Voor Tinder regel ik de meeste van mijn dates natuurlijk gewoon in het echt, nog steeds eigenlijk. Dus doe niet alsof je mij kent en weet hoe ik ben en ik heb ook nergens gezegd dat ik Tinder nodig heb, toch?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:28 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Het klopt wel en zo werkt het ook. Dat het bij jou niet werkt zegt iets over jou. Als jij iedere week een leuk meisje uit een discotheek wil penetreren kan dat prima, er zijn namelijk genoeg leuke meiden die gepenetreerd willen worden, daar ben ik van overtuigd. Het ligt vooral aan je looks (jaja) en hoe je bent (kun je leuk praten e.d.)
Ik snap het sowieso niet: er zijn zoveel gewillige leuke interessante mensen, op de uni, in de trein, overal wel. Zoek oogcontact, flirt wat en stap erop af, klaar. Ik snap oprecht niet waarom je daar Tinder voor nodig hebt, maar ja.
Ik hoef toch geen ja te drukken bij elk mooi meisje?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:58 schreef Silenus het volgende:
[..]
Echt een onnozele conclusie die je daaruit haalt, maar dat terzijde. Het ging me er meer om dat je zogenaamd heel cool (inclusief die schijnheilige-smiley) aangeeft dat er 'bizar veel mooie meisjes' op zitten en dan dat je er 1 op de 15 liked.
Doe dan niet zo tof.
Belangrijkste is dat je van elkaar weet dat je elkaar leuk vindt. Maakt het een stuk makkelijker dan met uitgaanquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:52 schreef Wolfs het volgende:
Tinder is gewoon veel laagdrempeliger? Kost veel minder moeite dan naar een kroeg/club toe gaan. Bovendien kan je op tinder met meerdere meisjes tegelijk chatten en heb je met veel meer mensen contact dan op een gemiddelde avond stappen. Kortom, het is wel degelijk een goede optie.
Paiq,quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:55 schreef tjoptjop het volgende:
Oh ja, die chicks die het als 'grapje' doen
Die ken ik nog wel van toen Paiq net begon, die waren zo'n beetje het makkelijkst te regelen van allemaal
Niet iedereen op deze aardbol begint nu met een studie en is 18, bovendien kun je van een fatsoenlijke studentenvereniging geen lid worden midden in het jaar dus slaat die tip eigenlijk helemaal nergens op.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:03 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Nou, de hotties die ik ken die erop zitten nemen het niet serieus. Het is voor de grap/nieuwsgierigheid. Personen hier nemen het overduidelijk serieus, gaan daten en willen seks. Ik denk echt dat je dan beter naar de kroeg kunt gaan. Of lid worden van een studentenvereniging. Bij mij doen zoveel mensen het met elkaar.Tijdens de introductie al, seks hebben kost helemaal geen tijd of moeite.
Ik zou d'r raken hoor..quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:39 schreef RVDBRDM het volgende:
Hockeykneus Sophie Polkamp staat er ook op. Vooralsnog geen match
Ik vond het destijds best leuk, werkte met invites. Was ook gewoon een verzamelplek van studenten en andere jongelui.quote:
De app werkt niet perfect inderdaad. Echt is echter wel.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:59 schreef RedFever007 het volgende:
Even geïnstalleerd. Maar ik twijfel toch aan de echtheid van de app
Kwam een zeer leuk uitziende dame tegen met een ietwat niet alledaagse naam. Dus ik denk, die kan ik via FB vast ook vinden. Volgens Tinder woont ze 70 km bij mij vandaan (Groningen). Op FB echter blijkt ze in Den Haag te wonen. Hmmm vreemd wel toch?
Misschien was ze op dat moment aan het reizen en niet in haar woonplaats, kan ook nog he.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:59 schreef RedFever007 het volgende:
Kwam een zeer leuk uitziende dame tegen met een ietwat niet alledaagse naam. Dus ik denk, die kan ik via FB vast ook vinden. Volgens Tinder woont ze 70 km bij mij vandaan (Groningen). Op FB echter blijkt ze in Den Haag te wonen. Hmmm vreemd wel toch?
Maar volgens mij wel veel van die figuren die 'ff kijken'quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:05 schreef RedFever007 het volgende:
wel bijna zonder uitzondering perfect uitziende dames zeg
Misschien was ze op t moment dat jij haar op tinder tegen kwam ook wel in groningen. Hij zoekt mensen in jouw buurt, dus zal bij andere mensen denk ik ook wel hun locatie dan gebruiken en niet hun woonplaats van Facebook?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:59 schreef RedFever007 het volgende:
Ah ja natuurlijk! Dat is het vast! Niet aan gedachtquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:07 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Misschien was ze op t moment dat jij haar op tinder tegen kwam ook wel in groningen. Hij zoekt mensen in jouw buurt, dus zal bij andere mensen denk ik ook wel hun locatie dan gebruiken en niet hun woonplaats van Facebook?
Ze giechelen nog steeds een beetje als je hem binnenduwt ... vet grappig.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:55 schreef tjoptjop het volgende:
Oh ja, die chicks die het als 'grapje' doen
Die ken ik nog wel van toen Paiq net begon, die waren zo'n beetje het makkelijkst te regelen van allemaal
Ik heb ook een iPhone in de regio Amsterdam. Nu een kleine twee weken in gebruik en ben nog niet eens door alle foto's heen, volgensmij komen er dagelijks meer bij dan dat ik bekijk(en ik probeer dat wel 10 minuten per dag ofzo te doen).quote:Op zondag 13 oktober 2013 02:05 schreef gazhims3lv het volgende:
Hebben anderen ook het gevoel alsof de app voor geen meter werkt op de iPhone? Waar vrienden met andere besturingssystemen veel resultaten krijg krijg ik er maximaal twee per dag in dezelfde regio. Is hier wat aan te doen?
Moet je ze allemaal door?quote:Op zondag 13 oktober 2013 03:36 schreef Wolfs het volgende:
[..]
Ik heb ook een iPhone in de regio Amsterdam. Nu een kleine twee weken in gebruik en ben nog niet eens door alle foto's heen, volgensmij komen er dagelijks meer bij dan dat ik bekijk(en ik probeer dat wel 10 minuten per dag ofzo te doen).
Precies hoe ik erover denk. Eenheidsworsten stuk voor stuk. Reizen, festivals en alcohol. Zo wat het enige dat je tegenkomt.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:50 schreef DenWauwelaar het volgende:
On-topic: wat een doorsnee vrouwen op dat Tinder. Floor, Celine, Josefien, Fleur, Annemarijn, Annelinde, Marjanneke en Lotte.
Allemaal of net even wat mollig of qua gezicht net helemaal niet. Overwegend blond en vrolijk op foto, hetzij quasinonchalante reisfoto's met hetzelfde rijstveld of anders leuk met een vriendin of vriendengroep om een massa-evenement ( al dan niet techno) om maar te laten zien hoe hip, leuk en interessant we zijn. Veel van hetzelfde...
Of helemaal geen foto. Lekker makkelijkquote:Op zondag 13 oktober 2013 11:35 schreef Silenus het volgende:
Haha, klopt wel inderdaad.
Foto 1: Ik bouw met drie kleine negerkindjes op mijn arm een school in Botswana
Foto 2: Ik zit helemaal onder de kleurtjes met de colour-run!
Foto 3: Ik sta voor een waterval in Zuid-Amerika
Foto 4: Selfie
Achja ik val eigenlijk wel gewoon op die vrouwen dus ik zeur verder ook niet.
Grappig deze discussie. Is deze app nu hot? ik denk dat er niks mis mee is dat mensen via internet of zo een app dates proberen te regelen, moeten zij weten toch.Tegenwoordig is van alles digitaal, mensen zijn niet gelijk contact gestoord als ze dingen digitaal doen. Dat is een ouderwetse gedachte. ik denk dat jij nog een beetje met de gedachte zit van " mensen moeten wel desperate zijn om dit te doen" maar zoals iemand hier al postte: we sms'en , fokken,mailen toch ook ipv dingen in real life te zeggen zonder contact gestoord te zijnquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:03 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Het is juist ontzettend makkelijk om seks te krijgen via een kroeg, discotheek of studentenvereniging. Ook als je een grafkop hebt, je hoeft daar niet mooi voor te zijn. Je stapt ook niet in en discotheek op een onbekende af met de vraag of iemand seks wil!Dat gaat wel wat anders, maar het gaat vooral vanzelf.
Dit bedoel ik, mensen zoals jij zitten op Tinder met een reden: in het echt wil het niet vlotten en Tinder is makkelijk/veilig. En dat is geen aanval, dat is niet erg, maar doe het niet af als onzin en ga ook niet persoonlijk aanvallen. Want je benoemt echt exact wat ik bedoel.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:35 schreef Silenus het volgende:
Ik zie het probleem ook niet. Zo is de gemiddelde studente nu eenmaal. Zie dit liever dan pittige kapselsquote:Op zondag 13 oktober 2013 11:35 schreef Silenus het volgende:
Yup, voel je niks van..quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik zie het probleem ook niet. Zo is de gemiddelde studente nu eenmaal. Zie dit liever dan pittige kapsels
Ik wilde een topic maken om deze discussie voort te zetten maar het mag niet, maar ik ben ook gewoon eens met jou.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:02 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Grappig deze discussie. Is deze app nu hot? ik denk dat er niks mis mee is dat mensen via internet of zo een app dates proberen te regelen, moeten zij weten toch.Tegenwoordig is van alles digitaal, mensen zijn niet gelijk contact gestoord als ze dingen digitaal doen. Dat is een ouderwetse gedachte. ik denk dat jij nog een beetje met de gedachte zit van " mensen moeten wel desperate zijn om dit te doen" maar zoals iemand hier al postte: we sms'en , fokken,mailen toch ook ipv dingen in real life te zeggen zonder contact gestoord te zijn
En wat is makkelijker.... Ik ken een gast die op gegeven moment juist liever via online datingsite meiden regelde omdat hij het makkelijker vond. Player figuur die dus makkelijk vrouwen kon regelen. Hij kon zo namelijk van foto naar foto shoppen ( zag meer vrouwen dan hij op 1 aaf stappen tegen kwam ) hoefde geen drankjes te betalen, sprak vaak al gelijk bij de vrouwen thuis af, vrouwen waren makkelijker omdat ze zich niet voor niets aanmelden ..
Daar zijn er echt heel veel van idd.quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:35 schreef Silenus het volgende:
Keurige analyse van het vrouwelijke Tindergehalte.quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:35 schreef Silenus het volgende:
Nee ik ben ook wel zo´n type die naar festivals gaat, in de kroeg hangt met mn vrindjes van de studentenvereniging en houdt van reizen. Niks mis mee, alleen zeik ik het ook graag gewoon af.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]![]()
Jij valt op lekker gekke hippe hippies?
Vooral foto 1 komt opvallend vaak voor, viel mij ook al op.quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:35 schreef Silenus het volgende:
Bij mij is het een beetje een wisselwerking, het ene hoeft het andere niet uit te sluiten. Uiteraard staat een leuke tijd hebben op 1, maar vaak gaat dat bij mij gecombineerd met interacties met vrouwen. Soms om te scoren, soms omdat het gewoon leuk is om een beetje over en weer te flirten.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:28 schreef TomAdorson het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe andere mensen het doen, maar als ik in de kroeg of discotheek ben, wil ik vooral een leuke tijd hebben en niet perse meisjes versieren. Als ik toevallig eentje tegenkom waarvan we soort klik hebben ga ik haar wel aanspreken, maar anders niet.
Nee, volgens mij niet. Het enige wat het doet is je profielfoto's pakken zodat andere die kunnen zien. Voor de rest zie ik niets op mijn FB.quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:10 schreef wouter456 het volgende:
Is het te zien op Facebook als je deze app instaleert? Zo van: 'wouter heeft Tinder geinstaleerd?' of is het op een andere manier te zien? Want dat hoeft niet per se van mij:p
Toch maar overstag gegaan?quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet. Het enige wat het doet is je profielfoto's pakken zodat andere die kunnen zien. Voor de rest zie ik niets op mijn FB.
Even kijken, je kent het welquote:
Nee, helemaal niets. Tenzij je ze toevoegt en je er zo mee gaat chatten natuurlijk.quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:16 schreef Greye het volgende:
Dus geen rare berichtjes op je FB pagina? Klinkt daarbuiten nl best wel tof :-)
Maar je ziet dus wel gedeelde vrienden en gedeelde interesses, dus het is niet gezegd dat die ander je niet binnen no-time gevonden heeft op facebookquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:16 schreef Greye het volgende:
Dus geen rare berichtjes op je FB pagina? Klinkt daarbuiten nl best wel tof :-)
Die ben ik pas een paar keer tegengekomen, dat we een gedeelde vriend hadden. Gedeelde interesses zie ik genoeg.quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:25 schreef MissGump het volgende:
[..]
Maar je ziet dus wel gedeelde vrienden en gedeelde interesses, dus het is niet gezegd dat die ander je niet binnen no-time gevonden heeft op facebook
gedeelde vrienden zie ik niet hoorquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:25 schreef MissGump het volgende:
[..]
Maar je ziet dus wel gedeelde vrienden en gedeelde interesses, dus het is niet gezegd dat die ander je niet binnen no-time gevonden heeft op facebook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |