Gewoon springen swa, durf die risiko te nemequote:Op vrijdag 20 september 2013 23:54 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Hoe kun je die parachute gebruiken? Heb hem gevonden boven op de berg bij die kabelbaan, maar ik kan hem niet selecteren.
Wat bedoel je nou?quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee.
[ afbeelding ]
Kan het niet vinden
Bij mij ging hetvanzelf maar het was onderdeel van een missie so not sute.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:54 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Hoe kun je die parachute gebruiken? Heb hem gevonden boven op de berg bij die kabelbaan, maar ik kan hem niet selecteren.
Wat denk je dat ik als eerste deed?quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gewoon springen swa, durf die risiko te neme
Pagina nummer, zodat ik in pdf kan vinden.quote:
Van de properties?quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Pagina nummer, zodat ik in pdf kan vinden.
Vergelijk het met de piraat uithangen of zoals nu gta v zelf kopen. Je hecht meer waarde aan datgene, het is echt van jou en je bent meer voldaan. Derhalve zal je het ook meer koesteren.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:57 schreef delano.888 het volgende:
Wat is het nut van vliegtuigen kopen via internet als ze ook 5m naast je hangar te jatten zijn
Nee kut, die auto's boven jequote:
Kun je zelf toch ook opzoeken.quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee kut, die auto's boven je
I tried, jij pakt je vinger en duimpje erbij en hatteflatst er zo doorheen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kun je zelf toch ook opzoeken.
En als ik nou die prive jet jat, in mijn hangar zet, en er vervolgens weer uit haal. Dan ben ik ook de eigenaar jwzquote:Op zaterdag 21 september 2013 00:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vergelijk het met de piraat uithangen of zoals nu gta v zelf kopen. Je hecht meer waarde aan datgene, het is echt van jou en je bent meer voldaan. Derhalve zal je het ook meer koesteren.
Weet niet of het ingame ook zo werkt.Een beetje denk ik.
Oja, je geweten natuurlijk. Eerlijk duurt die langste G.
Voelt anders G, beroof kindje van GTA V, leg hem in de winkel en pakt hem terug. Niet diezelfde G.quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:02 schreef delano.888 het volgende:
[..]
En als ik nou die prive jet jat, in mijn hangar zet, en er vervolgens weer uit haal. Dan ben ik ook de eigenaar jwz
Jij hebt Travor als avater. Jij houdt van hem. Jij ziet zaken van jezelf in hem.quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:02 schreef PicoMMP het volgende:
Die torture missie is echt awesome. Of ben ik te sadistisch?
Als je nou maar kan slapen!quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:04 schreef Djeetje het volgende:
Morgen ga ik de story missies uitspelen en daarna ga ik wat geld bij elkaar smokkelen
Vooruit.quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
I tried, jij pakt je vinger en duimpje erbij en hatteflatst er zo doorheen.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als je nou maar kan slapen!
Trevor is baas, dus inderdaad.quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij hebt Travor als avater. Jij houdt van hem. Jij ziet zaken van jezelf in hem.
Kamp in de bergen? Enige wat ik met Trevor is gedaan is een dronken stelletje naar huis brengen.. waren aan het neuken op de achterbank tijdens de rit.quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:04 schreef delano.888 het volgende:
FF een tipje trouwens, als Trevor kan je toch mensen naar dat kamp in de bergen brengen (die eigenlijk ergens anders heen willen). Als je dat een aantal keer doet 4/5 dan gebeurt er iets speciaals. Dus wees lekker de bad guy en breng die mensen NIET waar ze heen willen.
Het gaat exact daarover, je hebt een mail gehad, lees die. Je kan die mensen ook wegbrengen naar een cult/kamp in de bergen, dan krijg je geld, en als je dat 4/5x doet gebeurt er iets speciaals.quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kamp in de bergen? Enige wat ik met Trevor is gedaan is een dronken stelletje naar huis brengen.. waren aan het neuken op de achterbank tijdens de rit.
Gaat het hierover of moet ik dat nog ontdekken?
Haha, thanks, dacht al dat ik gek werd en blijkbaar had je ook gewoon gelijk.quote:
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop