quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
quote:Op zondag 22 september 2013 03:55 schreef Unscrewed het volgende:
mense ik benzo niet mormal stronke pf heb het eht te nobd hemakt nu pffff
vbvel wodka beir en wiet met een chil meisje die ik net ontmoet had dfankzij eenn zus van een meat
heb wel dr numer . drank. maar man o man nog noit heeft drugs mij zo fuckned hgemaket
ikwet vdels mindsr is mindeset maar mdar kan ik niet togglen numan bet te fucked
geloukig kon een maat mij goed "tripstitten" haha "{- "):
Uhm.quote:Op zondag 22 september 2013 03:55 schreef Unscrewed het volgende:
vbvel wodka beir en wiet met een chil meisje die ik net ontmoet had dfankzij eenn zus van een meat
heb wel dr numer . drank. maar man o man nog noit heeft drugs mij zo fuckned hgemaket
ikwet vdels mindsr is mindeset maar mdar kan ik niet togglen numan bet te fucked
Ja, juist. Jij gaat hard.quote:Op zondag 22 september 2013 03:55 schreef Unscrewed het volgende:
jonge ol ik dspace hem tantoe hard jonge juezusquote:
flirten met meisjes, dus soms hun drankje afpakken (wodka en seven-up) en gewoon flirten jwz dus ik ook soms slokejs ervan nemen, nou intotaal een glas wodka haha.quote:
Ah nu snap ik het allemaal een beetjequote:Op zondag 22 september 2013 04:04 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
flirten met meisjes, dus soms hun drankje afpakken (wodka en seven-up) en gewoon flirten jwz dus ik ook soms slokejs ervan nemen, nou intotaal een glas wodka haha.en veeeel bier
en daarna hadden we een chill moment (ik en meisje) wij 'wegvluchten' van de rest en stiekem smoken terwijl ik haar maar 1x heb gezien. ook meteen dr nummer haha. dus ik voelde me al fucking dronken, en nu met die wiet die ik al laaang niet gerookt heb, voelol ik me 5x zo dronken. zie ook fucking wazog ahahaa en heb wel dieeeeppeee spacende gedachtes enzo
eerlijl? of lul ik weer bullshitquote:Op zondag 22 september 2013 04:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah nu snap ik het allemaal een beetje
Nee eerlijk.quote:Op zondag 22 september 2013 04:06 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
eerlijl? of lul ik weer bullshit
ik ook ;cquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |