neuh, let ook even op de smiley. Het zat er natuurlijk aan te komen dan ook andere hoofdpersonen achter de waarheid komen van Mikequote:Op donderdag 26 september 2013 00:42 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Vind je dat echt? Ik vond het echt een matige en voorspelbare "cliffhanger". Maar het is ook geen finale maar een break.
quote:Op vrijdag 27 september 2013 02:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb een meisje in de klas die op precies dezelfde manier haar hoofd beweegt bij het ja-knikken als Louis, en de gezichtsvormen komen ook redelijk overeen. Fucking geniaal gewoon.
Hilarisch; Een mooie meid met van die Louistrekjes. Loopt ze ook zo mal weg?quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ze is best mooi. Alhoewel je het niet per se zou denken inderdaad.
Nee, dat nog net niet.quote:Op vrijdag 27 september 2013 14:42 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Hilarisch; Een mooie meid met van die Louistrekjes. Loopt ze ook zo mal weg?
Huh? Is dat Rachel? Herken haar niet eens!quote:Op zaterdag 28 september 2013 11:10 schreef CrashO het volgende:
Voor de liefhebbers, kijk eens wie ik vandaag in de nieuwste aflevering van Blue Bloods tegenkwamZiet er als cop toch minder sexy uit dan in Suits
![]()
[ afbeelding ]
Rachel? Not sure if trollingquote:Op zaterdag 28 september 2013 12:02 schreef JochemP het volgende:
Huh? Is dat Rachel? Herken haar niet eens!
Hahaha, ik dacht al. Was even vergeten dat zij ook nog bestondquote:Op zaterdag 28 september 2013 12:07 schreef CrashO het volgende:
[..]
Rachel? Not sure if trolling![]()
Wat dacht je van: [ afbeelding ] Jenny!
Koop een bril.quote:Op zaterdag 28 september 2013 11:10 schreef CrashO het volgende:
Voor de liefhebbers, kijk eens wie ik vandaag in de nieuwste aflevering van Blue Bloods tegenkwamZiet er als cop toch minder sexy uit dan in Suits
![]()
[ afbeelding ]
Waarom?quote:
Ik heb een idee dat je een hoop aanzienlijk betere series nog te kijken hebt, als je Suits daadwerkelijk mist....quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:16 schreef Thaboel het volgende:
Zal niet de eerste zijn maaarrrr IK MIS SUITS
Dan moet je White Collar kijkenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:16 schreef Thaboel het volgende:
Zal niet de eerste zijn maaarrrr IK MIS SUITS
quote:White Collar
S05E01
At What Price
16 days to go
Vermaak me er gewoon goed meequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:24 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ik heb een idee dat je een hoop aanzienlijk betere series nog te kijken hebt, als je Suits daadwerkelijk mist....
Je zult meer vermaak vinden in de vele betere series die er zijn. Suits is een leuke serie (hoewel ik niet echt zit te wachten op een nieuw seizoen), zeker als je het niet iedere week hebt gekeken, zoals ik, en dus een hoop in één keer hebt kunnen doorkijken, waardoor je je aan de zwakheden minder zal ergeren. Maar als je het echt mist, dan weet je kennelijk niet wat er allemaal nog meer op de markt is. Ik zou zeggen, verdiep je je er eens in. De enige andere serie-topic waarin ik je actief zie is HIMYM. Geloof me, er zijn zo veel series die zoveel beter zijn dan Suits. En dat is geen persoonlijke voorkeur.quote:
Dat was de laatste.quote:Suits
Stay
Season 3 Episode 10
(9/17/2013)
quote:'Suits' renewed for fourth season
Fans of USA’s Suits still have six more episodes to look forward to when the show resumes its third season in early 2014 following the Olympics. But you can now add to that: The network has ordered a 16-episode fourth season. Universal Cable Productions has also signed an overall deal with the show’s creator, Aaron Korsh, to develop new series while continuing his work on the drama, which was among TV’s top five scripted shows in the 18-49 demo during its summer run.
Bron
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |