Poepoequote:Op zaterdag 21 september 2013 19:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik zit as we speak avondeten te verorberen met een madame jeannette op de rand van m'n bord. Bij elke hap een stukje van die peper. Stel je niet aan.
En 's avonds huilen als mama een beetje sambal bij het avondeten serveertquote:Op zaterdag 21 september 2013 20:35 schreef Piye het volgende:
Heey een topic waarin we stoer kunnen doen over hoe pittig we wel niet kunnen eten.
Shoarma met sambalquote:Op zaterdag 21 september 2013 20:48 schreef luckass het volgende:
[..]
En 's avonds huilen als mama een beetje sambal bij het avondeten serveert!
quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:26 schreef kurk_droog het volgende:
Doe ik later een pulk uit mijn neus in mijn mond met die hand
Dat is genetisch bepaaldquote:Op zaterdag 21 september 2013 23:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Alsof alleen maar Aziaten heet kunnen eten
quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:35 schreef Piye het volgende:
Heey een topic waarin we stoer kunnen doen over hoe pittig we wel niet kunnen eten.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ben altijd wel een liefhebber van wat lekker pittig gekruid voedsel, helaas is het zo dat mijn mond er beter tegen kan dan mijn darmen en reet.
Het is wachten op Dima.quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
dit dusquote:Op zaterdag 21 september 2013 17:21 schreef Geelman het volgende:
[..]
Alsnog minder heet dan de pizza.
Wat een onzin.quote:
Hier verder ja?quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het is wachten op Dima.
Nou, daar zit meer in dan je denkt. Aziaten en negers hebben een natuurlijke aanleg om redelijk goed tegen pittig eten te kunnen. Dit omdat het eten van veel pittig eten insecten afweert die veel in die contreien voorkomen. Dus met andere woorden. Ook al eet je nooit pittig, kan je er waarschijnlijk nog steeds beter tegen dan een blanke toughguy die sambal bij z'n patatje mayo bestelt.quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
niet eens een beetje lekker en de verkeerde pittigheid ook. Zo'n wasabi is wel lekker, brandt snoeihard, heeft een goede smaak (als je niet de namaakvariant hebt) en pittigheid is weer snel verdwenen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:26 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ]
Die is pas pittig. Broertje haalde een geintje uit met de vraag of ik even een hapje nam wat ik gelukkig niet deed. Doe ik later een pulk uit mijn neus in mijn mond met die hand...neus en mond gingen kapot. 4 uur later wreef ik even in mijn ogen, weer branden als een gek![]()
![]()
Paupers hebben niet veel.quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja over dat een euro, waar sloeg dat op
Dima is best een gevaarlijke boy met z'n muscles, dus ik wil niet teveel riskeren jwzquote:Op zaterdag 21 september 2013 23:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja over dat een euro, waar sloeg dat op
Ja oke, maar je moet het voor een grotendeels ook leren eten, dat wij meer pittig kunnen eten, is iets anders dan dat sommige blanken helemaal niet tegen sambal kunnen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:39 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou, daar zit meer in dan je denkt. Aziaten en negers hebben een natuurlijke aanleg om redelijk goed tegen pittig eten te kunnen. Dit omdat het eten van veel pittig eten insecten afweert die veel in die contreien voorkomen. Dus met andere woorden. Ook al eet je nooit pittig, kan je er waarschijnlijk nog steeds beter tegen dan een blanke toughguy die sambal bij z'n patatje mayo bestelt.
en surinamers dan? he? he?quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:39 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou, daar zit meer in dan je denkt. Aziaten en negers hebben een natuurlijke aanleg om redelijk goed tegen pittig eten te kunnen. Dit omdat het eten van veel pittig eten insecten afweert die veel in die contreien voorkomen. Dus met andere woorden. Ook al eet je nooit pittig, kan je er waarschijnlijk nog steeds beter tegen dan een blanke toughguy die sambal bij z'n patatje mayo bestelt.
Ja maar jij weet ook wel hoe ripped ik ben en gevaarlijk ben enzoquote:Op zaterdag 21 september 2013 23:41 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Dima is best een gevaarlijke boy met z'n muscles, dus ik wil niet teveel riskeren jwz
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |