Ik nog steeds nietquote:Op zaterdag 21 september 2013 07:11 schreef Cee het volgende:
Morgen
Zonet weer 2 liedjes van mijn lijst af kunnen strepen, gaat goed.
Was tof ja!quote:Op zaterdag 21 september 2013 08:25 schreef Pino112 het volgende:
Topshow.
Sander heeft dan ook maar max twee uurtje geslapen, Barend was er niet.
ben er geweest, was uiteindelijk weinig aan..quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:38 schreef alors het volgende:
Megafestatieik dacht altijd, later als ik groot ben ga ik daar ook heen, maarja toen was het al ter ziele
jaquote:Op zaterdag 21 september 2013 13:34 schreef Cee het volgende:
Mike van amazing discoveries is toch dood?
Ik ben er een paar keer geweest om naar kansloze boybandjes te kijken.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:38 schreef alors het volgende:
Megafestatieik dacht altijd, later als ik groot ben ga ik daar ook heen, maarja toen was het al ter ziele
D'r was ook een sort-of kinder-variant met de naam KidsWorld in de Jaarbeurs in Utrecht, maar dan meer richting het einde van de 90s/begin 00s. Het 'verjaardagsfeestje' van KinderNet5: http://retro.nrc.nl/W2/Nieuws/1998/03/23/Med/02.htmlquote:Op zaterdag 21 september 2013 13:38 schreef alors het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |