Yup, kost niets idd, maar wachten..quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh ja, dan moet je alle bingo center upgrades hebben inderdaad.
Maar die moeten volgens mij niet heel duur meer zijn voor jou, alleen duurt het constant een half uur toch?
Da's wel balen ja, en het zijn nou ook niet echt de meest voordelige upgrades.quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:59 schreef SiIk het volgende:
[..]
Yup, kost niets idd, maar wachten..
Ja achquote:Op zaterdag 21 september 2013 13:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Da's wel balen ja, en het zijn nou ook niet echt de meest voordelige upgrades.
Jup, er zit niks anders op. Jij hebt nu ook 83/89 unlocked?quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:03 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja achNu maar gewoon doen, en dan toch vanavond resetten. Anders krijg ik die achievements nooit
Nope, 80/90quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jup, er zit niks anders op. Jij hebt nu ook 83/89 unlocked?
Alles verkopen/kopen heeft geen zin meer. Je kan alles verkopen, maar dan gaat je cps wel flink omlaag.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:03 schreef MrBanaan1 het volgende:
Weet iemand nu of het verkopen>kopen>weer verkopen etc van veel gebouwen de total CP nog verhoogt?
En weet iemand wat 100 time machines opleveren? Ik kan nu nl bijna de 99e AC kopen, maar ik zou dan niks over hebben. Als de verkoop van alles me echter 4 biljard op zou leveren is het goed, maar dat lijkt me niet hahaha.
Ja dat weet ik.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:03 schreef MrBanaan1 het volgende:
Weet iemand nu of het verkopen>kopen>weer verkopen etc van veel gebouwen de total CP nog verhoogt?
Van verkopen gaat je all-time niet meer omhoog.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:03 schreef MrBanaan1 het volgende:
En weet iemand wat 100 time machines opleveren? Ik kan nu nl bijna de 99e AC kopen, maar ik zou dan niks over hebben. Als de verkoop van alles me echter 4 biljard op zou leveren is het goed, maar dat lijkt me niet hahaha.
En nog eentje dan blijkbaar, omdat 90.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh tuurlijk, je moet die drie nog.
[ afbeelding ]
Oh, ja. Ik weet niet welke ik dan nog moet kunnen halen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:24 schreef SiIk het volgende:
[..]
En nog eentje dan blijkbaar, omdat 90.
Een van die shadow achievements neem ik aan?quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, ja. Ik weet niet welke ik dan nog moet kunnen halen.
Oh, ja, die tellen gewoon mee inderdaad.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:26 schreef SiIk het volgende:
[..]
Een van die shadow achievements neem ik aan?
100 upgrades hebben. Dat is het roze flesje wat achter die andere 2 flesejes staatquote:Op zaterdag 21 september 2013 13:24 schreef SiIk het volgende:
[..]
En nog eentje dan blijkbaar, omdat 90.
Oja, tuurlijk. Nog eentje te gaanquote:Op zaterdag 21 september 2013 13:37 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
100 upgrades hebben. Dat is het roze flesje wat achter die andere 2 flesejes staat
Koekjes opgegeven door te resetten.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:45 schreef DeLuna het volgende:
Wat is cookies forfeited by resetting?
Dus als ik nu weer reset dan komt wat ik nu heb daarbij op?quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Koekjes opgegeven door te resetten.
Das niet op de eerlijke manier hoorquote:
Dan reset je hem en moet je toch wachten tot een golden cookie?quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:52 schreef heywoodu het volgende:
Neverclick en True Neverclick binnen een minuut of 25
Ja, maar de eerste was bij mij x7 frenzy, met CpS 0 heb je daar weinig aanquote:Op zaterdag 21 september 2013 15:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan reset je hem en moet je toch wachten tot een golden cookie?Duurde me te lang zonet.
Ik probeer dat nog wel een keer danquote:Op zaterdag 21 september 2013 15:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, maar de eerste was bij mij x7 frenzy, met CpS 0 heb je daar weinig aan
Daarna een lucky (dus 13 cookies, niet genoeg voor een cursor), weer x7 en toen eindelijk nog een lucky en de eerste cursor
Ik zou er echt geen ruk zin meer in hebben als je dingen kunt gaan doen die je al lang gedaan hebtquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:23 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb niet eens een Time Machine en dus ook geen AC's, en die achievements naar 100 moet ik nog halen
Hoe duur is die?quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:18 schreef MrBanaan1 het volgende:
Nog 3 biljard en ik kan de 100e AC kopen, w00t
5x.quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:33 schreef SiIk het volgende:
Nou moet ik 10 keer die Elder Convenant doen voor die laatste upgrade ofzo?
Het gaat wel vies snel nuquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zou er echt geen ruk zin meer in hebben als je dingen kunt gaan doen die je al lang gedaan hebt
Ooh, valt nog mee.quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:36 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
4.084 biljoen (iets meer dan 4 biljard dus)
Is je Bingo Center al klaar?quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:37 schreef SiIk het volgende:
Hmm, heb nu die achievement maar nogsteeds 102/103 upgrades?
Yup.quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Is je Bingo Center al klaar?
Dat is de laatste reset achievement.quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:42 schreef DeLuna het volgende:
Welk achievement is die een na laatste ook al weer?
Oh, kut. Hoeveel is datquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat is de laatste reset achievement.
Oh nee, je moet nog covenant kopen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:42 schreef SiIk het volgende:
Oh mis die laatste nog. Moet wel 10 keer kopen blijkbaar
Resetten met 1 quintillion, ook wel biljard. Een 1 met 15 nullen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:42 schreef DeLuna het volgende:
Welk achievement is die een na laatste ook al weer?
In de bank dus. Nou, dan hebben we nog even.quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Resetten met 1 quintillion, ook wel biljard. Een 1 met 15 nullen.
Ik moet er ook nog 2quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:45 schreef SiIk het volgende:
Nog 2 condensers. Echt geen fuck opgeschoten vandaag, ben benieuwd of ik het nog red.
Total cookies is het, niet current, als je dat bedoeldequote:Op zaterdag 21 september 2013 16:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
In de bank dus. Nou, dan hebben we nog even.
Welke laatste upgrade? Elder covenant kost alleen maar trouwens, levert niks op.quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:33 schreef SiIk het volgende:
Nou moet ik 10 keer die Elder Convenant doen voor die laatste upgrade ofzo?
Volgens die Excelsheet moet ik constant na het kopen van een AC, een cursor kopen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus bijna de Kitten Overseers te pakken. En dan maar eens kijken wat ik daarna "moet" kopen "van de excelsheet"
Kan best hoor, die zijn best lucratief als je alle upgrades hebt en je hebt er daarna een zooi verkochtquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Volgens die Excelsheet moet ik constant na het kopen van een AC, een cursor kopen.![]()
Je loopt vast voor op mij nuquote:
Ik heb er 209, en er zit maar een multiplier van 400% intotaal op.quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan best hoor, die zijn best lucratief als je alle upgrades hebt en je hebt er daarna een zooi verkocht
Ik heb 3 uur geleden gereset omdat ik ineens fucking veel kwijt was. Uit het niets.quote:
quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb 3 uur geleden gereset omdat ik ineens fucking veel kwijt was. Uit het niets.
Ik had volgensmij wel 60 heavenly chips kunnen hebben als ik toen gereset heb, had er nu maar 25.quote:
Dat is mooi klote.quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik had volgensmij wel 60 heavenly chips kunnen hebben als ik toen gereset heb, had er nu maar 25.
Ik doe nu om de 30 minuten een save exportquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat is mooi klote.Dan is er tijdens een autosave iets niet goed gegaan ofzo lijkt me.. Heel vaag.
Echt fantastischquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:06 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
Dit keer ook maar gelijk begonnen met het op peil houden van de bank, om de golden cookies te optimaliseren
Je krijgt er volgens mij wel meer hoorquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:07 schreef SiIk het volgende:
[..]
Echt fantastisch
Maar ik ga er toch maar niet voor doorsparen, straks resetten voor 250 chips ofzo.
Daaronder is resetten ook behoorlijk zinloos. Nou ja de eerste keer kan het nog, daarnaquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:08 schreef DeLuna het volgende:
Ik reset niet eerder weer voor ik 15 nullen heb
Ja ik had geen zin meer om alle achievements opnieuw te gaan halen, dus toen heb ik hem maar gereset, zit er tenminste weer een nieuwe uitdaging aan.quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daaronder is resetten ook behoorlijk zinloos. Nou ja de eerste keer kan het nog, daarna
quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:10 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je krijgt er volgens mij wel meer hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |