Positief nieuws! Het blijkt juist wel goed te gaan!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:54 schreef THEFXR het volgende:
ik denk dat het gedaan is met Stefan struve, als ik zo zijn twitter lees
https://twitter.com/StefanStruve/with_replies
En een artikeltje: http://www.mmafighting.com/2013/10/8/4818006/stefan-struves-heart-condition-improves-still-determined-to-return-totwitter:StefanStruve twitterde op woensdag 09-10-2013 om 08:16:43So the news is that my heart has decreased in size and because of that the aortic valve leakage has gone from medium severe to minimal! reageer retweet
wow, ik ben verrast, dit is goed nieuws, ik hoop dat Dana zijn mening bijstelt en hem toch laat vechtenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:17 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Positief nieuws! Het blijkt juist wel goed te gaan!En een artikeltje: http://www.mmafighting.com/2013/10/8/4818006/stefan-struves-heart-condition-improves-still-determined-to-return-totwitter:StefanStruve twitterde op woensdag 09-10-2013 om 08:16:43So the news is that my heart has decreased in size and because of that the aortic valve leakage has gone from medium severe to minimal! reageer retweet
Al weet ik eerlijk gezegd niet of ik hem nou zou graag terug wil zien in de cage, maar het lijkt me een gave gast en het is erg goed dat het met zijn hart beter lijkt te gaan.
Wil Rory tegen GSP vechten dan?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:43 schreef incognitoomuch het volgende:
Demian Maia wants title shot with win over Jake Shields at UFC Fight Night 29.
Wat vinden jullie? Liever Maia dan Rory imho...
Hij zegt van niet.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wil Rory tegen GSP vechten dan?
Rory is een smiecht. Die gaat wel van camp veranderen als de tijd aankomt.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is dan toch al geen optie
Eerst maar eens zien dat hij wint, Shields zit op de fitch stoel, hij heeft echt die W nodig anders is het over en sluiten.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:43 schreef incognitoomuch het volgende:
Demian Maia wants title shot with win over Jake Shields at UFC Fight Night 29.
Wat vinden jullie? Liever Maia dan Rory imho...
GSP heeft makkelijk nog een jaar of 3 in hem zitten die gaat echt nog niet stoppen binnenkortquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien dat hij wint, Shields zit op de fitch stoel, hij heeft echt die W nodig anders is het over en sluiten.
Verder zie ik GSP wel met pensioen gaan, sinds hij champ is haalt hij 5 miljoen per gevecht binnen en GSP is niet een daredevil dat hij zijn gezondheid nog verder op het spel gaat zetten
Hij doet wel permanent VADA en Dana haat dat, volgens mij doet GSP het ook om Dana terug te pakken voor dat gezeur van superfights de afgelopen 3 jaar.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
GSP heeft makkelijk nog een jaar of 3 in hem zitten die gaat echt nog niet stoppen binnenkort
Ik weet het niet.. ik vind hem niet zo impressive in de laatste fights sinds zijn blessures. En met niet impressive bedoel ik niet van oh LnP zoals hij altijd doet maar hij lijkt gewoon wat stugger, minder flexible en zijn cardio is minder.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
GSP heeft makkelijk nog een jaar of 3 in hem zitten die gaat echt nog niet stoppen binnenkort
quote:Demian Maia vs. Jake Shields
WAR Maia!!
Erick Silva vs. Dong Hyun Kim
Thiago Silva vs. Matt Hamill
Was Hamill maar retired gebleven.. not a fun fight for him!
Fabio Maldonado vs. Joey Beltran
Maldonado beteer win this one! Beltran gecut na vannacht
Rousimar Palhares vs. Mike Pierce
Ook einde verhaal voor Palhares na vanavond
Raphael Assunção vs. T.J. Dillashaw
quote:Demian Maia vs. Jake Shields
Underdog-pick. Greep naar de macht.
Erick Silva vs. Dong Hyun Kim
Silva liet tegen Fitch zien dat hij niet van plan is om lang op zijn rug te blijven liggen tegen een wrestler.
Thiago Silva vs. Matt Hamill
De Hamill die ooit Jon Jones versloeg is niet meer.
Fabio Maldonado vs. Joey Beltran
Slugfest.
Rousimar Palhares vs. Mike Pierce
Pierce heeft een goeie base, denk niet dat hij gesubmit wordt. Pierce by TKO or decision.
Raphael Assunção vs. T.J. Dillashaw
Lastige, beide hebben ze een mooie streak neergezet maar ik denk dat TJ de completere vechter is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |