Cruz maakt ook geen schijn van kans tegen Baraoquote:Op maandag 23 september 2013 15:51 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Die gast had allang de belt moeten hebben en het geld ervoor ook, de UFC is gewoon slappe hap, overal regels voor, maar niet voor zoiets belangrijks als dit.
Dat denk ik ook niet. Helemaal niet nou hij er zo lang uit is, en het maar afwachten is hoe hij terug komt na z'n blessure.quote:Op maandag 23 september 2013 16:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Cruz maakt ook geen schijn van kans tegen Barao
Moet je voorstellen dat dat gebeurd was, Joe Rogan (en niet alleen hijquote:Op maandag 23 september 2013 17:50 schreef THEFXR het volgende:
Doctors Nearly Stopped Jon Jones vs. Alexander Gustafsson Heading into Final Round
http://www.mmaweekly.com/(...)ing-into-final-round
Jones met zijn vaseline kopquote:Op maandag 23 september 2013 19:31 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Moet je voorstellen dat dat gebeurd was, Joe Rogan (en niet alleen hij) zou helemaal flippen.
Hahahaah GSP in een leuk gevechtquote:Op maandag 23 september 2013 22:21 schreef Tazmaniac het volgende:
HOLY SHIT!!! wat een title fight!!
Als GSP vs. Hendricks ook zo verloopt draai ik door
A dude can dream, right!quote:Op maandag 23 september 2013 22:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hahahaah GSP in een leuk gevecht
Ik hoop dat Hendricks zijn hoofd eraf slaat en dat GSP er maar mee stopt maar dat gaat ook niet gebeurenquote:
Ik zie Hendrik sowieso meer kans maken dan GSP's andere tegenstanders van de afgelopen jaren.quote:Op maandag 23 september 2013 22:21 schreef Tazmaniac het volgende:
Als GSP vs. Hendricks ook zo verloopt draai ik door![]()
En alwéér een punt ingelopen, GEO I'm coming for you!!
Wel nee wordt gewoon weer boring GSP as alwaysquote:Op maandag 23 september 2013 22:24 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik zie Hendrik sowieso meer kans maken dan GSP's andere tegenstanders van de afgelopen jaren.
Die knuistjes gaan op GSP's gezicht landen. Wat hij er verder mee doet moet hij zelf maar weten.quote:Op maandag 23 september 2013 22:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wel nee wordt gewoon weer boring GSP as always
quote:Op maandag 23 september 2013 22:27 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Die knuistjes gaan op GSP's gezicht landen. Wat hij er verder mee doet moet hij zelf maar weten.
twitter:NateDiaz209 twitterde op maandag 23-09-2013 om 21:09:11@ufc Cant make it november 30th ive gotta high school reuinion i have to tend too... reageer retweet
Niks jonge, ik pak hem gewoon.quote:Op maandag 23 september 2013 22:21 schreef Tazmaniac het volgende:
Als GSP vs. Hendricks ook zo verloopt draai ik door![]()
En alwéér een punt ingelopen, GEO I'm coming for you!!
quote:Op maandag 23 september 2013 22:34 schreef THEFXR het volgende:
twitter:NateDiaz209 twitterde op maandag 23-09-2013 om 21:09:11@ufc Cant make it november 30th ive gotta high school reuinion i have to tend too... reageer retweet
quote:Op maandag 23 september 2013 22:34 schreef THEFXR het volgende:
quote:Judge Richard Bertrand, who scored the fight 48-47 for Jones, gave him rounds 2, 4, and 5, scoring 1 and 3 for Gustafsson. Judge Doug Crosby, who also scored the fight 48-47 for Jones, had the champion winning 3, 4, and 5, giving Gustafsson rounds 1 and 2. And finally, judge Chris Lee, who scored the fight 49-46 for Jones, only awarded Gustafsson the first round, awarding 2, 3, 4, and 5 to Jones. All Judges agreed that Jones won 4 and 5 and that Gustafsson won round 1, it was only the middle two that saw them divided in their scoring.
Hebben ze toch iets anders gezien dan de meestequote:Op maandag 23 september 2013 23:26 schreef Hooidraad het volgende:
Official Jon Jones vs. Alexander Gustafsson scorecards released
[..]
quote:Op maandag 23 september 2013 23:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hebben ze toch iets anders gezien dan de meeste
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |