Lijkt op anorexia.quote:Op zaterdag 21 september 2013 09:24 schreef sparreke het volgende:
Ik heb een vriendin en ze wil heel graag afvallen, en dat doet ze bijvoorbeeld door soms hele dagen niks te eten en alleen water met citroensap te drinken. Ze zegt dat het haar genoeg energie geeft en bovendien concentratie en dat ze zich er heel goed bij voelt enzo..
Nu wil ze Ritalin gaan gebruiken om af te vallen, maar dat vond ik een beetje raar om te horen want dat is toch een medicijn voor mensen met ADHD? Kun je daar echt mee afvallen? En is dat niet schadelijk ofzo? Moet ik me zorgen gaan maken? Ze is trouwens ook niet echt dik ofzo, ze is ongeveer 1.72 m en 54/55 kg en ze zegt dat ze 6 kilo wil afvallen.
Ook het eerste wat ik dacht.quote:Op zaterdag 21 september 2013 09:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Lijkt op anorexia.
Het is speed.quote:Op zaterdag 21 september 2013 09:26 schreef kristalhelder het volgende:
Ja, kan ja is een stimulerend middel en lijkt veel op speed
Dit.quote:
Dat.quote:Op zaterdag 21 september 2013 09:28 schreef Oognip het volgende:
Ja, je kunt er mee afvallen en ja je moet je zorgen maken.
Het sporten zou ik even mee wachten, die valt dood neer als ze nu gaat sporten. eerstquote:Op zaterdag 21 september 2013 09:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat.
Sporten en letten op wat je eet en drinkt is een stuk gezonder.
Deze man.quote:Op zaterdag 21 september 2013 09:37 schreef ArnoKlaassen het volgende:
Pff de BMI is al 18.2 dus al veel te laag. Dat kind moet juist aankomend. Met een gewicht van moet je ongeveer 66kg wegen.
Want deze bezorgde user doet dat dat magere meisje aan?quote:Op zaterdag 21 september 2013 09:42 schreef SomebodyReal het volgende:
Gadverdamme, laat je je vriendin straks gewoon 45 wegen?
Wie zegt dat het een man is?quote:Op zaterdag 21 september 2013 09:42 schreef SomebodyReal het volgende:
[..]
Deze man.
Gadverdamme, laat je je vriendin straks gewoon 45kilo wegen?
Veel plezier om tegen der botten aan te rammen.
Nou dat hij voor zoiets om hulp durft te vragen vind ik al..quote:Op zaterdag 21 september 2013 09:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want deze bezorgde user doet dat dat magere meisje aan?
Je kan moeilijk zeggen dat TS hier een aandeel in heeft of gaat hebben.quote:Op zaterdag 21 september 2013 09:42 schreef SomebodyReal het volgende:
[..]
Deze man.
Gadverdamme, laat je je vriendin straks gewoon 45kilo wegen?
Veel plezier om tegen der botten aan te rammen.
Ik quote het bericht van een persoon waar ik het mee eens was, die toevallig een man is. Daarom ''deze man''quote:Op zaterdag 21 september 2013 09:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wie zegt dat het een man is?
Misschien is TS gewoon een vrouw die een vraagt stelt over haar vriendin haar voornemens?quote:Op zaterdag 21 september 2013 09:45 schreef SomebodyReal het volgende:
[..]
Nou dat hij voor zoiets om hulp durft te vragen vind ik al..
Ja zover denk ik nou ook weer niet vooruitquote:Op zaterdag 21 september 2013 09:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Misschien is TS gewoon een vrouw die een vraagt stelt over haar vriendin haar voornemens?
Misschien vindt TS dat zelf ook geen goed idee.
Ah... FOK taalquote:Op zaterdag 21 september 2013 09:47 schreef SomebodyReal het volgende:
[..]
Ik quote het bericht van een persoon waar ik het mee eens was, die toevallig een man is. Daarom ''deze man''
Okay ...quote:Op zaterdag 21 september 2013 09:45 schreef SomebodyReal het volgende:
Nou dat hij voor zoiets om hulp durft te vragen vind ik al..
quote:Op zaterdag 21 september 2013 09:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Okay ...
Bedankt voor je bijdrage.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |