Ik meer dan ik verwacht had terwijl ik helemaal niet zo'n fanatieke facebooker ben.quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die ben ik pas een paar keer tegengekomen, dat we een gedeelde vriend hadden. Gedeelde interesses zie ik genoeg.
Op de i drukken en naar beneden scrollen (soms even wat geduld hebben want het laden gaat niet altijd even snel).quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:30 schreef ImYourPimp het volgende:
[..]
gedeelde vrienden zie ik niet hooralleen hoeveel vrienden er gedeeld zouden zijn.
verder valt het wel mee met vinden op FB als je geen ozewiezewozewiezewallakristalla heet
Dat is niet zo'n ramp. Zolang de app maar niks uit mijn naam plaatst, dat vind ik altijd bloedirritantquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:25 schreef MissGump het volgende:
[..]
Maar je ziet dus wel gedeelde vrienden en gedeelde interesses, dus het is niet gezegd dat die ander je niet binnen no-time gevonden heeft op facebook
Ik FB vrij fanatiek, en ik zie er best weinigquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:36 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ik meer dan ik verwacht had terwijl ik helemaal niet zo'n fanatieke facebooker ben.
Onzin. Het komt gewoon voor.quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:40 schreef afraid_tech het volgende:
Uit verveling maar eens bekeken denk dat dit nooit succesvol kan zijn. Hoe groot is de kans dat 2 personen elkaar liken.
Nu zo'n 50 matches dus hoop dat het niet gaat onwerenquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:40 schreef afraid_tech het volgende:
Uit verveling maar eens bekeken denk dat dit nooit succesvol kan zijn. Hoe groot is de kans dat 2 personen elkaar liken. Volgens mij is de kans dat je geraakt word door de bliksem groter
Wat voor soort foto gebruik jij?quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nu zo'n 50 matches dus hoop dat het niet gaat onweren
Upperbody/face + facequote:Op zondag 13 oktober 2013 16:05 schreef Dimachaerus het volgende:
Dag 3:
0 matches.
[..]
Wat voor soort foto gebruik jij?
Geloof er niks van iig niet met je eigen foto (no offence) en heb je weet niet hoeveel foto's geliked.quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Voor hem werkt het wel, of je het nu gelooft of nietquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:31 schreef afraid_tech het volgende:
[..]
Geloof er niks van iig niet met je eigen foto (no offence) en heb je weet niet hoeveel foto's geliked.
de foto die de app laat zien is dus gewoon je profielfoto van FB?quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Upperbody/face + face
Geen selfie's.
Synchronisatie duurt evenquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:49 schreef ImYourPimp het volgende:
[..]
de foto die de app laat zien is dus gewoon je profielfoto van FB?
want ik heb die net gewijzigd en als ik noy bij instellingen op Tinder kijk dan geeft ie als eerste foto nog mijn oude foto weer.
zal idd synchronisatie zijn.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Synchronisatie duurt evenTenzij het een week duurt, dan klopt het niet. Staat ie ook echt in de map Profielfoto's in FB?
is dus te corrigeren.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:56 schreef Timmie85 het volgende:
Friezinnen maken kennelijk weinig gebruik van Tinder. Ik word inmiddels al gematched met mensen die in Haarlem wonen.
Ben ook 1 persoon tegengekomen met een gedeelde vriend, dat was wel komisch.
Overigens denkt die app dat ik 113 ben, moet ik die lui nou emailen om dat te corrigeren, of update dat vanzelf?
je hebt gelijkquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:01 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
Hoe dan? Want als ik naar profiel ga, dan kan ik Age niet aantikken, die is grijs.
Mjah, volgens FB ben ik 28, wat klopt. Maar Tinder maakt er 113 van. Kom nou, zo oud zie ik er ook niet uit..quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:03 schreef ImYourPimp het volgende:
[..]
je hebt gelijk![]()
hij moet gewoon je FB leeftijd gebruiken.
Haha 50 ja? Een paar dagen geleden opende je nog een topic dat het je maar niet lukte om aan matches te komen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoe kan dat, minimum is toch 18 wat je op kan geven?quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:53 schreef krullenbolletje het volgende:
Leuke app, wel een beetje jammer dat je als 16 jarige gematched wordt met 13 jarige
Blijkbaar nietquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hoe kan dat, minimum is toch 18 wat je op kan geven?
En ik krijg bij 100 mijl nog niksquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:41 schreef ImYourPimp het volgende:
WTF, echt niet normaal dit![]()
Heb m nu ingesteld op straal van 1 km en er komt echt geen eind aan de rij met mooie chicks![]()
heb al een paar potentiele kandidaatjes op de chat, 1 meid gaf ook gewoon direct aan erop te zitten voor een paar hete one night stands.
Nope werkt niet, al geprobeerdquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:42 schreef ImYourPimp het volgende:
klopt, dan moet ie dat eerst laden.
gewoon even geforceerd beindigen via app beheer en dan opnieuw starten
ja heel vaag.quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:42 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
En ik krijg bij 100 mijl nog niks![]()
quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:40 schreef afraid_tech het volgende:
Uit verveling maar eens bekeken denk dat dit nooit succesvol kan zijn. Hoe groot is de kans dat 2 personen elkaar liken. Volgens mij is de kans dat je geraakt word door de bliksem groter
op hoeveel likes ongeveer?quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:45 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]Als je niet lelijk bent heb je zo matches hoor. Ruim 100 hier al.
dat is wel aardig, heb zo geen idee wat mijn ratio ongeveer zou zijn.quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:50 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Weet ik niet precies. Ongeveer 1 op de 3 likes komen wel terug.
Ja andere foto en eisen iets omlaag :p zijn er maar stuk of 7 die echt leuk zijnquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:08 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Haha 50 ja? Een paar dagen geleden opende je nog een topic dat het je maar niet lukte om aan matches te komen.
Nee, maar ik kan ze ook niet allemaal door. Overigens, ik heb ook een sessie gedaan waar ik gewoon 100 dames achter elkaar geliked hebt en dan vervolgens gewoon kieskeurig mensen er weer uit flikker als ze me terug liken. Werkt ookquote:
of samen met een knappere vriendinquote:Op maandag 14 oktober 2013 01:11 schreef Vinceee het volgende:
Familiefoto's als eerste foto gebruiken![]()
quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:53 schreef krullenbolletje het volgende:
Leuke app, wel een beetje jammer dat je als 16 jarige gematched wordt met 13 jarige
quote:Op maandag 14 oktober 2013 02:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die ook nog centraal op de foto staat
Ligt eraan wat je tegen ze zegt hequote:Op maandag 14 oktober 2013 01:10 schreef Wolfs het volgende:
[..]
Merk trouwens wel dat een groot deel gewoon niet terug chat of helemaal niet frequent..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |