Ik heb niet de meest interessante openings maar Hey vind ik ook altijd kort door de bochtquote:Op maandag 14 oktober 2013 02:30 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je tegen ze zegt heDe goed uitziende vrouwen krijgen zoveel aandacht, die hoeven helemaal niet te beginnen met praten.
zit het meisje van je UI ook op tinder?quote:Op maandag 14 oktober 2013 02:44 schreef Wolfs het volgende:
[..]
Ik heb niet de meest interessante openings maar Hey vind ik ook altijd kort door de bocht
De helft reageert ongeveer, de andere helft niet. Maar dan krijg je een week later opeens een reactie dat ze niet vaak naar de app kijken......![]()
gister makkelijk dagje met "lekker weertje he"quote:Op maandag 14 oktober 2013 09:00 schreef VanKuikeren het volgende:
Matches lopen voor geen meter. Of het is de profielfoto of ik ben zelf te kieskeurig.
"Zullen we samen hartstochtelijk de liefde bedrijven?" werkt zeker ook niet?quote:Op maandag 14 oktober 2013 10:54 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
gister makkelijk dagje met "lekker weertje he"![]()
de door vrienden getipte "hoi, neuken?" werkten helaas minder goed
Oh tof, hopelijk hier in Portugal ook dan!quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:45 schreef Silenus het volgende:
Het is in een heleboel landen een hype.
nog niet geprobeerd, zal kijkenquote:Op maandag 14 oktober 2013 12:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Zullen we samen hartstochtelijk de liefde bedrijven?" werkt zeker ook niet?
Wat?quote:Op maandag 14 oktober 2013 08:19 schreef ImYourPimp het volgende:
[..]
zit het meisje van je UI ook op tinder?
/kijkt op fobo: jij bent serieus 16?quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:50 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Lach maar, het is fucking creepy oke
Waarom zou ik daar over liegenquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:18 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
/kijkt op fobo: jij bent serieus 16?
Of moet ik per se via GPS mijn locatie laten bepalenquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:34 schreef Toto69 het volgende:
Ik heb de app geinstalleerd, maar vervolgens wil ie mijn GPS aanslingeren en dat doe ik dan maar hij blijft zoeken naar 'leden in de buurt'
Wa moek hiermee?
Precies. Ze willen duidelijkheid, dan krijgen ze het ook.quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:01 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
nog niet geprobeerd, zal kijken
1 chick kon het 'hoi neuken?' wel waarderen, toen ik zei dat alle andere openingszinnen niet werkten
Ja goh dat is ook het hele idee achter de app he dat het je FB koppeltquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:03 schreef Avey het volgende:
Hmm, jammer dat het niet zonder facebook kan. Ik heb er namelijk geen
Dagje wachten, dan hebben mensen jou geliked(hoop je) , en die komen dan als eerste bij jou potentiele likes... dan druk je bij de eerste op like.. en hoppa een matchquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:51 schreef Quickie_Brat het volgende:
Ik heb nog met niemand gechat. Heb al een hoop matches gekeurd, maar nog niks wederzijds
Moet het wel een leuk iemand zijnquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:04 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
Dagje wachten, dan hebben mensen jou geliked(hoop je) , en die komen dan als eerste bij jou potentiele likes... dan druk je bij de eerste op like.. en hoppa een match
das waar, maar je kan pas wederzijds matchen als je allebei online bent geweest, en dus als je een tijdje niet online bent geweest... dan is de kans groter dat de ander jou al geliket heeftquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:14 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Moet het wel een leuk iemand zijn
Maar ik heb geen GPS binnenshuisquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:29 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
das waar, maar je kan pas wederzijds matchen als je allebei online bent geweest, en dus als je een tijdje niet online bent geweest... dan is de kans groter dat de ander jou al geliket heeft
en ja je vind matches via de gpslogisch dat ie aan moet staan
vanwaar de geschokte reactie?quote:
Nee ik had niet helemaal door wat je bedoelde met UI, noem het zelf meestal avatar.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:39 schreef ImYourPimp het volgende:
[..]
vanwaar de geschokte reactie?
ik had ook kunnen zeggen, lekker wijf staat er in je UI.
Of ga je nu beweren dat je dat zelf bent?
Kan dat? Ben ik toch een smartphone-o-beetquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:34 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
via wifi(gps bepalen) werkt het ook
Goed om te wetenquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:13 schreef japiedevlugge het volgende:
Nog wat praktische info die ik heb ondervonden:
Als je na een tijdje weer online komt, krijg je volgens mij eerst de mensen die jou geliked hebben. Dan de nieuwe matches uit de buurt.
Als iemand op exact de grens zit die je hebt ingesteld, is er een grote kans dat ze buiten die grens zit maar dat ze jou geliked heeft.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:13 schreef japiedevlugge het volgende:
Nog wat praktische info die ik heb ondervonden:
Als je na een tijdje weer online komt, krijg je volgens mij eerst de mensen die jou geliked hebben. Dan de nieuwe matches uit de buurt.
Als iemand op exact de grens zit die je hebt ingesteld, is er een grote kans dat ze buiten die grens zit maar dat ze jou geliked heeft.
Heb je als jezelf minderjarig bentquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:07 schreef BlueJeans het volgende:
Ik krijg alleen maar knulletjes van 16 terwijl ik duidelijk 18-25 heb opgegegeven!
Weet ik niet, maar je lijkt niet bepaald 16.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:46 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar over liegen
Godver! Gelukkig duurt dat nog maar een paar weekjes. (hooray!)quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb je als jezelf minderjarig bent
Zie dan de match wel verschijnenquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:14 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Godver! Gelukkig duurt dat nog maar een paar weekjes. (hooray!)
Dan heeft ze je eruit gegooidquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:46 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik ben al 3 dagen alle foto's aan het liken...
Ik heb tot nu toe 1 match, maar die woonde op 60km afstand, ik heb geen berichtje gestuurd en ze staat ook niet meer in de matchlijst..
Wow. Om dat voor elkaar te krijgen moet je wel waanzinnig slechte foto‘s hebben geloof ik. Gecondoleerd.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:46 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik ben al 3 dagen alle foto's aan het liken...
Ik heb tot nu toe 1 match, maar die woonde op 60km afstand, ik heb geen berichtje gestuurd en ze staat ook niet meer in de matchlijst..
Of gewoon niet aantrekkelijk genoeg zijn voor de dames.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wow. Om dat voor elkaar te krijgen moet je wel waanzinnig slechte foto‘s hebben geloof ik. Gecondoleerd.
Nog niet populair genoeg in Lissabon gok ik zo.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:27 schreef Toto69 het volgende:
Ik heb de app maar ik krijg meteen: je hebt alle mogelijke matches bij jou in de buuet bekeken. Ook kan ik niks of niemand liken. Wat is dit?
waar woon je?quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:27 schreef Toto69 het volgende:
Ik heb de app maar ik krijg meteen: je hebt alle mogelijke matches bij jou in de buuet bekeken. Ook kan ik niks of niemand liken. Wat is dit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |