SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Onmogelijkquote:
Micael ziet er echt kut uit. Zo jammer dat Veloso en Meireles niet in FUT zitten.quote:Op zondag 22 september 2013 15:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Micael voor Moutinho en Man City CM
Beter dat Campagnaro niet heeft gescoord, anders had die al een SIF en was mijn IF geen drol meer waard.quote:
Die stond wel geweldig te verdedigen hoorde ik.quote:Op zondag 22 september 2013 15:49 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Beter dat Campagnaro niet heeft gescoord, anders had die al een SIF en was mijn IF geen drol meer waard.
Helaas is Gomez geblesseerd hopelijk krijgt hij weer een IF en SIF met zijn heading in deze FIFAquote:
Maak je daar maar geen zorgen over.quote:Op zondag 22 september 2013 15:49 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Beter dat Campagnaro niet heeft gescoord, anders had die al een SIF en was mijn IF geen drol meer waard.
Ik hoef voorlopig geen contract in te slaan. 140 non-shiney contracts in de club.quote:Op zondag 22 september 2013 15:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren met de prijzen van consumables nu je onbeperkt kan opslaan
Als iedereen dit gaat doen dan gaan de prijzen van contracts hard omhoogquote:Op zondag 22 september 2013 15:53 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik hoef voorlopig geen contract in te slaan. 140 non-shiney contracts in de club.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |