SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Onmogelijkquote:
Micael ziet er echt kut uit. Zo jammer dat Veloso en Meireles niet in FUT zitten.quote:Op zondag 22 september 2013 15:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Micael voor Moutinho en Man City CM
Beter dat Campagnaro niet heeft gescoord, anders had die al een SIF en was mijn IF geen drol meer waard.quote:
Die stond wel geweldig te verdedigen hoorde ik.quote:Op zondag 22 september 2013 15:49 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Beter dat Campagnaro niet heeft gescoord, anders had die al een SIF en was mijn IF geen drol meer waard.
Helaas is Gomez geblesseerd hopelijk krijgt hij weer een IF en SIF met zijn heading in deze FIFAquote:
Maak je daar maar geen zorgen over.quote:Op zondag 22 september 2013 15:49 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Beter dat Campagnaro niet heeft gescoord, anders had die al een SIF en was mijn IF geen drol meer waard.
Ik hoef voorlopig geen contract in te slaan. 140 non-shiney contracts in de club.quote:Op zondag 22 september 2013 15:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren met de prijzen van consumables nu je onbeperkt kan opslaan
Als iedereen dit gaat doen dan gaan de prijzen van contracts hard omhoogquote:Op zondag 22 september 2013 15:53 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik hoef voorlopig geen contract in te slaan. 140 non-shiney contracts in de club.
Chiellini en caceres omdraaien?quote:Op zondag 22 september 2013 16:01 schreef Tobi-wan het volgende:
Denk toch dat ik weer ga beginnen met een Serie A teampje, misschien daarna overstappen naar Bundesliga oid. Dit lijkt me nog wel geinig.
[ afbeelding ]
Ja moet de CBs inderdaad omdraaien maar heb de coins voor dit team nog lang niet. Criscito is inderdaad ook wel een goede optie maar volgens mij is Constant ook prima.quote:Op zondag 22 september 2013 16:05 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Chiellini en caceres omdraaien?en misschien de rossi en vidal en dan die italiaanse lb uit de rpl erin?
Hij haalt wel constant een goed niveau ja.quote:Op zondag 22 september 2013 16:08 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja moet de CBs inderdaad omdraaien maar heb de coins voor dit team nog lang niet. Criscito is inderdaad ook wel een goede optie maar volgens mij is Constant ook prima.
De commentator vertelde dat hij geblesseerd is.quote:Op zondag 22 september 2013 16:11 schreef Thorb het volgende:
Huh wat is er met RvP? Hij zit niet bij de selectie? Of zag ik hem over het hoofd?
quote:Op zondag 22 september 2013 16:11 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Hij haalt wel constant een goed niveau ja.
Is er geen fatsoenlijke RW meer in Serie A?quote:Op zondag 22 september 2013 16:01 schreef Tobi-wan het volgende:
Denk toch dat ik weer ga beginnen met een Serie A teampje, misschien daarna overstappen naar Bundesliga oid. Dit lijkt me nog wel geinig.
[ afbeelding ]
Biabiany, Cerci, Maggio, Pepe dat is het wel zo'n beetje.quote:Op zondag 22 september 2013 16:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is er geen fatsoenlijke RW meer in Serie A?
Candreva en Pepequote:Op zondag 22 september 2013 16:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Biabiany, Cerci, Maggio, Pepe dat is het wel zo'n beetje.
E: Niang, Callejon, Candreva en die Colombiaan nog.
Wat bedoel je? Volgens mij hoef je niet meer te compenseren maar er gaat meer chem af (al is dat niet zo als je manage + loyalty chem hebt) en nationlink is nog maar 1.quote:Op zondag 22 september 2013 16:14 schreef n0ir het volgende:
Maar in-game in de early access moet je een dode link ook meer compenseren dan in de voorgaande fifa's?
Vond ik eigenlijk ook.quote:
oh nationlink is nog maar 1 oke bedankt grgrquote:Op zondag 22 september 2013 16:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Volgens mij hoef je niet meer te compenseren maar er gaat meer chem af (al is dat niet zo als je manage + loyalty chem hebt) en nationlink is nog maar 1.
ja gr grquote:Op zondag 22 september 2013 16:16 schreef n0ir het volgende:
[..]
oh nationlink is nog maar 1 oke bedankt grgr
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerst was het nog goed maar nu moet ik het even aanpassen
quote:Dit e-mailbericht is een melding dat uw abonnement op EA SPORTS™ Season Ticket (Abonnement) is beëindigd door een mislukte betaling.
Sla voor alle zekerheid dit bericht op voor toekomstige referentie.
Online-id: Fuszy2806
Abonnementsnaam: EA SPORTS™ Season Ticket (Abonnement)
Huidig bedrag in portemonnee: ¤0,24
(Dit bedrag geeft het huidige bedrag van de portemonnee weer op de datum en het tijdstip van dit e-mailbericht.)
Uw abonnement is beëindigd door van één van de volgende redenen.
- Het is mogelijk dat er onvoldoende geld in uw portemonnee is*.
- Het is mogelijk dat u geen geregistreerde creditcard hebt voor gebruik met uw account*.
- De geregistreerde creditcard voor gebruik met deze account* is mogelijk niet geldig.
- Als u een gebruiker van een sub-account bent, hebt u mogelijk uw maandelijkse bestedingslimiet overschreden.
* Als u een gebruiker bent van een sub-account verwijst 'portemonnee' naar de portemonnee van de aan met uw account gekoppelde master-account, en verwijst "account" naar de gekoppelde master-account.
[Hints]
+ Voor heropenen van dit abonnement, moet u het abonnement opnieuw aankopen.**
+ Om beëindiging van abonnementen te voorkomen door onvoldoende geld, kunt u de functie Automatisch toevoegen gebruiken die alleen kan worden ingesteld door gebruikers van master-accounts. Als de houder van de master-account de instellingen aanpast zoals hieronder beschreven, dan zal Sony Entertainment Network de portemonnee gekoppeld aan de master-account van voldoende geld voorzien door de geregistreerde creditcard gekoppeld aan dit account te gebruiken wanneer er niet voldoende geld in de portemonnee is voor de vernieuwing van een abonnement.
- Aanpassing van de instellingen vanaf een PS3(TM)-systeem, een PSP(R)-systeem of een PS Vita-systeem:
Meld u aan op het Sony Entertainment Network, ga naar [Accountbeheer] > [Transactiebeheer] > [Automatisch toevoegen], en stel de optie in op [Aan].
- Aanpassen van de instellingen vanaf een PC:
Klik op de volgende URL en meld u dan aan bij Sony Entertainment Network.
https://account.sonyentertainmentnetwork.com/login.action
** Merk op dat in sommige gevallen het abonnement niet meer voor aankoop beschikbaar is.
Staat duidelijk aangegeven hoor.quote:Op zondag 22 september 2013 16:22 schreef Fuszy het volgende:
![]()
Ze proberen het gewoon af te schrijven. Wist niet dat het een abonnement was.
Wel zuur als je creditcard aan je account vast zit.
[..]
Pirlo, Biabiany en Gomez.... 1 mooie pass, even rennen en dan de bal op het hoofd van Gomez leggen = doelpunt.quote:Op zondag 22 september 2013 16:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is er geen fatsoenlijke RW meer in Serie A?
Als die verlopen is kunnen we dan nog steeds blijven spelen? Of krijgen we dan geen verbinding tot de EA servers?quote:Op zondag 22 september 2013 16:22 schreef Fuszy het volgende:
![]()
Ze proberen het gewoon af te schrijven. Wist niet dat het een abonnement was.
Wel zuur als je creditcard aan je account vast zit.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |