Hihi kringspiermusketier.quote:Op zaterdag 21 september 2013 02:02 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja.
Ik hou ervan kringspieren te vernietigen.
Hij geeft toch niet af op homo's? Alleen op die ene die hem het bed in probeert te krijgen. Hij is de klacht.quote:Op zaterdag 21 september 2013 02:06 schreef Meneer_du_bir het volgende:
Maar wat is nu de klacht? Je geeft af op iets wat je zelf bent?
Hey weissman.quote:Op zaterdag 21 september 2013 02:19 schreef Goedverhaalvriend het volgende:
Hee fanta, dm is je app eens
Ik wacht op je dmquote:
val je op mannen?quote:Op zaterdag 21 september 2013 02:25 schreef Goedverhaalvriend het volgende:
[..]
Ik wacht op je dmmet mij wil je wel mee naar bed. Enige negatieve aan mij is dat ik op FOK zit
Lees de TT en de OP.quote:Op zaterdag 21 september 2013 02:11 schreef richolio het volgende:
[..]
Hij geeft toch niet af op homo's? Alleen op die ene die hem het bed in probeert te krijgen. Hij is de klacht.
ik houd van iedereen behalve beta mensen.quote:
Dat plaatje is echt door een egotripper gemaakt. Ik ben 1.85 en dat is volgens dat gele zone (6"1). Groen begint pas vanaf 1.90 Dat heeft bijna niemand tegenwoordig.quote:
Moet je ook een keer doen, vriend. Word je eindelijk een keertje ontmaagd.quote:Op zaterdag 21 september 2013 10:19 schreef Jahr00n het volgende:
laat je gewoon smerig hard volpompen door zon vieze dwerg dan vind je fijn tog zon micro penis in je hol
ik ben je fucking vriend niet idioot donder opquote:Op zaterdag 21 september 2013 10:24 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Moet je ook een keer doen, vriend. Word je eindelijk een keertje ontmaagd.
Dat 'vriend' was dan ook sarcastisch bedoeld. Jammer dat je zoiets niet vanuit jezelf begrijpt.quote:Op zaterdag 21 september 2013 10:24 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik ben je fucking vriend niet idioot donder op
ga niet autistisch doen dan smeerpijp ga gewoon oprottenquote:Op zaterdag 21 september 2013 10:45 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Dat 'vriend' was dan ook sarcastisch bedoeld. Jammer dat je zoiets niet vanuit jezelf begrijpt.
Was in de clubs mi mang...hij was zwaar aan het versieren en ik had zo iets..ga weg. Val op die gespierde mannen mte cockrings jeweet.quote:Op zaterdag 21 september 2013 10:29 schreef zarGon het volgende:
Ik heb nooit begrepen om per definitie af te knappen om de lengte van een persoon.
Dat je het minder vindt, okay. Maar aangezien jullie ook contact hebben gehad, moet er toch wel een betere reden te vinden zijn? Dat je zijn scheve tand niets vindt, of zijn gebeten nagels of zijn snor, om maar wat te noemen.
Uiterlijk is in eerste instantie het belangrijkste, maar kun je dan niet beoordelen op de zaken waar iemand wel invloed op heeft? Een tand kun je rechtzetten, een nagel kun je ook niet bijten en een snor kun je scheren. Aan je lengte kun je vrij weinig veranderen.
Daarbij zegt de lengte ook nog eens niets over de innerlijk van een persoon. Als jullie oo dat vlak matchen, watsjeprobleem? Én, je weet ook niet hoe zo'n persoon in bed is. Wie weet zou hij zich juist afsloven om jou te plezieren, om zichzelf te bewijzen.
Oh, en, 1,74 meter hier, geen tjapneut van 1,66 m, HAHAHAHA.
Het is dan ook geen gezicht wanneer de vrouw langer is dan de man. Een paar cm kan nog maar meer ook niet.quote:Op zaterdag 21 september 2013 10:29 schreef zarGon het volgende:
Ik heb nooit begrepen om per definitie af te knappen om de lengte van een persoon.
Dat je het minder vindt, okay. Maar aangezien jullie ook contact hebben gehad, moet er toch wel een betere reden te vinden zijn? Dat je zijn scheve tand niets vindt, of zijn gebeten nagels of zijn snor, om maar wat te noemen.
Uiterlijk is in eerste instantie het belangrijkste, maar kun je dan niet beoordelen op de zaken waar iemand wel invloed op heeft? Een tand kun je rechtzetten, een nagel kun je ook niet bijten en een snor kun je scheren. Aan je lengte kun je vrij weinig veranderen.
Daarbij zegt de lengte ook nog eens niets over de innerlijk van een persoon. Als jullie oo dat vlak matchen, watsjeprobleem? Én, je weet ook niet hoe zo'n persoon in bed is. Wie weet zou hij zich juist afsloven om jou te plezieren, om zichzelf te bewijzen.
Heeft toch wel met het oerinstinct van de vrouw te maken denk ik. Een man die langer is kan beter beschermen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 10:29 schreef zarGon het volgende:
Dat ben ik het met je eens, maar als twee personen elkaar hebben gevonden en elkaar accepteren, is zo'n mening verder niets waard. Het hoeft geen gezicht te zijn, als ze elkaar maar gelukkig maken.quote:Op zaterdag 21 september 2013 11:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Het is dan ook geen gezicht wanneer de vrouw langer is dan de man. Een paar cm kan nog maar meer ook niet.
Ja, dit inderdaad.quote:Op zaterdag 21 september 2013 10:16 schreef Dimachaerus het volgende:
Verkapte-ik-werd-eindelijk-een-keer-gehosseld-topic.
Deze tinkerbell had dit gegeven paard niet in de bek moeten kijken.
En maar stoer doen op het wereld wijde web.
Ik ging dus even zoeken...quote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 15:38 schreef Fanta-stick het volgende:
Lengte boeit me eigenlijk geen reet, dacht eerst van wel...ik zie genoeg lekkere boys van rond de 170-175. Als ze maar een beetje fysiek hebben toch en een goede kop.
goed gezocht maar iemand die kleiner is? Ik ben 9/10 keer gespierder dan een boy dus wil wel wat een man dan iets langer is zodat ik hem niet dwarf.quote:
wat praat je raarquote:Op zaterdag 21 september 2013 12:09 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
goed gezocht maar iemand die kleiner is? Ik ben 9/10 keer gespierder dan een boy dus wil wel wat een man dan iets langer is zodat ik hem niet dwarf.
"Lengte boeit me eigenlijk geen reet"quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:09 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
goed gezocht maar iemand die kleiner is? Ik ben 9/10 keer gespierder dan een boy dus wil wel wat een man dan iets langer is zodat ik hem niet dwarf.
oke wel wel..quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Lengte boeit me eigenlijk geen reet"
Dat klinkt niet bijzonder vrouwelijk.quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:09 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ben ook een man he.quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat klinkt niet bijzonder vrouwelijk.
Protip: gedraag je overeenkomstig je watermerk. Dus niet als het tegenovergestelde van Nikonhomo bijvoorbeeld.quote:
Ik snap je jargon niet. Nog een keer en nu goed.quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:41 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Protip: gedraag je overeenkomstig je watermerk. Dus niet als het tegenovergestelde van Nikonhomo bijvoorbeeld.
Je bent een vrouw. Gedraag je dan ook zo!quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik snap je jargon niet. Nog een keer en nu goed.
Ach jochie toch! Heb ik je aangetast in je gevoel van mannelijkheid? Wat erg he om voor homo uitgemaakt te worden. Je bent vast een stoere boi die samen met zijn vrienden 's nachts bushokjes vernielt en je schept op over hoeveel wijven je hebt geneukt, terwijl je in werkelijkheid nog niet eens weet hoe een vagina eruitziet. Tja, dat uitgerekend jij voor homo uitgemaakt. Je moest er vast om huilen. Maar dat geef je niet toe, want dan stel je voor dat je maten erachterkomen: word je weer voor homo uitgemaakt! Nee, dan maar schelden als een hersenloze tokkie, want dan ben je tenminste stoer. En wie weet imponeer je daarmee wel een meisje.quote:Op zaterdag 21 september 2013 10:48 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ga niet autistisch doen dan smeerpijp ga gewoon oprotten
Hardopquote:Op zaterdag 21 september 2013 02:02 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja.
Ik hou ervan kringspieren te vernietigen.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:51 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Ach jochie toch! Heb ik je aangetast in je gevoel van mannelijkheid? Wat erg he om voor homo uitgemaakt te worden. Je bent vast een stoere boi die samen met zijn vrienden 's nachts bushokjes vernielt en je schept op over hoeveel wijven je hebt geneukt, terwijl je in werkelijkheid nog niet eens weet hoe een vagina eruitziet. Tja, dat uitgerekend jij voor homo uitgemaakt. Je moest er vast om huilen. Maar dat geef je niet toe, want dan stel je voor dat je maten erachterkomen: word je weer voor homo uitgemaakt! Nee, dan maar schelden als een hersenloze tokkie, want dan ben je tenminste stoer. En wie weet imponeer je daarmee wel een meisje.
Triest gevalletje jij!
lol wat een homo jijquote:Op zaterdag 21 september 2013 13:51 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Ach jochie toch! Heb ik je aangetast in je gevoel van mannelijkheid? Wat erg he om voor homo uitgemaakt te worden. Je bent vast een stoere boi die samen met zijn vrienden 's nachts bushokjes vernielt en je schept op over hoeveel wijven je hebt geneukt, terwijl je in werkelijkheid nog niet eens weet hoe een vagina eruitziet. Tja, dat uitgerekend jij voor homo uitgemaakt. Je moest er vast om huilen. Maar dat geef je niet toe, want dan stel je voor dat je maten erachterkomen: word je weer voor homo uitgemaakt! Nee, dan maar schelden als een hersenloze tokkie, want dan ben je tenminste stoer. En wie weet imponeer je daarmee wel een meisje.
Triest gevalletje jij!
De meeste vrouwen willen echt geen man die kleiner is dan 1.70. Tenzij die vrouwen zelf maar 1.50 zijn ofzo. Maar in Nederland zie je dat weinig...hier zijn de meesten wel minstens 1.70quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:13 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Even voor dimi... Lengte boeit geen fuck... Je moet gewoon alpha kop hebben en muscles from brussels. En beetje babbelen en zulks jeweetutzelf toch..
Gr je bOii
Ach, schrale troost.quote:
DUDE post eens wat meerquote:Op zaterdag 21 september 2013 10:19 schreef Jahr00n het volgende:
laat je gewoon smerig hard volpompen door zon vieze dwerg dan vind je fijn tog zon micro penis in je hol
Uitstraling ftw.quote:Op zaterdag 21 september 2013 10:29 schreef zarGon het volgende:
phark kleine mannetjes moeten compenseren die hebben altijd een attitude waar je bang van wordtquote:Op zondag 22 september 2013 12:52 schreef Pharkus het volgende:
Kennelijk zag je er easy uit zodat hij dacht kans te maken?
Hai ik ben inktvisch?quote:Op zondag 22 september 2013 12:54 schreef viezerik_ het volgende:
[..]
Was jij zelf niet iets van 1.56, Meloewschka?
Ik dacht dat alleen voor kleine piemel mannen gold.quote:Op zondag 22 september 2013 12:54 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
phark kleine mannetjes moeten compenseren die hebben altijd een attitude waar je bang van wordt
Niet coolquote:Op zondag 22 september 2013 00:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vind die ventjes die klein zijn altijd wel aandoenlijk. Een hoop gaan naar de sportschool en lopen dan heel breed voorbij. Doen me altijd aan die Jack russell hondjes denken, die lopen op exact dezelfde wijze.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |