SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk dat jullie m'n klacht wel begrijpen.Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
Nee, vind dat echt 3x niksquote:
Nja ik ga nu naar Eindje, wellicht dat ik daar vanavond nog een klacht over heb.quote:Op zaterdag 21 september 2013 11:59 schreef Dimens het volgende:
Gaan al je komende KLB-topics over muziek?
lekker een eindje rijden?quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:00 schreef Susteren het volgende:
[..]
Nja ik ga nu naar Eindje, wellicht dat ik daar vanavond nog een klacht over heb.
Hopelijk niet.quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:00 schreef Susteren het volgende:
[..]
Nja ik ga nu naar Eindje, wellicht dat ik daar vanavond nog een klacht over heb.
Eindhovenquote:Op zaterdag 21 september 2013 12:00 schreef Susteren het volgende:
[..]
niet!quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:12 schreef datismijnmening het volgende:
Kanye West was altijd al een sukkel die kutherrie produceerd
quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:12 schreef datismijnmening het volgende:
Ego wel ja. Maar dat maakt zijn muziek er niet slechter op.quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Echt wel, en hij heeft ook nog een veel te groot ego
Nee maar dat was al slechtquote:Op zaterdag 21 september 2013 12:17 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ego wel ja. Maar dat maakt zijn muziek er niet slechter op.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:18 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
+ Blood on the Leaves
+ hoe hij zich kleedt soms.
Produceertquote:Op zaterdag 21 september 2013 12:12 schreef datismijnmening het volgende:
Dit soort praktijken zijn tegenwoordig "baas"?quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Produceert
Vond hem wel baas hoe hij Taylor Swift 'afkraakte'
Ja, Taylor Swift is labiel, dus vond het wel terecht wat hij zei.quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:23 schreef Piye het volgende:
[..]
Dit soort praktijken zijn tegenwoordig "baas"?
Wel voor deze reldwerg.quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:23 schreef Piye het volgende:
[..]
Dit soort praktijken zijn tegenwoordig "baas"?
Waarom is ze labiel?quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, Taylor Swift is labiel, dus vond het wel terecht wat hij zei.
Het is nooit terecht om jezelf uit te laten als een verongelijkte billenlikker.quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, Taylor Swift is labiel, dus vond het wel terecht wat hij zei.
Oke het is niet 'baas' maar ik vind het gewoon terecht. Beyoncé > Taylor Swift.quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:28 schreef Piye het volgende:
[..]
Het is nooit terecht om jezelf uit te laten als een verongelijkte billenlikker.
Ze doet zo onschuldig en lief, maar ondertussenquote:
Taylor Swift mooi vindenquote:
Geef eens wat redenen danquote:Op zaterdag 21 september 2013 12:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oke het is niet 'baas' maar ik vind het gewoon terecht. Beyoncé > Taylor Swift.
[..]
Ze doet zo onschuldig en lief, maar ondertussen
Voorbeelden bedoel ik
Nee mag jij doen,quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ga maar op internet kijken wat ze allemaal zegt over haar ex vriendjes.
Dan ben jij gewoon labielquote:Op zaterdag 21 september 2013 12:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jij wilt het weten, ik weet het al.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |