Je ziet dit soort taferelen idd wel vaker bij mensen die te dure onzin kopen die ze eigenlijk niet kunnen betalen en ook eigenlijk niet nodig hebben.quote:Op maandag 23 september 2013 23:02 schreef mister.bucket het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt hij de macbook van ¤1000> En dan het scherm op hoogte houden met een pak papier.
Al heb ik dit al vaak zat gezien.
Je ziet dat op zo'n beetje elke werkplekquote:Op dinsdag 24 september 2013 09:51 schreef falling_away het volgende:
[..]
Je ziet dit soort taferelen idd wel vaker bij mensen die te dure onzin kopen die ze eigenlijk niet kunnen betalen en ook eigenlijk niet nodig hebben.
Of de ingelijste foto + quote van Jobs?quote:Op maandag 23 september 2013 23:02 schreef mister.bucket het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt hij de macbook van ¤1000> En dan het scherm op hoogte houden met een pak papier.
Al heb ik dit al vaak zat gezien.
Datquote:Op dinsdag 24 september 2013 12:58 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Je ziet dat op zo'n beetje elke werkplek
Godverquote:Op dinsdag 24 september 2013 19:49 schreef µ het volgende:
We hebben overigens een hele reeks verneukte tattoos:
LIF / Compleet verneukte en rare tattoo's #4
SPOILER: FOTO IN KWESTIEOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk dat die wel een leuk lesje heeft geleerd.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, geen gordol om
quote:Op woensdag 25 september 2013 09:49 schreef lucky_m3 het volgende:
eigenlijk is het triest nieuws, maar gezien de eerste alinea en de foto's vind ik het helaas toch funny
http://www.dailymail.co.u(...)-TELEPATHICALLY.html
met een beetje pech ben je hardstikke dood trouwens dan. Maar... zie niet waarom ze niet remt?quote:Op woensdag 25 september 2013 20:47 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Denk dat die wel een leuk lesje heeft geleerd.
D'r is een happy hardcore nummer op hetzelfde melodietje. Ik kan er alleen niet bijkomen welkequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |