Ik ben niet anti-Giel, ik word z'n grapjes alleen beu maar dat geldt voor het gros van de DJ's.quote:Op zondag 22 september 2013 11:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mjah jij bent sowieso anti-Giel toch, dan heb je dat snel.
Oh shit, even opzoeken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie net dat er nog 3 schrijvers voor nodig waren.![]()
Mjah, volgens mij doet ie het niet alleen bij wat ze zegt, ook gewoon over het nieuwsonderwerp. Maar goed, je moet er van houden.quote:Op zondag 22 september 2013 11:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben niet anti-Giel, ik word z'n grapjes alleen beu maar dat geldt voor het gros van de DJ's.Lijkt me alleen niet zo fijn als je daar 's ochtends vroeg je werk staat te doen en er worden continue verwoede pogingen tot grappen gedaan, op alles dat je zegt en doet.
Het kan alleen maar beter wordenquote:Op zondag 22 september 2013 12:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Joepie, ik schakel in bij Blof
Meesquote:Op zondag 22 september 2013 12:26 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Flikker op met dit bijdehande kutjoch
zij heeft toch elke dag een ander.quote:
Topshow.twitter:3FM twitterde op zondag 22-09-2013 om 14:42:30De mannen van @MumfordAndSons lassen voor onbepaalde tijd een pauze in: http://t.co/ryWwp30nbB #3FM reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |