welke?quote:Op zondag 22 september 2013 01:37 schreef Bartjebart het volgende:
Waarom denk ik bij deze tt gelijk aan dat tijdschrift
Ja, exmod he.. doe doen dat.quote:Op zondag 22 september 2013 01:36 schreef gebrokenglas het volgende:
Gooit ie me daar het topic dicht.
Nja om eerlijk te zijn moet ik daar ook niks van hebben.quote:Op zondag 22 september 2013 01:35 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Mijn moeder heeft alleen wel eens gezegd dat ze echt niks moet hebben van "al dat nichterige gedoe".
Best wel een beetje nichterig vrees ik (ik heb ooit voor de lol make-up opgedaan naar schoolquote:
Ik hoor het mijn ouders nog zeggen, bij het zien van Paul de Leeuw op tv: "Heb je die flikkers ook weer".quote:Op zondag 22 september 2013 01:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja om eerlijk te zijn moet ik daar ook niks van hebben.
Nadeel is dat er een bepaalde stigmatisatie is vanuit de media waardoor veel mensen al snel denken homo = nicht...
Make-up in welke zin?quote:Op zondag 22 september 2013 01:38 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Best wel een beetje nichterig vrees ik (ik heb ooit voor de lol make-up opgedaan naar school), maar ook weer niet echt overdreven. Het wisselt heel erg volgens mij.
Maar niet dat hele extreme.
check. zo vroeg iemand voor de 'grap' wel eens of ik een jurk aan heb gehad. Ik heb dat mens met vol ongeloof aangekekenquote:Op zondag 22 september 2013 01:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja om eerlijk te zijn moet ik daar ook niks van hebben.
Nadeel is dat er een bepaalde stigmatisatie is vanuit de media waardoor veel mensen al snel denken homo = nicht...
Tja, moeten ze maar mee leren levenquote:Op zondag 22 september 2013 01:38 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Best wel een beetje nichterig vrees ik (ik heb ooit voor de lol make-up opgedaan naar school), maar ook weer niet echt overdreven. Het wisselt heel erg volgens mij.
Maar niet dat hele extreme.
Ja maar hij is ook heel erg uitgesproken en flamboyant. Ik kan me goed voorstellen dat ze daar een beetje bang voor zijn.quote:Op zondag 22 september 2013 01:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik hoor het mijn ouders nog zeggen, bij het zien van Paul de Leeuw op tv: "Heb je die flikkers ook weer".
Mascara en oogpotlood. Gewoon dat het wel te zien was, maar niet travo ofzo.quote:
Kun je nagaan wat voor rare ideeen sommige mensen erover hebbenquote:Op zondag 22 september 2013 01:40 schreef Renesite het volgende:
check. zo vroeg iemand voor de 'grap' wel eens of ik een jurk aan heb gehad. Ik heb dat mens met vol ongeloof aangekeken"Nee, moet dat?"
Ja zoiets...quote:Op zondag 22 september 2013 01:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
check. zo vroeg iemand voor de 'grap' wel eens of ik een jurk aan heb gehad. Ik heb dat mens met vol ongeloof aangekeken"Nee, moet dat?"
Nja en als hij dat nu al doet, dan is dat ook niet zo'n huge probleem gok ikquote:[..]
Tja, moeten ze maar mee leren leven
Slaap lekkah!quote:
Jeetje. Dat vind ik nog best wel lef hebben eigenlijk. Wow.quote:Op zondag 22 september 2013 01:40 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Mascara en oogpotlood. Gewoon dat het wel te zien was, maar niet travo ofzo.
Ik kreeg er zelfs een compliment over op school.
Gewoon in een wilde bui.
Dan zijn je ouders echt blind als ze niets doorhebben.quote:Op zondag 22 september 2013 01:43 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ja maar jongens ik ben dus echt niet flamboyant ofzo, ik heb alleen af en toe een uitspatting
Of stiekem een beetje naïefquote:Op zondag 22 september 2013 01:44 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Dan zijn je ouders echt blind als ze niets doorhebben.
Mjah, in Heerenveen lopen alle mannen met mascara rond.quote:Op zondag 22 september 2013 01:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Of stiekem een beetje naïef
Dat ligt er ook een beetje aan in wat voor plaats MP woont. Is het een 10000- dorpje met de boerderie of een 30000+ stad. En is het in het noord/zuid Oosten van het land of het westen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |