Baasquote:Op donderdag 10 oktober 2013 15:33 schreef FL_Freak het volgende:
Dankje Tinder heb binnenkort een date
Als je wilt kun je een foto uploaden op Facebook die voor niemand te zien is, maar deze foto kun je wel op Tinder gebruikenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:35 schreef Dimachaerus het volgende:
Interessante app, ik heb alleen geen foto's van mezelf op facebook, dan moet ik dus met mijn gezicht op het wereld wijde web..
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 02:16 schreef Photomorti het volgende:
valt me wel op dat het mooie meisjes gehalte wel bizar hoog licht , toch wel zeker 1 op die 10 a 15 druk ik echt wel op ja
Ik like gewoon elke foto, ben nog geen lelijk meisje tegengekomen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 02:16 schreef Photomorti het volgende:
valt me wel op dat het mooie meisjes gehalte wel bizar hoog licht , toch wel zeker 1 op die 10 a 15 druk ik echt wel op ja
Hoe doe je dat?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:59 schreef Konev het volgende:
[..]
Als je wilt kun je een foto uploaden op Facebook die voor niemand te zien is, maar deze foto kun je wel op Tinder gebruiken
Ik heb een vriend maar zit er ook, omdat ik even wil zien wie er allemaal opzitten. Best veel mensen dus. Ook van mijn uni. Maar ik doe er niets mee. Vriendinnnen van mij zitten er ook op om te checken, maar doen er niets mee.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:58 schreef FL_Freak het volgende:
Vrouwen die een vriend hebben en dan op tinder langskomen, plz uninstall
Een foto uploaden (ik heb het op mijn telefoon gedaan) en dan bij de privacy instellingen aanklikken dat hij alleen voor jezelf zichtbaar is. Vervolgens staat hij wel in de map 'Uploads vanaf je telefoon' op Facebook en is hij als het goed is ook in te stellen voor je profiel op Tinder. Dit moet je dan wel even in de app zelf doenquote:
Dit ja, 'om even te kijken'.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:58 schreef FL_Freak het volgende:
Vrouwen die een vriend hebben en dan op tinder langskomen, plz uninstall
Zichzelf even taxeren om te kijken of ze nog wat anders kunnen aantrekken...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:05 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Dit ja, 'om even te kijken'.
Zeg dan gelijk dat je aandacht tekort komt.
dus jij vind 10 op de 10 vrouwen die je ziet knap?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:30 schreef Silenus het volgende:
[..]![]()
"Kijk mij eens vet veel lekkere wijven afwijzen"
Hier trapt niemand in hoor.
Of nog erger. De overheid checkt elke seconde of je terroristische gedachten hebt.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:06 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Die worden voor vele $$ verkocht aan adverteerders natuurlijk.
Echt een onnozele conclusie die je daaruit haalt, maar dat terzijde. Het ging me er meer om dat je zogenaamd heel cool (inclusief die schijnheiligequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:30 schreef Photomorti het volgende:
[..]
dus jij vind 10 op de 10 vrouwen die je ziet knap?
Als ik op de uni rondloop krijg ik meer aandacht. Of door de stad of whatever.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:05 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Dit ja, 'om even te kijken'.
Zeg dan gelijk dat je aandacht tekort komt.
Nee hoor, hardop gelachen om wat voor figuren erop zitten met medestudenten. Foto's opgeslagen, sneue one-liners opgeslagen. Het is gewoon best grappig.quote:
Want het is kanslozer om seks te regelen via Tinder dan in een discotheek? Maakt toch niks uit hoe je het voor elkaar krijgt?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:41 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Nee hoor, hardop gelachen om wat voor figuren erop zitten met medestudenten. Foto's opgeslagen, sneue one-liners opgeslagen. Het is gewoon best grappig.
Kansloos is dat er personen zijn die daar serieus zitten om bevestiging, een date of seks. Ga dan bij een studentenvereniging of naar een discotheek.
Waarom via Tinder terwijl je net zo goed een discotheek in kan stappen om daar een gewillig meisje te regelen?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:48 schreef Gesloten het volgende:
[..]
Want het is kanslozer om seks te regelen via Tinder dan in een discotheek? Maakt toch niks uit hoe je het voor elkaar krijgt?
Waarom naar een discotheek als het ook via Tinder kan?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:52 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Waarom via Tinder terwijl je net zo goed een discotheek in kan stappen om daar een gewillig meisje te regelen?
Voor vrouwen is dat al helemaal niet moeilijk, er is altijd wel iemand. Mja, voor mannen net zo.
Omdat een discotheek sowieso makkelijker is als je een beetje vlot bent. Maar denk dat tinder voor de soiaal zwakkeren is wie nooit aandacht krijgen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:54 schreef Gesloten het volgende:
[..]
Waarom naar een discotheek als het ook via Tinder kan?
Eigenlijk moet je beide disciplines beheersen
Daarom zit je er zelf ook op...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:59 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Omdat een discotheek sowieso makkelijker is als je een beetje vlot bent. Maar denk dat tinder voor de soiaal zwakkeren is wie nooit aandacht krijgen.
Maar ik zit er niet op.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:07 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Daarom zit je er zelf ook op...
Precies.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:13 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Ik heb een vriend maar zit er ook
Quote dan alles ipv mierenneuken.quote:
Meer dan de helft van de vrouwen hebben foto's van waar ze in de discotheek staan. Dus daar gaat je theoriequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:34 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Quote dan alles ipv mierenneuken.
Maar goed, ik ben er 100% van overtuigd dat het veelal de sociaal zwakkeren aantrekt. Als het goed gaat in het echt ga je daar echt niet serieus opstaan, als je seks wil kies je wel voor de snellere optie (disco).
Bullshit ik heb al wat dates gehad en waren mooie normale meisjes. En discotheek is niet makkelijker en ook niet sneller.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:34 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Maar goed, ik ben er 100% van overtuigd dat het veelal de sociaal zwakkeren aantrekt. Als het goed gaat in het echt ga je daar echt niet serieus opstaan, als je seks wil kies je wel voor de snellere optie (disco).
Ik laat zien dat je weer eens liegt mevrouw date met spannende jongens, staat op Tinder, heeft een vriend maar gaat niet vreemd hoor.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:34 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Tuurlijk, denk je dat ze je aanspreken voor je persoonlijkheid?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:48 schreef Letsstaytogether het volgende:
Overigens zitten er ook heel veel hotties op. Voor een vagina.
Dit idee heb ik ook. Mijn match-ratio is trouwens beschamend, nu vijf na zeker honderd "likes", haha.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:49 schreef Silenus het volgende:
Volgens mij zitten complete studentenverenigingen juist op tinder. Ik zie eerder veel sociaal sterke mensen daar dan de 'typische fokkers'.
Nou, de hotties die ik ken die erop zitten nemen het niet serieus. Het is voor de grap/nieuwsgierigheid. Personen hier nemen het overduidelijk serieus, gaan daten en willen seks. Ik denk echt dat je dan beter naar de kroeg kunt gaan. Of lid worden van een studentenvereniging. Bij mij doen zoveel mensen het met elkaar.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:49 schreef Silenus het volgende:
Volgens mij zitten complete studentenverenigingen juist op tinder. Ik zie eerder veel sociaal sterke mensen daar dan de 'typische fokkers'.
Waarom maak je je er eigenlijk zo druk om? Als mensen toch lekker Tinder willen gebruiken, doen ze dat toch lekker? Daar heb jij toch geen last van? En al helemaal niet als ze sociaal beperkt zijn volgens jou, toch?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:03 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Nou, de hotties die ik ken die erop zitten nemen het niet serieus. Het is voor de grap/nieuwsgierigheid. Personen hier nemen het overduidelijk serieus, gaan daten en willen seks. Ik denk echt dat je dan beter naar de kroeg kunt gaan. Of lid worden van een studentenvereniging. Bij mij doen zoveel mensen het met elkaar.Tijdens de introductie al, seks hebben kost helemaal geen tijd of moeite.
Ik maak me toch niet druk?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:48 schreef MissGump het volgende:
[..]
Waarom maak je je er eigenlijk zo druk om? Als mensen toch lekker Tinder willen gebruiken, doen ze dat toch lekker? Daar heb jij toch geen last van? En al helemaal niet als ze sociaal beperkt zijn volgens jou, toch?
Ah, dan komt het alleen zo op mij over, zal het wel aan mijn sociale beperktheid liggenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:48 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Ik maak me toch niet druk?Het is toch gewoon een discussie?
Oh. Ik word zo'n 6 keer gequote, dan is het toch best normaal dat ik daar op inga met mijn mening? Er zijn mensen die persoonlijk worden tegenover mij, ik denk dat zulke mensen zich eerder druk maken eigenlijk.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:51 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ah, dan komt het alleen zo op mij over, zal het wel aan mijn sociale beperktheid liggen
Ja, maar de punt die je maakt is onzin. Ten eerste het is niet makkelijker om seks te krijgen in een kroeg of discotheek of studentenvereniging. Niet eens als je een mooi meisje bent. Ik snap wel dat mooie meisjes in principe seks kan krijgen met iedereen die ze willen, maar het zou nog steeds makkelijker zijn om via tinder een date en seks te regelen dan in een kroeg of discotheek. Dat is juist het leuke eraan, Tinder is zo makkelijk.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:48 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Ik maak me toch niet druk?Het is toch gewoon een discussie?
Het is juist ontzettend makkelijk om seks te krijgen via een kroeg, discotheek of studentenvereniging. Ook als je een grafkop hebt, je hoeft daar niet mooi voor te zijn. Je stapt ook niet in en discotheek op een onbekende af met de vraag of iemand seks wil!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:56 schreef TomAdorson het volgende:
[..]
Ja, maar de punt die je maakt is onzin. Ten eerste het is niet makkelijker om seks te krijgen in een kroeg of discotheek of studentenvereniging. Niet eens als je een mooi meisje bent. Ik snap wel dat mooie meisjes in principe seks kan krijgen met iedereen die ze willen, maar het zou nog steeds makkelijker zijn om via tinder een date en seks te regelen dan in een kroeg of discotheek. Dat is juist het leuke eraan, Tinder is zo makkelijk.
Ten tweede, nik heb tot nu toe 3 dates gehad van Tinder. Allemaal knappe meisjes, en sociaal sterk. Tenminste, wat vind jij sociaal sterk? Veel mensen voelen zich niet op hun gemak om in een kroeg of discotheek een onbekende aan te spreken om seks te regelen of een date te krijgen. Vind jij dat soort mensen sociaal zwak?
Oh ja. Ik sms ook omdat ik geen brieven kan schrijven en chat via Skype omdat gesprekken met vrienden face-to-face altijd met desastreuze gevolgen gepaard gaan...quote:[Dit bedoel ik, mensen zoals jij zitten op Tinder met een reden: in het echt wil het niet vlotten
Nou ik ben bekend als iemand met een vlotte babbel in het echte leven. Ik heb ook wel eens iemand in een kroeg of discotheek versierd en daarna geneukt of date gehad. Maar ik heb ook vaak genoeg een blauwtje gelopen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:03 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Het is juist ontzettend makkelijk om seks te krijgen via een kroeg, discotheek of studentenvereniging. Ook als je een grafkop hebt, je hoeft daar niet mooi voor te zijn. Je stapt ook niet in en discotheek op een onbekende af met de vraag of iemand seks wil!Dat gaat wel wat anders, maar het gaat vooral vanzelf.
Dit bedoel ik, mensen zoals jij zitten op Tinder met een reden: in het echt wil het niet vlotten en Tinder is makkelijk/veilig. En dat is geen aanval, dat is niet erg, maar doe het niet af als onzin en ga ook niet persoonlijk aanvallen. Want je benoemt echt exact wat ik bedoel.
Ze denkt dan ook volledig vanuit haar eigen perspectief en dat is het vrouwelijke perspectief.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:12 schreef TomAdorson het volgende:
[..]
Nou ik ben bekend als iemand met een vlotte babbel in het echte leven. Ik heb ook wel eens iemand in een kroeg of discotheek versierd en daarna geneukt of date gehad. Maar ik heb ook vaak genoeg een blauwtje gelopen.
Ik zeg niet dat het een aanval is (hoewel jouw term sociaal zwakkeren niet positief is), maar wat je zegt klopt gewoon niet. Het is niet zo dat de gemiddelde man (knap of lelijk) elke week een kroeg binnen kan stappen en een vrouw van zijn keuze kan krijgen. Zo werkt het niet.
Mijn probleem met jouw stelling is dat je zegt dat het voor sociaal zwakkeren zijn die daarop zitten. Ik denk juist dat in deze tijd het juist de populaire of knappe mensen die app gebruiken, omdat het makkelijk en veilig is, het is gewoon "in" om dit soort apps te gebruiken.
Het klopt wel en zo werkt het ook. Dat het bij jou niet werkt zegt iets over jou. Als jij iedere week een leuk meisje uit een discotheek wil penetreren kan dat prima, er zijn namelijk genoeg leuke meiden die gepenetreerd willen worden, daar ben ik van overtuigd. Het ligt vooral aan je looks (jaja) en hoe je bent (kun je leuk praten e.d.)quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:12 schreef TomAdorson het volgende:
maar wat je zegt klopt gewoon niet. Het is niet zo dat de gemiddelde man (knap of lelijk) elke week een kroeg binnen kan stappen en een vrouw van zijn keuze kan krijgen. Zo werkt het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |