Godverdomme ik schrok.quote:Op zondag 22 september 2013 10:54 schreef FredVleespet het volgende:
http://www.funnyordie.com(...)er-what-happens-next
[ afbeelding ]
Lijkt Homeland of House of Cards me waarschijnlijker. Dexter won in de eerste seizoenen al vrij weinig, en als ik zo hoor hoe dat laatste seizoen was, lijkt het me redelijk onwaarschijnlijk.quote:Op zondag 22 september 2013 14:38 schreef FredVleespet het volgende:
Zul je zien dat Dexter met alle awards vandoor gaat
Homeland zal inderdaad, weer, met alle prijzen ervan door gaan.quote:Op zondag 22 september 2013 14:50 schreef Sautor het volgende:
[..]
Lijkt Homeland of House of Cards me waarschijnlijker. Dexter won in de eerste seizoenen al vrij weinig, en als ik zo hoor hoe dat laatste seizoen was, lijkt het me redelijk onwaarschijnlijk.
Breaking Bad is sowieso 10x beter.quote:Op zondag 22 september 2013 16:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
Breaking Bad wordt overal als favoriet gezien, de consensus leek dat Homeland een duidelijk zwakker seizoen had dan vorig jaar.
Ook had Mad Men het slechtste van zijn 6 seizoenen en kreeg House of Cards vooral aandacht door de grote namen (Spacey, Fincher) en de onorthodoxe opzet (alle afleveringen tegelijk op Netflix), niet zozeer door de kwaliteit (niet dat het een slechte serie is).quote:Op zondag 22 september 2013 16:42 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Breaking Bad is sowieso 10x beter.
House of Cards is wel gewoon een bazenserie, heb zin in seizoen twee.quote:Op zondag 22 september 2013 16:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ook had Mad Men het slechtste van zijn 6 seizoenen en kreeg House of Cards vooral aandacht door de grote namen (Spacey, Fincher) en de onorthodoxe opzet (alle afleveringen tegelijk op Netflix), niet zozeer door de kwaliteit (niet dat het een slechte serie is).
Eigenlijk mag het niet fout lopen voor Breaking Bad.
Dan zou ik dit topic maar mijden, spoilers everywhere.quote:Op zondag 22 september 2013 14:59 schreef DonnieDarkno het volgende:
Bijna klaar met seizoen 2, ik haat mezelf.
Uiteraard. Goed voor de binnenlandse en buitenlandse propaganda.quote:Op zondag 22 september 2013 14:51 schreef Norrage het volgende:
[..]
Homeland zal inderdaad, weer, met alle prijzen ervan door gaan.
quote:Op zondag 22 september 2013 17:45 schreef Vatta het volgende:
http://screenbid.auctions(...)catalog/id/6/?page=1
Dit is toch fantastisch. Doe mij dat belletje van opa of Hanks minerals maar.
Naar school.quote:Op zondag 22 september 2013 18:30 schreef Mattt het volgende:
Ik weet wat ik ga doen als ik morgenochtend wakker ben![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had ik trouwens gewoon zelf laten inlijsten door online winkel, het enige wat je nodig hebt is een HQ foto.
Kan trouwens niet wachten op morgen, maar moet wel gewoon werken tot 5zal wel laat in de avond kijken worden, maar is niet erg (moet alleen niet perongeluk in dit topic terecht komen)
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
quote:Op zondag 22 september 2013 20:17 schreef epicbeardman het volgende:
Je kan ook je eigen poster maken voor wat euros indien je iets van de show wiltMijn Breaking Bad poster hangt hier al weer meer dan 2,5jaar aan de muur, maar blijft er zeker nog wat jaren hangen en zal altijd meegaan waar ik ook heen ga
.
Vet! Ik hoop de portemonnee van Mike te bemachtigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had ik trouwens gewoon zelf laten inlijsten door online winkel, het enige wat je nodig hebt is een HQ foto.
Kan trouwens niet wachten op morgen, maar moet wel gewoon werken tot 5zal wel laat in de avond kijken worden, maar is niet erg (moet alleen niet perongeluk in dit topic terecht komen)
. Maar er zullen vast wel gekken zijn die daar veel te veel voor gaan betalen..
75%quote:Op zondag 22 september 2013 21:23 schreef Rmie het volgende:
Wat weet je van Breaking Bad?
Quiz
Mijn score 60%.
Ik denk dat mensen die de episodes laatst (weer) achterelkaar hebben gezien, makkelijk hoger scoren.
70%quote:Op zondag 22 september 2013 21:23 schreef Rmie het volgende:
Wat weet je van Breaking Bad?
Quiz
Mijn score 60%.
Ik denk dat mensen die de episodes laatst (weer) achterelkaar hebben gezien, makkelijk hoger scoren.
Zeker wetenquote:Op zondag 22 september 2013 21:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Morgenvroeg tijdens het ontbijt genieten van deze aankomende episode.
Op sommige momenten is het gewoon een komedieserie man, dat ze in de kelder meth staan te brouwen en het open huis blijkt te zijnquote:Op zondag 22 september 2013 11:10 schreef Ill-Skillz het volgende:
Vanavond is het dan weer zover!
Heb zelf eergister en gister de eerste drie ep's weer eens opnieuw zitten kijken. De pilot was toch ook wel zo vet, meteen die grote problemen door Jessie met Krazy-8 en Emilio. En die badkuip... blijft toch een klassiekertje.
Maar het meest kijken we toch uit naar het vervolg vanavond van deze grootste serie.
quote:
Meest hilarische scene uit de hele serie was datquote:Op zondag 22 september 2013 21:44 schreef Henno het volgende:
[..]
of dat Jesse staat te dansen en zich staat op te blazen in dat superlab![]()
quote:Op zondag 22 september 2013 20:17 schreef epicbeardman het volgende:
Je kan ook je eigen poster maken voor wat euros indien je iets van de show wiltMijn Breaking Bad poster hangt hier al weer meer dan 2,5jaar aan de muur, maar blijft er zeker nog wat jaren hangen en zal altijd meegaan waar ik ook heen ga
.
Deze zou ook een aardige poster maken, al kan je deze gewoon bestellen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had ik trouwens gewoon zelf laten inlijsten door online winkel, het enige wat je nodig hebt is een HQ foto.
http://society6.com/artist/waynemaguire777
Oh, en ook nog een 'Pinkman':![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |