Dit zelfs de minst leuke gta (IV) was nog gewoon het geld waard.quote:Op zaterdag 21 september 2013 11:20 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hoezo? Als 1 franchise zichzelf iedere keer overtreft is het GTA wel. Het is een zekerheidje zoals dat de zon schijnt. Al vanaf GTA 1 heeft het me IRL sociaal kansloos gemaakt.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 11:20 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hoezo? Als 1 franchise zichzelf iedere keer overtreft is het GTA wel. Het is een zekerheidje zoals dat de zon schijnt. Al vanaf GTA 1 heeft het me IRL sociaal kansloos gemaakt.
Tja, die mensen zijn er denk ik...quote:
Omdat ik hem op de releasedate gewoon voor 47 euro kon halen bij de Mediamarkt om 21:00 's avonds?quote:Op zaterdag 21 september 2013 11:01 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik snap niet dat de mensen die het spel nu willen hebben gewoon niet gepreordered hebben. Ik ben op zaterdag voor de release naar de GM gegaan en kon hem gewoon reserveren.
20 post geledenquote:
GAM / Waar is GTA V nog te koop in of omgeving van Den Haagquote:Op zaterdag 21 september 2013 11:55 schreef ManageTheAnger het volgende:
Zijn er nog mensen die een exemplaar zoeken van GTA V?
Ik ga voor een andere Fok!ker hier in de buurt even kijken, dus als er meerdere belangstellenden zijn?
Als je toevallig nog een PS3 versie tegen komt, zou dat erg mooi zijn!quote:Op zaterdag 21 september 2013 11:55 schreef ManageTheAnger het volgende:
Zijn er nog mensen die een exemplaar zoeken van GTA V?
Ik ga voor een andere Fok!ker hier in de buurt even kijken, dus als er meerdere belangstellenden zijn?
'Nog geen enkele.quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:22 schreef Seconde het volgende:
Iemand alle spaceship parts al gevonden?
De Alien missie is met Franklin waar een O staat van Omegaquote:Op zaterdag 21 september 2013 12:34 schreef BaajGuardian het volgende:
waar zit nou die aliens missie dan, ik neem aan dat dat een submissie is met trevor oid?
Heb alle sub missies in de woestijn nu gedaan en nog niets gevonden, of is het met michael?
Anywan?
quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:34 schreef BaajGuardian het volgende:
waar zit nou die aliens missie dan, ik neem aan dat dat een submissie is met trevor oid?
Heb alle sub missies in de woestijn nu gedaan en nog niets gevonden, of is het met michael?
Anywan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet altijd serieus
quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:38 schreef themole het volgende:
[..]Michael, Franklin, TrevorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha gay!
Die met Trevor? Die was toch niet zo moeilijk? Je had net 1 missie daarvoor een hele dikke sniper gekregenquote:Op zaterdag 21 september 2013 12:36 schreef JohnB52 het volgende:
Yes eindelijk die meth lab missie gehaald.
Heb wel n makkelijke manier gevonden
Welke bedoel je die schietmissie met die joint, of bedoel je die 50 space shutle stukken??quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:42 schreef BaajGuardian het volgende:
Is dat soms na het uitspelen want ik zie nergens een O op de map staan?
't is een van de strangers and freaks missiesquote:Op zaterdag 21 september 2013 12:42 schreef BaajGuardian het volgende:
Is dat soms na het uitspelen want ik zie nergens een O op de map staan?
Weet ik veel, ik weet alleen dat mensen het hier erover hebben dat er een missie is met aliëns die je 'moet doen want supergaaf'quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:43 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Welke bedoel je die schietmissie met die joint, of bedoel je die 50 space shutle stukken??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |