quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
Je bent een dotjequote:Op zaterdag 21 september 2013 18:18 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik kon voor 3 dingen kiezen:
- "Ik vroeg niet of je jezelf wilde beschrijven."
- "*seks-grap*"
- "Wauw."
En ik koos voor de laatste. Wat ben ik toch lief, hè?
hihi dikkerdjequote:Op zaterdag 21 september 2013 18:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je bent een dotje. Alleen dat eerste zou onzinnig zijn aangezien ik niet mager ben, seks grap had je jezelf alleen maar mee gehad dus dat 3e zou de meest logische reactie zijn.
JA GODVERDOMME IK HEB GEEN GEDULD EN AL HELEMAAL NIET OM 4 HELE MINUTEN TE WACHTEN WEET JE WAT JE IN 4 MINUTEN WEL NIET KAN DOEN? TIJDVERSPILLING DIT.quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:24 schreef Moira. het volgende:
IK DMDE HEM TOCH DAT HIJ NIEUWE MOEST OPENEN TOCH EN TOEN ZEI HIJ MAG JIJ DOEN TOCH EN TOEN WILDE IK DAT DOEN MET TT 'WAAR BIETSJ OP'S UITDEELT' EN TOEN KREEG IK FOUTMELDING EN TOEN HAD JIJ HET AL GEDAAN VIES KAKWIJF
![]()
![]()
JA DAAROM GING IK HEM TOCH MAKEN KUT ANDERS INFORMEER JE EERST FF VOORDAT JE ZO ASOCIAAL OP'S GAAT ZITTEN JATTEN ENZO DAT DOE JE TOCH NIET GVD DAT DIT KAN IN NEDERLANDquote:Op zaterdag 21 september 2013 18:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
JA GODVERDOMME IK HEB GEEN GEDULD EN AL HELEMAAL NIET OM 4 HELE MINUTEN TE WACHTEN WEET JE WAT JE IN 4 MINUTEN WEL NIET KAN DOEN? TIJDVERSPILLING DIT.
Genoegquote:Op zaterdag 21 september 2013 18:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
WEET JE WAT JE IN 4 MINUTEN WEL NIET KAN DOEN?
quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
JA DAAROM GING IK HEM TOCH MAKEN KUT ANDERS INFORMEER JE EERST FF VOORDAT JE ZO ASOCIAAL OP'S GAAT ZITTEN JATTEN ENZO DAT DOE JE TOCH NIET GVD DAT DIT KAN IN NEDERLAND![]()
Ja een ei bakken.quote:
Altijd indrinken.quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:26 schreef Moira. het volgende:
Heb een fles wijn gekocht.
Zal ik ouderwets gaan indrinken voor een verjaardagsfeestje in de kroeg vanavond?
Heb toch maar 20 euro om uit te geven aan drankjes daar, kan ik beter hier alvast wat nemen toch
Glad you got the messagequote:Op zaterdag 21 september 2013 18:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moira is not a girl to fuck with.
Het is crisis straks moet de kroegbaas mensen ontslaan omdat jij minder uitgeeft.quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:26 schreef Moira. het volgende:
Heb een fles wijn gekocht.
Zal ik ouderwets gaan indrinken voor een verjaardagsfeestje in de kroeg vanavond?
Heb toch maar 20 euro om uit te geven aan drankjes daar, kan ik beter hier alvast wat nemen toch
Dat wilde ik serieus eerst postenquote:
Dan verkoop ik mijn kontje wel aan hem.quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Het is crisis straks moet de kroegbaas mensen ontslaan omdat jij minder uitgeeft.
Met een happy end?quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Glad you got the message
Now would you like the massage?
Wat liev van jequote:Op zaterdag 21 september 2013 18:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je bent een dotje. Alleen dat eerste zou onzinnig zijn aangezien ik niet mager ben, seks grap had je jezelf alleen maar mee gehad dus dat 3e zou de meest logische reactie zijn.
Bruine wor-- nee uns... niet doen..quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:29 schreef Moira. het volgende:
Oh en broodjes Unox gekochtCoñolekker
Nouja dat iedereen bij een seksgrap van jou eigenlijk alleen maarquote:Op zaterdag 21 september 2013 18:29 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wat liev van je. Jij bent ook een schatje, hoor
.
En daarom, ik weet niet hoe ik mezelf met een seksgrap zou hebben, maar kan me voorstellen dat mensen dan weer gaan zeiken.
Zoiets ja, Crevino, die eigenlijk het hele uiterlijk heeft proberen te jatten van Caneiquote:
Canei is wel echt ranzigquote:Op zaterdag 21 september 2013 18:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zoiets ja, Crevino, die eigenlijk het hele uiterlijk heeft proberen te jatten van CaneiSmaakt niet eens enigszins hetzelfde
We're sorry, we cannot find the page you requested.quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nouja dat iedereen bij een seksgrap van jou eigenlijk alleen maar![]()
denkt, terwijl jij de enige bent die [ afbeelding ] doet.
Ja, geëdit.quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:32 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
We're sorry, we cannot find the page you requested.
Please check the URL for correct spelling and capitalization.
WE CAN DANCE AL WE WANT TOOOOOquote:Op zaterdag 21 september 2013 18:33 schreef Murdera het volgende:
Safety danceharde shit hier
fissaaa
Zit je op een fout feest ofzoquote:Op zaterdag 21 september 2013 18:35 schreef Murdera het volgende:
[..]nu boys boys boys
wel nipple gespot
Eigenlijk doe ik ookquote:Op zaterdag 21 september 2013 18:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nouja dat iedereen bij een seksgrap van jou eigenlijk alleen maar![]()
denkt, terwijl jij de enige bent die [ afbeelding ] doet.
Ik vind Canei best lekkerquote:Op zaterdag 21 september 2013 18:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Canei is wel echt ranzigWat 16jarige breezertjes drinken als ze overstappen op wijn.
En wat leren we daar dan van?quote:
quote:
Dat bepaal ik zelf wel, en daar was ik allang mee bezig.quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
En wat leren we daar dan van?
Geen opmerkingen meer maken waar iedereen![]()
door gaat doen
![]()
Ah ja en ik ben juist weer niet van de zoete dingen dus dat kan welquote:Op zaterdag 21 september 2013 18:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik vind Canei best lekker
En idd wel zo'n overstap-dingesEigenlijk meer een soort frisdrank met een soort-van-wijn smaakje
Mja ben sowieso niet van de droge wijn
Aimen, Inzoomen, Schieten, Uitzoomen.quote:
hihahapperdepapquote:Op zaterdag 21 september 2013 18:37 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel, en daar was ik allang mee bezig.
zoetquote:Op zaterdag 21 september 2013 18:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ah ja en ik ben juist weer niet van de zoete dingen dus dat kan wel.
Goed bezig Stuquote:Op zaterdag 21 september 2013 18:41 schreef Studeur het volgende:
Dingen gedaan vandaag, voel me meteen beter.
Studieboeken maar eens uit het folie gehaald, werd tijd. loop 3 weken achter
Gesport, kamer opgeruimd, band geplakt.
Goed bezig. Na 4 weken niet geblowd te hebben wordt het nu echt wel tijd om dingen te gaan doenAnders kon ik net zo goed doorblowen.
ik eet echt nooit snoepquote:Op zaterdag 21 september 2013 18:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
zoetik vind iets pas TE zoet als m'n tanden ervan uit m'n bek klappen
ik ook, maar is het waardquote:Op zaterdag 21 september 2013 18:43 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik eet echt nooit snoep
en als ik het wel doe krijg ik pijn aan mijn tanden.
Maar jij vreet sowieso alles, je bent een beest.quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
zoetik vind iets pas TE zoet als m'n tanden ervan uit m'n bek klappen
Jamanquote:
Een sexy beestquote:Op zaterdag 21 september 2013 18:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar jij vreet sowieso alles, je bent een beest.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:48 schreef Moira. het volgende:
GVD mur nu zit ik met safety dance in m'n hoofd.
'Cause your friends don't dance and if they don't dance then they're no friends of mineeeeee.
We can dance
DANSÉÉÉ
quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:50 schreef Vaseline_ het volgende:
Ken hem niet eens, gelukkig maar zo te horen.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Helemaal afkijken en je leven is een stuk verrijkt.
Wil nietquote:Op zaterdag 21 september 2013 18:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, afkijken, er komen nog zo veel mooie stukjes
Jwz.quote:
elke keer weer ookquote:Op zaterdag 21 september 2013 18:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
safety dance niet waarderenzo fucking vrolijk van dat nummer
![]()
quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:54 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Jwz.
Zonder mij zou dit topic..
Dat gaat me dan weer iets te verquote:
Nee ik krijg een natte gleuf van die midget.quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
DOE NOU GODVERDOMME CULTUURBARBAAR
quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ik krijg een natte gleuf van die midget.
Wél lief? Nou leukquote:Op zaterdag 21 september 2013 18:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Dat gaat me dan weer iets te ver
Maar je bent wel lief enzo
ik hou van jequote:Op zaterdag 21 september 2013 18:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
elke keer weer ookhij heeft een speciaal plekje op mijn FB gekregen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Ik dans heel goed, en mijn maten.. najaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
Als je vrienden niet dansen dan zijn het geen vrienden van mijquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:00 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik dans heel goed, en mijn maten.. naja
spoon me ;@quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:02 schreef Trollscience het volgende:
won't you take a riiiiide on the flyiiiing spoooooooon
moirquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als je vrienden niet dansen dan zijn het geen vrienden van mij
Je bent zelf een walvisquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als je vrienden niet dansen dan zijn het geen vrienden van mij
Jammer, ik hou wel van een kale poes op zijn tijd.quote:
nooit te fur bebequote:Op zaterdag 21 september 2013 19:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ga te furr
Safety Dance fases![]()
quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:06 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Jammer, ik hou wel van een kale poes op zijn tijd.
Die was te verwachtenquote:
Het is je vieze poes.quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:09 schreef Moira. het volgende:
Af en toe krijg ik echt zo'n vlaag in m'n neus van een muffige lucht, zoiets wat eigenlijk allang met de afvalcontainer mee had moeten gaan weetjewel
Alleen geen idee waar het vandaan komt, want voor zover ik met het blote oog kan zien liggen hier überhaupt nergens voedingswaren
Oud crappy huis toch?quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:09 schreef Moira. het volgende:
Af en toe krijg ik echt zo'n vlaag in m'n neus van een muffige lucht, zoiets wat eigenlijk allang met de afvalcontainer mee had moeten gaan weetjewel
Alleen geen idee waar het vandaan komt, want voor zover ik met het blote oog kan zien liggen hier überhaupt nergens voedingswaren
Ja jongeh mijn kut stinkt ook maar die ruik ik niet, ik ruik iets anders muffigs.quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:12 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Doet me aardig denken aan voedingswaren.
[ afbeelding ]
als ik niks te doen had had je mee naar incubate moeten gaan :squote:Op zaterdag 21 september 2013 19:12 schreef Trollscience het volgende:
mensen die niet reageren op een gesprek dat ze zelf zijn begonnenik wil iets gaan doehoehoeeeeeeen reageer gvd
wat is een incubatequote:Op zaterdag 21 september 2013 19:13 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
als ik niks te doen had had je mee naar incubate moeten gaan :s
Ja, maar dit komt van iets wat ín het oude crappy huis ligt. Alleen ik ruik het maar met vlagen en dan niet van één specifieke kant ofzo, dus ik weet niet waar het vandaan komtquote:
ga fietsenquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:12 schreef Trollscience het volgende:
mensen die niet reageren op een gesprek dat ze zelf zijn begonnenik wil iets gaan doehoehoeeeeeeen reageer gvd
Aan de ene kant vind ik je echt een irritant mens, aan de andere kant vind ik je toch best wel een bazin.quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja jongeh mijn kut stinkt ook maar die ruik ik niet, ik ruik iets anders muffigs.
Kom er vast vanzelf wel een keer achter als het al in verdere staat van ontbinding is
ok, thanksquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:16 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Aan de ene kant vind ik je echt een irritant mens, aan de andere kant vind ik je toch best wel een bazin.
Zie dat maar als compliment
eetsequote:Op zaterdag 21 september 2013 19:17 schreef Unscrewed het volgende:
Alhoewel ik denk dat deze mening insgelijks is.. in ieder geval het eerste deel
Anyhow, eten
oke danquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:17 schreef Moira. het volgende:
Vrouwen herkennen hun eigen kuttegeur uit duizenden.
OK, let's put that to the test.quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:17 schreef Unscrewed het volgende:
Alhoewel ik denk dat deze mening insgelijks is.. in ieder geval het eerste deel
Anyhow, eten
Schijtirritant maar dat wist je alquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
OK, let's put that to the test.
Brandt los, lieve stoners:
Poll: Als ik zou moeten kiezen, dan vind ik Moira eerder:
• een bazin
• irritant
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Die schijt maakt het dan weer een mooi compliment.quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Schijtirritant maar dat wist je al/
quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:30 schreef FL_Freak het volgende:
Toch maar de eerste optie gestemd.
was ist loooos?quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:30 schreef Amarantha het volgende:
Godverdomme ik voel me zo zo zo zo kut
Alleen?quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:31 schreef Amarantha het volgende:
Van alles, ik ben zo bang om altijd alleen te blijven. Ik word er echt para van.. zat hier net zelfs te hyperventileren
Ik heb A. niet.. al een hele tijd niet en hoofdstuk A. is voorgoed voorbij. En familie en vrienden geven me wel liefde maar niet de liefde die ik wilquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Alleen?Je hebt toch familie en vrienden en A ?
Gebruik je rationaliteit, gewoon logisch nadenken en beseffen dat het heus wel goed komt en je sowieso nog in je 20er jaren een toffe liefde zult vindenquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:31 schreef Amarantha het volgende:
Van alles, ik ben zo bang om altijd alleen te blijven. Ik word er echt para van.. zat hier net zelfs te hyperventileren
FL is nog vrijgezel.quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:31 schreef Amarantha het volgende:
Oh dat wist ik niet sorry...ik dacht dat dat altijd nog aan was. Maar je hebt altijd ons nog he. Je kunt altijd DM'en en sht.quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb A. niet.. al een hele tijd niet en hoofdstuk A. is voorgoed voorbij. En familie en vrienden geven me wel liefde maar niet de liefde die ik wil
je bent zelf fattie met je bananen tarte tartin met caramel in de ovenquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:52 schreef Vaseline_ het volgende:
Bananen tarte tartin met caramel in de ovenFatties, be jealous.
Come at me.quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
je bent zelf fattie met je bananen tarte tartin met caramel in de oven
Voedzamer dan caramel thoughquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat geeft zo'n plakzooi, net caramel.
caramel is hardnekkigerquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat geeft zo'n plakzooi, net caramel.
wel leukquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:57 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
schatje wat vond je van het liedje
??quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:01 schreef Murdera het volgende:
Vas en uns hier op de foto maar dan jonger
wa un kut leven daar in limburg.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:01 schreef Trollscience het volgende:
blijf wel weer de hele avond binnen, geen ruk doen
[ziektes]
quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:06 schreef Amarantha het volgende:
Blijf vanavond ook wel boven, ik voel me echt een depressief iemand. Hopelijk helpt een jointje roken een beetje
quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:18 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga zo wel even beneden kijken denk ik. Boven zitten lost ook niks op denk ikHet lucht al op gelukkig om het hier kwijt te kunnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]WAT DE FUCK IS DAT?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben net pas klaar voor een feestje dat om 8u al begonnen is
Na dit peukje ga ik
Fuck the EBU.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:27 schreef Amarantha het volgende:
Weer een mooi voorbeeld waarom ik zo van dit forum hou.
Bij mij helpt blowen echt heel goed om ff m'n hoofd van m'n zorgen te houden en gewoon te chillen als ik met mezelf in de knoop zitquote:Op zaterdag 21 september 2013 20:16 schreef Trollscience het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
vooral gaan blowen als je je depressief voelt
BANANEN TARTE TARTIN AND IT TASTES GOOOOOOODDD.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
WAT DE FUCK IS DAT?
Ik ben net pas klaar voor een feestje dat om 8u al begonnen is
Na dit peukje ga ik
Goedzo.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:18 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga zo wel even beneden kijken denk ik. Boven zitten lost ook niks op denk ikHet lucht al op gelukkig om het hier kwijt te kunnen.
klopt, maar je hebt meer kans dat je bad gaat + je roept verslaving op (je hersenen verbinden onbewust problemen oplossen met blowen, waardoor het moeilijker wordt om te stoppen)quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Bij mij helpt blowen echt heel goed om ff m'n hoofd van m'n zorgen te houden en gewoon te chillen als ik met mezelf in de knoop zit
Verschilt per persoon
Me so jellyquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:52 schreef Vaseline_ het volgende:
Bananen tarte tartin met caramel in de ovenFatties, be jealous.
Dat is wel chill ja!quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:27 schreef Gridlok het volgende:
lekker binnen smoken achter je laptop.
Rechter > linkerquote:Op zaterdag 21 september 2013 23:36 schreef Amarantha het volgende:
En ik heb de linker nog voor later vannacht![]()
[ afbeelding ]
Is dat oprecht lekker?quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:36 schreef Amarantha het volgende:
En ik heb de linker nog voor later vannacht![]()
[ afbeelding ]
Als avondeten heb ik kapsalon gegeten. Ik voel mij vies en misbruikt.quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:42 schreef Snowbells het volgende:
Ik heb maar een paar shotjes op en voel me best naar.
Bah. Varken ben je ook.quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als avondeten heb ik kapsalon gegeten. Ik voel mij vies en misbruikt.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ben mijn lichaam nu aan het reinigen met bier.
Kapsalonquote:Op zaterdag 21 september 2013 23:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik had per ongeluk kapsalon met lam besteld terwijl ik met stukjes kip had gewild. Die kip is tenminste niet zo vet waardoor de patat tenminste goed blijft en ik mij niet zo vies en misbruikt voel. Nu is mijn avond verpest.quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kapsalon![]()
*kwijlt over toetsenbord*
Aah ja ik snap het. Kip lijkt me ook chiller jaquote:Op zaterdag 21 september 2013 23:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik had per ongeluk kapsalon met lam besteld terwijl ik met stukjes kip had gewild. Die kip is tenminste niet zo vet waardoor de patat tenminste goed blijft en ik mij niet zo vies en misbruikt voel. Nu is mijn avond verpest.
Ik heb er gewoon heel veel sambal overheen gedaan. Mja, dat wordt dus huilen op het toilet morgen.
Ja het is eigenlijk gewoon kipfilet. Geen shoarma. Niet zo vet dus.quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Aah ja ik snap het. Kip lijkt me ook chiller jaKip is altijd chill. En in sommige gerechten vis.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:53 schreef Dimens het volgende:
Ik heb zin in cake. Maar dan met speciaal boter.
Ik vind het wel een beetje te vergelijken met porno. Je hebt er verschrikkelijk veel zin in, je kijkt / eet het en zodra je klaar bent, voel je je vies en misbruikt en heb je er spijt van.quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:53 schreef HeaN82 het volgende:
[..]![]()
Dat heb ik ook altijd als ik mc op heb.....
Dat heb ik meestal als ik een fapje heb gemacht...quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vind het wel een beetje te vergelijken met porno. Je hebt er verschrikkelijk veel zin in, je kijkt / eet het en zodra je klaar bent, voel je je vies en misbruikt en heb je er spijt van.
Maar je leert er nooit van.
Onder de douche heb ik daar meestal geen last van eigenlijk.quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:56 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Dat heb ik meestal als ik een fapje heb gemacht...
okquote:Op zondag 22 september 2013 00:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maakt mij eigenlijk niet zoveel uit.
quote:Op zondag 22 september 2013 00:06 schreef Dimens het volgende:
Wat zou jij ervan vinden als ik een fattie zou zijn?
Tja best te gelovenquote:Op zondag 22 september 2013 00:09 schreef Amarantha het volgende:
Ben schijnbaar de enige als ik de reactie's zo lees daar
Alsof daar iets van waar is.quote:Op zondag 22 september 2013 00:08 schreef Amarantha het volgende:
KLB / Ik zal nooit meer zeggen: kutter dan dit kan het niet worden... Tja. Moeilijk te geloven
Ik geloof er ook geen snars van. Eerst een topic openen dat over iemand met kanker, vervolgens is zijn vader ineens dood en nu zijn er weer een paar mensen met kanker.quote:Op zondag 22 september 2013 00:09 schreef Amarantha het volgende:
Ben schijnbaar de enige als ik de reactie's zo lees daar
Gewoon zeggen dat ie z'n kk bek moet houden.quote:Op zondag 22 september 2013 00:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik geloof er ook geen snars van. Eerst een topic openen dat over iemand met kanker, vervolgens is zijn vader ineens dood en nu zijn er weer een paar mensen met kanker.
En overal een topic over openen in KLB. Kom op zeg.
Godverdomme goed idee.quote:Op zondag 22 september 2013 00:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat ie z'n kk bek moet houden.
Verjaardag van een goede maat, jij dan?quote:Op zondag 22 september 2013 02:16 schreef Amarantha het volgende:
Gezellig. Was al bang dat ik de enige was hier. Nog iets leuks gedaan vanavond?
Mooi om te lezen. Komt allemaal wel goed tochquote:Op zondag 22 september 2013 02:17 schreef Amarantha het volgende:
Wow snelle reactie. Ja feestje hier in de kelder zoals elke Zaterdag zo'n beetje.. en me nog steeds beetje rot voelen maar valt mee ten opzichte van eerder vanavond
Komt wel goedquote:Op zondag 22 september 2013 02:17 schreef Amarantha het volgende:
Wow snelle reactie. Ja feestje hier in de kelder zoals elke Zaterdag zo'n beetje.. en me nog steeds beetje rot voelen maar valt mee ten opzichte van eerder vanavond
Aah bob zijn lijkt me echt aidsquote:Op zondag 22 september 2013 02:18 schreef Viro het volgende:
[..]
Het is zaterdag...
Btw leuk als je BOB bent en gaat stappen. Dronken vrienden![]()
quote:Op zondag 22 september 2013 02:19 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mooi om te lezen. Komt allemaal wel goed toch
Hihi dankje. Hoop dat het goed komt.. Met mij danquote:Op zondag 22 september 2013 02:20 schreef Viro het volgende:
[..]
Komt wel goed
Helaas heb ik geen roosvicee voor je![]()
Jep heb het gezien! Wel een leuke aflevering weerquote:Op zondag 22 september 2013 02:30 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga zo even America's Next Top Model kijkenAl gezien FL?
Ben benieuwd of Phil eindelijk een keer naar huis gaat. Maar niks zeggen hoorquote:Op zondag 22 september 2013 02:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jep heb het gezien! Wel een leuke aflevering weer
Ik zeg niksquote:Op zondag 22 september 2013 02:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Phil eindelijk een keer naar huis gaat. Maar niks zeggen hoor
quote:Op zondag 22 september 2013 02:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik zeg niksik haat sws spoilers enz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En toch wil ik volgend seizoen alleen vrouwenquote:Op zondag 22 september 2013 02:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik zeg niksik haat sws spoilers enz
Voor mij mag nog wel eens seizoen met mannen erbij. Toch best leuk tussendoor zo.quote:Op zondag 22 september 2013 02:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En toch wil ik volgend seizoen alleen vrouwen
Voor een keer is het leuk maar ik vind de mannen niks toevoegen aan de serie en de photoshoots zijn ineens een stuk saaier (en dat stomme bewegend beeldquote:Op zondag 22 september 2013 02:34 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Voor mij mag nog wel eens seizoen met mannen erbij. Toch best leuk tussendoor zo.
Haha dat bewegende beeld is wel vervelend ja op een gegeven momentquote:Op zondag 22 september 2013 02:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Voor een keer is het leuk maar ik vind de mannen niks toevoegen aan de serie en de photoshoots zijn ineens een stuk saaier (en dat stomme bewegend beeld)
Cory FTWquote:Op zondag 22 september 2013 02:35 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben bang dat Jordan wintMaar ik hoop echt Cory
Ik heb soms het idee dat Tyra sommige gewoon hoge punten geeft omdat het haar favorieten zijn.. inderdaad zelfs na een hoop kritiek. Weet na 2 seizoenen ook nog steeds niet wat ik van Social Media gebeuren moet vindenquote:Op zondag 22 september 2013 02:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Haha dat bewegende beeld is wel vervelend ja op een gegeven momenttrouwens ik vind ook dat ze veels te hoge punten geven na een hoop kritiek.
Dat social media vind ik niks toevoegen maar begint wel te wennen, alleen kunnen ze denk ik niet meer terug naar het klassieke.quote:Op zondag 22 september 2013 02:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb soms het idee dat Tyra sommige gewoon hoge punten geeft omdat het haar favorieten zijn.. inderdaad zelfs na een hoop kritiek. Weet na 2 seizoenen ook nog steeds niet wat ik van Social Media gebeuren moet vinden
Het klassieke vond ik toch fijner denk ik. Ik vind alles best maar wat ik al zei.. dat bewegend beeld mag echt wel een keer stoppen. Was voor 1 of 2 afleveringen wel leukquote:Op zondag 22 september 2013 02:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat social media vind ik niks toevoegen maar begint wel te wennen, alleen kunnen ze denk ik niet meer terug naar het klassieke.
Mja moet allemaal nieuw enz zijn hequote:Op zondag 22 september 2013 02:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het klassieke vond ik toch fijner denk ik. Ik vind alles best maar wat ik al zei.. dat bewegend beeld mag echt wel een keer stoppen. Was voor 1 of 2 afleveringen wel leuk
Jaquote:Op zondag 22 september 2013 02:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nog een tof mens is wakker zie ik
Eigen schuld ookquote:Op zondag 22 september 2013 02:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
JaNet klaar met werk
De eerste dronkelappen opgepikt uit Groningen met de laatste trein naar Nieuweschans. 3 waren in slaap gevallen die er in Hoogezand uit moesten, waar ik pas in Nieuweschans achter kwam_! Die moesten weer dik een half uur terug hahaha
Eens. Ik loop als ik 'discodienst' heb ook altijd op eindstations door de trein heen. Ligt altijd nog wel iemand, of een tas, of een telefoon ofzo hahahaquote:
quote:Op zondag 22 september 2013 02:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
JaNet klaar met werk
De eerste dronkelappen opgepikt uit Groningen met de laatste trein naar Nieuweschans. 3 waren in slaap gevallen die er in Hoogezand uit moesten, waar ik pas in Nieuweschans achter kwam_! Die moesten weer dik een half uur terug hahaha
Aaahquote:Op zondag 22 september 2013 02:48 schreef Monopoly het volgende:
Ama is beyond tof.
Gewoon, omdat ze in de buurt woont en gewoon awesome is.
Bob zijn kan leuk zijn maar niet als er een dronken idioot van een vriend niet meer kan lopenquote:Op zondag 22 september 2013 02:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Aah bob zijn lijkt me echt aids
[..]
[..]
Hihi dankje. Hoop dat het goed komt.. Met mij dan
Hahah ik zou zo'n iemand zo hard uitlachen als ik nuchter benquote:Op zondag 22 september 2013 03:04 schreef Viro het volgende:
[..]
Bob zijn kan leuk zijn maar niet als er een dronken idioot van een vriend niet meer kan lopen
Het was lachen maar op een gegeven moment houdt het op. Ja ik ga sowieso een joint roken als ik iedereen heb afgezet.quote:Op zondag 22 september 2013 03:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hahah ik zou zo'n iemand zo hard uitlachen als ik nuchter benGa je nog een joint roken als je terug bent?
Of als er op de achterbank onzedelijke praktijken plaats vindenquote:Op zondag 22 september 2013 03:04 schreef Viro het volgende:
[..]
Bob zijn kan leuk zijn maar niet als er een dronken idioot van een vriend niet meer kan lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |