Laatst actieve inderdaad. Tis gewoon rete handig als ik zeker pagina's moet vergelijken om niet te hoeven verplaatsen op het toetsenbord en desnoods 20 keer achter elkaar CTRL-Tab te doen en zo te kunnen switchen tussen bijv. tabblad 3 en 8 ofzo.quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:41 schreef BBQSausage het volgende:
Laatst actieve tab, of laatste tab in het rijtje?
Ctrl+tab = tabje vooruit.
Ctrl+shift+tab = tabje achteruit.
Ctrl+1 / Ctrl+2 / Ctrl+3 / etc. = Eerste tab, 2e tab, 3e tab.
Ctrl+9 = laatste tab.
Is in vrijwel elke browser het geval.
Trek ze los naar een nieuwe actieve browser.quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:47 schreef ursel het volgende:
[..]
Laatst actieve inderdaad. Tis gewoon rete handig als ik zeker pagina's moet vergelijken om niet te hoeven verplaatsen op het toetsenbord en desnoods 20 keer achter elkaar CTRL-Tab te doen en zo te kunnen switchen tussen bijv. tabblad 3 en 8 ofzo.
Dan doe je dus simpelweg CTRL+3 en CTRL + 8.quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:47 schreef ursel het volgende:
[..]
Laatst actieve inderdaad. Tis gewoon rete handig als ik zeker pagina's moet vergelijken om niet te hoeven verplaatsen op het toetsenbord en desnoods 20 keer achter elkaar CTRL-Tab te doen en zo te kunnen switchen tussen bijv. tabblad 3 en 8 ofzo.
Mja, is idd een optiequote:Op zaterdag 21 september 2013 14:54 schreef donroyco het volgende:
[..]
Trek ze los naar een nieuwe actieve browser.
Kan, maar moet ik dus steeds onthouden welk nummer het is.quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dan doe je dus simpelweg CTRL+3 en CTRL + 8.
Voor en achteruit in tabs werkt ook via Ctrl PgUp/PgDn. De Ctrl+nummer kende ik nog niet, wel handig. Blijft ook het naar laatst active scherm springen een beetje missen sinds ik met tabs werk.quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:41 schreef BBQSausage het volgende:
Laatst actieve tab, of laatste tab in het rijtje?
Ctrl+tab = tabje vooruit.
Ctrl+shift+tab = tabje achteruit.
Ctrl+1 / Ctrl+2 / Ctrl+3 / etc. = Eerste tab, 2e tab, 3e tab.
Ctrl+9 = laatste tab.
Is in vrijwel elke browser het geval.
Zoveel mouse ik niet. En heb alles al verwerkt zitten in mijn muis-knoppen, dus ook geen gestures nodig.quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:54 schreef Thomas B. het volgende:
Dat doe ik Chrome altijd met mouse gestures. Stuk sneller en makkelijker dan met sneltoetsen volgens mij. Is er voor Opera ook vast wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |