Alsof o.a. die Zoa zich niet als een oma gedraagtquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]volgens mij ben ik 1 van de weinige oma`s hier hoor, maar het is wel de leukste baan van de wereld
Héé wilde jij ook niet met me daten of is dat gedatedquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:39 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Alsof o.a. die Zoa zich niet als een oma gedraagtOma-zijn zit in je genen, niet in je baarmoederhals, zwanenhals
Zullen we dat ff los van dit bejaardenhuis regelen? Of wil je al die ouwe wijven in rollators achter de struiken zien terwijl ik je ontvang?quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Héé wilde jij ook niet met me daten of is dat gedated
Ok we doen het stiekemquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:50 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Zullen we dat ff los van dit bejaardenhuis regelen? Of wil je al die ouwe wijven in rollators achter de struiken zien terwijl ik je ontvang?
Ik ben opa onnozelequote:Op zaterdag 21 september 2013 19:39 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Alsof o.a. die Zoa zich niet als een oma gedraagtOma-zijn zit in je genen, niet in je baarmoederhals, zwanenhals
Ik vrees het laatste. Ik hoop dat er één over de tank struikeldquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:55 schreef sly-nl het volgende:
Of de stroom is uitgevallen in het bejaardentehuis waar ze allemaal zitten, of ze gaan zo en masse in de aanval met gifgas
Ja, over een tank vol ontlasting in de kelder naast het noodaggregaat waar ze nu jankend om elekriciteit staan te gillen..zah je bedoelenquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vrees het laatste. Ik hoop dat er één over de tank struikeld
quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:39 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Dat ze net niet uitglijden over hun eigen poep.quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:59 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, over een tank vol ontlasting in de kelder naast het noodaggregaat waar ze nu jankend om elekriciteit staan te gillen..zah je bedoelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Had je verder nog wat?quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:55 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Oh, daar was je al, transgender-oma.
Pas je op met die bejaarde, je weet maar nooitquote:Op zaterdag 21 september 2013 20:08 schreef sly-nl het volgende:
Okee, ik moet nog ff een bussie bejaarden vergassen in het bos hier achter (opdrachtje van particulier bejaardentehuis)![]()
was gezellig zo ff met z'n allen![]()
Laters!
Stelletje blinden hier wel.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:09 schreef Jian het volgende:
Over een tank struikelen kan toch helemaal niet ...
Laters, kusje voor de hond, lekker vol op z'n bek ....quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:08 schreef sly-nl het volgende:
Okee, ik moet nog ff een bussie bejaarden vergassen in het bos hier achter (opdrachtje van particulier bejaardentehuis)![]()
Laters!
Ow is het er zo 1...quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Laters, kusje voor de hond, lekker vol op z'n bek ....
quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Laters, kusje voor de hond, lekker vol op z'n bek ....
Ja .. stik derin zou ik zeggenquote:Op zaterdag 21 september 2013 20:08 schreef sly-nl het volgende:
Laters!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |