quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
nastyquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:12 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Die heeft zwaluwen op haar tetten
Het is geen sony dat ze die functie eruit slopen met een update oid.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:09 schreef Id_do_her het volgende:
[..]![]()
Goed bezig. Ik wist niet eens dat die op de 360 kon.
Mwah, teveel risico. Hoop dat ie een KO pakt maar Jones is zooo goed.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:09 schreef Beach het volgende:
En nog even nadenken over m'n picks. Gustafsson doen?
Verstandig, zoonquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:11 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oke, ik zal een condoom uit je nachtkastje halen
Have funquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:14 schreef Unscrewed het volgende:
Yoww ik ga naar een maat mensen.
Love y'all
Yummyquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:14 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Verstandig, zoon
Pak dat rolletje tape ook maar mee, ik wil niet dat ze teveel lawaai maakt ivm de buren.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:14 schreef Unscrewed het volgende:
Yoww ik ga naar een maat mensen.
Love y'all
Tyquote:
Dat is wel tof ja. Ik speel het nog op de 'oude' Xbox.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:13 schreef Viro het volgende:
[..]
Het is geen sony dat ze die functie eruit slopen met een update oid.![]()
Je kan spellen van de xbox spelen op de 360. Lang leven backwards compatibility. Zie dat ik nog spilnter cell chaos theory heb liggen van de xbox. Straks maar eens weer gaan spelen, nu eerst joint draaien
bansquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:15 schreef Viro het volgende:
Pfff ik wil keiharde seks gifjes ipv softe gedoe gifjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |