systeem, een PSP(R)-systeem of een PS Vita-systeem:
Meld u aan op het Sony Entertainment Network, ga naar [Accountbeheer] > [Transactiebeheer] > [Automatisch toevoegen], en stel de optie in op [Aan].
- Aanpassen van de instellingen vanaf een PC:
Klik op de volgende URL en meld u dan aan bij Sony Entertainment Network.
https://account.sonyentertainmentnetwork.com/login.action
** Merk op dat in sommige gevallen het abonnement niet meer voor aankoop beschikbaar is.
Staat duidelijk aangegeven hoor.quote:Op zondag 22 september 2013 16:22 schreef Fuszy het volgende:
![]()
Ze proberen het gewoon af te schrijven. Wist niet dat het een abonnement was.
Wel zuur als je creditcard aan je account vast zit.
[..]
Pirlo, Biabiany en Gomez.... 1 mooie pass, even rennen en dan de bal op het hoofd van Gomez leggen = doelpunt.quote:Op zondag 22 september 2013 16:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is er geen fatsoenlijke RW meer in Serie A?
Als die verlopen is kunnen we dan nog steeds blijven spelen? Of krijgen we dan geen verbinding tot de EA servers?quote:Op zondag 22 september 2013 16:22 schreef Fuszy het volgende:
![]()
Ze proberen het gewoon af te schrijven. Wist niet dat het een abonnement was.
Wel zuur als je creditcard aan je account vast zit.
[..]
Ik zal even kijken. Momentjequote:Op zondag 22 september 2013 16:24 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Als die verlopen is kunnen we dan nog steeds blijven spelen? Of krijgen we dan geen verbinding tot de EA servers?
Staat er nu pas duidelijk bij dat het gaat om een abonnement. Vorig jaar toen ik hem gekocht had zag ik nergens iets staan daarover.quote:Op zondag 22 september 2013 16:25 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zal het wel niet gezien hebben toen ik hem kocht
Waar je ook je avatar kunt veranderen op PSN. Helemaal onderin dat menu heb je iets met services/abonnementen.quote:Op zondag 22 september 2013 16:28 schreef Fuszy het volgende:
Waar kon je de status van je abonnementen bekijken op de ps3?
Als hij verlopen is niet, anders wel. Even inloggen op de EA app..dan kan je het zien. Of inloggen op easports.com en kijken onder je account.quote:Op zondag 22 september 2013 16:29 schreef n0ir het volgende:
Ik had een season ticket pack met Deulofeu erin die is toch wel weer 4k waard![]()
Maar blijkbaar is dat van m'n season ticket van vorig jaar maar ik kan nu vast niet niet die early access downloaden, toch?
Ah hij is verlopen. Nu ff kijken bij de early releasequote:Op zondag 22 september 2013 16:30 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Waar je ook je avatar kunt veranderen op PSN. Helemaal onderin dat menu heb je iets met services/abonnementen.
En als je bij www.easports.com inlogged en dan naar je account informatie kijkt. Wat geven ze daar dan aan?quote:Op zondag 22 september 2013 16:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ah hij is verlopen. Nu ff kijken bij de early release
Chill er stond dat ie nog 4 dagen en 9 uur geldig is dus de download is nu pendingquote:Op zondag 22 september 2013 16:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als hij verlopen is niet, anders wel. Even inloggen op de EA app..dan kan je het zien. Of inloggen op easports.com en kijken onder je account.
En is Sniper een dure chem style?quote:Op zondag 22 september 2013 16:36 schreef Tim86 het volgende:
wtf die basic chem styles gaan voor 1100
Door manager tasks tochquote:Op zondag 22 september 2013 16:36 schreef Tim86 het volgende:
wtf die basic chem styles gaan voor 1100
Hoef je daar het spel niet voor te hebben?quote:
Niks aan het handje dus, waarschijnlijk moet die alleen geldig zijn om hem uberhaubt te kunnen downloaden.quote:Op zondag 22 september 2013 16:35 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
En ik zit nu gewoon in Fifa en FUT.
Op mijn ps3 staat expired
Als je FIFA points aanschaft op FUT13 kun je ze eenmalig meenemen naar FUT14. De eerste keer dat je FUT14 opent op de console wordt er naar gevraagd.quote:Op zondag 22 september 2013 16:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hoef je daar het spel niet voor te hebben?
Nu 6850quote:
Heb ikquote:Op zondag 22 september 2013 16:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hoef je daar het spel niet voor te hebben?
Geen zinquote:
Gewoon een achterlijke actie tegen hem natuurlijk..quote:
Jap, wel grappig dat hij een bons krijgt haha. Ds2 zit te vloeken thuisquote:Op zondag 22 september 2013 16:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gewoon een achterlijke actie tegen hem natuurlijk..
2100quote:
streamquote:Op zondag 22 september 2013 16:40 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nu 6850Heb nog 8 euro op account
[..]
Heb ik
[..]
Geen zin
Waardeloze doelman.quote:
Wel echt de definitie van een degelijke overwinning ja.quote:Op zondag 22 september 2013 16:42 schreef TheFastOne het volgende:
Wat een ongelooflijke kutwedstrijd Feyenoord - Nec. Wel de eerste keer van m'n broertje in de Kuip
zou ze snel aanraden wat finesse shots te gaan doenquote:Op zondag 22 september 2013 16:43 schreef FCsuarez het volgende:
duidelijk dat ook bij psv-ajax de hoge steekballen OP zijn.
Ik was al bang dat hij geblesseerd raakte. Ik vloek nog niet (dat doe ik sowieso nooit) maar ik word niet vrolijk van het verdedigen van Ajax.quote:Op zondag 22 september 2013 16:41 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Jap, wel grappig dat hij een bons krijgt haha. Ds2 zit te vloeken thuis
die van bojan had in ieder geval weinig met finesse te makenquote:Op zondag 22 september 2013 16:44 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zou ze snel aanraden wat finesse shots te gaan doen
Nice dat je nu in een keer alles automatisch kunt toewijzen. Duplicates komen ook meteen in je tradepile.quote:
Fantastischquote:Op zondag 22 september 2013 16:43 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Wel echt de definitie van een degelijke overwinning ja.
Hoe vond je broertje het?
Tof man.quote:Op zondag 22 september 2013 16:46 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
FantastischHij is nu 15, maar heeft een mentale handicap, anders was ie natuurlijk al veel vaker meegegaan.. Heeft de hele wedstrijd z'n ogen uitgekeken en vol meegezongen met alle liedjes. Plus hij heeft nu toch een beeld van waar ik eens in de twee weken heen ga
Eerst wou je geen fifa halen toch? en nu zelfs gelijk packs met echt geld kopenquote:Op zondag 22 september 2013 16:46 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Als ik 20 euro PSN tegoed haal, hoeveel packs (7.5k) kan ik dan kopen?
Een van mijn eerste wedstrijden was Feyenoord - Sporting Portugal. Enige wat ik me nog herriner zijn de goals van Liedson en dat ik doodsbang wasquote:Op zondag 22 september 2013 16:47 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Tof man.Blijft speciaal voor iedereen, de eerste keer Kuip.
quote:Op zondag 22 september 2013 16:54 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Een van mijn eerste wedstrijden was Feyenoord - Sporting Portugal. Enige wat ik me nog herriner zijn de goals van Liedson en dat ik doodsbang wasEn de keeper die een aansteker kopte.
Haha ben wel aardig wispelturig soms. Denk dat ik 'm wel ga halen en weer met FUT ga beginnen.quote:Op zondag 22 september 2013 16:48 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Eerst wou je geen fifa halen toch? en nu zelfs gelijk packs met echt geld kopen
Je bent net zoals ik benquote:Op zondag 22 september 2013 16:57 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Haha ben wel aardig wispelturig soms. Denk dat ik 'm wel ga halen en weer met FUT ga beginnen.Toch vrij rustige periode met school de komende tijd.
moet jij eens opletten woensdag/donderdag wanneer komt hij eigenlijk uit.quote:Op zondag 22 september 2013 16:56 schreef Tim86 het volgende:
Je kan via de store echt iets van 50 ballen unlocken die je dan in je FUT account krijgt..zal dus geen run op ballen komen voor die managertasks lijkt me. Hoewel de community zo dom is dat ze het vast niet eens door hebben
Via de store?quote:Op zondag 22 september 2013 16:56 schreef Tim86 het volgende:
Je kan via de store echt iets van 50 ballen unlocken die je dan in je FUT account krijgt..zal dus geen run op ballen komen voor die managertasks lijkt me. Hoewel de community zo dom is dat ze het vast niet eens door hebben
Alleen nu werd er opeens wel goed gemiktquote:Op zondag 22 september 2013 16:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]![]()
Zie dat elke wedstrijd bij de cornervlag. Al die aanstekers de lucht in
dus 200 ballen inkopen?quote:Op zondag 22 september 2013 16:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
moet jij eens opletten woensdag/donderdag wanneer komt hij eigenlijk uit.
de markt is dom hoor
yolo gewoon doen, straks gaan de ballen voor 1000cquote:Op zondag 22 september 2013 17:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
iemand die daar dom genoeg voor is ben jij ja
Gewoon datzelfde ding waar je vorig jaar ook al je coin boosts enzo kon unlocken.quote:
Je moet wel heel erge aids hebben als je hier de 100k niet mee wil halen hoorquote:Op zondag 22 september 2013 17:01 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Nog transferlist vol en aardig wat items in de clubWe moeten boven de 100k gaan
![]()
Voor hoeveel heb je packs gehaald?quote:Op zondag 22 september 2013 17:01 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
6840 fifa pointsquote:Op zondag 22 september 2013 17:03 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Voor hoeveel heb je packs gehaald?
Had je niks beters gehad dan die twee die je had gepost?quote:Op zondag 22 september 2013 17:01 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Jah je weet het nooit met packsquote:Op zondag 22 september 2013 17:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je moet wel heel erge aids hebben als je hier de 100k niet mee wil halen hoor
Nee alles onder de 10k aan waardequote:Op zondag 22 september 2013 17:04 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Had je niks beters gehad dan die twee die je had gepost?
Hoeveel ben je daar voor kwijt? Misschien ga ik ook maar een keer wat pakjes kopen. Geen zin om te traden en aan het begin heb je nog wat aan pakjes.quote:
Uhm ik had 4200 MS points gehaald dat is dus 52 euro ofzo volgens microsoftquote:Op zondag 22 september 2013 17:07 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hoeveel ben je daar voor kwijt? Misschien ga ik ook maar een keer wat pakjes kopen. Geen zin om te traden en aan het begin heb je nog wat aan pakjes.
Pfff dat is een beste lading.quote:Op zondag 22 september 2013 17:09 schreef BDIL het volgende:
[..]
Uhm ik had 4200 MS points gehaald dat is dus 52 euro ofzo volgens microsoftheb 44 ofzo besteed nu
De waarde van MS points wordt door MS overschat via internet kopen = winstquote:
Winst zou ik het niet zo snel noemen, maar het is een flinke besparing ja. Je bent wel heel dom als je rechtstreeks via de console koopt.quote:Op zondag 22 september 2013 17:10 schreef BDIL het volgende:
[..]
De waarde van MS points wordt door MS overschat via internet kopen = winst
ik erger me kapotquote:Op zondag 22 september 2013 17:10 schreef Fuszy het volgende:
Wat een foutenfestival. Beide zijn echt om te janken qua niveau maar zo is het wel een grappige wedstrijd met over en weer kansen
quote:Op zondag 22 september 2013 17:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Winst zou ik het niet zo snel noemen, maar het is een flinke besparing ja. Je bent wel heel dom als je rechtstreeks via de console koopt.
Of neem jij ook 10 pakken pleepapier mee als het in de bonus is omdat je dan winst hebt?
Ja die stream heeft aids, ik gebruik nu de alternatieve speler die doet het iets beterquote:Op zondag 22 september 2013 17:12 schreef Fuszy het volgende:
kanjer fox. Fix je stream eens.
Of ligt het aan mijdan is het kanjer ziggo
Ligt aan jou.quote:Op zondag 22 september 2013 17:12 schreef Fuszy het volgende:
kanjer fox. Fix je stream eens.
Of ligt het aan mijdan is het kanjer ziggo
Ligt dus niet aan mij.. Kut foxsportquote:Op zondag 22 september 2013 17:12 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja die stream heeft aids, ik gebruik nu de alternatieve speler die doet het iets beter
+1quote:Op zondag 22 september 2013 17:14 schreef over_hedge het volgende:
Ik kan steeds 10 sec kijken en dan stopt die er weer mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 september 2013 17:20 schreef over_hedge het volgende:
Nu is het reclame en doet de stream het een stuk beter![]()
en als die lesbienne's eenmaal in form zijnquote:
social club werkt voor geen fuckquote:Op zondag 22 september 2013 17:25 schreef wieisboos het volgende:
Wrm update deze niet?
[ afbeelding ]
geduld jongenquote:
heb er dan ook al een paar opgepiktquote:Op zondag 22 september 2013 17:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
geduld jongen![]()
de noobs komen pas de 26e he
Ik heb Trevor nog niet eens geunlockedquote:Op zondag 22 september 2013 17:25 schreef wieisboos het volgende:
Wrm update deze niet?
[ afbeelding ]
zit volledig op de pirates badgequote:Op zondag 22 september 2013 17:29 schreef Djeetje het volgende:
[..]
heb er dan ook al een paar opgepikt
Hij is echt goedquote:Op zondag 22 september 2013 17:36 schreef Ajacied7 het volgende:
Mijn eerste team ga ik om Benteke heen bouwen denk ik.Weer terug naar het cross-abusen.
Benteke is OPquote:Op zondag 22 september 2013 17:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij is echt goed
En best wendbaar en snel voor dat type speler. Perfecte mix voor dit jaar.
Aanvoerder siem de long hahaquote:Op zondag 22 september 2013 17:39 schreef Nickskuh het volgende:
AjaxTrap die bal gewoon weg ipv te gaan kutten bij de cornervlag
Ik heb een 4231 met Carrolquote:Op zondag 22 september 2013 17:36 schreef Ajacied7 het volgende:
Mijn eerste team ga ik om Benteke heen bouwen denk ik.Weer terug naar het cross-abusen.
Zieke skiller ben je tochquote:
ff dimmen tering86quote:Op zondag 22 september 2013 17:38 schreef Tim86 het volgende:
Vermeer teringmongool. Cillessen erin en snel. Teringkneus
Best ernstig jaquote:
haha hij is makkelijk voor 12K te krijgenquote:Op zondag 22 september 2013 17:33 schreef Ozz-03 het volgende:
IF Garay voor 18K, twijfel of ik hem moet halen.
De laatste 20% gaan wel in een paar minuten bij iedereen..schrale troost.quote:Op zondag 22 september 2013 17:43 schreef HL_Dog43 het volgende:
Vanaf 2 uur vanmiddag ben ik FIFA 14 early access aan het downloaden. Hij staat nu op 73% .... bijna 4 uur en niet eens 80%!!!!!!!
Met een beetje geluk heb ik 50k voor mijn 2e teamquote:Op zondag 22 september 2013 17:40 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Carroll's jumping is flink geupgradeDenk dat ik hem naast Benteke zet in een 4-1-2-1-2
PS3 zeker?quote:Op zondag 22 september 2013 17:43 schreef HL_Dog43 het volgende:
Vanaf 2 uur vanmiddag ben ik FIFA 14 early access aan het downloaden. Hij staat nu op 73% .... bijna 4 uur en niet eens 80%!!!!!!!
xbox....quote:Op zondag 22 september 2013 17:45 schreef byah het volgende:
[..]
PS3 zeker?
Gister xbox binnen half uur gedownload
Vidic heb ik nog in mijn club zitten dus die ga ik proberen op CB.quote:Op zondag 22 september 2013 17:45 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Met een beetje geluk heb ik 50k voor mijn 2e team
Ik denk het nietquote:Op zondag 22 september 2013 17:46 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Vidic heb ik nog in mijn club zitten dus die ga ik proberen op CB.
Is pace trouwens echt minder belangrijk als je 90+ strength hebt als verdediger? Is het te doen om spelers als Aubameyang af te stoppen met een type Vidic?
het is gewoon lastig zo zonder supportersquote:Op zondag 22 september 2013 17:47 schreef Tim86 het volgende:
Ohh maar hij werd wel aangeraakt waardoor hij zeker 5cm uit de richting ging
Burdisso is een baas onder de silvers, 67 pace geloof ik, maar met minder dan 65 ga ik het niet aandurvenquote:Op zondag 22 september 2013 17:46 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Is pace trouwens echt minder belangrijk als je 90+ strength hebt als verdediger? Is het te doen om spelers als Aubameyang af te stoppen met een type Vidic?
godverquote:Op zondag 22 september 2013 17:46 schreef Tim86 het volgende:
OMFG Vermeer knap ontweken man
negerneo..het is de fucking matrix niet
quote:Op zondag 22 september 2013 17:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
het is gewoon lastig zo met vermeer op doel
quote:
ga eens voetbal kijken manquote:Op zondag 22 september 2013 17:46 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Eerste wedstrijd ooit waarmee hij al zijn onkunde compeseert, matige voetballer alom.quote:
Dit seizoen speelt hij gewoon erg goed hoor..quote:Op zondag 22 september 2013 17:50 schreef BDIL het volgende:
[..]
Eerste wedstrijd ooit waarmee hij al zijn onkunde compeseert, matige voetballer alom.
Ja tochquote:Op zondag 22 september 2013 17:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dit seizoen speelt hij gewoon erg goed hoor..
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHquote:Op zondag 22 september 2013 17:52 schreef Baje het volgende:
[..]
ajacieden gaan weer denigrerend over onze club praten...
quote:
quote:
hou je fucking bek dicht kut ventquote:
quote:Op zondag 22 september 2013 17:54 schreef Baje het volgende:
wij zijn Ajax, wij zijn de beste
toch? ofniet?
Ofcourse Fischer, het Deens talent van 20 miljoenquote:
quote:Op zondag 22 september 2013 17:54 schreef Baje het volgende:
wij zijn Ajax, wij zijn de beste
toch? ofniet?
ik gok toch echt op een UF vermeerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jij hebt ze echt niet allemaal op een rijtje in die bovenkamer van je he.quote:Op zondag 22 september 2013 17:57 schreef Baje het volgende:
Van gaal doet even een appje sturen naar Jetro voor het Nederlands elftal
ga in plaats van mij afzeiken, je clubje kleineren .quote:Op zondag 22 september 2013 17:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
jij hebt ze echt niet allemaal op een rijtje in die bovenkamer van je he.
dat durft hij natuurlijk makkelijk te zeggen met vermeer.quote:Op zondag 22 september 2013 17:59 schreef Thorb het volgende:
Serero zeker niet de minste vandaag, dat is opvallend![]()
Ajax moest wat versterkingen halen met al dat geld, nu hebben ze bijna niks staan.quote:Op zondag 22 september 2013 18:00 schreef Reemi het volgende:
Jezus, 4-0Knap wel.
Hoop dat Frankie nu gewoon keihard de bezem door het elftal gaat halen.
Ga ff buiten spelen.quote:Op zondag 22 september 2013 18:01 schreef Baje het volgende:
FCB wint met 4-0 van ajax
PSV wint met 4-0 of meer van ajax
dus FCB=PSV, toch?
Gast, hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op zondag 22 september 2013 18:01 schreef Baje het volgende:
dus FCB=PSV, toch?
quote:Op zondag 22 september 2013 18:01 schreef Baje het volgende:
dus FCB=PSV, toch?
hij studeert gewoon aan de uniquote:Op zondag 22 september 2013 18:01 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Gast, hoe oud ben jij eigenlijk?
En Ludogorets wint de CLquote:Op zondag 22 september 2013 18:01 schreef Baje het volgende:
dus FCB=PSV, toch?
staat toch niet veel minder dan PSV denk ik hoor, zijn er alleen een paar vreselijk uit vorm.(en bojan is gewoon slecht)quote:Op zondag 22 september 2013 18:01 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ajax moest wat versterkingen halen met al dat geld, nu hebben ze bijna niks staan.
Je hebt lang gewacht weer op een overwinning hè zo te merken.quote:Op zondag 22 september 2013 18:02 schreef Baje het volgende:
[..]
haha wat grappig dat alle ajaciedjes een beetje provocerend gaan reageren.
Dat ik dit niet zag. Je hebt gelijk.quote:Op zondag 22 september 2013 18:01 schreef Baje het volgende:
dus FCB=PSV, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |