quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
quote:Op zondag 22 september 2013 03:55 schreef Unscrewed het volgende:
mense ik benzo niet mormal stronke pf heb het eht te nobd hemakt nu pffff
vbvel wodka beir en wiet met een chil meisje die ik net ontmoet had dfankzij eenn zus van een meat
heb wel dr numer . drank. maar man o man nog noit heeft drugs mij zo fuckned hgemaket
ikwet vdels mindsr is mindeset maar mdar kan ik niet togglen numan bet te fucked
geloukig kon een maat mij goed "tripstitten" haha "{- "):
Uhm.quote:Op zondag 22 september 2013 03:55 schreef Unscrewed het volgende:
vbvel wodka beir en wiet met een chil meisje die ik net ontmoet had dfankzij eenn zus van een meat
heb wel dr numer . drank. maar man o man nog noit heeft drugs mij zo fuckned hgemaket
ikwet vdels mindsr is mindeset maar mdar kan ik niet togglen numan bet te fucked
Ja, juist. Jij gaat hard.quote:Op zondag 22 september 2013 03:55 schreef Unscrewed het volgende:
jonge ol ik dspace hem tantoe hard jonge juezusquote:
flirten met meisjes, dus soms hun drankje afpakken (wodka en seven-up) en gewoon flirten jwz dus ik ook soms slokejs ervan nemen, nou intotaal een glas wodka haha.quote:
Ah nu snap ik het allemaal een beetjequote:Op zondag 22 september 2013 04:04 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
flirten met meisjes, dus soms hun drankje afpakken (wodka en seven-up) en gewoon flirten jwz dus ik ook soms slokejs ervan nemen, nou intotaal een glas wodka haha.en veeeel bier
en daarna hadden we een chill moment (ik en meisje) wij 'wegvluchten' van de rest en stiekem smoken terwijl ik haar maar 1x heb gezien. ook meteen dr nummer haha. dus ik voelde me al fucking dronken, en nu met die wiet die ik al laaang niet gerookt heb, voelol ik me 5x zo dronken. zie ook fucking wazog ahahaa en heb wel dieeeeppeee spacende gedachtes enzo
eerlijl? of lul ik weer bullshitquote:Op zondag 22 september 2013 04:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah nu snap ik het allemaal een beetje
Nee eerlijk.quote:Op zondag 22 september 2013 04:06 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
eerlijl? of lul ik weer bullshit
ik ook ;cquote:
Ik heb een kots fobie van hier tot Tokio dus dat gaat hem niet wordenquote:
wat xd? ol doe mijn best ;pquote:
Ik vind het idee van kotsen erger dan misselijk zijn voor een onbepaalde tijdquote:Op zondag 22 september 2013 04:16 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb ook een kots fobieBen altijd bang dat ik een week lang lig te kotsen
Ik heb het niet over misselijk zijn maar kotsenquote:Op zondag 22 september 2013 04:18 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik vind het idee van kotsen erger dan misselijk zijn voor een onbepaalde tijd![]()
Haha wtfquote:Op zondag 22 september 2013 04:17 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
wat xd? ol doe mijn best ;p
ik wil niet inslaap vallenvoelt alsof ik dan nie tmeeer mwakker word
ja idk 99% van de tijd ism ijn gevoel goedquote:
quote:Op zondag 22 september 2013 04:20 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
ja idk 99% van de tijd ism ijn gevoel goed
het is alsof ik dan wegspace in een andere dimensie![]()
en daar vast ga zittne
ik benngewoonn tnatoe dronken jonge en aangezien ik laaang niet gesmoked heb en de mindset die ik ha d (fucked up gaan , yolo) , voel ik het nu extremer. en zware en lichte drank door elkaar drinken klapt ook hard. En ik dronk snelquote:Op zondag 22 september 2013 04:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]Dat heb ik nog nooit gehad van alcohol en/of wiet. Ook niet van harddrugs
Ik geloof je wel hoorquote:Op zondag 22 september 2013 04:23 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
ik benngewoonn tnatoe dronken jonge en aangezien ik laaang niet gesmoked heb en de mindset die ik ha d (fucked up gaan , yolo) , voel ik het nu extremer. en zware en lichte drank door elkaar drinken klapt ook hard. En ik dronk snel
lol idk wil gewoon typen jhou ik mezelf nezig.quote:Op zondag 22 september 2013 04:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik geloof je wel hoorRustig maar
wegsoace gevoel is kut as ik dronken benquote:
Die taxi chauffeur die naast ons bleef rijdenquote:Op zondag 22 september 2013 03:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Of als er op de achterbank onzedelijke praktijken plaats vinden
ja het voelt alsof ik alcohol fase 15/20 ben (20/20 is zo'n beetje bijna coma level.) net nog bij die vent thuis denk ik 18/20 of 19/20. ging bijna knockie meerdere kerenquote:
een romanquote:
Nee joh, vannacht een 1,5L fles vullen met water en dat drinken. Morgenochtend dikke vettige ontbijt eten en een warme douche nemen. Dat helpt bij mij altijdquote:Op zondag 22 september 2013 04:37 schreef Unscrewed het volgende:
morgen zeker de dikste tering kater ooit
ben te fucked up man, als ik weer de trap af ga en zachtjes moe zijn flikker ik naar beneden hahahahahahquote:Op zondag 22 september 2013 04:39 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee joh, vannacht een 1,5L fles vullen met water en dat drinken. Morgenochtend dikke vettige ontbijt eten en een warme douche nemen. Dat helpt bij mij altijd
Dat sowieso. Weet nog wel dat ik ooit een dikke vette hamburger ging eten als ontbijt toen ik vies brak was en dat ik me in één klap weer beter voelde haha!quote:Op zondag 22 september 2013 04:39 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee joh, vannacht een 1,5L fles vullen met water en dat drinken. Morgenochtend dikke vettige ontbijt eten en een warme douche nemen. Dat helpt bij mij altijd
onhee niet naar me gkijkenquote:
Uitslapenquote:Op zondag 22 september 2013 04:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
EnjoyRook er ook nog één. Morgen lekker lang uitslapen
En fruit, veel fruitquote:Op zondag 22 september 2013 04:41 schreef Unscrewed het volgende:
altijd zin in ei als ik brak benn. zo vet mogelijk ei. met veel kriuiden.
je ben zelf een fruitig fruitjequote:
Whahahaquote:Op zondag 22 september 2013 04:40 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
ben te fucked up man, als ik weer de trap af ga en zachtjes moe zijn flikker ik naar beneden hahahahahah
Dat helpt ook goed tegen een katerquote:Op zondag 22 september 2013 04:41 schreef Unscrewed het volgende:
altijd zin in ei als ik brak benn. zo vet mogelijk ei. met veel kriuiden.
Het is echt raar, maar vreten van Mac is ook goed tegen een katerquote:Op zondag 22 september 2013 04:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat sowieso. Weet nog wel dat ik ooit een dikke vette hamburger ging eten als ontbijt toen ik vies brak was en dat ik me in één klap weer beter voelde haha!
Druiven, peer, appel, banaan.quote:
quote:Op zondag 22 september 2013 12:21 schreef krullenbolletje het volgende:
Brak en om een of andere onverklaarbare reden zin in taart
quote:
white knight detectedquote:Op zondag 22 september 2013 12:25 schreef hamerhaaitje het volgende:
loop die arme meid eens niet zo te pesten
Moralfag detected.quote:Op zondag 22 september 2013 12:25 schreef hamerhaaitje het volgende:
Omdat je fattie bent :$quote:Op zondag 22 september 2013 12:21 schreef krullenbolletje het volgende:
Hoezo ik zit hoor XDquote:Op zondag 22 september 2013 12:25 schreef hamerhaaitje het volgende:
quote:Op zondag 22 september 2013 12:38 schreef hamerhaaitje het volgende:
Op zondag 22 september 2013 12:29 schreef Beach het volgende:
Maar bij jou gebeurd dat altijd.quote:Op zondag 22 september 2013 12:47 schreef Beach het volgende:
[..]
als de ballen elkaar niet raken is het niet gay
Ik heb taart zo pwned wie unne krulquote:Op zondag 22 september 2013 12:21 schreef krullenbolletje het volgende:
Je kan toch wel een uurtje per dag spelen en hem daarna wegleggen?quote:Op zondag 22 september 2013 13:56 schreef Onorgineel het volgende:
Ik wil ook maar heel bewust niet gehaald ivm studie
Als ik me voorneem om een uurtje te gaan spelen om daarna aan schoolwerk te zitten oid, gaat 'm niet worden, kijk ik op de klok en is 't 3 uur en dan denk ik nouja dan kan ik net zo goed tot morgenochtend spelen als ik weer naar school moet, ik ken mezelfquote:Op zondag 22 september 2013 14:02 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Je kan toch wel een uurtje per dag spelen en hem daarna wegleggen?
ik moet doordeweeks gewoon werken en vroeg op dus ik speel als ik 's avonds thuiskom 2 uurtjes en daarna stop ik er mee
Jij hebt het bijna altijd over voer he.quote:Op zondag 22 september 2013 14:45 schreef Amarantha het volgende:
Zo meteen maar even naar de SubwayChill Chill.
Laatste tijd wel jaquote:Op zondag 22 september 2013 15:17 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Jij hebt het bijna altijd over voer he.
over en voer hebben dezelfde letters maar dan in een andere volgorde.quote:
Echt, zei zo'n dude gisteren tegen me 'ja je hebt wel een buikje hoor' 'MAAR DA'S HELEMAAL NIET ERG!!!!' bij wijze van compliment.quote:
dat de atoombom weer omhoog zou stuiteren op haar buik?quote:Op zondag 22 september 2013 15:45 schreef Dimens het volgende:
Ik wilde eigenlijk een grap maken, maar ik doe het maar niet.
In de trant van, ja.quote:Op zondag 22 september 2013 15:46 schreef Beach het volgende:
[..]
dat de atoombom weer omhoog zou stuiteren op haar buik?
Buikje bij een vrouw is wel lekker, moet wel een laagje zitten.quote:Op zondag 22 september 2013 15:42 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Echt, zei zo'n dude gisteren tegen me 'ja je hebt wel een buikje hoor' 'MAAR DA'S HELEMAAL NIET ERG!!!!' bij wijze van compliment.
Geen deuk in m'n ego en zelfvertrouwen, maar een hele atoomboom is erop gevallen.
Is nogal obvious ja. Ik gaf het al geen kans maar na die opmerking staat hij op m'n zwarte lijst.quote:
Je komt bij jou wel snel op de zwarte lijst dan.quote:Op zondag 22 september 2013 16:01 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Is nogal obvious ja. Ik gaf het al geen kans maar na die opmerking staat hij op m'n zwarte lijst.
Dat klopt.quote:Op zondag 22 september 2013 16:01 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Je komt bij jou wel snel op de zwarte lijst dan.
Dan past je ondertitel wel.quote:
daar sta jij op toch?quote:
je hangover eruit slapenquote:Op zondag 22 september 2013 16:41 schreef Unscrewed het volgende:
Good morning!
Heb 13u geslapen
Heb geen hangover
Op je borst ook echt, dat zal goed werkenquote:Op zondag 22 september 2013 16:21 schreef Moira. het volgende:
Lol ik bedenk me net dat ik vannacht had gedroomd dat ik buiten op de grond lag en op mijn borst een jointje probeerde te draaien, maar dat die kutwind elke keer mijn wiet liet wegwaaien
slapenquote:Op zondag 22 september 2013 16:41 schreef Unscrewed het volgende:
Good morning!
Heb 13u geslapen
Heb geen hangover
Had ik ook, had veel wodka en bier gedronken, toen ging ik smoken met een meisje en man.. in het begin was het zooo chill, maar toen werd het zoooo fucked up..quote:Op zondag 22 september 2013 16:24 schreef stefanhaan het volgende:
Vannacht viel de wiet niet zo goed, lekker tussen de plantjes kitsen.
het werkte voor geen kutquote:Op zondag 22 september 2013 16:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Op je borst ook echt, dat zal goed werken
gelijk jointje op je borst gedraaid?quote:Op zondag 22 september 2013 16:48 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Had ik ook, had veel wodka en bier gedronken, toen ging ik smoken met een meisje en man.. in het begin was het zooo chill, maar toen werd het zoooo fucked up..
Moest op mijn rug liggen in de buiten lucht omdat ik anders knockie ging
Nee x)quote:Op zondag 22 september 2013 16:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
gelijk jointje op je borst gedraaid?
quote:Op zondag 22 september 2013 16:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
gelijk jointje op je borst gedraaid?
Ja en nu wil ze je nogquote:Op zondag 22 september 2013 16:48 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Had ik ook, had veel wodka en bier gedronken, toen ging ik smoken met een meisje en man.. in het begin was het zooo chill, maar toen werd het zoooo fucked up..
Moest op mijn rug liggen in de buiten lucht omdat ik anders knockie ging en/of ging kotsen, of ik moest blijven lopen.
Niet gekotst gelukkig, maar man o man, hoe hard ik hem spacede, dat is nieeeeeet goed voor je
Maar heb wel die chicks nummer
Psst:quote:Op zondag 22 september 2013 16:51 schreef Unscrewed het volgende:
Ik voel me nu wel echt geweldig goed
quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
OK, let's put that to the test.
Brand los, lieve stoners:
Poll: Als ik zou moeten kiezen, dan vind ik Moira eerder:
• een bazin
• irritant
Tussenstand:![]()
Ook een poll maken? Klik hier
Omdat iedereen die altijd gebruiktquote:Op zondag 22 september 2013 16:54 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Waarom gebruik je die afgrijselijk lelijke polls
http://poll.lompehaan.nl/polls/create
Haha, denk je dat ik iets liet merken bij haar in de buurt?quote:
Lucky Bastardquote:Op zondag 22 september 2013 16:56 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Haha, denk je dat ik iets liet merken bij haar in de buurt?
Gast, we rende stiekem uit die maats huis om een jointje te draaien voordat ze weg moest, haha.
Fucking chill, gingen we daar gezellig smoken en wodka drinken in een speeltuintje
Wij weer terug gaan, en toen ik weer binnen was op de bank begon ik opeens tantoe hard te spacen
Nou, al die meisjes (die ene ook) gingen weg, en ik en die maat bleven gewoon alleen over.
Hij heeft me maar even getripsit
pieten poppenquote:Op zondag 22 september 2013 16:57 schreef Klojo120 het volgende:
Ik ben kapot. Maar ik ben wel voldaan. Min of meer. kan wel een joenna of een gerro gebruiko
JAAA GOOEEETT MET JOU DAANNNN WEL BEETJE BRAK MAAR OK OK NU JOINTJE ROKENquote:Op zondag 22 september 2013 16:55 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
HEYYYYYYYYYYYYYY BABEEEEEEEEEEE HOES GAATY HET SKATJEE
hihi je zei daanquote:Op zondag 22 september 2013 16:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
JAAA GOOEEETT MET JOU DAANNNN WEL BEETJE BRAK MAAR OK OK NU JOINTJE ROKEN
BEN WEL JALOERS HEB GEEN GELD BEN GEEN 18 MAARJAquote:Op zondag 22 september 2013 16:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
JAAA GOOEEETT MET JOU DAANNNN WEL BEETJE BRAK MAAR OK OK NU JOINTJE ROKEN
JA DUS NIET ZOMAAR VOOR ANDEREN SPREKEN HEquote:
Je hebt er nu 2...(NIET VAN MIJ xoxoxoxox)quote:Op zondag 22 september 2013 16:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
JA DUS NIET ZOMAAR VOOR ANDEREN SPREKEN HE![]()
Want die ene stem voor irritant komt van Vaseline_ , dus dat telt niet eens
Er zijn 2 irritants?quote:Op zondag 22 september 2013 16:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
JA DUS NIET ZOMAAR VOOR ANDEREN SPREKEN HE![]()
Want die ene stem voor irritant komt van Vaseline_ , dus dat telt niet eens
KOM HIER TSJILLEN DANquote:Op zondag 22 september 2013 16:59 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
BEN WEL JALOERS HEB GEEN GELD BEN GEEN 18 MAARJA
quote:Op zondag 22 september 2013 17:00 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Je hebt er nu 2...(NIET VAN MIJ xoxoxoxox)
Oh die zal dan wel van Mur zijn, netquote:Op zondag 22 september 2013 17:00 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Er zijn 2 irritants?
En ik heb nog niet gevote
hij wordt met de dag groter manquote:Op zondag 22 september 2013 17:01 schreef Unscrewed het volgende:
Stu, beter laat je je enorme penor zien.
Depends on hoeveel geld ik in de herfstvakantie heb, anders kom ik dan. Ga ook al naar Mur in de herfstquote:
je neus ookquote:
quote:Op zondag 22 september 2013 16:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
het werkte voor geen kutik lag daar iig te schelden en te tieren
Voor welleke club bende gij?quote:Op zondag 22 september 2013 17:02 schreef Klojo120 het volgende:
Dit moet mijn achtergrondnummer worden. Als ik langsloop, dit horen
quote:Op zondag 22 september 2013 17:02 schreef Klojo120 het volgende:
Dit moet mijn achtergrondnummer worden. Als ik langsloop, dit horen
Nee gvd je DM't me wel vaker als je dronken bent.quote:Op zondag 22 september 2013 17:05 schreef Unscrewed het volgende:
Eigenlijk had ik stomdronken Vas moeten DM'en
Dat zou echt grappig zijn geweest
Toch Vasio?
haha hommoquote:Op zondag 22 september 2013 17:05 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Damn, ingetrapt. Ik haat voetbal.
quote:Op zondag 22 september 2013 17:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee gvd je DM't me wel vaker als je dronken bent.
uns en krul?quote:Op zondag 22 september 2013 17:06 schreef Klojo120 het volgende:
Onze kleine boy denkt serieus dat er iets opbloeiende is tussen ons halfbloedje en hemzelf__!
Ik eerst ook and then I met Monopolyquote:Op zondag 22 september 2013 17:05 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Damn, ingetrapt. Ik haat voetbal.
Hmm lekkere 16jarige onervaren jongetjesquote:Op zondag 22 september 2013 17:06 schreef Klojo120 het volgende:
Onze kleine boy denkt serieus dat er iets opbloeiende is tussen ons halfbloedje en hemzelf__!
Nou, nee.quote:Op zondag 22 september 2013 17:06 schreef Klojo120 het volgende:
Onervaren, ja?quote:Op zondag 22 september 2013 17:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hmm lekkere 16jarige onervaren jongetjes
HAPPPPPPPP/quote:Op zondag 22 september 2013 17:08 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Onervaren, ja?
En hoe weet jij dat?
Haha je zou me eens moeten zien
En dat is niet grootpraat
Pizzakruiden ruikt naar bbq?quote:Op zondag 22 september 2013 17:09 schreef Studeur het volgende:
[..]
perongeluk de pizzakruiden erin gegooid ipv wiet?
stoned worden van pizzakruidenquote:Op zondag 22 september 2013 17:09 schreef Studeur het volgende:
[..]
perongeluk de pizzakruiden erin gegooid ipv wiet?
Haha, HAPPPPPP.quote:
Fc twente op 1quote:Op zondag 22 september 2013 17:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik eerst ook and then I met Monopoly
PEC
Verloren met 3-0 tegen VitesseNu staan ze straks niet meer eerste
Maar beter wint Ajax want PSV
Ajax moet sowieso boven PEC staan, maar PEC mag dan wel 2e blijven.
Nja, als je uitgetypt bent en je drukt alt-s, dan post'ie je post. Hoef je niet eerst je handen van het toetsenbord te halen om met je muis en cursor het 'invoeren' knopje te drukken en daarop klikken. Scheelt wel op een laptopquote:
Kom brengen sletquote:Op zondag 22 september 2013 13:56 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik heb taart zo pwned wie unne krul
Ontken het maar niet, je bent geïnteresseerd in mijn enorm leuke persoonlijkheid, mijn 10/10 hoofd en mijn interessante skills. Maar luister krullie, ik wil je niet teleurstellen weet je, maar... je woont zo ver weg en ik ben al met 2 anderen bezig, dus ja. Sorryquote:
Ga eens een keer wat voedzamere dingen eten joh.quote:Op zondag 22 september 2013 17:15 schreef Moira. het volgende:
Straks broodje Unox makenzin in
broodje unox
![]()
Dream on kidquote:Op zondag 22 september 2013 17:15 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ontken het maar niet, je bent geïnteresseerd in mijn enorm leuke persoonlijkheid, mijn 10/10 hoofd en mijn interessante skills. Maar luister krullie, ik wil je niet teleurstellen weet je, maar... je woont zo ver weg en ik ben al met 2 anderen bezig, dus ja. Sorry
ojaquote:Op zondag 22 september 2013 17:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nja, als je uitgetypt bent en je drukt alt-s, dan post'ie je post. Hoef je niet eerst je handen van het toetsenbord te halen om met je muis en cursor het 'invoeren' knopje te drukken en daarop klikken. Scheelt wel op een laptop
Mja nu doettie 't dus niet meer dus moet ik alsnog m'n muis gebruiken om op invoeren te klikken
Heb ook babi pangang en lasagnequote:Op zondag 22 september 2013 17:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ga eens een keer wat voedzamere dingen eten joh.
/mamavas
Haha, ik hoef niet te dromen, ik leef in een droom en de droom leeft in mij.quote:
Ik dacht eerst van da's toch vet irritantquote:
Ja ben pas 3 uur wakkerquote:Op zondag 22 september 2013 17:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En dan vind je het gek dat je niet aankomt. Nu pas ontbijt.
Ik ga ook nu pas ontbijten, hoor.quote:
nicequote:Op zondag 22 september 2013 17:20 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik ga ook nu pas ontbijten, hoor.
You're not alone.
Yuh.quote:
Eet-verslaafd junkiequote:Op zondag 22 september 2013 17:25 schreef Moira. het volgende:
Alles wat ik denk is de hele tijd broodje unox broodje unox broodje unox broodje unox
Maar ik wil eerst nog ff m'n joint wat verder op hebben zodat ik nog stoneder ben en nog meer munchies heb en hij NOG lekkerder smaakt
Kweet niet wat jij met jouw chrome doet zodat hij het niet doet. Behandel je hem wel met LIEFDE?quote:Op zondag 22 september 2013 17:30 schreef Moira. het volgende:
Hoeraik zat op Firefox omdat Chrome het niet deed (en heb geen zin om laptop opnieuw op te starten) maar hier had ik die instelling nog niet veranderd in about:config, dus nu hier ook alt-s
Ik internet gewoon zoals andere mensen ook internettenquote:Op zondag 22 september 2013 17:31 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Kweet niet wat jij met jouw chrome doet zodat hij het niet doet. Behandel je hem wel met LIEFDE?
OKE DOEI HOMMO!!quote:
quote:Op zondag 22 september 2013 17:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik internet gewoon zoals andere mensen ook internetten
Ik had nog wat tabs open staan toen ik in slaap viel en toen ik vanochtend daarmee verder ging en gewoon op topics of quoteknopjes enzo klikte wilde alles ineens niet meer ladenDus chrome uit gezet en wilde weer opnieuw aanklikken, maar dan opent 'ie gewoon niet en verdwijnt dat icoontje ook ineens weer uit je startbalk zonder dat chrome geopend is geweest
vet irritant.
wut?quote:Op zondag 22 september 2013 18:23 schreef Klojo120 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb speciaal voor jou een nieuw lettertype gedownload.
Mar moet wl sinpiratie hebequote:Op zondag 22 september 2013 18:34 schreef Studeur het volgende:
Ik zeg meer maken klojo, je hebt talent
Heldquote:Op zondag 22 september 2013 18:23 schreef Klojo120 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb speciaal voor jou een nieuw lettertype gedownload.
hehe, gepikt van mijn fbquote:
Vind ik ook nog het leukste om te doen, muziekjes uitkiezenquote:Op zondag 22 september 2013 18:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je herkent jouw filmpjes ook gewoon door de epische achtergrondmuziekjes
Waar de fuck zoek je dan opquote:Op zondag 22 september 2013 18:56 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Vind ik ook nog het leukste om te doen, muziekjes uitkiezen
'Cheesy elevator music'quote:
quote:Op zondag 22 september 2013 19:05 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
'Cheesy elevator music'
'klaus wunderlich'
'muzak'
'kutmuziek'
en eigen kennis.
Jesusquote:Op zondag 22 september 2013 19:05 schreef Klojo120 het volgende:
[..]