Jij bent poeslief.quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja maar jij weet ook wel hoe ripped ik ben en gevaarlijk ben enzo
True. Al is een deel van het "leren eten" ook gewoon het feit dat je smaakpapillen van nature afsterven naarmate je ouder wordt. Daarom vinden kinderen zoveel dingen niet lekker, ze proeven alles veel sterker.quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja oke, maar je moet het voor een grotendeels ook leren eten, dat wij meer pittig kunnen eten, is iets anders dan dat sommige blanken helemaal niet tegen sambal kunnen.
Surinamers zijn over het algemeen negers of aziaten.quote:
Miauwwwwwquote:
Heb ik zelf nooit gehad gelukkig, lust alles.quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:45 schreef Piye het volgende:
[..]
True. Al is een deel van het "leren eten" ook gewoon het feit dat je smaakpapillen van nature afsterven naarmate je ouder wordt. Daarom vinden kinderen zoveel dingen niet lekker, ze proeven alles veel sterker.
[..]
Surinamers zijn over het algemeen negers of aziaten.
ik vind het jammer dat je ze geen eigen identiteit geeftquote:Op zaterdag 21 september 2013 23:45 schreef Piye het volgende:
[..]
Surinamers zijn over het algemeen negers of aziaten.
Ik kan best moeilijk zijn, aangezien er veel redelijk alledaagse ingredienten zijn die ik niet lust.quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Miauwwwww
[..]
Heb ik zelf nooit gehad gelukkig, lust alles.
Niet nodig, Surinamers steken er van zichzelf al met kop en schouders bovenuit.quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:46 schreef Adames het volgende:
[..]
ik vind het jammer dat je ze geen eigen identiteit geeft
He oom Henk, zit jij ook op FOK?quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:50 schreef HighVolume het volgende:
Sowieso heeft suriname het beste hout...... werkt nooit
ja heb geen taxidienst vanavondquote:Op zaterdag 21 september 2013 23:51 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
He oom Henk, zit jij ook op FOK?
Nieuwe dingen leren op FOK!.quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
Gratis tip trouwens, de werkzame stof, capsaïcine, dat voor de hitte zorgt lost bijzonder goed op in alcohol. Dus als je pittig eet altijd een wijntje, biertje, cognacje, weet ik het ernaast.
gezellig zie je morgen op de verjaardag van tante greetquote:Op zaterdag 21 september 2013 23:52 schreef HighVolume het volgende:
[..]
ja heb geen taxidienst vanavond
leuk! Ik neem de worst meequote:Op zaterdag 21 september 2013 23:58 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
gezellig zie je morgen op de verjaardag van tante greet
Lees dit eens voor de grapquote:Op zaterdag 21 september 2013 23:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
Gratis tip trouwens, de werkzame stof, capsaïcine, dat voor de hitte zorgt lost bijzonder goed op in alcohol. Dus als je pittig eet altijd een wijntje, biertje, cognacje, weet ik het ernaast.
Al benzine geprobeerd?quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:56 schreef FutureFairytale het volgende:
Jammergenoeg was ie maar tijdelijk bij 'mijn' lidl en kan ik er niet meer van genieten![]()
Eindelijk een echt pittig chippie. Maar mn bek stond niet in de fik... Overigens gebeurt dat ook niet snel bij mij.
Denken dat je in Nederland echte wasabi kan krijgenquote:Op zaterdag 21 september 2013 23:40 schreef Adames het volgende:
[..]
niet eens een beetje lekker en de verkeerde pittigheid ook. Zo'n wasabi is wel lekker, brandt snoeihard, heeft een goede smaak (als je niet de namaakvariant hebt) en pittigheid is weer snel verdwenen.
Bij die dingen merk je het pas na 10 seconden pittig worden, waarna de aangeraakte slijmvliezen worden verdoofd.
nou lekker hoor, wat een zelfkastijding.
Nou, als je dat denkt moet je maar eens 3 peppers een maand in een fles wodka leggen en er dan een slok van nemen, veel succes.quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ja heel normaal zelfs.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:08 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
beetje rare suggestie dit vind je dit zelf normaal????
ja dat is precies wat hij zegt, het lost bijzonder goed op.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:31 schreef thewallsareshifting het volgende:
[..]
Nou, als je dat denkt moet je maar eens 3 peppers een maand in een fles wodka leggen en er dan een slok van nemen, veel succes.
Enige dat echt helpt is zuivel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |