Hoe zou jij groningen noemen of veendam of wildervank?quote:
Hier stopte ik met lezen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:09 schreef Nikonlover het volgende:
Vandaag ging ik van Schaagje naar Dampie
quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:09 schreef Nikonlover het volgende:
de reizigers moesten overstappen op een bus naar Eindje en vanaf daar weer verder kunnen reizen naar Maasje
Hier stopte ik met lezen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:09 schreef Nikonlover het volgende:
Waarom zijn er altijd mensen die klagen dat er in het weekend werkzaamheden zijn? Vandaag ging ik van Schaagje.
Die tweede kijkt scheelquote:Op zaterdag 21 september 2013 14:57 schreef BozeHaas het volgende:
Vanaf nu gaat het over hazen en konijntjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zoek op: konijn poolquote:Op zaterdag 21 september 2013 14:57 schreef BozeHaas het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoiquote:Op zaterdag 21 september 2013 15:10 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
zoek op: konijn pool
en be amazed. echt een bijzonder diertje
Deze?quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:10 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
zoek op: konijn pool
en be amazed. echt een bijzonder diertje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Kijken op eigen risico)
Wrom?quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Schrijf de plaatsnamen gewoon voluit, homo
Dit zijn anders de mooiste konijnen:quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:57 schreef BozeHaas het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oke Henk.quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:14 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit zijn anders de mooiste konijnen:
[ afbeelding ]
En dit de mooiste hazen.quote:
Ah moet ik soms een kangoeroe kick op je voorhoofd gevenquote:Op zaterdag 21 september 2013 18:18 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En dit de mooiste hazen.
[ afbeelding ]
Nu is haas echt boos? Poe he, nu wordt ik bang!quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:22 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ah moet ik soms een kangoeroe kick op je voorhoofd geven
Waar woon je ik kom maximaal als Maxima's vader en laat je hazenzaad slikkenquote:Op zaterdag 21 september 2013 18:22 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nu is haas echt boos? Poe he, nu wordt ik bang!
Geakkiequote:Op zaterdag 21 september 2013 17:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Omdt ht aners nit lkkr leest
En omdat het fucking nichterig is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |