Grappig. Echt.quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:38 schreef Puntenjager het volgende:
Je moet kippen ook diep in hun assje neuken. Vinden ze lekker
Was wel lekker ja.quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:04 schreef Frenk3nstein het volgende:
Niets zo lekker als een kip/haan van het spit.
Huilee.quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:39 schreef Geelman het volgende:
De kip heb ik bewerkt met mijn mes. Mijn maag is vol, maar mijn hart is leeg...
quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:05 schreef Dimachaerus het volgende:
zo'n gefileerde naakte kippetje
als je die zo op z'n rug legt lijkt net kutje van meisje in missiounaris positie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2013 19:11:11 ]
Misschien wel. De tot 120 graden verwarmbare zak werd helaas niet goed heet. Daardoor werd de kip slechts lauwwarm. Dat was toch wat jammer.quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:10 schreef Pharkus het volgende:
Ach als het een plofkip was dan was het maar goed dat hij aan zijn einde gekomen is.
Mag je als man geen medelijden hebben met kippen?quote:Op zondag 22 september 2013 13:42 schreef Piye het volgende:
Damn ben jij nou een man? Als dat beest nog leefde was dit topic al triest geweest, maar nu slaat het echt alles.
Nee, je kan best medelijden hebben dat die beesten vol worden gepropt tot ze niet meer op hun poten kunnen staan. Maar als je vlees eet en niet aan kan zien hoe zo'n beest geslacht wordt, of nog erger: niet eens kan aanzien hoe zo'n beest gesneden wordt, is dat vrij treurig.quote:Op zondag 22 september 2013 13:43 schreef Geelman het volgende:
[..]
Mag je als man geen medelijden hebben met kippen?
Wanneer je de harde werkelijkheid krijgt gepresenteerd, is dat altijd lastiger dan kennis te nemen van een misstand die ver van je bed plaatsvindt.quote:Op zondag 22 september 2013 13:47 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee, je kan best medelijden hebben dat die beesten vol worden gepropt tot ze niet meer op hun poten kunnen staan. Maar als je vlees eet en niet aan kan zien hoe zo'n beest geslacht wordt, of nog erger: niet eens kan aanzien hoe zo'n beest gesneden wordt, is dat vrij treurig.
De oermens staat pas in je op als je zelf een kip vangt, slacht, scalpeert en aan een eigen gemaakt vuurtje braadt.quote:Op zondag 22 september 2013 13:40 schreef Geelman het volgende:
[..]
Misschien wel. De tot 120 graden verwarmbare zak werd helaas niet goed heet. Daardoor werd de kip slechts lauwwarm. Dat was toch wat jammer.
Ik voelde me wel een oermens toen ik aanviel op die halve kip.
Ik zie geen reden om een kip te scalperen, maar verder eens met deze man.quote:Op zondag 22 september 2013 14:59 schreef Pharkus het volgende:
[..]
De oermens staat pas in je op als je zelf een kip vangt, slacht, scalpeert en aan een eigen gemaakt vuurtje braadt.
Ik kon het goede woord niet vinden om de veren eraf te halen.quote:Op zondag 22 september 2013 15:02 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik zie geen reden om een kip te scalperen, maar verder eens met deze man.
Daar hoopte ik al op.quote:Op zondag 22 september 2013 15:02 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik kon het goede woord niet vinden om de veren eraf te halen.
Van een kale kip kun je niet plukkenquote:Op zondag 22 september 2013 15:02 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Het lijkt mij wel leuk om kippen te houden. Zelf slachten lijkt me ook een uitdaging. Het is niet zo makkelijk als het lijkt.quote:Op zondag 22 september 2013 14:59 schreef Pharkus het volgende:
[..]
De oermens staat pas in je op als je zelf een kip vangt, slacht, scalpeert en aan een eigen gemaakt vuurtje braadt.
pluimenquote:Op zondag 22 september 2013 15:02 schreef Pharkus het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |