Jo Inso_ ik hoorde dat jij voor feyenooid bent ... oeps ik bedoel Feyenoord.quote:
ik ga hier niet op inquote:Op maandag 23 september 2013 22:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jo Inso_ ik hoorde dat jij voor feyenooid bent ... oeps ik bedoel Feyenoord.
Ik was in de sportschool en moet die van vrijdag ook nog terugkijkenquote:
Vrijdag was een topshow. Vandaag vond ik het iets minder.quote:Op maandag 23 september 2013 23:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik was in de sportschool en moet die van vrijdag ook nog terugkijken
wie was er te gastquote:Op maandag 23 september 2013 23:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vrijdag was een topshow. Vandaag vond ik het iets minder.
5 punten achterstand maarquote:Op maandag 23 september 2013 23:06 schreef theguyver het volgende:
[..]![]()
owjee..
Kop op kerel seizoen is nog niet voorbij
Filmpje is leuk kweenie of je m kent.quote:
Ik ook nietquote:Op maandag 23 september 2013 23:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar ben ik sowieso al geen fan van.
Zag het jaquote:Op dinsdag 24 september 2013 11:03 schreef theguyver het volgende:
[..]
Had je pm gestuurd ivm zaterdag
quote:Op dinsdag 24 september 2013 11:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zag het jaBen jij dat op de foto?
Pannenkoeken friturenquote:Op dinsdag 24 september 2013 11:08 schreef theguyver het volgende:
[..]Ja en die andere is een vriendin van me die denkt dat ze beter kan bakken dan ik.
tussen stand pol is
37 Ik
14 zij
1 andere huisgenoot die alles laat aanbranden 9 en zelfs de pannenkoeken wil frituren.
Ja kerel laat nog een krop sla aanbranden.quote:Op dinsdag 24 september 2013 11:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Pannenkoeken frituren. Dat is nieuw voor me. Nou ja, als hij er balletjes van maakt, dan krijg pannenoliebollen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |