SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. "Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:49 schreef Maoist het volgende: [..] Gelukkig heb je geen turken in dit topic die vragen of ze je pakje open mogen maken zoals vroeger bij de lokale pokemonkaartenwinkel
Ja klopt, maar dat wil niet zeggen dat het nieuw is tochquote:Op zaterdag 21 september 2013 21:47 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Confetti postte dat laatst dat hij dit gevonden had in de code ofzo?
Valt tegen..met 5k laagste bin.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat 1e pack is het best met Nounkeu en VermeerDe Laet is trouwens verkocht voor 4k.
quote:
oh oh..quote:
Lulic.quote:
Nee, lekker wachten. Spelers zijn nu nog echt te goedkoop.quote:
Hoe zet het met de aannames, en dan toch pace?quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:57 schreef Confetti het volgende:
Dribbling voor je middenvelders is echt enorm belangrijk.
Heb ook al een hele lading healing cards ingeslagen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zo nu en dan verkoopt er een bronze fitness voor 150 maar het loopt nog niet echt. Vorig jaar begon het de bronze pack methode de dag na de early access echt te lopen (en toen kon 150 BIN nog)
Pace is belangrijk maar vooral voor wingers. Heb 75 en 69 pace middenvelders maar heb daar amper wat van gemerkt.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:57 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Hoe zet het met de aannames, en dan toch pace?
Zegt meneer met zijn goede pulls aan het begin van elk jaarquote:Op zaterdag 21 september 2013 21:57 schreef Fuszy het volgende:
Ja en dan open ik dadelijk 100 packs en mijn beste speler zal zijn: vermeer.
Is altijd hetzelfde
Ik zie geen Lukaku hoor.quote:
Ja ik moet het niet gaan jynxen hequote:Op zaterdag 21 september 2013 22:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zegt meneer met zijn goede pulls aan het begin van elk jaar
Je hebt high rated spelers toch? Denk dat je dat verschil nu echt beter gaat zien. Vorig jaar zag je het verschil tussen Messi en Elyounoussi amper met zulke dingen..quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:59 schreef Confetti het volgende:
[..]
Pace is belangrijk maar vooral voor wingers. Heb 75 en 69 pace middenvelders maar heb daar amper wat van gemerkt.
Aannames zijn echt prima, snap niet waarom er zoveel geklaagd over wordt.
quote:
Welke opstelling speel je?quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:59 schreef Confetti het volgende:
[..]
Pace is belangrijk maar vooral voor wingers. Heb 75 en 69 pace middenvelders maar heb daar amper wat van gemerkt.
Aannames zijn echt prima, snap niet waarom er zoveel geklaagd over wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |