abonnement Unibet Coolblue
pi_131478848
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 14:35 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ik bedoel alleen maar dat 10000 euro voor een potje kaarten echt niet zijn enige optie zal zijn.
Als hij een beetje uitkijkt en met geld strooit kan hij zijn kanker echt wel uitzitten.
Dus dat hij de politie belde was echt wel om te zorgen dat Skyler en Flynn het makkelijker kregen.

Sowieso Flynn :') welke jongen van rond de 18 weigert nou weer 100000 $ cash
Als jouw pa je oom vermoord en je ma aanvalt, weiger jij dat ook hoor.
pi_131478875
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 14:33 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

Ik heb het idee dat Jesse een gesloten hoofdstuk is voor Walt. Hij heeft Walt genaaid en Walt heeft hem terug genaaid. Die Jack wil hij sowieso nog wel laten boeten. Maar ik denk dat zijn haat naar die Eliott echt nog wel wat groter is. Die gast is sowieso de reden waarom Walt niet allang loaded was toen hij kanker kreeg.
Nou nee, Jesse is de enige persoon welke goede meth kan maken.
Die formule heeft hij gemaakt, zijn trots zijn imperium, En nu gaat iemand anders ermee aan de haal.

Dat grey matter had die zichzelf uit laten kopen, wrs ook niet zoals die het wilde maar goed.
Daar heeft die volgens mij allang vrede mee, dus denk niet dat die achter die Eliott aan gaat..
pi_131478958
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 14:37 schreef Sautor het volgende:

[..]

Als jouw pa je oom vermoord en je ma aanvalt, weiger jij dat ook hoor.
Nee gratis geld weiger ik niet.
En die pa heeft zijn zwager niet vermoord en moeder viel vader aan.
pi_131479184
Flynn :r
pi_131479256
Die Saul nam ook maar n andere identiteit omdat bekend was dat hij zn advocaat was ??
Of hoe zit dat precies.
Advocaten hebben toch zwijgrecht, dus dat snap ik niet helemaal.
pi_131479309
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 14:38 schreef MrSweets het volgende:

[..]

Nou nee, Jesse is de enige persoon welke goede meth kan maken.
Die formule heeft hij gemaakt, zijn trots zijn imperium, En nu gaat iemand anders ermee aan de haal.

Dat grey matter had die zichzelf uit laten kopen, wrs ook niet zoals die het wilde maar goed.
Daar heeft die volgens mij allang vrede mee, dus denk niet dat die achter die Eliott aan gaat..
Overigens is hij nog steeds zwaar gekrenkt dat zijn aandeel in Grey Matter onderschat wordt. Hij werd bloedlink toen werd gezegd dat zijn enige aandeel in dat bedrijf het bedenken van de naam was.
Jesse = Elliot; de blue meth (zijn levenswerk) bestaat nog en iemand anders verdient er zijn geld mee en pakt zijn reputatie als methkoning af.
Precies zoals bij Grey Matter het geval is in de ogen van Walt.
Het zwakker punt van Walter is zijn trots, dat verklaart waarom:
- Hij het geld van Elliot en Gretchen niet aannam, maar het liever zelf ging verdienen
- Hij doorschoot in het verdienen van geld. Als je Tuco en Fring kapot weet te maken, waarom dan niet meteen zelf een empire opzetten.
- Meth blauw kleuren om het uniek te maken, zijn product.
- Hij weigert pseudo's te gebruiken in plaats van het echte werk: methylamine

Die Walter is gewoon één grote narcist en manipuleert mensen kapot omdat hij op ze neerkijkt en omdat hij ze alleen maar goed acht om de vuile werkjes op te laten knappen.
pi_131479318
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 14:49 schreef MrSweets het volgende:
Die Saul nam ook maar n andere identiteit omdat bekend was dat hij zn advocaat was ??
Of hoe zit dat precies.
Advocaten hebben toch zwijgrecht, dus dat snap ik niet helemaal.
Iedereen heeft zwijgrecht.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  maandag 23 september 2013 @ 14:51:12 #233
408982 1239758715981
Mijn PIN is 4207
pi_131479331
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 14:33 schreef Lord-Ronddraai het volgende:Die gast is sowieso de reden waarom Walt niet allang loaded was toen hij kanker kreeg.
Dat is wat Walt gelooft, maar niet wat de werkelijkheid is. Sowieso is Grey Matter niet de reden waarom Walt tot actie overgaat. Hij gaat echt niet nu die rekening vereffenen, maar Nazi's jagen.
pi_131479373
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 14:49 schreef MrSweets het volgende:
Die Saul nam ook maar n andere identiteit omdat bekend was dat hij zn advocaat was ??
Of hoe zit dat precies.
Advocaten hebben toch zwijgrecht, dus dat snap ik niet helemaal.
Beetje graven en die Saul hangt, vandaar dat ook hij er vandoor ging.
Hij heeft beroepsgeheim... maar Saul is niet je doorsnee advocaat :P
pi_131479482
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 14:51 schreef 1239758715981 het volgende:

[..]

Dat is wat Walt gelooft, maar niet wat de werkelijkheid is. Sowieso is Grey Matter niet de reden waarom Walt tot actie overgaat. Hij gaat echt niet nu die rekening vereffenen, maar Nazi's jagen.
Nou als je die 2 zo op tv met droge ogen ziet beweren dat hun Miljarden bedrijf naar een gast heet die er verder eigenlijk niks te doen had behalve het bedenken van de naam. Dan zullen ze wel over meer dingen liegen he.
Ik kan me echt niet anders voorstellen dan dat hij razend op ze is. Maar we zullen zien volgende week ik ben beniewd.
pi_131479520
Ik denk dat Walt wel in kan zien dat dat bedrijf niet met hem geassocieerd wil worden nou bekend is dat hij Heisenberg was :')
ze zijn fucking nice.
  maandag 23 september 2013 @ 14:57:45 #237
408982 1239758715981
Mijn PIN is 4207
pi_131479555
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 14:55 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Nou als je die 2 zo op tv met droge ogen ziet beweren dat hun Miljarden bedrijf naar een gast heet die er verder eigenlijk niks te doen had behalve het bedenken van de naam. Dan zullen ze wel over meer dingen liegen he.
Ik kan me echt niet anders voorstellen dan dat hij razend op ze is. Maar we zullen zien volgende week ik ben beniewd.
Die scene is om twee dingen aan te geven

* Walt/Heisenberg is landelijk bekend, en
* Walt heeft ondanks alles zijn trots nog

Dat hele "Walt gaat achter ze aan" is echt een veel te simpele verklaring van die scène.

En over die miljarden, vergeet niet dat Walt zichzelf heeft laten uitkopen, en pas lang daarna het bedrijf zeer succesvol werd. Walt heeft daar zeer weinig mee te maken. Dat hij dit zelf niet snapt, is bedoeld om aan te geven in wat voor wereld hij leeft, niet om iets te zeggen van "Gray Matter verdiende miljarden met het werk van Walt".
pi_131479672
Het hele Walt gaat achter de Nazis aan want ze hebben zijn blauwe meth is ook veel te simpel voor deze serie.
Sowieso is het voor Walt een stuk makkelijker haalbaar om Eliott en Co te doorzeven met kogels of te vergiftigen dan die Nazis die bijna een legerbasis lijken te runnen van wat we nu gezien hebben.

Maar ik vind het verder wel leuk hoor dat je zo overtuigd bent dat jij weet hoe alles geinterpreteerd moet worden.

Bedenk met trouwens net dat ik het eigenlijk wel super waarschijnlijk vind dat Todd met de Ricin gekilled gaat worden. Je zag hem deze aflevering ook weer duidelijk roken en hij vind Walt zon baas dat hij hem makkelijk in de buurt laat komen.

[ Bericht 22% gewijzigd door Lord-Ronddraai op 23-09-2013 15:23:53 ]
  maandag 23 september 2013 @ 15:31:25 #239
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_131480763
Ok, hoe heeft Jesse die klep ooit open gekregen? Dat ding opent naar boven en hij had al moeite om er überhaupt bij te komen.
Jawel, je keek.
  maandag 23 september 2013 @ 15:32:40 #240
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_131480804
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 15:01 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Sowieso is het voor Walt een stuk makkelijker haalbaar om Eliott en Co te doorzeven met kogels of te vergiftigen dan die Nazis die bijna een legerbasis lijken te runnen van wat we nu gezien hebben.
Walt haalt de politie erbij, zij knappen het vuile werk op.
pi_131480812
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 15:31 schreef jna het volgende:
Ok, hoe heeft Jesse die klep ooit open gekregen? Dat ding opent naar boven en hij had al moeite om er überhaupt bij te komen.
Vroeg ik me ook af, dat was echt geen makkelijke klus, tenzij je Hulk-spieren hebt.
Verder retegoeie aflevering! Shivers down my spine tijdens de laatste scene.
  maandag 23 september 2013 @ 15:32:58 #242
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_131480815
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 15:31 schreef jna het volgende:
Ok, hoe heeft Jesse die klep ooit open gekregen? Dat ding opent naar boven en hij had al moeite om er überhaupt bij te komen.
Snufje tv magic natuurlijk
pi_131481017
quote:
14s.gif Op maandag 23 september 2013 14:50 schreef karton2 het volgende:
- Meth blauw kleuren om het uniek te maken, zijn product.
Die meth is blauw omdat het zo puur is. Niet omdat Walt wil dat het blauw is.
pi_131481081
Wat voor pand was dat waar de DEA met Marie heenreed?
pi_131481095
Blauw is Walt zijn merk zeg maar. Dat heeft niks met de puurheid te maken.
pi_131481109
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 15:01 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Het hele Walt gaat achter de Nazis aan want ze hebben zijn blauwe meth is ook veel te simpel voor deze serie.
Sowieso is het voor Walt een stuk makkelijker haalbaar om Eliott en Co te doorzeven met kogels of te vergiftigen dan die Nazis die bijna een legerbasis lijken te runnen van wat we nu gezien hebben.

Maar ik vind het verder wel leuk hoor dat je zo overtuigd bent dat jij weet hoe alles geinterpreteerd moet worden.

Bedenk met trouwens net dat ik het eigenlijk wel super waarschijnlijk vind dat Todd met de Ricin gekilled gaat worden. Je zag hem deze aflevering ook weer duidelijk roken en hij vind Walt zon baas dat hij hem makkelijk in de buurt laat komen.
Mja je gaat geen automatisch geweer aanschaffen om die Eliott uit te schakelen. Dat hij achter die Nazi's aan gaat lijkt me wel duidelijk eigenlijk.
  maandag 23 september 2013 @ 15:40:24 #247
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_131481138
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 15:39 schreef shankanana het volgende:
Wat voor pand was dat waar de DEA met Marie heenreed?
Hank en Marie hun huis, waar die tape van Jesse lag.
Jawel, je keek.
pi_131481183
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 15:39 schreef shankanana het volgende:
Wat voor pand was dat waar de DEA met Marie heenreed?
Dat was het huis van Hank en Marie.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 15:39 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Blauw is Walt zijn merk zeg maar. Dat heeft niks met de puurheid te maken.
Je hebt gelijk. :)
pi_131481202
Net aflevering 15 gezien van het 5e seizoen. Volgens imdb (Breaking Bad (TV Series 2008– ) - Episodes - IMDb) is dat de op een na laatste aflevering maar ik las ergens dat de laatste 2 afleveringen iets van 70 minuten zouden duren maar de aflevering die ik net zag duurde 50 minuten. Is het dan niet de op een na laatste aflevering?
  maandag 23 september 2013 @ 15:42:25 #250
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_131481223
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 15:41 schreef zwartja het volgende:
Net aflevering 15 gezien van het 5e seizoen. Volgens imdb (Breaking Bad (TV Series 2008– ) - Episodes - IMDb) is dat de op een na laatste aflevering maar ik las ergens dat de laatste 2 afleveringen iets van 70 minuten zouden duren maar de aflevering die ik net zag duurde 50 minuten. Is het dan niet de op een na laatste aflevering?
Nee, die 75 minuten is met reclame erbij
Jawel, je keek.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')