Vuile huichelaars zijn het
_____ Preferenso Starter Corina27 (2 ervaringen) op 23 jul 2013
Huichelaars zijn het ons dossier lag Bij een deurwaarder vanwege te hoge kosten heel 2012 en begin 2013 netjes betaald aan die deurwaarder krijg je op 19-7 een brief dat oxxio het dossier door heeft gespeeld naar een andere deurwaarder omdat je in 2012 niet netjes hèb bètaald en hèb op 1 1 2013 een brief van de deurwaarder gehad dat het dossier is gesloten dus mensen pas op ze proberen je een oor aan te naaien
O<!
ga naar
www.oxxio.nl2013-07-24 08:21:56
Oxxio reactie op deze ervaring
Beste Corina27,
Wij begrijpen dat het heel vervelend voor u is om door een ander incassobureau te worden benaderd terwijl u in de veronderstelling bent reeds te hebben betaald.
Wij zouden dit graag voor u onderzoeken en mogelijk oplossen. Kunt u ons uw klantnummer e-mailen via deoxxiomedewerker@oxxio.nl?
Met vriendelijke groet,
Tess
Oxxio Nederland bv
2013-07-24 08:31:51
reactie van Corina27 op deze ervaring
jullie kunnen het bekijken kom nu niet aanzetten dat jullie het netjes willen gaan uitzoeken hebben jullie destijds ook niet gedaan dus heb jullie hulp niet meer nodig ben zo slim geweest om alles te bewaren en jullie leggen het dossier ergens anders terwijl het zelfde dossier bij de eerste deurwaarder ligt en daar is het dossier gesloten wat denken jullie dubbele rekeningen te innen zit in de wsnp dus moet goed op mn papieren letten ben blij dat ik dat gedaan heb want wat bij de 2e deurwaarder ligt komt overeen met de gegevens bij de 1e deurwaarder en die 1e heeft op 1-12-2012 het dossier GESLOTEN. heb alles al doorgespeeld naar de 2e deurwaarder dus daar zullen jullie wel bericht van krijgen dat je nergens geen recht meer op heb. en dan vind ik nog het trieste jullie zijn op de hoogte dat we in de wsnp zitten want jullie hebben zelf gereageerd naar mijn bewindvoerster dat er een bedrag van 359 euro openstaat en deurwaarder 2 zegt dat jullie van niks af weten. beetje vreemd allemaal
2013-07-24 08:56:22
Beste Corina27,
Wij nemen aan dat u graag een oplossing wenst voor uw klachten en dat dit de reden is dat u een forum als deze benadert.
Het kan toch geen kwaad om onze afdeling ernaar te laten kijken? Wellicht dat een oplossing zich dan sneller aandient. Het is in ieder geval uw eigen keuze of u van dit aanbod gebruik wenst te maken of niet.
Met vriendelijke groet,
Tess
Oxxio Nederland bv
2013-08-20 14:19:11
Der is nog geen contact geweest van oxxio dus kan geen cijfer geven
2013-08-20 14:20:21
Der is nog geen contact geweest van oxxio dus kan geen cijfer geven
2013-08-20 15:14:07
Goedemiddag Corina,
Wij hebben contact met u gezocht, echter geen gegevens van u ontvangen. Zie onze eerdere verzoeken van Tess.
Hierbij nogmaals het verzoek, indien u wenst door ons te worden geholpen, uw gegevens te e-mailen naar deoxxiomedewerker@oxxio.nl.
Met vriendelijke groet,
Michael
Oxxio Nederland bv
2013-08-20 15:30:49
Hoe hebben jullie contact gezocht dan heb namelijk de afgelopen weken zelf met jullie contact opgenomen maar helpen doen jullie niet klantnr 5590976 denk dat het klantnr genoeg zegt stat op de naam van r hendrickx
2013-08-20 17:23:02
Goedemiddag Corina,
Dank u wel voor het doorgeven van uw gegevens. We zullen de situatie voor u uitzoeken en nemen vervolgens contact met u op om het met u te bespreken.
Met vriendelijke groet,
Michael
Oxxio Nederland bv
2013-08-22 20:32:43
Beoordeling gewijzigd van 0,0 naar 6,9
Ik ben vandaag idd terug gebeld door een medewerker van oxxio genaamd Michael en die heeft mij vandaag fantastisch geholpen oxxio gaf het misverstand toe, en wij zijn er samen aan uit gekomen dus mijn eerdere reactie,s over oxxio neem ik meteen terug