COOL!quote:
Jullie zijn voor elkaar gemaaktquote:Op zaterdag 21 september 2013 17:01 schreef Molo het volgende:
Ik zie net dat filmpje van die vliegende sloth, ik zit weeeeer te janken hier
Zie je Brum, het mag van Speesquote:Op zaterdag 21 september 2013 17:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jullie zijn voor elkaar gemaakt
Ja normaal stuurt ie iedereen weg en kan ie niet tegen zulke mensen, en nu zet ie gelijk een handtekening. Ik snap het nietquote:
quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:21 schreef Molo het volgende:
Mijn vloerwax in geschenkverpakking is zojuist afgeleverd........ de wax zit verpakt in een lege wijnflessendoos
van die aidssite?quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:21 schreef Molo het volgende:
Mijn vloerwax in geschenkverpakking is zojuist afgeleverd........ de wax zit verpakt in een lege wijnflessendoos
uiteraard want die was het goeikoopstquote:
aidswaxquote:Op zaterdag 21 september 2013 17:22 schreef Molo het volgende:
[..]
uiteraard want die was het goeikoopst
quote:Ben echt verschrikkelijk boos.
Ben een alleenstaande moeder met 2 kinderen die nou niet dat geld zomaar even heeft.
Maar dat maakt ze allemaal niks uit. Snap best dat je gewoon je rekeningen moet betalen, maar dit kan echt niet en helemaal zonder je even op de hoogte te stellen.
http://www.preferenso.nl/wonen/energieleveranciers/oxxioquote:
Goede spelling en interpunctiegebruik welquote:Vuile huichelaars zijn het
_____ Preferenso Starter Corina27 (2 ervaringen) op 23 jul 2013
Huichelaars zijn het ons dossier lag Bij een deurwaarder vanwege te hoge kosten heel 2012 en begin 2013 netjes betaald aan die deurwaarder krijg je op 19-7 een brief dat oxxio het dossier door heeft gespeeld naar een andere deurwaarder omdat je in 2012 niet netjes hèb bètaald en hèb op 1 1 2013 een brief van de deurwaarder gehad dat het dossier is gesloten dus mensen pas op ze proberen je een oor aan te naaien
O<!
ga naar www.oxxio.nl
2013-07-24 08:21:56
Oxxio reactie op deze ervaring
Beste Corina27,
Wij begrijpen dat het heel vervelend voor u is om door een ander incassobureau te worden benaderd terwijl u in de veronderstelling bent reeds te hebben betaald.
Wij zouden dit graag voor u onderzoeken en mogelijk oplossen. Kunt u ons uw klantnummer e-mailen via deoxxiomedewerker@oxxio.nl?
Met vriendelijke groet,
Tess
Oxxio Nederland bv
2013-07-24 08:31:51
reactie van Corina27 op deze ervaring
jullie kunnen het bekijken kom nu niet aanzetten dat jullie het netjes willen gaan uitzoeken hebben jullie destijds ook niet gedaan dus heb jullie hulp niet meer nodig ben zo slim geweest om alles te bewaren en jullie leggen het dossier ergens anders terwijl het zelfde dossier bij de eerste deurwaarder ligt en daar is het dossier gesloten wat denken jullie dubbele rekeningen te innen zit in de wsnp dus moet goed op mn papieren letten ben blij dat ik dat gedaan heb want wat bij de 2e deurwaarder ligt komt overeen met de gegevens bij de 1e deurwaarder en die 1e heeft op 1-12-2012 het dossier GESLOTEN. heb alles al doorgespeeld naar de 2e deurwaarder dus daar zullen jullie wel bericht van krijgen dat je nergens geen recht meer op heb. en dan vind ik nog het trieste jullie zijn op de hoogte dat we in de wsnp zitten want jullie hebben zelf gereageerd naar mijn bewindvoerster dat er een bedrag van 359 euro openstaat en deurwaarder 2 zegt dat jullie van niks af weten. beetje vreemd allemaal
2013-07-24 08:56:22
Beste Corina27,
Wij nemen aan dat u graag een oplossing wenst voor uw klachten en dat dit de reden is dat u een forum als deze benadert.
Het kan toch geen kwaad om onze afdeling ernaar te laten kijken? Wellicht dat een oplossing zich dan sneller aandient. Het is in ieder geval uw eigen keuze of u van dit aanbod gebruik wenst te maken of niet.
Met vriendelijke groet,
Tess
Oxxio Nederland bv
2013-08-20 14:19:11
Der is nog geen contact geweest van oxxio dus kan geen cijfer geven
2013-08-20 14:20:21
Der is nog geen contact geweest van oxxio dus kan geen cijfer geven
2013-08-20 15:14:07
Goedemiddag Corina,
Wij hebben contact met u gezocht, echter geen gegevens van u ontvangen. Zie onze eerdere verzoeken van Tess.
Hierbij nogmaals het verzoek, indien u wenst door ons te worden geholpen, uw gegevens te e-mailen naar deoxxiomedewerker@oxxio.nl.
Met vriendelijke groet,
Michael
Oxxio Nederland bv
2013-08-20 15:30:49
Hoe hebben jullie contact gezocht dan heb namelijk de afgelopen weken zelf met jullie contact opgenomen maar helpen doen jullie niet klantnr 5590976 denk dat het klantnr genoeg zegt stat op de naam van r hendrickx
2013-08-20 17:23:02
Goedemiddag Corina,
Dank u wel voor het doorgeven van uw gegevens. We zullen de situatie voor u uitzoeken en nemen vervolgens contact met u op om het met u te bespreken.
Met vriendelijke groet,
Michael
Oxxio Nederland bv
2013-08-22 20:32:43
Beoordeling gewijzigd van 0,0 naar 6,9
Ik ben vandaag idd terug gebeld door een medewerker van oxxio genaamd Michael en die heeft mij vandaag fantastisch geholpen oxxio gaf het misverstand toe, en wij zijn er samen aan uit gekomen dus mijn eerdere reactie,s over oxxio neem ik meteen terug
dan moet je daarvoor naar school van de weekquote:
Het is niet mijn contractquote:Op zaterdag 21 september 2013 17:35 schreef Molo het volgende:
[..]
dan moet je daarvoor naar school van de week
Ik zie voordelen
* Molo spees nog 100 van dat soort contracten opstuurt
faxen? dan heb je ook faxbewijs. En is goeikoperquote:Op zaterdag 21 september 2013 17:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het is niet mijn contractIk zeg ook dat hij t dan aangetekend moet versturen maar dat vind ie overdreven
Neinz hebben we nietquote:Op zaterdag 21 september 2013 17:36 schreef Molo het volgende:
[..]
faxen? dan heb je ook faxbewijs. En is goeikoper
nope, maar op Brums werk wellicht? Of werkt hij ook niet?quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neinz hebben we nietkun jij faxen?
quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:16 schreef Sharana_LV het volgende:
EHMYGEWRD MOLO KIJKT OP MIJN BLOG!
HOE weet jij datquote:Op zaterdag 21 september 2013 18:16 schreef Sharana_LV het volgende:
EHMYGEWRD MOLO KIJKT OP MIJN BLOG!
quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
omdat ze een comment achter laat
http://www.spacelifethoughts.com/day-zoo/#commentsquote:
quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het is niet mijn contractIk zeg ook dat hij t dan aangetekend moet versturen maar dat vind ie overdreven
omdat geile chick met dikke tetten?quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]waarom heeft ie m afgesloten dan?
Ermahgerdquote:
Het komt af en dan is het supertof. Klussen is alleen aidszwaar en vermoeiend, maar het komt goedquote:Op zaterdag 21 september 2013 18:29 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ermahgerd
Nee weer bezig geweest in huis. Nog paar muurtjes en deuren en san eindelijk behangen. Hopelijk over 2 weken klaar... we zijn er echt zo klaar mee. Deze week is echt super druk dus hebben niet veel kunnen doen en mijn knie is ook weer aan het kutten dus meh
Komt wel goed schatjequote:Op zaterdag 21 september 2013 18:29 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ermahgerd
Nee weer bezig geweest in huis. Nog paar muurtjes en deuren en san eindelijk behangen. Hopelijk over 2 weken klaar... we zijn er echt zo klaar mee. Deze week is echt super druk dus hebben niet veel kunnen doen en mijn knie is ook weer aan het kutten dus meh
quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik spiek elke week ofzo stiekem even maar MOEST nu even een comment achterlaten
quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik zit op de bank en Intro heeft net opgeruimd en zet nu wijn voor me neer en ik hoef niks te doen![]()
Heeft vast niks met een avondje GTA te maken
wat.de.neuk.quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:59 schreef Mirjam het volgende:
http://www.cosmeticproof.(...)essie-belugaria.html![]()
![]()
Het doet me denken aan de dropijsjes van de lidl.quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:59 schreef Mirjam het volgende:
![]()
Dat is toch ook vragen om problemen?quote:The idea behind this collection is to achieve a caviar nail minus the hassle of applying the beads and have them last just as long as regular polish!
Het was een vent.quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:28 schreef Molo het volgende:
[..]
omdat geile chick met dikke tetten?
Mooiquote:Op zaterdag 21 september 2013 18:59 schreef Mirjam het volgende:
![]()
da's goedkoop, waar?quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
Twee OPI lakjes voor 5 euro per stuk gekocht. Vond ik best een goede beloning voor een dag werken.
het is ooke cht aids van de bovenste plank ermahgerdquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat is toch ook vragen om problemen?
Beautybeurs, ik stond daar schuin tegenover dienbladen schoon te maken enzo.quote:
nouja, toch lekkerquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Beautybeurs, ik stond daar schuin tegenover dienbladen schoon te maken enzo.Waren alleen 'oude' lakjes, maar heb Get Your Number en Pepes Purple Passion gekocht.
die heb ik al eens gemaakt, staat geloof ik op mn ravelry, ff kiekenquote:Op zaterdag 21 september 2013 20:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mirrr, Ik wil die Moebius scarf maken met fenna, welke naald zou jij nemen?
saskia heb ik gebruiktquote:Op zaterdag 21 september 2013 20:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ja hij hoort met 6 maar dat is dikker toch? Saskia/Royal?
oh, zo.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja maar dat is dikker dan fenna bedoel ik
Oh huhquote:Op zaterdag 21 september 2013 20:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh, zo.
nou, dat vraag ik me af
volgens mij is fena, op de wikkel, 4/4,5
en saskia 3,5/4,5 geloof ik
ja, denk t welquote:Op zaterdag 21 september 2013 20:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh huhIk gaat ff kijken want ik heb allebei liggen
Maar jij zou t dus gewoon met 6 doen?
Wie HOE wat waar?quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:29 schreef Puckzzz het volgende:
Linkje naar je sjaal? Ik wil 'm wel es zien
Ah thnxquote:Op zaterdag 21 september 2013 20:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dit patroon iig Puckzzz:
http://www.ravelry.com/pa(...)bius-neckwarmer-hood
Nu nog kiezen welke kleur
Gezelligquote:Op zaterdag 21 september 2013 20:35 schreef Dwyn het volgende:
Spees, ik ben 4 oktober vrij. Het mag zowat een wonder heten.
Ja ik weet het. Ben er zelf ook nog niet helemaal uit. Maar ik kan bepaalde dingen niet in de css vinden dus ik weet niet hoe ik dat kan aanpassen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
GezelligMaar wat molo zei, ik vind je layout ook niet echt handig
die je op IG postte?quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Buh ik kan niet kiezen tussen de kleuren
Je bedoelt dat het garen te dun is voor naald 6?quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
nu nog bedenken of ik m wel met 6 wil doen want de draad voor naald 6 is wel wat dikkerhmzzz
Ja maar ik weet niet of ik dat wilquote:Op zaterdag 21 september 2013 20:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het garen te dun is voor naald 6?
Dan wordt ie lekker los
quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja maar ik weet niet of ik dat wil
Vele lurkers hier die iets opvingen over je layout?quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:00 schreef Dwyn het volgende:
HOE is het vandaag velen druk op mijn blog geweest vandaag?
Pahahquote:Op zaterdag 21 september 2013 21:34 schreef Puckzzz het volgende:
Bwehehehe nu kan ik dus gewoon een koordje met twee kralen opsturen
quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:34 schreef Puckzzz het volgende:
Bwehehehe nu kan ik dus gewoon een koordje met twee kralen opsturen
quote:
Dat is dan ¤20,= Thangyouveremastquote:
mehehehe earn all the moneyquote:Op zaterdag 21 september 2013 22:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
[..]
Dat is dan ¤20,= Thangyouveremast
dierendag!quote:Op zondag 22 september 2013 01:26 schreef Molo het volgende:
Avond ging te snel voorbij
Wat is er 4-10??
* Molo weer op Dwyn's blog kijken gaat
quote:
quote:This video has been removed from public access.
partycrashen? HOE?quote:Op zondag 22 september 2013 02:19 schreef Mss het volgende:
Yesh, ik vond het wel weer mooi geweest. Ik had niet zo'n behoefte aan partycrashen
Wat is daar mis meequote:Op zondag 22 september 2013 06:48 schreef Diconnected het volgende:
Dat je gaat plassen en je broer nu nog steeds zit te gamen. Met vierkante ogen wel
honderdmiljoenmiljardquote:Op zondag 22 september 2013 10:45 schreef Sharana_LV het volgende:
hoeveel kost 2 zoyas en 1 kiko verzenden ong?
Geen ideequote:Op zondag 22 september 2013 10:45 schreef Sharana_LV het volgende:
hoeveel kost 2 zoyas en 1 kiko verzenden ong?
ik zat meer te denken aan het kopen van een nieuw immuunsysteemquote:
Daar vind je vele dingen, maar niet dat vrees ikquote:Op zondag 22 september 2013 12:17 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik zat meer te denken aan het kopen van een nieuw immuunsysteem
Straks maar '[s achter het station kijken
neEquote:Op zondag 22 september 2013 11:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Geen ideeHeb je geen weegschaal?
Moet ik ff 2 zoya's + 1 kiko in een bubbeltjesflop wegen?quote:
Hipster!quote:Op zondag 22 september 2013 12:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb wel een weegschaal maar geen zoya hiero
quote:Op zondag 22 september 2013 12:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Moet ik ff 2 zoya's + 1 kiko in een bubbeltjesflop wegen?
past mooi bij je keukentafelquote:Op zondag 22 september 2013 12:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
IK BELOOF DAT IK ASAP EEN KEUKENWEEGSCHAAL KOOP!
Ik bedoelde de weegschaalquote:Op zondag 22 september 2013 12:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja huuu die staan allemaal in Boxtel
176 gram, 3 lakjes zonder extra bubbels in een papieren bubbelflop.quote:Op zondag 22 september 2013 12:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
IK BELOOF DAT IK ASAP EEN KEUKENWEEGSCHAAL KOOP!
Die heb ik ookquote:Op zondag 22 september 2013 12:24 schreef Molo het volgende:
6 euro bij de action, moet ik voor je meenemen als ik er morgen toch ben Sjaantje?
Is geen ding wat levenslang mee gaat, maar doet het prima
Wat is er hipster aan een actionweegschaalquote:
EHMYGERD GRAAG!quote:Op zondag 22 september 2013 12:24 schreef Molo het volgende:
6 euro bij de action, moet ik voor je meenemen als ik er morgen toch ben Sjaantje?
Is geen ding wat levenslang mee gaat, maar doet het prima
Dankuwel mvr Debsterquote:Op zondag 22 september 2013 12:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
176 gram, 3 lakjes zonder extra bubbels in een papieren bubbelflop.
Ik vind 'm wel fijn werken, die van de Actionquote:Op zondag 22 september 2013 12:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zou als je het niet erg vind om geld uit te geven een fatsoenlijkere bij blokker kopenJe moet die knopjes zo hard induwen
Ja, ik zeg toch maar wat, happerdjequote:Op zondag 22 september 2013 12:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die heb ik ook
[..]
Wat is er hipster aan een actionweegschaal
Prima, doe ik!quote:Op zondag 22 september 2013 12:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
EHMYGERD GRAAG!
want ik heb geen action in de buurt
Die van de action is 6 euro, das wel een groot verschilquote:Op zondag 22 september 2013 12:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
http://www.blokker.nl/web(...)268&productId=105132
Deze is heel fijn en plat, die van de action heeft zo'n irritante glazen plaat erop
Veel te duur manquote:Op zondag 22 september 2013 12:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
http://www.blokker.nl/web(...)268&productId=105132
Deze is heel fijn en plat, die van de action heeft zo'n irritante glazen plaat erop
Naja mijn zus heeft die al jaren, ik vind m echt heel fijn. (Volgens mij ben ik ook de enige die m gebruikt daarquote:
Ik hreb zo'n wijzerding voor meel enzo, maar deze is handig voor erbij. Zeker omdat hij digitaal werkt. Hij doet wat hij moet doen en is lekker klein, primaquote:Op zondag 22 september 2013 12:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja mijn zus heeft die al jaren, ik vind m echt heel fijn. (Volgens mij ben ik ook de enige die m gebruikt daar)
Ja die dingen zijn echt fantastischquote:Op zondag 22 september 2013 12:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Keukenweegschaal, die moeten wij ook nog hebben.
Ik heb nog zo'n analoge, maar Fred wilde laatst 300 gram rijst afwegen.. Hij pleurt dat hele pak erin, stond hij nog steeds op 200 gram. Terwijl er 400 gram in dat pak zat
Ik heb nog zo'n kut-kerstkado waarbij je zelf iets mag uitzoeken met punten. Moet die even terugvinden, gaan we daar wel een weegschaal van nemen
Ik gok dat die code/bon inmiddels wel verlopen isquote:Op zondag 22 september 2013 12:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Keukenweegschaal, die moeten wij ook nog hebben.
Ik heb nog zo'n analoge, maar Fred wilde laatst 300 gram rijst afwegen.. Hij pleurt dat hele pak erin, stond hij nog steeds op 200 gram. Terwijl er 400 gram in dat pak zat
Ik heb nog zo'n kut-kerstkado waarbij je zelf iets mag uitzoeken met punten. Moet die even terugvinden, gaan we daar wel een weegschaal van nemen
Tot het eind van het jaar is hij goed, dat is het eerste dat ik onthouden hebquote:Op zondag 22 september 2013 12:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik gok dat die code/bon inmiddels wel verlopen is
Held!quote:Op zondag 22 september 2013 12:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Tot het eind van het jaar is hij goed, dat is het eerste dat ik onthouden heb
Als je opschiet met je huis dan heb je er geen last meer vanquote:Op zondag 22 september 2013 12:39 schreef Diconnected het volgende:
iemand een kutbroer hebben? hihaho
Amputerenquote:Op zondag 22 september 2013 12:40 schreef Molo het volgende:
Teenaids.... En nu issie ook nog ontstoken
(Er bleek een heel deel nagel én vleesch weggekapt door mijn ongelukje van de week)
In before 'het houdt niet op, niet vanzelf'quote:
Pic!quote:Op zondag 22 september 2013 12:40 schreef Molo het volgende:
Teenaids.... En nu issie ook nog ontstoken
(Er bleek een heel deel nagel én vleesch weggekapt door mijn ongelukje van de week)
Brum zei dat ze de boot van een bewaker had kapot gemaakt en toen had hij haar geslagenquote:Op zondag 22 september 2013 12:41 schreef Molo het volgende:
[..]
In before 'het houdt niet op, niet vanzelf'
Dat hoort andersom te gaan! De reclame is a lie!quote:Op zondag 22 september 2013 12:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Brum zei dat ze de boot van een bewaker had kapot gemaakt en toen had hij haar geslagen
Of touwtje eromheen en dan met de deur slaan, net als met een tandquote:Op zondag 22 september 2013 12:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Touwtje omheen binden, over een paar dagen valt ie er vanzelf af
Dat gaat een beetje lastig als je steeds maar met z'n 2en bent. En vandaag moet Sjon werken en broer zou komen helpen maar meneer heeft tot 8u vanochtend zitten gamen en heeft nekpijn en wil nu dus niet komen helpen, en vevolgens mij uitschelden voor alle k-woorden die je maar kan verzinnen omdat ik boos wordt. dus echt fantastisch. ben nu mensen aan het vragen die kunnen helpen want ik ben er echt klaaaaaaaaaaaaaar mee.quote:Op zondag 22 september 2013 12:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als je opschiet met je huis dan heb je er geen last meer van
Very effectivequote:Op zondag 22 september 2013 12:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Of touwtje eromheen en dan met de deur slaan, net als met een tand
Maar hoeeee lang ben je al niet bezig danquote:Op zondag 22 september 2013 12:43 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Dat gaat een beetje lastig als je steeds maar met z'n 2en bent. En vandaag moet Sjon werken en broer zou komen helpen maar meneer heeft tot 8u vanochtend zitten gamen en heeft nekpijn en wil nu dus niet komen helpen, en vevolgens mij uitschelden voor alle k-woorden die je maar kan verzinnen omdat ik boos wordt. dus echt fantastisch. ben nu mensen aan het vragen die kunnen helpen want ik ben er echt klaaaaaaaaaaaaaar mee.
Te vroeg wakker, moeten plassen en dan in slaapdronken toestand keihard je teen tegen een uitstekend scherp ding aan rammenquote:
quote:Op zondag 22 september 2013 12:43 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Dat gaat een beetje lastig als je steeds maar met z'n 2en bent. En vandaag moet Sjon werken en broer zou komen helpen maar meneer heeft tot 8u vanochtend zitten gamen en heeft nekpijn en wil nu dus niet komen helpen, en vevolgens mij uitschelden voor alle k-woorden die je maar kan verzinnen omdat ik boos wordt. dus echt fantastisch. ben nu mensen aan het vragen die kunnen helpen want ik ben er echt klaaaaaaaaaaaaaar mee.
Dat is normaal spees, is niet bizar lang. Je onderschat klussen een beetje denk ikquote:Op zondag 22 september 2013 12:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar hoeeee lang ben je al niet bezig dan
Nee ik heb gewoon het gevoel alsof ze 16 maanden bezig zijnquote:Op zondag 22 september 2013 12:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is normaal spees, is niet bizar lang. Je onderschat klussen een beetje denk ik
Valt wel mee geloof ikquote:Op zondag 22 september 2013 12:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee ik heb gewoon het gevoel alsof ze 16 maanden bezig zijn
Je moet natuurlijk ook gewoon nog werken/school etc., dan kun je gewoon niet zoveel doenquote:Op zondag 22 september 2013 12:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee ik heb gewoon het gevoel alsof ze 16 maanden bezig zijn
Dat is ook wel kut bij je grote teen. Wel praktisch dat je dan even op je werk snel kan laten checken of hij nog heel isquote:Op zondag 22 september 2013 12:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Te vroeg wakker, moeten plassen en dan in slaapdronken toestand keihard je teen tegen een uitstekend scherp ding aan rammen
Velen bloed en auw sinds woensdag. Collega heeft nog gecheckt offie niet gebroken was maar dat was gelukkig niet zo.
Maar het is zo'n rotplek en kan niet lekker genezen omdat mijn schoenen er tegenaan komen.
Hoe is het met jouw nek/schouder aids?
4 weken nu. we moesten alles schuren en behang afhalen, woningbouw is ook aan de slag geweest dus we konden niet gelijk op de muren verven. aangezien ik naar school ga en sjon werkt kunnen we alleen in de avonden en we ook nog wel eens afspraken hebben in de avonden kunnen we dan niet iedere avond. we hebben erg veel verfwerk en dat moet soms 3x. deze week het verfwerk afmaken, dan vloer halen, moet het een dag in huis liggen om te acclimatiseren en dan vloer leggen. dus hopelijk over 2 weken erin. de tijd die er in gaat zitten onderschat je echt, dat zullen jullie ook wel merken als je een huis hebtquote:Op zondag 22 september 2013 12:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar hoeeee lang ben je al niet bezig dan
Naja verbouwen = niet hetzelfde als verfen imoquote:Op zondag 22 september 2013 12:48 schreef Molo het volgende:
En ik vond het tijdens verbouwing voor de verhuizing errrrrg irritant als mensen dat zeiden tegen mij (zeker ala ze zelf nul klus ervaring hadden) dus je zit een beetje in mijn allergie hiermee
Het kost anders ook gruwelijk veel tijd en energiequote:Op zondag 22 september 2013 12:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja verbouwen = niet hetzelfde als verfen imo
ja dat willen wij dus niet, had ook overal wit tegen aan kunnen gooien ja maar ik haaaat wit.quote:Op zondag 22 september 2013 12:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zou overal wit tegenaan flatsen, dat scheelt hopelijk ook een hoop. En alle andere dingen 's avonds afzeggen omdat ik mijn huis klaar zou willen hebben
Kleine teen. Ik liep steeds door de gang te strompelen dus kon na werktijd gelukkig even terechtquote:Op zondag 22 september 2013 12:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat is ook wel kut bij je grote teen. Wel praktisch dat je dan even op je werk snel kan laten checken of hij nog heel is.
Maar nu krijg je zeker zo'n nagel die eruit moet groeien?Is het je grote teen?
Ik ben vanmorgen zowaar wakker geworden met minder pijn![]()
En uiteraard ben ik nu zo van "ermagerd geen pijn doe alles", dus is het alweer terug
![]()
Maar ik merk verbetering.
Is maar goed ook, want ik vlieg innerlijk echt tegen de muren op, ik kan zo slecht tegen niks doen
Yep, dattusquote:Op zondag 22 september 2013 12:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het kost anders ook gruwelijk veel tijd en energie.
Voor verhuizen je hond een spuitje geven en na verhuizen een nieuwe nemen?quote:Op zondag 22 september 2013 12:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
Lekker de tijd nemen voor de verhuizing nu je niet met dingen als dubbele huur zit. Ik heb dat nooit gedaan en achteraf best wel spijt, want alles moest snel en daardoor minder mooi![]()
Als je er eenmaal in zit zijn aanpassingen veel moeilijker te maken, zeker als je ook nog huisdieren hebt rondlopen.
Ik denk dat ik straks toch eigenwijs inderdaad een stukje ga lopenquote:Op zondag 22 september 2013 12:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Kleine teen. Ik liep steeds door de gang te strompelen dus kon na werktijd gelukkig even terecht
En ja, die moet uitgroeien dus duurt nog wel even, want wat er nog zit, zit los
Gelukkig heb je iets minder pijn vandaag!
Denk overigens dat als je je armen laag houdt, fietsen op rustig tempo en wandelen wel prima is, als je er toch uit wilt.
Sterkte wijffie!
NEE, gij bruut!quote:Op zondag 22 september 2013 12:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Voor verhuizen je hond een spuitje geven en na verhuizen een nieuwe nemen?
Nee?
eeewquote:Op zondag 22 september 2013 12:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik straks toch eigenwijs inderdaad een stukje ga lopen.
Kleinste teen? Kan nog wel helpen om hem te spalken aan die ernaast? Ik heb de mijne wel gebroken ooit namelijk en toen hielp het wel dat er zo weinig beweging in zat. Hoewel ik uiteindelijk toch behoorlijk last had. Was dezelfde manier trouwens, 's nachts gestoten. Alleen toen was hij uit de kom en stond dus in een hoek van 90 graden op m'n voet. Dat was echt fantastisch
Eeuwig gemiste kans dat ik toen geen pic heb gemaaktquote:
Past niet in mijn schoenquote:Op zondag 22 september 2013 12:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kleinste teen? Kan nog wel helpen om hem te spalken aan die ernaast? Ik heb de mijne wel gebroken ooit namelijk en toen hielp het wel dat er zo weinig beweging in zat. Hoewel ik uiteindelijk toch behoorlijk last had. Was dezelfde manier trouwens, 's nachts gestoten. Alleen toen was hij uit de kom en stond dus in een hoek van 90 graden op m'n voet. Dat was echt fantastisch
Ik ben gewoon zeer oplossingsgericht ingesteldquote:
Het is ook fucking irritant dat zo'n klein dingetje zoveel zeer kan doenquote:Op zondag 22 september 2013 12:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Past niet in mijn schoen
Wond moet met name drogen dus ik draag thuis geen pleisters erop, loop op teenslippertjes. Zal wel weer over gaan maar is gewoon stom nu
Mijn moeder heeft dat dus echt VAAK gehadquote:Op zondag 22 september 2013 12:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Godsamme wat klinkt dat kutquote:Op zondag 22 september 2013 13:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft dat dus echt VAAK gehaden op een gegeven moment was dat kommetje waar je teen normaal in terugschiet zo lam dat het met het kleinste tikkie weer uit de kom schoot
Toen hebben ze het operatief vast gezet en na 1 of 2 keer stoten weer terug bij af
Ja ze had ook écht heel veel pijn als het gebeurde, wat niet wegneemt dat het best wel lomp is om zo vaak dezelfde kleine teen te stotenquote:
Ik heb laatst 20 navelpiercings gefaald voor 2 euroquote:Op zondag 22 september 2013 13:06 schreef Molo het volgende:
Schaar, heb je nog goeie eBay tips qua falen?
Fuckquote:Op zondag 22 september 2013 13:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft dat dus echt VAAK gehaden op een gegeven moment was dat kommetje waar je teen normaal in terugschiet zo lam dat het met het kleinste tikkie weer uit de kom schoot
Toen hebben ze het operatief vast gezet en na 1 of 2 keer stoten weer terug bij af
Alcoholist?quote:Op zondag 22 september 2013 13:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja ze had ook écht heel veel pijn als het gebeurde, wat niet wegneemt dat het best wel lomp is om zo vaak dezelfde kleine teen te stoten
Ja daar heb ik niks aanquote:Op zondag 22 september 2013 13:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb laatst 20 navelpiercings gefaald voor 2 euro
Waar zoek je naar?quote:
Ja dat was bij haar wel altijd, zodra ie terugschoot was alles weer okequote:Op zondag 22 september 2013 13:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Fuck![]()
Want dat stoten doet zeer, maar dat terugzetten.
Hoewel ik nog steeds vermoed dat mijn dokter de teen heeft gebroken toen hij hem terugzette, want hij zei dat de pijn vrijwel direct minder moest worden. Toen ik zei dat het juist veel erger werd heeft hij me toch maar even langs het ziekenhuis gestuurd
Nee ze drinkt nooitquote:
Gewoon goedkope faals, ik heb niks nodig uiteraardquote:
Draag ik nietquote:Op zondag 22 september 2013 13:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
20 oorbellen voor een euro?
http://www.ebay.nl/itm/20(...)tem460feec524&_uhb=1
Mijn godquote:Op zondag 22 september 2013 13:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dit topic
R&P / Mijn moeder gedraagt zich afstandelijk
Zo afstandelijk dat ze je al 11 jaar ¤200 per maand lenenquote:
Het moet inderdaad een troll zijnquote:Op zondag 22 september 2013 13:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dat figuur kan niet echt zijn.
Zijn ouders ook niet trouwens
Ja die werd in het andere topic ook al genoemdquote:Op zondag 22 september 2013 13:28 schreef Sharana_LV het volgende:
nog een
KLB / Chronisch geldgebrek, geen interesse in werken en sleur
van dezelfde
Gvdquote:Op zondag 22 september 2013 13:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dit topic
R&P / Mijn moeder gedraagt zich afstandelijk
eBay? Rapporterenquote:Op zondag 22 september 2013 15:19 schreef Mss het volgende:
Dat je iets van $14 wil kopen in de VS en dat de goedkoopste shipping optie dan $120 is. En het gaat om een tube haarspul
Moet ik bij een Amerikaans vriendinnetje checken of zij er goedkoper aan kan komen en wat het dan bij elkaar kost?quote:Op zondag 22 september 2013 15:25 schreef Mss het volgende:
Ja best wel gay, want het schijnt goed spul te zijn maar op ebay is het dus rete duur
Mja, ik heb zo niet echt VS connecties. Broertje woont in Canada, dus dat kan wel, maar dat wordt ook wel weer heel omslachtig.quote:Op zondag 22 september 2013 15:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Moet ik bij een Amerikaans vriendinnetje checken of zij er goedkoper aan kan komen en wat het dan bij elkaar kost?
Weekendquote:Op zondag 22 september 2013 15:26 schreef PriemGirl het volgende:
Zo dit is al een zeer busy weekend geweest
Ik heb oreobonbons gemaakt en...... that's it![]()
Ik twijfel om nog cakepops te maken
wat zijn cakepops?quote:Op zondag 22 september 2013 15:26 schreef PriemGirl het volgende:
Zo dit is al een zeer busy weekend geweest
Ik heb oreobonbons gemaakt en...... that's it![]()
Ik twijfel om nog cakepops te maken
Als ik 1 van m'n connecties vraag het te halen en naar jou te sturen moet dat geen issue zijn hoor (tenzij het moeilijk aan te komen is uiteraard).quote:Op zondag 22 september 2013 15:28 schreef Mss het volgende:
[..]
Mja, ik heb zo niet echt VS connecties. Broertje woont in Canada, dus dat kan wel, maar dat wordt ook wel weer heel omslachtig.
Zo af en toe iddquote:Op zondag 22 september 2013 15:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Weekenddaar is het toch ook voor
?:
Cakjes omhult in chocolade....OP EEN STOKJEquote:
Je zou ook de webshop kunnen mailen idd, of het wel kloptquote:Op zondag 22 september 2013 15:28 schreef Mss het volgende:
Ik heb onderhand het idee dat het een fout moet zijn, zoiets kan toch niet zo duur zijn?
Hoe de fuck kun je daar nog over nadenken? GA MAKEN DIE ZOOI!quote:Op zondag 22 september 2013 15:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zo af en toe idd![]()
![]()
Ben zelfs te lui om de was te doen
[..]
Cakjes omhult in chocolade....OP EEN STOKJE![]()
![]()
![]()
Omdat het kan
quote:Op zondag 22 september 2013 15:32 schreef Debsterr het volgende:
Ik ben al de hele middag foto's aan het bewerken enzo, met 90's request aan. In een legging en ruim shirt
.
Ermahgerd je hebt gelijk !!! *RENT NAAR DE KEUKEN NU*quote:Op zondag 22 september 2013 15:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hoe de fuck kun je daar nog over nadenken? GA MAKEN DIE ZOOI!
pics als je klaar bentquote:Op zondag 22 september 2013 15:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Hier baggy broek met baggy trui... Comfy clothes
[..]
Ermahgerd je hebt gelijk !!! *RENT NAAR DE KEUKEN NU*
Ik kijk er zoooo naar uit om die luxe oven te kopen vlg jaarquote:Op zondag 22 september 2013 15:35 schreef Dwyn het volgende:
Nieuwe combi besteld. Eindelijk weer een oven
Ja, kon dat maar in mijn mini-keuken.quote:Op zondag 22 september 2013 15:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik kijk er zoooo naar uit om die luxe oven te kopen vlg jaar![]()
![]()
![]()
3 TAARTEN IN 1 KEER WAJAAA
OKAYYYYYquote:
Eerder omdat velen restecpquote:Op zondag 22 september 2013 15:47 schreef IJsdraakje het volgende:
En ermahgerd, velen likes op m'n tomaatfoto.
quote:
quote:
Bij het drinkding even na de 3 heb ik even gewandeld om het water naar binnen te gieten ipv over me heen en in de laatste kilometer een klein stukje omdat het even op was, maar toen hoorde ik iemand aan de kant roepen dat het nog maar een klein stukje was, dus weer gaan rennen toen.quote:Op zondag 22 september 2013 15:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad! Hield je het goed vol?
Haha ja dat laatste stuk is magisch hequote:Op zondag 22 september 2013 16:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bij het drinkding even na de 3 heb ik even gewandeld om het water naar binnen te gieten ipv over me heen en in de laatste kilometer een klein stukje omdat het even op was, maar toen hoorde ik iemand aan de kant roepen dat het nog maar een klein stukje was, dus weer gaan rennen toen.
En aan m'n tijd te zien ben ik veel harder gegaan dan normaal, dus de spierpijn en het stuklopen verbaast me niet.(m'n snelste 5 was eerst 36.44 zonder te wandelen, nu was het mét wandelen 33.49. Bizar iets, dat enthousiasme.
)
quote:Op zondag 22 september 2013 16:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha ja dat laatste stuk is magisch hedat je echt beseft dat je gewoon fucking 5 km kan hardlopen
. Nu op naar de 10
?
Heb je al enig idee wanneer/waar je die wil lopenquote:
Er is een leuke 10km in Schoorl in februari, misschien die.quote:Op zondag 22 september 2013 16:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heb je al enig idee wanneer/waar je die wil lopen?
Dat is echt te ver weg vanaf hierquote:Op zondag 22 september 2013 16:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er is een leuke 10km in Schoorl in februari, misschien die.
Ja, voor mij is het een stukje fietsen.quote:Op zondag 22 september 2013 16:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat is echt te ver weg vanaf hierik ga sowieso voor de 10k in Rotterdam in april
.
Ermahgerd naamsitequote:Op zondag 22 september 2013 15:37 schreef Mss het volgende:
Maargoed, ik wil dus hier de bovenste van
http://www.missjessies.com/shop/stylers#.Uj7yeIZuXXM
Er staat op die site een store-locator met winkels in Nederland. Paar in Rotterdam, 1tje in Amsterdam. Zit daar niks bij?quote:Op zondag 22 september 2013 15:37 schreef Mss het volgende:
Maargoed, ik wil dus hier de bovenste van
http://www.missjessies.com/shop/stylers#.Uj7yeIZuXXM
http://www.missjessies.com/Store-Locatorquote:5 SEARCH RESULTS for Netherlands Pages 1 of 1
DistanceStore AddressPhoneStore Hours
Me Gorgeous
West kruiskade 37b
3014ak Rotterdam
The Netherlands
www.megorgeous.nl Tel: 010-4140717
MS Laboratories
Mijestraat 35
3044 CE Rotterdam
The Netherlands
www.mslaboratories.nl Tel: +31-(0)624892200
Monday:
Tuesday:
Wednesday:
Thursday:
Friday:
Saturday:
Sunday:
9AM - 530PM
9AM - 530PM
9AM - 530PM
9AM - 530PM
9AM - 530PM
Closed
Closed
Yari Hair & Cosmetics
Zuidplein Hoog 488
30830 BL Rotterdam
The Netherlands
Tel: 010-4812400
Fax: 010-4806750
Monday:
Tuesday:
Wednesday:
Thursday:
Friday:
Saturday:
Sunday:
12PM - 530PM
930AM - 530PM
930AM - 530PM
930AM - 530PM
930AM - 9PM
930AM - 530PM
12PM - 530PM
Afro Collections
Beijerlandselaan, 67
Rotterdam 3074 ec
Netherlands
Soso Lobi Real Hair & Cosmetics
1st Van Swindenstraat 397
1093 GB
Amsterdam, Netherlands
Tel: 0031-7711011 Monday:
Tuesday:
Wednesday:
Thursday:
Friday:
Saturday:
Sunday:
10AM - 6PM
10AM - 6PM
10AM - 6PM
10AM - 6PM
10AM - 6PM
10AM - 6PM
Closed
Ik moet echt een UI met google-baas gaan makenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 22-09-2013 17:29:43 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |