quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
Je bent een dotjequote:Op zaterdag 21 september 2013 18:18 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik kon voor 3 dingen kiezen:
- "Ik vroeg niet of je jezelf wilde beschrijven."
- "*seks-grap*"
- "Wauw."
En ik koos voor de laatste. Wat ben ik toch lief, hè?
hihi dikkerdjequote:Op zaterdag 21 september 2013 18:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je bent een dotje. Alleen dat eerste zou onzinnig zijn aangezien ik niet mager ben, seks grap had je jezelf alleen maar mee gehad dus dat 3e zou de meest logische reactie zijn.
JA GODVERDOMME IK HEB GEEN GEDULD EN AL HELEMAAL NIET OM 4 HELE MINUTEN TE WACHTEN WEET JE WAT JE IN 4 MINUTEN WEL NIET KAN DOEN? TIJDVERSPILLING DIT.quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:24 schreef Moira. het volgende:
IK DMDE HEM TOCH DAT HIJ NIEUWE MOEST OPENEN TOCH EN TOEN ZEI HIJ MAG JIJ DOEN TOCH EN TOEN WILDE IK DAT DOEN MET TT 'WAAR BIETSJ OP'S UITDEELT' EN TOEN KREEG IK FOUTMELDING EN TOEN HAD JIJ HET AL GEDAAN VIES KAKWIJF
![]()
![]()
JA DAAROM GING IK HEM TOCH MAKEN KUT ANDERS INFORMEER JE EERST FF VOORDAT JE ZO ASOCIAAL OP'S GAAT ZITTEN JATTEN ENZO DAT DOE JE TOCH NIET GVD DAT DIT KAN IN NEDERLANDquote:Op zaterdag 21 september 2013 18:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
JA GODVERDOMME IK HEB GEEN GEDULD EN AL HELEMAAL NIET OM 4 HELE MINUTEN TE WACHTEN WEET JE WAT JE IN 4 MINUTEN WEL NIET KAN DOEN? TIJDVERSPILLING DIT.
Genoegquote:Op zaterdag 21 september 2013 18:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
WEET JE WAT JE IN 4 MINUTEN WEL NIET KAN DOEN?
quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
JA DAAROM GING IK HEM TOCH MAKEN KUT ANDERS INFORMEER JE EERST FF VOORDAT JE ZO ASOCIAAL OP'S GAAT ZITTEN JATTEN ENZO DAT DOE JE TOCH NIET GVD DAT DIT KAN IN NEDERLAND![]()
Ja een ei bakken.quote:
Altijd indrinken.quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:26 schreef Moira. het volgende:
Heb een fles wijn gekocht.
Zal ik ouderwets gaan indrinken voor een verjaardagsfeestje in de kroeg vanavond?
Heb toch maar 20 euro om uit te geven aan drankjes daar, kan ik beter hier alvast wat nemen toch
Glad you got the messagequote:Op zaterdag 21 september 2013 18:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moira is not a girl to fuck with.
Het is crisis straks moet de kroegbaas mensen ontslaan omdat jij minder uitgeeft.quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:26 schreef Moira. het volgende:
Heb een fles wijn gekocht.
Zal ik ouderwets gaan indrinken voor een verjaardagsfeestje in de kroeg vanavond?
Heb toch maar 20 euro om uit te geven aan drankjes daar, kan ik beter hier alvast wat nemen toch
Dat wilde ik serieus eerst postenquote:
Dan verkoop ik mijn kontje wel aan hem.quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Het is crisis straks moet de kroegbaas mensen ontslaan omdat jij minder uitgeeft.
Met een happy end?quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Glad you got the message
Now would you like the massage?
Wat liev van jequote:Op zaterdag 21 september 2013 18:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je bent een dotje. Alleen dat eerste zou onzinnig zijn aangezien ik niet mager ben, seks grap had je jezelf alleen maar mee gehad dus dat 3e zou de meest logische reactie zijn.
Bruine wor-- nee uns... niet doen..quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:29 schreef Moira. het volgende:
Oh en broodjes Unox gekochtCoñolekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |