Niet? Wat wil je doen?quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:49 schreef Chocolatebear het volgende:
Hoe access je de rockstar social club ingame?
Vraag me af wat de functie er nou van is, buiten het vergelijken van je progress, uploaden van hippe selfies en Bawsaqquote:
Dat is het wel zo'n beetje jaquote:Op zaterdag 21 september 2013 18:50 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Vraag me af wat de functie er nou van is, buiten het vergelijken van je progress, uploaden van hippe selfies en Bawsaq
Moet je daar XBLGold voor hebben?quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:50 schreef Vleermuisspin het volgende:
[..]
Gaat automatisch als je PSN/XLive ID gelinkt is aan Social Club.
Dat weet ik niet want ik heb een PS3, sorryquote:Op zaterdag 21 september 2013 18:55 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Moet je daar XBLGold voor hebben?
Jaquote:Op zaterdag 21 september 2013 18:55 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Moet je daar XBLGold voor hebben?
Mee eens het duurt net iets te lang.quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lukt prima, maar die 2 á 3 minuten die het duurt om niet in hun zoeklicht op de radar te mogen zijn net iets te lang imo.
Greoon de heli van Travor pakken toch?quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:59 schreef ManageTheAnger het volgende:
Waar kan ik met Franklin een Heli weghalen
Dan kan ik veel sneller die Alien Parts halen.
Nee, dat is juist het zure....quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Greoon de heli van Travor pakken toch?
Kijk even in de op naar de blueprint map, als je dan naar SW rooftop gaat staat daar een heli met machinegeweren en raketten.quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:59 schreef ManageTheAnger het volgende:
Waar kan ik met Franklin een Heli weghalen
Dan kan ik veel sneller die Alien Parts halen.
Heb geen blueprint mapquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:03 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Kijk even in de op naar de blueprint map, als je dan naar SW rooftop gaat staat daar een heli met machinegeweren en raketten.
in de op zeg ik tochquote:
Uit al die foto's, hoe moet ik weten in welk deel van de map het isquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:08 schreef delano.888 het volgende:
[..]
in de op zeg ik tocheerste post van dit topic staat ie
LEZENquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:09 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Uit al die foto's, hoe moet ik weten in welk deel van de map het is
Kan je niet een waypoint maken en een foto maken van je tv?
Thnx Homie
Ik kan lezen, ik heb gelezen, maar ik blijf luiquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:10 schreef delano.888 het volgende:
[..]
LEZEN
Ik zeg SW ROOFTOP, dat staat maar op 1 plaatje! En dan kijk je op je eigen map waar het ligt (ergens rechts)
Ik kan je het linkje geven naar het juiste plaatje, maar doe zelf ook lekker wat moeite!quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:11 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik kan lezen, ik heb gelezen, maar ik blijf lui
Plaatje heb ik al, maar het zoeken op de map waar dat dan precies is... hinderlijkquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:11 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik kan je het linkje geven naar het juiste plaatje, maar doe zelf ook lekker wat moeite!
rechts van de stadquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:12 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Plaatje heb ik al, maar het zoeken op de map waar dat dan precies is... hinderlijk
Ja, ik zoek wel een vrouwelijke vulva look-a-likequote:
Goed idee.quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:12 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ja, ik zoek wel een vrouwelijke vulva look-a-like
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |