SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. "Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:49 schreef Maoist het volgende: [..] Gelukkig heb je geen turken in dit topic die vragen of ze je pakje open mogen maken zoals vroeger bij de lokale pokemonkaartenwinkel
Ja klopt, maar dat wil niet zeggen dat het nieuw is tochquote:Op zaterdag 21 september 2013 21:47 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Confetti postte dat laatst dat hij dit gevonden had in de code ofzo?
Valt tegen..met 5k laagste bin.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat 1e pack is het best met Nounkeu en VermeerDe Laet is trouwens verkocht voor 4k.
quote:
oh oh..quote:
Lulic.quote:
Nee, lekker wachten. Spelers zijn nu nog echt te goedkoop.quote:
Hoe zet het met de aannames, en dan toch pace?quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:57 schreef Confetti het volgende:
Dribbling voor je middenvelders is echt enorm belangrijk.
Heb ook al een hele lading healing cards ingeslagen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zo nu en dan verkoopt er een bronze fitness voor 150 maar het loopt nog niet echt. Vorig jaar begon het de bronze pack methode de dag na de early access echt te lopen (en toen kon 150 BIN nog)
Pace is belangrijk maar vooral voor wingers. Heb 75 en 69 pace middenvelders maar heb daar amper wat van gemerkt.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:57 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Hoe zet het met de aannames, en dan toch pace?
Zegt meneer met zijn goede pulls aan het begin van elk jaarquote:Op zaterdag 21 september 2013 21:57 schreef Fuszy het volgende:
Ja en dan open ik dadelijk 100 packs en mijn beste speler zal zijn: vermeer.
Is altijd hetzelfde
Ik zie geen Lukaku hoor.quote:
Ja ik moet het niet gaan jynxen hequote:Op zaterdag 21 september 2013 22:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zegt meneer met zijn goede pulls aan het begin van elk jaar
Je hebt high rated spelers toch? Denk dat je dat verschil nu echt beter gaat zien. Vorig jaar zag je het verschil tussen Messi en Elyounoussi amper met zulke dingen..quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:59 schreef Confetti het volgende:
[..]
Pace is belangrijk maar vooral voor wingers. Heb 75 en 69 pace middenvelders maar heb daar amper wat van gemerkt.
Aannames zijn echt prima, snap niet waarom er zoveel geklaagd over wordt.
quote:
Welke opstelling speel je?quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:59 schreef Confetti het volgende:
[..]
Pace is belangrijk maar vooral voor wingers. Heb 75 en 69 pace middenvelders maar heb daar amper wat van gemerkt.
Aannames zijn echt prima, snap niet waarom er zoveel geklaagd over wordt.
En nu nog in het goud ookquote:Op zaterdag 21 september 2013 22:02 schreef Reemi het volgende:
[..]
Die heb ik al. Het gouden duo is herenigd.
Dat is mooi, jongen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:02 schreef Reemi het volgende:
[..]
Die heb ik al. Het gouden duo is herenigd.
*ba dum tsssss*quote:
Take on me?quote:
quote:
Beetje eng.quote:
Ah, ben ik daarmee in de war.quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, hij zit wel Constant in Opel.
Nee, maar volgens mij niet. Traore van Milan wel.
Bij mij ging de laatste 20% echt mega, mega snel ineens. Zit nu in het spelquote:Op zaterdag 21 september 2013 22:12 schreef wonton het volgende:
wtf jepperdeprep komt ff om half 9 online om te downloaden en hij speelt nu al.
Ik zit net over de helft pas. Als ik mijn router ga resetten zou dat helpen?
ja verdomme. Nu moet ik alles opnieuw lerenquote:Op zaterdag 21 september 2013 22:20 schreef Ozz-03 het volgende:
Eerste potje achter de rug, goed nieuws jongens. Als je alles op pace wilt doen ben je gewoon fucked. Combinaties en balbezit is je sleutel tot het succes.
En zijn trage verdedigers van 60-65 pace nog steeds kansloos tegen snelle spitsen?quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:16 schreef Confetti het volgende:
Als je als sterke spits even weg bent is het voorbij. Een trage Drogba pak je niet meer terug.
Komt echt wel weer iets nieuws wat irritant isquote:Op zaterdag 21 september 2013 22:20 schreef Ozz-03 het volgende:
Eerste potje achter de rug, goed nieuws jongens. Als je alles op pace wilt doen ben je gewoon fucked. Combinaties en balbezit is je sleutel tot het succes.
Zoiets als Suarez?quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Komt echt wel weer iets nieuws wat irritant is
Nee, echt totaal niet. Ik denk dat 65 nog makkelijk mee kan.quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:20 schreef wonton het volgende:
[..]
En zijn trage verdedigers van 60-65 pace nog steeds kansloos tegen snelle spitsen?
Ik heb geen GTA5quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:18 schreef Fuszy het volgende:
Oh dat is geniaal van die rockstar social club. Zag net dat DutchSL (volgens mij) 25% van een bepaalde achievement had gehaald.
Je bent een vraagteken vergeten...quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoe kan die nu irritant zijn
?quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je bent een vraagteken vergeten...
Goed nieuws, ik ga maar eens een paar Baloys kopenquote:Op zaterdag 21 september 2013 22:21 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Nee, echt totaal niet. Ik denk dat 65 nog makkelijk mee kan.
Drogba + Yilmaz staan al klaar hierquote:Op zaterdag 21 september 2013 22:16 schreef Confetti het volgende:
Als je als sterke spits even weg bent is het voorbij. Een trage Drogba pak je niet meer terug.
Leuk he singlematchesquote:Op zaterdag 21 september 2013 22:24 schreef DutchSL het volgende:
holy .. mag met mijn silvers tegen een bruut gold team met drie bronzen spelers (.. wissels coming up)
Ik heb niks te klagen.. ik heb de 100k nog steeds niet bereikt omdat ik vanmiddag eerst wat bronzes ging kopen. Maar ik heb weer een paar goede aankopen gedaan.quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik krijg echter amper mooie deals gevonden vanavond...ik dacht echt dat het koopjes zou regenen vanavond
Jij dacht dat het random wasquote:Op zaterdag 21 september 2013 22:25 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geinig, die kit is dus geen random kit.
finesse shotsquote:Op zaterdag 21 september 2013 22:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Komt echt wel weer iets nieuws wat irritant is
1-4quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:20 schreef Ozz-03 het volgende:
alles wat nu al speelt is nog steeds redelijk hard-core fifa, van die nerd zoals hier enzoquote:Op zaterdag 21 september 2013 22:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik krijg echter amper mooie deals gevonden vanavond...ik dacht echt dat het koopjes zou regenen vanavond
Daar kun je helemaal niets tegen doen. Tegen pace kon je tenminste nog overpowerde verdedigers nemenquote:
Die Dortmund classic kit dan.quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jij dacht dat het random was
Ik heb alvast de classic van Arsenal gehaald, die hebben dit jaar 4 shirts erin zitten
[ afbeelding ]
Ja, ik vind het echt zo'n snel-in-elkaar-geflansde kit en ik legde de link al snel met EA. Blijkbaar hebben ze dus wel enige moeite gedaan om de officiële retro-kits in het spel te maken.quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jij dacht dat het random was
Ik heb alvast de classic van Arsenal gehaald, die hebben dit jaar 4 shirts erin zitten
[ afbeelding ]
Mijn conclusie gaat ook die kant op....helaasch.quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
alles wat nu al speelt is nog steeds redelijk hard-core fifa, van die nerd zoals hier enzo![]()
de echte pricebump komt pas bij de europa release, tot die tijd alles in de club houden, en dan ook pas echte dealtjes denk ik.
25 euro via de EA app op xbox 360quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:29 schreef hafcfan het volgende:
Hebben jullie al season ticket gekocht? En hoelang deed die bij jullie over het downloaden.
weet de release datum niet eens uit me hoofdquote:Op zaterdag 21 september 2013 22:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mijn conclusie gaat ook die kant op....helaasch.
Wist wel uit de jaren 70, of het precies 70 was niet. Maar die zaten vorig jaar ook al in FIFA maar niet in fut (kon je uit de catalogus halen).quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja, ik vind het echt zo'n snel-in-elkaar-geflansde kit en ik legde de link al snel met EA. Blijkbaar hebben ze dus wel enige moeite gedaan om de officiële retro-kits in het spel te maken.
Die kit van Arsenal is die van 1970, wist je dat?
Ik denk dat ik Pavlyuchenko maar eens ga kopenquote:Op zaterdag 21 september 2013 22:29 schreef Maoist het volgende:
[..]
1-4
Man U - Arsenal (ik)
Kwam er met Walcott wel vaak genoeg op pace langs maar daar staat hij ook om bekend
wat kan je prachtige aanvallen creeren zeg, die pasjes van Ozil waren net als in het echt.
Verder zijn trage (technische) spitsen zoals Giroud nu ook een optie omdat ze door de verbeterde AI een stuk beter vrij komen waardoor ze niet meer zoveel met de bal hoeven te lopen
Dat weet ik. Ben hem nu aan t downloaden. Duurt echt eeuwen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:31 schreef Maoist het volgende:
[..]
25 euro via de EA app op xbox 360
quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:30 schreef jepperdeprep het volgende:
De nieuwe Xbox club is gemaakt.
Teleclubbies
laat maar dacht dat ze anders waren dan de home of away kitsquote:Op zaterdag 21 september 2013 22:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wist wel uit de jaren 70, of het precies 70 was niet. Maar die zaten vorig jaar ook al in FIFA maar niet in fut (kon je uit de catalogus halen).
[ afbeelding ]
Samen 500 coins
Netjes.quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wist wel uit de jaren 70, of het precies 70 was niet. Maar die zaten vorig jaar ook al in FIFA maar niet in fut (kon je uit de catalogus halen).
[ afbeelding ]
Samen 500 coins
Ik heb geen ideequote:
Die classic vind ik echt tof, geen reclame en bazen logoquote:
Away bedoel je?quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:34 schreef Thorb het volgende:
Die Napoli kit lijkt me nog wel grappig
Bestaan die nog?quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:38 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja maar alle Captn Jack fans willen m vast
Wanneer vraagt het spel of je Fifa punten van 13 wil overzetten? als je het spel zelf op start of pas als je FUT op start?quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:38 schreef Ozz-03 het volgende:
Iemand die me via DM wilt helpen met investeren in spelers. Heb 25K tot mijn beschikking.
gouden kits, altijd een slechte investeringquote:
UIt een pak joh...quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gouden kits, altijd een slechte investeringsilver blijven tenminste nog wat waard door het spel heen
![]()
orlando pirates badge
Ik had het over die kit.quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
UIt een pak joh...
@Trapz: De rest staat er voor 4k ofzo op.
Ah ok.quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik had het over die kit.
Wat een lelijk mormel
Hoelang duurde jouw download?[quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:43 schreef DutchSL het volgende:
Verloren met mijn silvers tegen een gouden team 3-2, spelers doen echt vaak totaal bizarre dingen. Bal wegtrappen = vallen in de trapbeweging terwijl er niemand in de buurt is. Daarna ze doorlopen op goal en elke vrije kans is een goal.
Die spits van hem, Eder, was ook echt OP.
Xbox.quote:
YESquote:Op zaterdag 21 september 2013 22:48 schreef Tim86 het volgende:
LEvel 61 kan je +30 unlocken voor je trade pile
Meteen ff gedaan en weer door met packs nu
ignorequote:Op zaterdag 21 september 2013 22:48 schreef gazhims3lv het volgende:
Is de early release speelbaar tot of tot en met de 27e?
Ik denk Mboyo of Hamlap. Allebei rond de 30k en een SIF zou gold worden dus dat risico loop je nietquote:Op zaterdag 21 september 2013 22:54 schreef Zhano het volgende:
Welke IF zou de beste investering zijn (ex. Reus)?
Het blijft FUT. Nu live season weer terug is blijf ik denk ik gewoon bij seasonsquote:Op zaterdag 21 september 2013 22:53 schreef Confetti het volgende:
Het is wel erg fast-paced allemaal.
Maar als je goed op de loopacties let heb je wel een enorm voordeel. Zitten veel gaten in de verdedigingen.
Mboyo staat er niet opquote:Op zaterdag 21 september 2013 22:55 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik denk Mboyo of Hamlap. Allebei rond de 30k en een SIF zou gold worden dus dat risico loop je niet
Wil m zelf eigenlijk ook wel proberen dus ja, ik hoop het.quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:57 schreef wieisboos het volgende:
[..]
oh toen ik eerst keek waren er vier voor 30-35k. Komen wel nieuwe
Ik ga voor Aubameyang.quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:58 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wil m zelf eigenlijk ook wel proberen dus ja, ik hoop het.
Hoeveel Points ? Nicequote:
9200, valt eigenlijk best mee.quote:
Hehequote:Op zaterdag 21 september 2013 23:02 schreef wieisboos het volgende:
Klaar voor single matches
[ afbeelding ]
Hij had toch Ramos?quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
Maver had er 15.000 maar slechtere spelers
quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:02 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie nu 1 op de markt staan voor 84k, ik weet eigenlijk niet hoeveel hij waard is want dit is de eerste die ik op de markt zie.quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:00 schreef Zhano het volgende:
[..]
Officieël met 2 trema's geloof ikMaar die ja.
Waar kan je hem downloaden ?quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:04 schreef wonton het volgende:
[..]
ik begon met downloaden van 7 uur en heb m nog steeds niet
Er zijn nog meer 45 rated spelers.quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:02 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme hé.quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
Maver had er 15.000 maar slechtere spelers
zit hier al te twijfelen of het 25 eu waar is om het spel 5 dagen eerder te spelenquote:Op zaterdag 21 september 2013 23:07 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Er zijn nog meer 45 rated spelers.
[ afbeelding ]
[..]
Godverdomme hé.Hoeveel geld is dat?
Daar haal ik toch echt liever een paar kratten bier van.
68 euro las ik.quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:07 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Er zijn nog meer 45 rated spelers.
[ afbeelding ]
[..]
Godverdomme hé.Hoeveel geld is dat?
Daar haal ik toch echt liever een paar kratten bier van.
wat ik tot nu toe lees finesse OP en combinatie spel ik zou zeggenquote:Op zaterdag 21 september 2013 23:09 schreef Djeetje het volgende:
Brengt FIFA 14 meer frustratie dan 13 ?
Heb GTA al uitgespeeldquote:Op zaterdag 21 september 2013 23:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zit hier al te twijfelen of het 25 eu waar is om het spel 5 dagen eerder te spelen![]()
vermaak me nog wel even met gta denk, nog niet zo heel erg fifa minded.
Heb je met paypal betaald ?quote:
Op zich nog wel netjes. Beetje fatsoenlijk investeren en je hebt zo 700k. Is je 70 euro weer als je het zo zou bekijken.quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:09 schreef Maver24 het volgende:
ik heb 68 euro betaald voor 15k fifa pointsheb nu 350k coins en Ramos ensorte
Eentje met 10 spelers en een keeper misschien?quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:12 schreef Djeetje het volgende:
Ik twijfel nog tussen wat voor team ik zal maken
quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Eentje met 10 spelers en een keeper misschien?
Nee dat heeft iedereen alquote:Op zaterdag 21 september 2013 23:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Eentje met 10 spelers en een keeper misschien?
vraag me alleen af wie ik allemaal moet gaat kopen, wie helpt mijquote:Op zaterdag 21 september 2013 23:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Op zich nog wel netjes. Beetje fatsoenlijk investeren en je hebt zo 700k. Is je 70 euro weer als je het zo zou bekijken.
koop koevermansquote:Op zaterdag 21 september 2013 23:14 schreef Maver24 het volgende:
[..]
vraag me alleen af wie ik allemaal moet gaat kopen, wie helpt mij
IF reus, lijkt me duidelijk, en de silver IFs natuurlijk als ze een beetje goed zijn.quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:14 schreef Maver24 het volgende:
[..]
vraag me alleen af wie ik allemaal moet gaat kopen, wie helpt mij
Je gaat toch geen IF kopen waarbij de kans groot is dat hij er volgende week weer eentje heeft...quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
IF reus, lijkt me duidelijk, en de silver IFs natuurlijk als ze een beetje goed zijn.
maar reus kan zo weer een IF krijgen. ik vind het een beetje te risico volquote:Op zaterdag 21 september 2013 23:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
IF reus, lijkt me duidelijk, en de silver IFs natuurlijk als ze een beetje goed zijn.
zo is het in principe met alle IF natuurlijkquote:Op zaterdag 21 september 2013 23:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je gaat toch geen IF kopen waarbij de kans groot is dat hij er volgende week weer eentje heeft...
Ik vind het sowieso belachelijk dat je extra moet betalen om een spel eerder te kunnen spelen, die je later gewoon voor de volle mep in de winkel koopt. Maar ik heb zo m'n redenen om het niet te doen:quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zit hier al te twijfelen of het 25 eu waar is om het spel 5 dagen eerder te spelen![]()
vermaak me nog wel even met gta denk, nog niet zo heel erg fifa minded.
Je eerste zin is voor mij al argument genoeg om het niet nu al te kopen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso belachelijk dat je extra moet betalen om een spel eerder te kunnen spelen, die je later gewoon voor de volle mep in de winkel koopt. Maar ik heb zo m'n redenen om het niet te doen:
- EA vind het nodig om extra geld los te peuteren in de 2e-hands markt door middel van een online pass (gelukkig is dat dit jaar wel opgeheven).
- Ze weten het ieder jaar te presteren om bugs erbij te maken in plaats van bekende bugs te fixen.
- Ze durven belachelijke bedragen te vragen voor packs, terwijl ze omgerekend geen drol waard zijn.
- EA investeert (naar mijn mening) niet genoeg (lees: geen) geld in het verbeteren van de servers.
EA is gewoon een walgelijk kutbedrijf die het toch elk jaar weet te presteren om miljoenen binnen te harken, omdat er blijkbaar heel veel mensen zijn die EA niet zo erg haten als ik doe.
ook een beetje mijn idee, haal hem donderdag wel bij de MM. heb tenslotte nog 8 maanden om dat klote spel te spelenquote:Op zaterdag 21 september 2013 23:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso belachelijk dat je extra moet betalen om een spel eerder te kunnen spelen, die je later gewoon voor de volle mep in de winkel koopt. Maar ik heb zo m'n redenen om het niet te doen:
- EA vind het nodig om extra geld los te peuteren in de 2e-hands markt door middel van een online pass (gelukkig is dat dit jaar wel opgeheven).
- Ze weten het ieder jaar te presteren om bugs erbij te maken in plaats van bekende bugs te fixen.
- Ze durven belachelijke bedragen te vragen voor packs, terwijl ze omgerekend geen drol waard zijn.
- EA investeert (naar mijn mening) niet genoeg (lees: geen) geld in het verbeteren van de servers.
EA is gewoon een walgelijk kutbedrijf die het toch elk jaar weet te presteren om miljoenen binnen te harken, omdat er blijkbaar heel veel mensen zijn die EA niet zo erg haten als ik doe.
Als EA nou gewoon eens een echt vernieuwde Fifa maakt ipv deze troep met dezelfde bugs als ieder jaar. 95% van de gameplay/bewegingen etc is gewoon hetzelfde in 14 als in Fifa 13.quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Misschien is het nog wel beter dat ze dan om de 3 jaar een nieuwe uitbrengen met aldoor grote updatesquote:Op zaterdag 21 september 2013 23:21 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Als EA nou gewoon eens een echt vernieuwde Fifa maakt ipv deze troep met dezelfde bugs als ieder jaar. 95% van de gameplay/bewegingen etc is gewoon hetzelfde in 14 als in Fifa 13.
anitaquote:Op zaterdag 21 september 2013 23:20 schreef Djeetje het volgende:
Wie weet er een paar leuke spelers om een team om heen te bouwen ?
Wel graag cheap
Ja en dan een DLC voor een tientje met de transfers, rating upgrades enzoquote:Op zaterdag 21 september 2013 23:21 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Misschien is het nog wel beter dat ze dan om de 3 jaar een nieuwe uitbrengen met aldoor grote updates
quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
anitamoet een goede CDM zijn met zulke stats.
Hoeveel cm is hij gegroeid dit jaar? Om nou een paar k te betalen voor iemand < 1.70 op cdm...quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
anitamoet een goede CDM zijn met zulke stats.
Ja precies.quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:22 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja en dan een DLC voor een tientje met de transfers, rating upgrades enzo
iets met commercie, alleen voor alle mavers in deze wereld willen ze het spel nog een keer releasen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:22 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja en dan een DLC voor een tientje met de transfers, rating upgrades enzo
Ja dat zal vast meer geld opleveren.quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:23 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja precies.
Dan heb je een keer in de 3 jaar een goeie game en nu elk jaar een game die te kort komt
Ik gun ze echt geen stuiver meer. Ze kunnen de vinketering krijgâh.quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je eerste zin is voor mij al argument genoeg om het niet nu al te kopen.
hoe vaak kopt je cdm nou helemaal, gewoon 2 goede CB's er achter.quote:
Vandaar dat ik hem voor 200 coins kon kopenquote:Op zaterdag 21 september 2013 23:25 schreef Tim86 het volgende:
Die classic kits kan je allemaal gratis krijgen overigens..kan je unlocken in de store.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik gun ze echt geen stuiver meer. Ze kunnen de vinketering krijgâh.
[ afbeelding ]
Die hebben niks met FUT te maken hoor. Die kun je alleen gebruiken tijdens Carreer, H2H enzo.quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:25 schreef Tim86 het volgende:
Die classic kits kan je allemaal gratis krijgen overigens..kan je unlocken in de store.
quote:
Ik heb altijd gedacht dat EA wel een keer tegen de lamp zou lopen met hun belachelijke commerciële instelling. Het imago van EA is gewoon zo slecht en nog weten ze enorme winsten te maken ieder jaar. Ze verdienen ieder jaar meer aan FUT. In 2012 was het al $39 miljoen en vorig jaar meer dan het dubbele daarvan.quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
iets met commercie, alleen voor alle mavers in deze wereld willen ze het spel nog een keer releasen.
Je krijgt ze dan als je FUT opstart gewoonquote:Op zaterdag 21 september 2013 23:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
Vandaar dat ik hem voor 200 coins kon kopenNja die kan ik wel missen
Kan je die in FUT gebruiken dan, die uit de store. Want vorig jaar zaten ze ook in de store maar niet in fut.
Jawel hoor. Je krijgt ze als item dan bij unassigned.quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:26 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Die hebben niks met FUT te maken hoor. Die kun je alleen gebruiken tijdens Carreer, H2H enzo.
Je haalt 14 toch wel gewoon?quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb altijd gedacht dat EA wel een keer tegen de lamp zou lopen met hun belachelijke commerciële instelling. Het imago van EA is gewoon zo slecht en nog weten ze enorme winsten te maken ieder jaar. Ze verdienen ieder jaar meer aan FUT. In 2012 was het al $39 miljoen en vorig jaar meer dan het dubbele daarvan.
Maar goed, van mij mogen anderen de grootste plezier beleven aan FUT. Ik heb tenslotte een hele FUT-website opgezet met Remi, dus ik heb er ook geen belang bij dat FUT kapot gaat. Aan mij zullen ze alleen niets meer verdienen.
#statement
Robbie Fowlers jumperquote:Op zaterdag 21 september 2013 23:31 schreef poker4lifee het volgende:
Match of the day mannen. Ik herhaal, MOTD.
mijn doel is dit jaar gratis fifa spelen, kortom 700k verkopen, en als ik dan toch bezig ben ook meteen fifa 15quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb altijd gedacht dat EA wel een keer tegen de lamp zou lopen met hun belachelijke commerciële instelling. Het imago van EA is gewoon zo slecht en nog weten ze enorme winsten te maken ieder jaar. Ze verdienen ieder jaar meer aan FUT. In 2012 was het al $39 miljoen en vorig jaar meer dan het dubbele daarvan.
Maar goed, van mij mogen anderen de grootste plezier beleven aan FUT. Ik heb tenslotte een hele FUT-website opgezet met Remi, dus ik heb er ook geen belang bij dat FUT kapot gaat. Aan mij zullen ze alleen niets meer verdienen.
#statement
Van het Internet ja. 2.0 is bijna ready. We moeten alleen nog ff de stats ergens vandaan halen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:31 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Je haalt 14 toch wel gewoon?en wanneer is 2.0 af?
halfjaar geleden zei je dat het bijna ready was. nja vorige week ofzo.
Wat een kutzooiquote:Op zaterdag 21 september 2013 23:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik gun ze echt geen stuiver meer. Ze kunnen de vinketering krijgâh.
[ afbeelding ]
Oh ja, dat was ik nog vergeten.quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
mijn doel is dit jaar gratis fifa spelen, kortom 700k verkopen, en als ik dan toch bezig ben ook meteen fifa 15
Ik ga geen enkele stuiver uitgeven aan het kopen van packs oid. Dan maar low-budget teams. En dat laatste hoeft niet eens nadelig te zijn, weten we uit het verledenquote:Op zaterdag 21 september 2013 23:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
mijn doel is dit jaar gratis fifa spelen, kortom 700k verkopen, en als ik dan toch bezig ben ook meteen fifa 15
hier ook niet, gewoon morgen een IF in me gift.quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ga geen enkele stuiver uitgeven aan het kopen van packs oid.
Excuses.quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Je krijgt ze als item dan bij unassigned.
Even een fapje maken, ben je het zo weer vergeten.quote:
Schelden met cacnerquote:Op zaterdag 21 september 2013 23:40 schreef DutchSL het volgende:
"i hope your mother gets cacner"![]()
Ja, Fifa is weer begonnen.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:40 schreef DutchSL het volgende:
Hij had eigenlijk rood moeten krijgen maar hij speelt wel goed ja.quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:40 schreef Dudeweiser het volgende:
die Barkley gaat doorbreken dit seizoen hopelijk
Dat soort berichten krijg ik nooit (gelukkig) maar wel vervelend dat het gebeurt.quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:40 schreef DutchSL het volgende:
wide CAMquote:Op zaterdag 21 september 2013 23:42 schreef FCsuarez het volgende:
die sau in de serie a.
4*WF, 91 pace.
ball control 82 curve 82 finishing 83. ideale buiten spelen jammer dat het een spit is
dat wel jaquote:Op zaterdag 21 september 2013 23:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij had eigenlijk rood moeten krijgen maar hij speelt wel goed ja.
[..]
Dat soort berichten krijg ik nooit (gelukkig) maar wel vervelend dat het gebeurt.
Ik heb Higuain, ben echt benieuwd hoe hij gaat spelenquote:Op zaterdag 21 september 2013 23:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hier ook niet, gewoon morgen een IF in me gift.
#maver/ozz style.
@pots, die serie A spitsen![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is altijd het moment waarop ik het knulletje een berichtje stuur dat hij er ook niks aan kan doen dat zijn moeder hem geen fatsoenlijke opvoeding heeft gegevenquote:Op zaterdag 21 september 2013 23:40 schreef DutchSL het volgende:
Zo speciaal zijn z'n stats toch niet?quote:
als finesse echt zo OP is zou je t liefst naar binnen komen van de buiten kant op snelheid, niet recht op het doel af. (speel zelf meestal 4-1-2-1-2)quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
wide CAM
Maar prima stats ook voor een spits lijkt me met die finishing
Morrison had ook gescoord.. hij is volgens mij ook wel goed. Vorig jaar was hij in ieder geval een hele goede bronze.quote:
Bazen stats hoorquote:Op zaterdag 21 september 2013 23:43 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Zo speciaal zijn z'n stats toch niet?
Pace prima, 1m86, 86 strenght, 85 finishing... En als ie ooit nog een IF krijgt word die goldquote:Op zaterdag 21 september 2013 23:43 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Zo speciaal zijn z'n stats toch niet?
Meestal sturen de tegenstanders ook niet zulke berichten als ze winnenquote:Op zaterdag 21 september 2013 23:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij had eigenlijk rood moeten krijgen maar hij speelt wel goed ja.
[..]
Dat soort berichten krijg ik nooit (gelukkig) maar wel vervelend dat het gebeurt.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:46 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Meestal sturen de tegenstanders ook niet zulke berichten als ze winnen
quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:46 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Mijn record was vorig jaar gewoon goed.. en als ik won kreeg ik ook nooit haatberichtenquote:Op zaterdag 21 september 2013 23:46 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Accepteer soms gewoon dat iemand een geintje maakt johquote:Op zaterdag 21 september 2013 23:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
Terry 32 goals in de BPL als verdediger
[..]
Mijn record was vorig jaar gewoon goed.. en als ik won kreeg ik ook nooit haatberichten
Zie edit. Dit kan echt nietquote:Op zaterdag 21 september 2013 23:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Accepteer soms gewoon dat iemand een geintje maakt joh
quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mijn record was vorig jaar gewoon goed.. en als ik won kreeg ik ook nooit haatberichtenEcht een kut opmerking dit.
Ceulaer op LCAMquote:Op zaterdag 21 september 2013 23:49 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Wel tempted om dit was af te maken
wtf??quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mijn record was vorig jaar gewoon goed.. en als ik won kreeg ik ook nooit haatberichtenEcht een kut opmerking dit.
Dude, kap es effequote:Op zaterdag 21 september 2013 23:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als je veel sweaty goals maakt krijg je gewoon sneller haatberichten. Die maakte ik niet dus daarom kreeg ik geen berichten.
Voel jij jezelf nou echt zo aangevallen door die opmerking of zit je ons gewoon te trollen?quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als je veel sweaty goals maakt krijg je gewoon sneller haatberichten. Die maakte ik niet dus daarom kreeg ik geen berichten.
Dat moet je zelf maar uit zien te vinden.quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Voel jij jezelf nou echt zo aangevallen door die opmerking of zit je ons gewoon te trollen?
Oke. Nou, ik wel. En ik heb lulligere opmerkingen aan je adres gezien, waar je niet zo van door het lint ging.quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je probeert leuk te doen door zo'n opmerking te maken maar ik vind het helemaal niet leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |